eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Wymiana stolarki okiennej w lokalach stanowiących własność miasta Konina.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-30

Konin: Wymiana stolarki okiennej w lokalach stanowiących własność miasta Konina.
Numer ogłoszenia: 102233 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. M. Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2428276, faks 063 2428224.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.konin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w lokalach stanowiących własność miasta Konina..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - demontaż okien w łącznej ilości - 282 szt - demontaż podokienników zewnętrznych o łącznej powierzchni -140,69 m2 - demontaż drzwi balkonowej w łącznej ilości- 18 szt - montaż okien z wyprawami w ilości -282 szt o łącznej powierzchni 603,47 m2 - montaż drzwi balkonowych z wyprawami w ilości 18 szt o łącznej powierzchni 35,44 m2 - montaż podokienników zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej z wyprawkami o łącznej powierzchni - 140,69 m2 - montaż nawiewników higroskopijnych w oknach zgodnie z wykazem - 60 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykażą się wykonaniem min 4 robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wymianą okien w budynkach wielorodzinnych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , w szczególności: zapewnią kierowanie prowadzonymi robotami przez: kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa /Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami/ i posiadającego aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 tys. zł. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.2 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami). Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców prowadzoną będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisudo rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniejniż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Załącznik nr 2 - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż wartość przedmiotu zamówienia każda, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wymianą okien w budynkach wielorodzinnych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania w obiekcie budowlanym lub obiektach budowlanych stanowiących jeden kompleks o wartości minimum wartości przedmiotu zamówienia każda - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca. Załącznik nr 3 - dokumenty (dla min. 3 w/w robót) potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 2 zostały wykonane z należytą starannością. W każdym z wymaganych dokumentów musi znajdować się jasna i nie budząca żadnych wątpliwości informacja, iż wykonawca wykonał roboty budowlane w zakresie wymiany okien w budynkach wielorodzinnych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Załącznik nr 4- Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje sprzętem technicznym koniecznym do wykonania prac objętych zamówieniem. Załącznik nr 5- Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje sprzętem technicznym koniecznym do wykonania prac objętych zamówieniem. Załącznik nr 6 - poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia uprawnień osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia (tj. uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) oraz kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego jej członkostwo we właściwej izbie inżynierów budownictwa samorządu zawodowego. Załącznik nr 7 - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 tys. zł. Załącznik nr 8 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami) - o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych. Załącznik nr 9 - zestawienie kosztów, sporządzone wg wzoru przekazanego w materiałach przetargowych oraz zgodnie z warunkami określonymi w część XII SIWZ. Załącznik nr 10 - oświadczenie o akceptacji treść wzoru umowy przekazany w materiałach przetargowych. Załącznik nr 11 - informacja o części zamówienia jaką zamierza zlecić Wykonawca podwykonawcom. Załącznik nr 12 - informacja techniczna określająca przewidziane do realizacji okna i drzwi balkonowe..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.konin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGKiM Sp. z o.o. w Koninie ul. M.Dabrowskiej 8, 62-500 Konin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 08:45, miejsce: PGKiM Sp. z o.o. w Koninie ul. M.Dabrowskiej 8, 62-500 Konin pok. nr 211..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.