eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa"Dostawa kruszywa w ramach utrzymania dróg na terenie Gminy Limanowa"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-25

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa kruszywa w ramach utrzymania dróg na terenie Gminy Limanowa”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIMANOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892363

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Matki Boskiej Bolesnej 18 B

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183372-252

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalimanowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminalimanowa.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa kruszywa w ramach utrzymania dróg na terenie Gminy Limanowa”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21b3f198-ab9d-4212-ac39-2fdc490d51f6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00161650

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00675692/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa kruszywa w ramach utrzymania dróg na terenie Gminy Limanowa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamowienia/69a7fdf7-7df3-4574-9d81-316d729112a1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamowienia/69a7fdf7-7df3-4574-9d81-316d729112a1

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zamówień
publicznych (Platforma ZP) który dostępny jest po zalogowaniu na stronie https://app.sidaspzp.pl. szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji znajdują się w rozdziale VIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie kruszywa łamanego na drogi wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Limanowa:
1). kliniec frakcji 8 – 31,5 mm w ilości do 2000t,
2). mieszanki skalnej (0-63mm) w ilości do 1500t,
3). masy ziemno–skalnej w ilości do 1000t
UWAGA: transport materiału poniżej 10t, po 10t lub wielokrotność na podstawie odrębnych poleceń dowozu.
Szczegółowy zakres dostaw został wyszczególniony w załączniku nr 1 do SWZ – projekcie umowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji do zwiększenia zamówienia maksymalnie o 10% w odniesieniu do ilości podanej w ust. 2. Prawo opcji wynika z art. 441 Prawa zamówień publicznych i obowiązuje w okresie trwania niniejszej umowy. Skorzystanie z prawa opcji i realizacja zakresu zamówienia, z uwzględnieniem prawa opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, a nie musi skorzystać. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwiększenie zakresu zamówienia. Realizacja dodatkowego zakresu zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi na zasadach i w cenach identycznych jak realizacja zamówienia podstawowego i nastąpi w sytuacji zwiększonego zapotrzebowania na materiał w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega także, że może zmniejszyć ilość zamówionego kruszywa poniżej ilości określonych szacunkowo w ust. 2 niniejszego paragrafu, w zależności od jego rzeczywistych potrzeb, jednak nie mniej niż 400t klińca frakcji (8-31,5 mm), 300t mieszanki skalnej (0-63mm) oraz 200t masy ziemno-skalnej, co stanowi 20% zamierzonej ilości dostawy. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia o zwiększenie zamówienia do ilości ustalonej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert zawarty jest w
rozdziale XIV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw cząstkowych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale V SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
4.1. Zamawiający wprowadza wymagania dotyczące spełnienia tego warunku. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada pojazdy do przewożenia kruszywa z napędem co najmniej na cztery koła o dopuszczalnej masie całkowitej pojazdu poniżej 10t, jak również powyżej 10t, do transportu materiału w ilości poniżej 10t, do 10t jak również wielokrotności.
4.2 Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży „Wykaz narzędzi (załącznik nr 6 do SWZ)”, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum) dokument potwierdzający składa co najmniej jeden z jej uczestników, który ten warunek spełnia.
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli Wykonawca ma zaangażowane zasoby techniczne lub zawodowe wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze, co może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz narzędzi wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum) dokument potwierdzający składa co najmniej jeden z jej uczestników, który ten warunek spełnia - załącznik nr 6 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 3.600,00 zł (trzy tysiące sześćset złotych 00/100). Szczegółowy opis prawidłowego wniesienia wadium znajduje się w Rozdziale XI SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem zmian przewidzianych w niniejszej umowie oraz przepisach prawa powszechnie obowiązującego.
2.Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej.
3.Z zastrzeżeniem zapisu ust. 2 niniejszego paragrafu Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia, w wyniku zgodnego oświadczenia Stron, zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach i okolicznościach, określających charakter i warunki wprowadzenia zmian:
a) w przypadku zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej okresowe wykonanie zgodnie
z umową dostawy będącej jej przedmiotem, pod pojęciem której Strony uznają jakiekolwiek zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym, któremu Strony nie mogły zapobiec i którego nie mogły przewidzieć, w szczególności zamieszki, pożary, strajki, spory zbiorowe, konflikty zbrojne, stan wojenny, klęski żywiołowe, niekorzystne warunki atmosferyczne,
a także konflikty między pracodawcami i pracownikami we własnych i obcych zakładach, awarie maszyn, działania w wykonaniu władzy publicznej oraz inne okoliczności niezawinione przez żadną ze Stron umowy,
b) zmiany zakresu czasu trwania umowy:
- dopuszczalne jest skrócenie czasu trwania umowy w sytuacji wcześniejszego wykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości, lub w sytuacji o której mowa w § 1 ust. 6.
c) zmiany zgodnie z zapisami art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie obowiązku do wyrażania takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
5. O konieczności wprowadzenia zmian do umowy powiadamia strona, która powzięła wiadomość o okolicznościach j. w. Strony uzgadniają szczegółowe warunki zmiany umowy w aneksie do umowy.
6. Nie stanowi zmiany umowy:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
b) zmiana danych teleadresowych, zmiany osób reprezentujących Strony.
c) przypadek, o którym mowa w §2 ust. 14.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-03 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamowienia/69a7fdf7-7df3-4574-9d81-316d729112a1

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-03 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.