Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-02
Gorzów Wielkopolski: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO I REHABILITACYJNEGO
Numer ogłoszenia: 102320 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Sienkiewicza 10-11, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7281237, faks 095 7281237.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspl.bip24.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO I REHABILITACYJNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ZAKUP I DOSATAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO: Zadanie 1 - AUTOKLAWY 4 SZT., Zadanie 2 - WIRÓWKA DO STÓP I PODUDZI 1 SZT., Zadanie 3a - AUDIOMETR 1 SZT., Zadanie 3b - AUDIOMETR 1 SZT., Zadanie 4 - APARAT EKG 2 SZT., Zadanie 5 - LAMPA CHIRURGICZNA NA STATYWIE 1 SZT..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.10-9, 33.12.14.00-8, 33.12.15.00-9, 33.15.50.00-1, 33.16.70.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informację zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informację zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informację zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informację zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informację zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspl.bip24.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WSPL SP ZOZ ul. Sienkiewicza 10-11, 66-400 Gorzów Wlkp..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2012 godzina 11:00, miejsce: WSPL SP ZOZ ul. Sienkiewicza 10-11, 66-400 Gorzów Wlkp. pok.nr 42A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: AUTOKLAWY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa, instalacja i przeszkolenie z zakresu obsługi 4 szt. autoklawów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WIRÓWKA DO STÓP I PODUDZI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa, instalacja i przeszkolenie z zakresu obsługi wirówki do stóp i podudzi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3A AUDIOMETR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa, instalacja i przeszkolenie z zakresu obsługi audiometru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.14.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3B AUDIOMETR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa, instalacja i przeszkolenie z zakresu obsługi audiometru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.14.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: APARAT EKG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa, instalacja i przeszkolenie z zakresu obsługi 2 szt. aparatu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.15.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: LAMPA CHIRURGICZNA NA STATYWIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa, instalacja i przeszkolenie z zakresu obsługi lampy chirurgicznej na statywie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.70.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Zakup wraz z dostawą środków czystości, środków ochrony indywidulanej dla Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu OCT.
- Sukcesywna dostawa środków pomocniczych refundowanych dla Domu Pomocy Społecznej Nr.1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp.
- Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie działania OT KOWR w Gorzowie Wielkopolskim (VII)
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego i jednostek usytuowanych w budynku Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Józefa Pankiewicza 5-7.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem sprzętów medycznych do budynku nr 2 Wydziału Nauk Medycznych i Technicznych Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze
- Dostawa sterylizatora parowego dla potrzeb Działu Dezynfekcji i Centralnej Sterylizacji Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego
- Dostawa sprzętu do rehabilitacji
- Nowoczesne kształcenie kadr medycznych - fundamentem zdrowego życia
- dostawa produktów leczniczych.
- Dostawa leków, szczepionki BCG, koncentratów do dializ, preparatu złożonego do znieczuleń miejscowych oraz innych.
więcej: Audiometry »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.