eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa sprzętu dla OISW w Łodzi.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-29

Ogłoszenie nr 102300 - 2017 z dnia 2017-06-29 r.

Łódź: Dostawa sprzętu dla OISW w Łodzi.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 513906-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 47140395400000, ul. ul. Smutna 21, 91729 Łódź, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 42 67 50 020, faks 42 67 50 002, e-mail oisw_lodz@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zp.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Okręgowy Inspektorat Słuzby Więzinnej w Łodzi

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu dla OISW w Łodzi.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OI.KI.2230.2.2.2017.AR

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu, maszyn, urządzeń i elektronarzędzi zwanych dalej sprzętem przeznaczonych do realizacji cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych w jednostkach podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Łodzi w ramach projektu pn.: "Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności" współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 dla jednostek penitencjarnych podległych OISW w Łodzi. Część 1: Sprzęt dla Aresztu Śledczego w Łodzi, ul. Smutna 21, Łódź Część 1 zadanie 1: 1. Spawarka do spawania drutami stalowymi, nierdzewnymi i aluminiowymi Część 1 zadanie 1: 2. Zamrażarka elektryczna do rur Część 1 zadanie 2: 3. Agregat malarski Część 1 zadanie 2: 4. Wielofunkcyjna drabina z podestem roboczym Część 1 zadanie 2: 5. Betoniarka Część 1 zadanie 2: 6. Imadło kowalskie Część 1 zadanie 2: 7. Młoto - wiertarka Część 1 zadanie 2: 8. Kamera termowizyjna Część 1 zadanie 2: 9. Miernik cęgowy Część 1 zadanie 2: 10. Miernik uniwersalny Część 1 zadanie 2: 11. Szlifierka kątowa Część 1 zadanie 2: 12. Szlifierka kątowa Część 1 zadanie 2: 13. Maszyna do cięcia glazury stalowa ze wspornikiem- 1 szt. Część 2: Sprzęt dla Zakładu Karnego w Garbalinie, Garbalin 18, Łęczyca Część 2 zadanie 1: 1. Agregat malarski Część 2 zadanie 2: 2. Glebogryzarka Część 2 zadanie 2: 3. Aerator Wertykulator Spalinowy 3w1 Część 2 zadanie 2: 4. Elektryczna maszyna do cięcia glazury na mokro Część 2 zadanie 2: 5. Tarcza diamentowa do cięcia na mokro 250 mm Część 2 zadanie 2: 6. Zestaw otwornic diamentowych do gresu i glazury Część 2 zadanie 2: 7. Przecinarka ręczna do płytek z walizką Część 2 zadanie 2: 8. Przecinak brukarski gilotyna Część 2 zadanie 2: 9. Aluminiowy podest roboczy Część 2 zadanie 2: 10. Drabina wolnostojąca 5cio stopniowa Część 2 zadanie 2: 11. Przedłużacz bębnowy Część 2 zadanie 2: 12. Niwelator laserowy (+ statyw + łata) Część 2 zadanie 2: 13. Taczka budowlana Część 2 zadanie 2: 14. Mieszadło do zaprawy klejowej Część 2 zadanie 2: 15. Młotowiertarka z podkuwaniem Część 2 zadanie 2: 16. Młot udarowy Część 3: Sprzęt dla Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Wronia 76/90, Piotrków Trybunalski Część 3 zadanie 1: 1. Spawarka MIG/MAG Część 3 zadanie 1: 2. Zagęszczarka rewersyjna Część 3 zadanie 2: 3. Taczka budowlana Część 3 zadanie 2: 4. Kleszcze poprzeczne do krawężników Część 3 zadanie 2: 5. Przecinak brukarski gilotyna Część 3 zadanie 2: 6. Wyważak brukarski Część 3 zadanie 2: 7. Niwelator laserowy (+ statyw + łata) Część 3 zadanie 2: 8. Przecinarka ręczna do płytek z walizką Część 3 zadanie 2: 9. Wiertarka stołowa Część 3 zadanie 2: 10. Gwintownica ręczna z grzechotką Część 3 zadanie 2: 11. Zgrzewarka do zgrzewania rur PP PCV Część 3 zadanie 2: 12. Zgniatarka do złączek rur Część 3 zadanie 2: 13. Szlifierka kątowa Część 3 zadanie 2: 14. Szlifierka oscylacyjna Część 3 zadanie 2: 15. Szlifierka teleskopowa do gipsu typu "żyrafa" z odkurzaczem Część 3 zadanie 2: 16. Wózek paletowy Część 3 zadanie 2: 17. Stół spawalniczy Część 4: Sprzęt dla Zakładu Karnego w Płocku, ul. Sienkiewicza 22, Płock Część 4 zadanie 1: 1. Szorowarka Część 4 zadanie 2: 2. Młot udarowo - obrotowy Część 4 zadanie 2: 3. Młotowiertarka udarowa Część 4 zadanie 2: 4. Akumulatorowa wiertarko - wkrętarka z silnikiem bezszczotkowym Część 4 zadanie 2: 5. Laser krzyżowy Część 4 zadanie 2: 6. Szlifierka do obróbki ścian Część 4 zadanie 2: 7. Mieszarka profesjonalna do mieszania zapraw cementowych, klejów, farb i Część 4 zadanie 2: 8. Odkurzacz + ssawka do parkietów Część 4 zadanie 2: 9. Dalmierz laserowy Część 4 zadanie 2: 10.Wykrywacz przewodów Część 4 zadanie 2: 11. Miernik cyfrowy 5w1 Część 4 zadanie 2: 12. Przecinarka do glazury Część 5: Sprzęt dla Zakładu Karnego w Łowiczu, ul. Wiejska 3, Łowicz Część 5 zadanie 1: 1. Zagęszczarka rewersyjna Część 5 zadanie 1: 2. Młot wyburzeniowy Część 5 zadanie 2: 3. Waga hakowa ręczna Część 5 zadanie 2: 4. Waga platformowa do paczek Część 5 zadanie 2: 5. Wózek magazynowy ręczny Część 5 zadanie 2: 6. Wózek transportowy 4 kołowy z burtami i rączką Część 5 zadanie 2: 7. Wózek paletowy ręczny Część 5 zadanie 2: 8. Drukarka etykiet Część 5 zadanie 2: 9. Hydrauliczna ręczna prasa do kabli Część 5 zadanie 2: 10. Młotowiertarka elektryczna Część 5 zadanie 2: 11. Laser krzyżowy Część 5 zadanie 2: 12. Szlifierka teleskopowa do gipsu typu "żyrafa" z odkurzaczem Część 5 zadanie 2: 13. Przecinarka do glazury Część 5 zadanie 2: 14. Szlifierka kątowa Część 5 zadanie 2: 15. Imadło hydrauliczne ze stojakiem Część 5 zadanie 2: 16. Wkrętarka akumulatorowa Część 6: Sprzęt dla Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi, ul. Beskidzka 54, Łódź Część 6 zadanie 1: 1. Rusztowanie przejezdne Część 6 zadanie 2: 2. Kosiarka spalinowa Część 6 zadanie 2: 3. Taczka budowlana Część 6 zadanie 2: 4. Glebogryzarka Część 6 zadanie 2: 5. Mieszadło do zaprawy klejowej Część 6 zadanie 2: 6. Kompresor + pistolet do tynku Część 6 zadanie 2: 7. Przecinak brukarski gilotyna Część 6 zadanie 2: 8. Piła tarczowa do betonu Część 6 zadanie 2: 9. Młot udarowy Część 6 zadanie 2: 10. Młotowiertarka udarowa Część 6 zadanie 2: 11. Aerator Wertykulator 3w1 Część 6 zadanie 2: 12. Ręczny wózek platformowy z czterema ściankami Część 6 zadanie 2: 13. Laser liniowy krzyżowy 360° Część 7: Sprzęt dla Zakładu Karnego w Sieradzu, ul. Orzechowa 5, Sieradz Część 7 zadanie 1: 1. Rusztowanie aluminiowe przejezdne Część 7 zadanie 1: 2. Agregat malarski Część 7 zadanie 2: 3. Mieszadło do zapraw Część 7 zadanie 2: 4. Młotowiertarka udarowa Część 7 zadanie 2: 5. Drabina malarska 2x12 szczebli Część 7 zadanie 2: 6. Drabina malarska 2x7 szczebli Część 7 zadanie 2: 7. Drabina malarska 2x5 szczebli Część 7 zadanie 2: 8. Taczka dwukołowa 160l Część 7 zadanie 2: 9. Taczka dwukołowa 100l Część 7 zadanie 2: 10. Poziomica laserowa ze statywem Część 7 zadanie 2: 11. Betoniarka 100l Część 7 zadanie 2: 12. Odkurzacz przemysłowy Część 7 zadanie 2: 13. Aluminiowy podest roboczy 2x6 stopni Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 43200000-5
Dodatkowe kody CPV: 43800000-1, 43310000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sprzęt dla AŚ w Łodzi
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 92 ust 1, pkt. 7) w związku z art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) (zwanej dalej Pzp) Okręgowy Inspektorat w Łodzi, zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na dostawę sprzętu dla jednostek podległych. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt.1) ustawy Pzp, zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: W dniu 28 czerwca 2017 r. o godzinie 12:00 upłynął termin składnia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta. Zgodnie z powyższym, powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Sprzet dla ZK Garbalin
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 92 ust 1, pkt. 7) w związku z art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) (zwanej dalej Pzp) Okręgowy Inspektorat w Łodzi, zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na dostawę sprzętu dla jednostek podległych. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt.1) ustawy Pzp, zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: W dniu 28 czerwca 2017 r. o godzinie 12:00 upłynął termin składnia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta. Zgodnie z powyższym, powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Sprzęt dla AŚ w Piotrkowe T.
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 92 ust 1, pkt. 7) w związku z art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) (zwanej dalej Pzp) Okręgowy Inspektorat w Łodzi, zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na dostawę sprzętu dla jednostek podległych. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt.1) ustawy Pzp, zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: W dniu 28 czerwca 2017 r. o godzinie 12:00 upłynął termin składnia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta. Zgodnie z powyższym, powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Sprzęt dla ZK w Płocku
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 92 ust 1, pkt. 7) w związku z art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) (zwanej dalej Pzp) Okręgowy Inspektorat w Łodzi, zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na dostawę sprzętu dla jednostek podległych. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt.1) ustawy Pzp, zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: W dniu 28 czerwca 2017 r. o godzinie 12:00 upłynął termin składnia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta. Zgodnie z powyższym, powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Sprzęt dla ZK Łowicz
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 92 ust 1, pkt. 7) w związku z art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) (zwanej dalej Pzp) Okręgowy Inspektorat w Łodzi, zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na dostawę sprzętu dla jednostek podległych. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt.1) ustawy Pzp, zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: W dniu 28 czerwca 2017 r. o godzinie 12:00 upłynął termin składnia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta. Zgodnie z powyższym, powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Sprzęt dla ZK 1
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 92 ust 1, pkt. 7) w związku z art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) (zwanej dalej Pzp) Okręgowy Inspektorat w Łodzi, zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na dostawę sprzętu dla jednostek podległych. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt.1) ustawy Pzp, zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: W dniu 28 czerwca 2017 r. o godzinie 12:00 upłynął termin składnia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta. Zgodnie z powyższym, powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Sprzęt dla ZK Sieradz
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 92 ust 1, pkt. 7) w związku z art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) (zwanej dalej Pzp) Okręgowy Inspektorat w Łodzi, zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na dostawę sprzętu dla jednostek podległych. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt.1) ustawy Pzp, zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: W dniu 28 czerwca 2017 r. o godzinie 12:00 upłynął termin składnia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta. Zgodnie z powyższym, powodem unieważnienia postępowania jest brak wymaganej przepisami ustawy liczby ważnych ofert, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez Zamawiającego oferty najkorzystniejszej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.