eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LimanowaDostawy materiałów opatrunkowych ujętych w 17 zadaniach asortymentowych dla zaopatrzenia Szpitala Powiatowego w Limanowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-17

Limanowa: Dostawy materiałów opatrunkowych ujętych w 17 zadaniach asortymentowych dla zaopatrzenia Szpitala Powiatowego w Limanowej
Numer ogłoszenia: 10229 - 2013; data zamieszczenia: 17.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy Limanowa , ul. Piłsudskiego 61, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 018 3372710, faks 018 3372710.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitallimanowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów opatrunkowych ujętych w 17 zadaniach asortymentowych dla zaopatrzenia Szpitala Powiatowego w Limanowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1 - 2 pozycje asortymentowe; zadanie nr 2 - 200 kg; zadanie nr 3 - 6000 opakowań; zadanie nr 4 - 8 pozycji asortymentowych; zadanie nr 5 - 10 pozycji asortymentowych; zadanie nr 6 - 11 pozycji asortymentowych; zadanie nr 7 - 2 pozycje asortymentowe; zadanie nr 8 - 600 szt; zadanie nr 9 - 5000 opakowań; zadanie nr 10 - 4200 opakowań; zadanie nr 11 - 250 szt; zadanie nr 12 - 4 pozycje asortymentowe; zadanie nr 13 - 10 pozycji asortymentowych; zadanie nr 14 - 200 opakowań; zadanie nr 15 - 2 pozycje asortymentowe; zadanie nr 16 - 3 pozycje asortymentowe; zadanie nr 17 - 3 pozycje asortymentowe.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7, 33.14.11.10-4, 33.14.17.70-8, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.15-9, 33.77.12.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowane materiały będące przedmiotem dostawy są dopuszczone do obrotu i używania na terytorium RP (ustawa z dnia 20.05.2010 r. o Wyrobach Medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 z dnia 17.06.2010 r.); Atest PZH i opinia Instytutu Matki i Dziecka - dla zadania nr 17; Materiały informacyjne, Foldery, Opisy, Katalogi potwierdzające cech użytkowe oferowanych materialów; Próbki dla zadania nr 3, 4, 5, 6, 7, 9, 13, 14, 15 Ilości załączonych próbek do oceny jakościowej Grupa 3 Poz.1-3op(po 2sztuki) Grupa 4 Poz.1-8 po 3sztuki Grupa 5 Poz.1-2 po 5sztuk,poz.3-24sztuki,poz.4-7 po 12sztuk,poz.9-1op Grupa 6 Poz.1-4oraz8 po 5sztuk,poz.5-7 po 1op,poz.9-10sztuk Grupa 7 Poz.1-2 po 3sztuki Grupa 9 Poz.1-2op(po 5sztuk) Grupa 13 Poz.1-10 po 5op Grupa 14 Poz.1-2op Grupa 15 Poz.1-5kopert (po 3sztuki),poz.2-5kopert (po 6sztuk);

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie regulacji art. 144 ust, 1 Pzp Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych w Umowie. Zmiana umowy może obejmować w zakresie dozwolonym przez prawo: 1. zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu; 2. zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; 3. zmianę sposobu konfekcjonowania przedmiotu umowy; 4. zmianę terminu realizacji poszczególnych dostaw przedmiotu umowy; 5. zmianę ilości szczegółowego asortymentu objętego przedmiotem zamówienia zgodnie z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego, jeśli w wyniku tych zmian nie nastąpi zwiększenie wartości umowy w zakresie danego pakietu; 6. obniżenia ceny netto. Warunkami dokonania zmian wskazanych w ww. pkt mogą być: 1. wprowadzony zostanie na rynek przez wykonawcę przedmiot umowy zmodyfikowany bądź udoskonalony; 2. wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy; 3. nastąpi zmiana organizacyjna leżąca po stronie Zamawiającego; 4. wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń działalności podstawowej (statutowej}; 5. w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości Udzielanych Świadczeń medycznych wykonywanych przez Zamawiającego albo/lub w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości działalności statutowej Zamawiającego; 6. będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa; 7. zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitallimanowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2013 godzina 13:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały z waty celulozowej bielonej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały z waty celulozowej bielonej (wata celulozowa bielona, podlegająca sterylizacji) Szczegółowy opis zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy zadanie nr 1 - 2 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały z waty celulozowej niebielonej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały z waty celulozowej niebielonej (wata celulozowa niebielona do celów higienicznych) Szczegółowy opis zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy zadanie nr 2 - 200 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kompres z wycięciem tracheotomijnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompres z wycięciem tracheotomijnym. Klasa IIa reguła VII (wg klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia) sterylizowany parą wodną. Szczegółowy opis zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy zadanie nr 3 - 6000 opakowań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Bandaże elastyczne i dziane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bandaże elastyczne i dziane. Szczegółowy opis zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy zadanie nr 4 - 8 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Opaski gipsowe , podkłady i rękawy podgipsowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski gipsowe , podkłady i rękawy podgipsowe. Szczegółowy opis zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy zadanie nr 5 - 10 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Plastry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plastry. Szczegółowy opis zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy zadanie nr 6 - 11 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Materiały opatrunkowe gazowe jałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały opatrunkowe gazowe jałowe.Klasa II a reguła VII (wg.klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia),sterylizowane parą wodną. Szczegółowy opis zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy zadanie nr 7 - 2 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 30

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Materiały z waty opatrunkowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały z waty opatrunkowej. Szczegółowy opis zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy zadanie nr 8 - 600 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.15-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Serweta gazowa jałowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serweta gazowa jałowa. Gaza bawełniana 100%,bielona bezchlorowo,klasa II a,reguła VII (wg klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia) Szczegółowy opis zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy zadanie nr 9 - 5000 opakowań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 30

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Podkłady ginekologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkłady ginekologiczne bez warstwy klejowej z paskiem osłaniającym,folia wewnątrz wkładu musi zabezpieczać przed przesiąkaniem płynów na stronę zewnętrzną wkładu, wykonane z materiału nadającego się do sterylizacji. Szczegółowy opis zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy zadanie nr 10 - 4200 opakowań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zestaw do cewnikowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do cewnikowania. Szczegółowy opis zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy zadanie nr 11 - 250 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Siatkowy rękaw opatrunkowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatkowy rękaw opatrunkowy do podtrzymywania opatrunków,elastyczny,przepuszczający powietrze,po przecięciu nie strzępi się,nie spuszcza oczek. Szczegółowy opis zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy zadanie nr 12 - 4 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Kompresy gazowe jałowe 17nitek, 12warstw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy gazowe jałowe 17nitek, 12warstw, klasa II a reguła VII(wg klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia) sterylizowane parą wodną. Szczegółowy opis zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy. Wykonanie:17nitek,12warstw,skład 100%gazy bawełnianej,bielonej metodą bezchlorową, brzegi kompresów składane do wewnątrz,duża chłonność,dobra przepuszczalność powietrza,miękkie, opakowanie typu blister dla pozycji 1-10, z dopuszczeniem dla pozycji 9 -10 opakowania typu torebka foliowo-papierowa.Opakowanie powinno posiadać przeźroczysty laminat na froncie blistra lub torebki umożliwiające obejrzenie zawartości bez konieczności otwierania opakowania,otwieranie koperty uniemożliwiające zanieczyszczenie jej jałowej zawartości drobinami papieru. Opakowanie powinno posiadać etykietę samoprzylepną dla pozycji 9-10 nadającą się do wklejenia do dokumentacji medycznej. zadanie nr 13 - 10 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 30

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Tupfery-kompresy gazowe jałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tupfery-kompresy gazowe jałowe 17nitkowe, wykonane z jednego kawałka gazy, bielone metodą bezchlorową, sterylizowane parą wodną klasa II a reguła VII (wg klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia) Szczegółowy opis zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy zadanie nr 14 - 200 opakowań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 30

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Paski jałowe do zamykania ran.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Paski jałowe do zamykania ran. Szczegółowy opis zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy zadanie nr 15 - 2 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 30

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Opatrunek hydrożelowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek hydrożelowy. Szczegółowy opis zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy zadanie nr 16 - 3 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pieluszki jednorazowe higieniczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluszki jednorazowe higieniczne. Szczegółowy opis zawiera załącznik do SIWZ pn. Formularz asortymentowo - cenowy zadanie nr 17 - 3 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.12.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.