To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-29
Ogłoszenie nr 102300 - 2017 z dnia 2017-06-29 r.
Łódź: Dostawa sprzętu dla OISW w Łodzi.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProgram Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513906-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny
47140395400000, ul.
ul. Smutna
21,
91729
Łódź, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
42 67 50 020, faks
42 67 50 002, e-mail
oisw_lodz@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Okręgowy Inspektorat Słuzby Więzinnej w Łodzi
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu dla OISW w Łodzi.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OI.KI.2230.2.2.2017.AR
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu, maszyn, urządzeń i elektronarzędzi zwanych dalej sprzętem przeznaczonych do realizacji cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych w jednostkach podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Łodzi w ramach projektu pn.: "Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności" współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 dla jednostek penitencjarnych podległych OISW w Łodzi. Część 1: Sprzęt dla Aresztu Śledczego w Łodzi, ul. Smutna 21, Łódź Część 1 zadanie 1: 1. Spawarka do spawania drutami stalowymi, nierdzewnymi i aluminiowymi Część 1 zadanie 1: 2. Zamrażarka elektryczna do rur Część 1 zadanie 2: 3. Agregat malarski Część 1 zadanie 2: 4. Wielofunkcyjna drabina z podestem roboczym Część 1 zadanie 2: 5. Betoniarka Część 1 zadanie 2: 6. Imadło kowalskie Część 1 zadanie 2: 7. Młoto - wiertarka Część 1 zadanie 2: 8. Kamera termowizyjna Część 1 zadanie 2: 9. Miernik cęgowy Część 1 zadanie 2: 10. Miernik uniwersalny Część 1 zadanie 2: 11. Szlifierka kątowa Część 1 zadanie 2: 12. Szlifierka kątowa Część 1 zadanie 2: 13. Maszyna do cięcia glazury stalowa ze wspornikiem- 1 szt. Część 2: Sprzęt dla Zakładu Karnego w Garbalinie, Garbalin 18, Łęczyca Część 2 zadanie 1: 1. Agregat malarski Część 2 zadanie 2: 2. Glebogryzarka Część 2 zadanie 2: 3. Aerator Wertykulator Spalinowy 3w1 Część 2 zadanie 2: 4. Elektryczna maszyna do cięcia glazury na mokro Część 2 zadanie 2: 5. Tarcza diamentowa do cięcia na mokro 250 mm Część 2 zadanie 2: 6. Zestaw otwornic diamentowych do gresu i glazury Część 2 zadanie 2: 7. Przecinarka ręczna do płytek z walizką Część 2 zadanie 2: 8. Przecinak brukarski gilotyna Część 2 zadanie 2: 9. Aluminiowy podest roboczy Część 2 zadanie 2: 10. Drabina wolnostojąca 5cio stopniowa Część 2 zadanie 2: 11. Przedłużacz bębnowy Część 2 zadanie 2: 12. Niwelator laserowy (+ statyw + łata) Część 2 zadanie 2: 13. Taczka budowlana Część 2 zadanie 2: 14. Mieszadło do zaprawy klejowej Część 2 zadanie 2: 15. Młotowiertarka z podkuwaniem Część 2 zadanie 2: 16. Młot udarowy Część 3: Sprzęt dla Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Wronia 76/90, Piotrków Trybunalski Część 3 zadanie 1: 1. Spawarka MIG/MAG Część 3 zadanie 1: 2. Zagęszczarka rewersyjna Część 3 zadanie 2: 3. Taczka budowlana Część 3 zadanie 2: 4. Kleszcze poprzeczne do krawężników Część 3 zadanie 2: 5. Przecinak brukarski gilotyna Część 3 zadanie 2: 6. Wyważak brukarski Część 3 zadanie 2: 7. Niwelator laserowy (+ statyw + łata) Część 3 zadanie 2: 8. Przecinarka ręczna do płytek z walizką Część 3 zadanie 2: 9. Wiertarka stołowa Część 3 zadanie 2: 10. Gwintownica ręczna z grzechotką Część 3 zadanie 2: 11. Zgrzewarka do zgrzewania rur PP PCV Część 3 zadanie 2: 12. Zgniatarka do złączek rur Część 3 zadanie 2: 13. Szlifierka kątowa Część 3 zadanie 2: 14. Szlifierka oscylacyjna Część 3 zadanie 2: 15. Szlifierka teleskopowa do gipsu typu "żyrafa" z odkurzaczem Część 3 zadanie 2: 16. Wózek paletowy Część 3 zadanie 2: 17. Stół spawalniczy Część 4: Sprzęt dla Zakładu Karnego w Płocku, ul. Sienkiewicza 22, Płock Część 4 zadanie 1: 1. Szorowarka Część 4 zadanie 2: 2. Młot udarowo - obrotowy Część 4 zadanie 2: 3. Młotowiertarka udarowa Część 4 zadanie 2: 4. Akumulatorowa wiertarko - wkrętarka z silnikiem bezszczotkowym Część 4 zadanie 2: 5. Laser krzyżowy Część 4 zadanie 2: 6. Szlifierka do obróbki ścian Część 4 zadanie 2: 7. Mieszarka profesjonalna do mieszania zapraw cementowych, klejów, farb i Część 4 zadanie 2: 8. Odkurzacz + ssawka do parkietów Część 4 zadanie 2: 9. Dalmierz laserowy Część 4 zadanie 2: 10.Wykrywacz przewodów Część 4 zadanie 2: 11. Miernik cyfrowy 5w1 Część 4 zadanie 2: 12. Przecinarka do glazury Część 5: Sprzęt dla Zakładu Karnego w Łowiczu, ul. Wiejska 3, Łowicz Część 5 zadanie 1: 1. Zagęszczarka rewersyjna Część 5 zadanie 1: 2. Młot wyburzeniowy Część 5 zadanie 2: 3. Waga hakowa ręczna Część 5 zadanie 2: 4. Waga platformowa do paczek Część 5 zadanie 2: 5. Wózek magazynowy ręczny Część 5 zadanie 2: 6. Wózek transportowy 4 kołowy z burtami i rączką Część 5 zadanie 2: 7. Wózek paletowy ręczny Część 5 zadanie 2: 8. Drukarka etykiet Część 5 zadanie 2: 9. Hydrauliczna ręczna prasa do kabli Część 5 zadanie 2: 10. Młotowiertarka elektryczna Część 5 zadanie 2: 11. Laser krzyżowy Część 5 zadanie 2: 12. Szlifierka teleskopowa do gipsu typu "żyrafa" z odkurzaczem Część 5 zadanie 2: 13. Przecinarka do glazury Część 5 zadanie 2: 14. Szlifierka kątowa Część 5 zadanie 2: 15. Imadło hydrauliczne ze stojakiem Część 5 zadanie 2: 16. Wkrętarka akumulatorowa Część 6: Sprzęt dla Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi, ul. Beskidzka 54, Łódź Część 6 zadanie 1: 1. Rusztowanie przejezdne Część 6 zadanie 2: 2. Kosiarka spalinowa Część 6 zadanie 2: 3. Taczka budowlana Część 6 zadanie 2: 4. Glebogryzarka Część 6 zadanie 2: 5. Mieszadło do zaprawy klejowej Część 6 zadanie 2: 6. Kompresor + pistolet do tynku Część 6 zadanie 2: 7. Przecinak brukarski gilotyna Część 6 zadanie 2: 8. Piła tarczowa do betonu Część 6 zadanie 2: 9. Młot udarowy Część 6 zadanie 2: 10. Młotowiertarka udarowa Część 6 zadanie 2: 11. Aerator Wertykulator 3w1 Część 6 zadanie 2: 12. Ręczny wózek platformowy z czterema ściankami Część 6 zadanie 2: 13. Laser liniowy krzyżowy 360° Część 7: Sprzęt dla Zakładu Karnego w Sieradzu, ul. Orzechowa 5, Sieradz Część 7 zadanie 1: 1. Rusztowanie aluminiowe przejezdne Część 7 zadanie 1: 2. Agregat malarski Część 7 zadanie 2: 3. Mieszadło do zapraw Część 7 zadanie 2: 4. Młotowiertarka udarowa Część 7 zadanie 2: 5. Drabina malarska 2x12 szczebli Część 7 zadanie 2: 6. Drabina malarska 2x7 szczebli Część 7 zadanie 2: 7. Drabina malarska 2x5 szczebli Część 7 zadanie 2: 8. Taczka dwukołowa 160l Część 7 zadanie 2: 9. Taczka dwukołowa 100l Część 7 zadanie 2: 10. Poziomica laserowa ze statywem Część 7 zadanie 2: 11. Betoniarka 100l Część 7 zadanie 2: 12. Odkurzacz przemysłowy Część 7 zadanie 2: 13. Aluminiowy podest roboczy 2x6 stopni Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
43200000-5
Dodatkowe kody CPV:
43800000-1,
43310000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Sprzęt dla AŚ w Łodzi |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 92 ust 1, pkt. 7) w związku z art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) (zwanej dalej Pzp) Okręgowy Inspektorat w Łodzi, zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na dostawę sprzętu dla jednostek podległych. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt.1) ustawy Pzp, zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: W dniu 28 czerwca 2017 r. o godzinie 12:00 upłynął termin składnia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta. Zgodnie z powyższym, powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Sprzet dla ZK Garbalin |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 92 ust 1, pkt. 7) w związku z art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) (zwanej dalej Pzp) Okręgowy Inspektorat w Łodzi, zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na dostawę sprzętu dla jednostek podległych. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt.1) ustawy Pzp, zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: W dniu 28 czerwca 2017 r. o godzinie 12:00 upłynął termin składnia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta. Zgodnie z powyższym, powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Sprzęt dla AŚ w Piotrkowe T. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 92 ust 1, pkt. 7) w związku z art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) (zwanej dalej Pzp) Okręgowy Inspektorat w Łodzi, zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na dostawę sprzętu dla jednostek podległych. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt.1) ustawy Pzp, zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: W dniu 28 czerwca 2017 r. o godzinie 12:00 upłynął termin składnia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta. Zgodnie z powyższym, powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Sprzęt dla ZK w Płocku |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 92 ust 1, pkt. 7) w związku z art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) (zwanej dalej Pzp) Okręgowy Inspektorat w Łodzi, zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na dostawę sprzętu dla jednostek podległych. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt.1) ustawy Pzp, zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: W dniu 28 czerwca 2017 r. o godzinie 12:00 upłynął termin składnia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta. Zgodnie z powyższym, powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Sprzęt dla ZK Łowicz |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 92 ust 1, pkt. 7) w związku z art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) (zwanej dalej Pzp) Okręgowy Inspektorat w Łodzi, zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na dostawę sprzętu dla jednostek podległych. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt.1) ustawy Pzp, zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: W dniu 28 czerwca 2017 r. o godzinie 12:00 upłynął termin składnia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta. Zgodnie z powyższym, powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Sprzęt dla ZK 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 92 ust 1, pkt. 7) w związku z art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) (zwanej dalej Pzp) Okręgowy Inspektorat w Łodzi, zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na dostawę sprzętu dla jednostek podległych. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt.1) ustawy Pzp, zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: W dniu 28 czerwca 2017 r. o godzinie 12:00 upłynął termin składnia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta. Zgodnie z powyższym, powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Sprzęt dla ZK Sieradz |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 92 ust 1, pkt. 7) w związku z art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) (zwanej dalej Pzp) Okręgowy Inspektorat w Łodzi, zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na dostawę sprzętu dla jednostek podległych. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt.1) ustawy Pzp, zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: W dniu 28 czerwca 2017 r. o godzinie 12:00 upłynął termin składnia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta. Zgodnie z powyższym, powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- EZ.28.183.2024 Usługa okresowego przeglądu technicznego 60 szt. respiratorów Hamilton w okresie 01.02.2025 do 31.12.2025 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla trzech jednostek Policji garnizonu łódzkiego
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.