Ogłoszenie z dnia 2025-04-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA OPAKOWAŃ I TESTÓW DO STERYLIZACJI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKI DZIECIĘCY SZPITAL KLINICZNY im. L. Zamenhofa w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001406394
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Waszyngtona 17
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-274
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 7450595
1.5.8.) Numer faksu: 7450595
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@udsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.udsk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA OPAKOWAŃ I TESTÓW DO STERYLIZACJI
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42612b92-7318-4b37-914c-9a04bb8aa4d3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00180653
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=ea40c58d-12c2-4c09-bb96-381e462dc7c63.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku . Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a także art. 6 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego oraz art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że: udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PN-26/25/8
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 "Test symulacyjny Bovie-Dick (134 st. C, czas 5.3 min.)
Samoprzylepne testy paskowe, pokryte polimerem z symetrycznie rozłożoną substancją wskaźnikową na całej długości testu. Zgodny z normą EN 285 oraz EN ISO 11140-4 (lub równoważne).
Testy paskowe po procesie sterylizacji przebarwiają się zgodnie z informacją podaną przez producenta." szt. 1 500
2 "Przyrząd testowy PCD, składający się z rurki i kapsuły ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego.
Zgodny z normą EN 867-4 (lub równoważne).
Kompatybilny z testami z poz. 1." szt. 1
3 "Zintegrowany test do kontroli wsadu w procesie sterylizacji parą wodną.
Samoprzylepne testy paskowe pokryte polimerem z symetrycznie rozłożoną substancją wskaźnikową na całej długości testu. Zgodny z normą EN 867-5 oraz EN ISO 11140 (lub równoważne).
Testy paskowe po procesie sterylizacji przebarwiają się zgodnie z informacją podaną przez producenta." szt. 4 000
4 "Przyrząd testowy PCD do zintegrowanego testu kontroli wsadu w parze wodnej, składający się z rurki i kapsuły ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego.
Kontrola usuwania powierza i penetracji pary dla wsadów narzędzi rurowych, narzędzi prostych (litych) i wsadów porowatych.
Spełnia wymogi normy EN 867-5 (lub równoważne).
Kompatybilny z testami z poz. 3" szt. 1
5 "Marker do opisu pakietów przed procesem sterylizacji z nietoksycznym, wodoodpornym tuszem, nie reagującym na wysoką temperaturę. Tusz po procesie sterylizacji nie rozmazuje się, napis pozostaje czytelny.
Grubość wkładu 0,7mm F" szt. 80
6 "Przyrząd testowy procesu do symulacji narzędzi do chirurgii małoinwazyjnej (MIS).
Przyrząd testowy posiada kapsułę z termicznie odpornego tworzywa sztucznego na test kontroli skuteczności mycia i złącze typu Luer-Lock (męskie oraz damskie) ze stali kwasoodpornej połączone ze sobą silikonową rurką. Standardowo kapsuła wyposażona jest w trzy różne zakrętki o szczelinach 2 mm, 3 mm i 4 mm. Mała szczelina stwarza przy tym samym ciśnieniu wody, zwiększenie prędkości przepływu przez przyrząd, co ułatwia usuwanie zabrudzenia, większa szczelina zmniejsza prędkość przepływu, co utrudnia usuwanie zabrudzenia. Dzięki takiej budowie przyrząd może symulować zarówno narzędzia rurowe do chirurgii małoinwazyjnej, jak również endoskopy giętkie." szt. 1
7 Przyrząd testowy służący do symulacji narzędzi chirurgicznych, wykonany jest w całości z termicznie odpornego tworzywa sztucznego. Posiada miejsce na umieszczenie do dwóch testów skuteczności mycia jednocześnie (sprawdzenie dwóch różnych płaszczyzna mycia) oraz uchwyt do zawieszenia na tacy. szt. 4
8 "Testy kontroli pakietu,typu 5, pokryte laminatem samoprzylepne.
do rutynowej kontroli sterylizacji pary wodnej dla narzędzi litych
oraz pakietów porowatych. Opakowanie 3200szt." szt. 12 800
9 "Papierowa samoprzylepna plomba do kontenerów ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną. Opakowanie 1008 szt. wymiary etykiety: 25 x 70 mm wymiary paska plomby: 70 x 3,5 mm
" op. 6
12 Test kontroli skuteczności mycia samoprzylepny, poziom 2, służy do rutynowej kontroli podstawowych procesów mycia w myjni-dezynfektorze. Zawiera syntetyczną substancję wskaźnikową zgodną z normą PN-EN ISO 15883-5 załącznik C- odpowiednik nigrozyny z mąką naniesioną na samoprzylepny nośnik z tworzywa sztucznego. Opakowanie zawiera 320 szt. op. 14
13 Rękawy i torebki papierowo-foliowe ze wskaźnikiem do sterylizacji parowej i tlenkiem etylenu zgodne z normą PN-EN 868-5 / EN 868-5, PN-EN ISO 11607-1 / ISO 11607-1 (lub równoważne) - (załączyć oświadczenie producenta rękawów potwierdzające zgodność z ww. normami)
oraz posiadające następujące właściwości:
- wykluczone umieszczenie testu między warstwami folii
- wszystkie napisy i testy poza przestrzenią pakowania, widoczne od strony folii
- minimum dwa wskaźniki sterylizacji do pary wodnej i tlenku etylenu zgodne z normą PN-EN ISO 11140-1 / ISO 11140-1 (lub równoważne)
- jednoznacznie oznaczony kierunek otwierania
- zgrzew fabryczny wielokrotny (min. 3 ścieżki) o wytrzymałości nie mniejszej niż 250 Nm
- papier o gramaturze nominalnej 70 g/m2 (tolerancja wg PN-EN 868-3 / EN 868-3), wymagana charakterystyka wytrzymałościowa wydana przez producenta (a nie dystrybutora) w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności z normą PN-EN 868-3 / EN 868-3 (lub równoważne)
- zawartość chlorków poniżej 0,05%
- zawartość siarczanów poniżej 0,25 %
- wytrzymałość na rozciąganie liniowe na sucho w kierunku walcowania nie mniej niż 8 kN/m; w kierunku poprzecznym nie mniej niż 4 kN/m
- wytrzymałość na rozdzielenie w poprzek 750 mN
- wytrzymałość na przepuklenie nie mniej niż 350 kPa
- folia co najmniej sześciowarstwowa, wymagana charakterystyka wytrzymałościowa wydana przez producenta folii (a nie dystrybutora) w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności z normą PN-EN 868-5 / EN 868-5 (lub równoważne)
- przezroczysta, bez rozwarstwień, bez substancji toksycznych i porów
- grubość nie większa niż 54 ?m
- zgrzewalna w temperaturze minimum 170 – 190 st. C
Wymagana dokumentacja producenta określająca maksymalny okres przechowywania wyrobów po sterylizacji zapakowanych w oferowane rękawy papierowo-foliowe.
Ze względu na wymagania procedury zgrzewania wszystkie pozycje muszą pochodzić od jednego producenta
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania nieodpłatnie walidacji zgrzewów wykonanych na posiadanych przez Szpital zgrzewarkach HAWO 850 DC-V zgodnie z PN- EN ISO 11607 i PN-EN 868-5 przed i po sterylizacji (lub równoważne).
a) Rękaw papierowo-foliowy ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu:
- szer. 75mm x 200m dł. szt. 10
- szer. 100mm x 200m dł. szt. 4
- szer. 120mm x 200m dł. szt. 4
- szer. 200mm x 200m dł. szt. 5
- szer. 250mm x 200m dł. szt. 5
b) Torebki papierowo-foliowe zamykane zgrzewarką ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu:
szer. 75mm/150mm dł. Op. 2000 szt. szt. 20 000
szer. 75mm/200mm dł. Op. 2000 szt. szt. 16 000
szer. 75mm/300mm dł. Op. 2000 szt. szt. 8 000
szer. 100/250mm dł. Op. 2000 szt. szt. 24 000
szer. 100mm/300mm dł. Op. 2000 szt. szt. 16 000
szer. 125mm/300mm dł. Op. 2000 szt szt. 4 000
4.2.6.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Niezawierający niebezpiecznych substancji toksycznych, nieprzylepny wskaźnik emulacyjny do kontroli skuteczności procesu sterylizacji parowej o parametrach 134?C/5,3 min. i 121?C/15 min., odpowiadający typ 6 wg ISO 11140-1 - wymagane potwierdzenie klasy przez niezależną organizację notyfikowaną w postaci certyfikatu wydanego nie wcześniej niż w 2019 r., potwierdzającego zgodność z aktualną normą tj. EN ISO 11140-1:2014 (lub równoważne), pozwalającego zidentyfikować produkt po jego kodzie i nazwie. Na wskaźniku wyraźnie nadrukowany kolor referencyjny przebarwienia, kontrastowy kolor przebarwienia - jednoznaczny odczyt. Poświadczony aktualnym dokumentem producenta brak zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych. Produkt zarejestrowany jako wyrób medyczny , oznaczenie CE na każdym opakowaniu.W opakowaniach po 200 szt. op. 100
2 Gotowe do użycia testy do wykrywania pozostałości zanieczyszczeń białkowych gdzie w jednoelementowym przyrządzie do pobrania próby znajduje się wymazówka i substancja testowa. Nie dopuszcza się testów gdzie substancja testowa jest umieszczana w oddzielnej fiolce. W przypadku obecności białek, substancja testowa zmienia kolor już w 5-10 sekund z jasnożółtej na niebieską. Intensywność przebarwienia wzrasta wraz ze stopniem zanieczyszczenia. Test nie wymaga inkubacji, wykrywa pozostałości białkowe na poziomie 1µg. op. 6
3 Niezawierający niebezpiecznych substancji toksycznych, nieprzylepny wskaźnik emulacyjny do kontroli skuteczności procesu sterylizacji parowej o parametrach 134?C/7 min. i 121?C/20 min., odpowiadający typ 6 wg ISO 11140-1 - wymagane potwierdzenie klasy przez niezależną organizację notyfikowaną w postaci certyfikatu wydanego nie wcześniej niż w 2019 r., potwierdzającego zgodność z aktualną normą tj. EN ISO 11140-1:2014 (lub równoważne), pozwalającego zidentyfikować produkt po jego kodzie i nazwie. Na wskaźniku wyraźnie nadrukowany kolor referencyjny przebarwienia, kontrastowy kolor przebarwienia - jednoznaczny odczyt. Poświadczony aktualnym dokumentem producenta brak zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych. Produkt zarejestrowany jako wyrób medyczny , oznaczenie CE na każdym opakowaniu. W opakowaniach po 200 szt. op. 3
4 "Wskaźniki wieloparametrowe do kontroli procesu sterylizacji nadtlenkiem wodoru,zgodne z normą ISO 11140-1, Typ 4 służące do monitorowania systemów sterylizacji plazmowej, w tym STERRAD® (lub równoważne)
W opakowaniach po 200 szt. " op. 4
5 Taśma samoprzylepna bez wskaźnika sterylizacji, wykonana z papieru impregnowanego z warstwą kleju wysokiej jakości, odpornego na warunki sterylizacji. Dobrze klei się do papieru krepowego, włókniny. Szerokość taśmy 18 mm, długość na rolce 50 m. Warstwa kleju nie odklejająca się podczas procesu sterylizacji, łatwa do odklejenia po procesie sterylizacji.Wymagane dołączenie charakterystyki wytrzymałościowej producenta.Produkt zarejestrowany jako wyrób medyczny, oznaczenie CE na każdym opakowaniu. szt. 20
6 Taśma samoprzylepna ze wskaźnikiem sterylizacji, wykonana z papieru impregnowanego z warstwą kleju wysokiej jakości, odpornego na warunki sterylizacji. Dobrze klei się do papieru krepowego, włókniny. Szerokość taśmy 18 mm, długość na rolce 50 m. Warstwa kleju nie odklejająca się podczas procesu sterylizacji, łatwa do odklejenia po procesie sterylizacji.Wymagane dołączenie charakterystyki wytrzymałościowej producenta.Produkt zarejestrowany jako wyrób medyczny, oznaczenie CE na każdym opakowaniu. rolka 250
7 Przyjazny dla skóry preparat czyszczący do dokładnego usuwania pozostałości po taśmach i substancjach klejących, gipsie, alginatach i cementach, oraz pastach cynkowo-eugenolowych. Zawierający w swoim składzie czysty terpen pomarańczowy z naturalnie tłoczonych skórek pomarańczy i olej natłuszczający; niezawierający alkaliów i mydła. Opakowanie 500 ml z korkiem, w którym mały otwór ułatwia dozowanie. Produkt zarejestrowany jako wyrób medyczny. szt. 6
4.2.6.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Rękawy i torebki papierowo - foliowe ze wskaźnikiem sterylizacji minimum para wodna i tlenek etylenu *konstrukcja folii i wykonanie zgodne z normami PN EN 868-3, PN-EN 868-5, PN EN ISO 11607-1, 2 (PN-EN ISO 11140-1) (lub równoważne)
*papier w opakowaniach papierowo-foliowych o gramaturze min. 60g/m? zgodnie z normą PN-EN 868-5, grubość min. 83 mikrometra (lub równoważne).
* minimalnie siedmiowarstwowa folia lub laminat foliowy przeźroczysty o zabarwieniu niebieskim, o grubości min. 52 mikrometra, o gramaturze min. 52 g/m?±5%; "
*do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu posiadają karty danych technicznych dla laminatu oraz papieru użytego do produkcji wystawione przez producenta wyrobu
* Symbol kierunku otwierania zarówno od strony papieru jak i folii
* Znak CE, MD oraz nazwa handlowa na wlepce wewnątrz rolki rękawa
* Termin ważności na wlepce wewnątrz rolki rękawa
* Symbol metody sterylizacji nadrukowany na wskaźniku, co wyklucza pomyłkę
* Wskaźniki o pow. min. 100mm2 zgodnie z 868-5 w postaci ukośnych pasków (lub równoważne)
* Piktogram przekreślonej paczki jako oznakowanie "nie używać jeżeli system bariery sterylnej jest uszkodzony" wg wymogu normy PN EN 868-5 (lub równoważne)
* Rękawy pakowane w mleczną folię chroniącą przed światłem i wilgocią
*Wskaźniki sterylizacji (para wodna, tlenek etylenu) umieszczone w obrębie zgrzewu fabrycznego na papierze od strony folii, minimalna szerokość zgrzewu 6 mm
* Wyrób nie ma nadruków na żadnej powierzchni, która jest przeznaczona do bezpośredniego kontaktu z wyrobami przeznaczonymi do zapakowania
* Dostęp między powtarzającym się nadrukiem na rękawie powinien być nie większy niż 155 mm zgodnie z normą PN-EN 868-5 (lub równoważne)
* informacje o produkcie na opakowaniach zewnętrznych w języku polskim zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych
* na opakowaniach rękawy i torebki umieszczony numer LOT, rozmiar, kierunek otwierania w postaci piktogramu / dodatkowo na rękawach oznaczenie daty, przed upływem której wyrób medyczny może być używany bezpiecznie umieszczony na wklejce w środku rękawa.
* zgrzew fabryczny wielokrotny
* dopuszczalna różnica wielkości 2-3% opakowania
• dla torebek dodatkowe wycięcie na kciuk po stronie otwierania;
dla torebek dodatkowe wcięcie na kciuk po stronie otwierania
* informacje o produkcie na opakowaniach zewnętrznych w języku polskim zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1620)* na opakowaniach rękawów i torebek umieszczony numer LOT, rozmiar, kierunek otwierania w postaci piktogramu / dodatkowo na rękawach oznaczenie daty, przed upływem której wyrób medyczny może być używany bezpiecznie umieszczony na wklejce w środku rękawa.* zgrzew fabryczny wielokrotny* dopuszczalna różnica wielkości 2-3% opakowania
"Rękaw włókninowo-foliowy:
* konstrukcja włókniny i folii wykonane zgodnie z normami PN-EN 868-2; PN EN 868-5 PN EN ISO 11607-1,2 (lub równoważne);
* włóknina: - gramatura włókniny 60g/m?±5%, grubość min 230 mikrometra; - kolor niebieski;
- wytrzymałość na przedarcie wzdłużne nie mniej niż 1100mN, poprzeczne nie mniej niż 1600 mN (wg ISO 1974)
- wytrzymałość na rozciąganie liniowe na sucho w kierunku walcowania nie mniej niż 2kN/m
w kierunku porzecznym nie mniej niż 0,90 kN/m;
* folia: - co najmniej 7 warstwowa o grubości 52 mikrometra (+/- 5%) (PN-EN 868-5) (lub równoważne); gramatura min. 52g/m2;
- przeźroczysta bez rozwarstwień, bez substancji toksycznych i porów;
- zgrzewalna w temperaturze 160-220°C ;
* wszystkie napisy i testy poza przestrzenią pakowania;
* wskaźniki procesu sterylizacji parowej i tlenkiem etylenu, powierzchnia wskaźnika ?100mm? (PN-EN 868-5) (lub równoważne);
* jednoznaczna zmiana koloru wskaźnika, łatwa do interpretacji;
* jednoznacznie oznaczony kierunek otwarcia;
* bezpyłowe i łatwe oddzielanie folii od włókniny;"
1 Rękaw włókninowo-foliowy ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu:
szer. 360mm x 100m szt. 20
szer. 420mmx 100m szt. 6
2 Torebki włókninowo-foliowe
szer. 320x500 szt. 2 300
3 Rękaw papierowo-foliowy ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu:
- szer. 50mm x 200m dł szt. 24
- szer. 75mm x 200m dł. szt. 30
- szer. 100mm x 200m dł. szt. 10
- szer. 120mm x 200m dł. szt. 7
- szer. 150mm x 200m dł. szt. 10
- szer. 200mm x 200m dł. szt. 35
- szer. 250mm x 200m dł. szt. 7
- szer. 300mm x 200m dł. szt. 14
4 Torebki papierowo-foliowe
szer. 75mm/150mm szt. 42 000
szer. 75mm/250mm szt. 30 000
szer. 75mm/300mm szt. 12 000
szer. 100/250mm szt. 4 000
szer. 100mm/300mm szt. 4 000
szer. 120mm/400mm szt. 6 000
szer. 150mm/270mm szt. 6 000
szer.150mm/300mm szt. 12 000
szer. 150mmx380mm szt. 6 000
szer. 210mmx350mm szt. 10 000
szer. 210mm x 280m dł szt. 10 000
szer. 210mmx400mm szt. 10 000
" Włóknina do sterylizacji III generacji (kolor niebieski, zielony)
* zgodna z normą PN EN - 868-2 oraz normą PN-EN ISO 11607-1 (lub równoważne)
* przeznaczona do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu
* niepyląca, antystatyczna.
* wymagana stabilność wymiarowa przed i po procesie sterylizacji
* zawartość chlorków nie więcej niż 0,03 % wg ISO 9197
* zawartość siarczków nie więcej niż 0,12 % wg ISO 9197
* gramatura 57-60 g/m2
* wytrzymałość na rozciąganie wzdłuż: nie mniej niż 2,10 kN/m, w poprzek: nie mniej niż 0,9 kN/m
* miękkość włókniny ułatwiająca formowanie pakietów
* duża wytrzymałość włókniny na wilgoć i naprężenia podczas sterylizacji
* odporność na uszkodzenia po procesie sterylizacji, termin ważności wyrobu 5 lat od daty produkcji"
a) 50 cm x 50 cm (500ark.) kolor niebieski ark. 12 000
b) 75 cm x 75 cm ( 250ark.) ark. 2 000
c) 100 cm x 100 cm ( 250ark.) ark. 3 600
120 cm x 120 cm ( 100ark.) ark. 1 000
6 Włóknina do sterylizacji kolor zielony
a) 75cm x 75cm ( 250 ark) ark. 2 000
b) 100 cm x 100 cm ( 250ark.) ark. 3 600
c) 120 cm x 120 cm ( 100ark.) ark. 1 000
4.2.6.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 "Biologiczny zestaw testowy o szybkim odczycie do pary wodnej, symulujący pakiet porowaty, zawierający wskaźnik biologiczny i kartę ze wskaźnikiem chemicznym do opisu cyklu. Wskaźnik biologiczny zapewnia ostateczny odczyt wyniku negatywnego po 24 minutach inkubacji. Wskaźnik posiada wewnętrzny system kruszenia ampułki nie wymagający użycia zewnętrznego ""kruszera"" Wykrycie przez odczyt automatyczny fluorescencji w autoczytniku. Nakrętka wskaźnika w kolorze brązowym. Na fiolce repozycjonowalna nierwąca się naklejka z miejscem do opisu oraz wskaźnik chemiczny. Opakowanie zawiera 24 biologiczne zestawy testowe oraz 5 sztuk wskaźników kontrolnych. Zgodność wskaźnika znajdującego się w zestawie z normą referencyjną potwierdzona certyfikatem niezależnej jednostki notyfikowanej.
Wskaźnik zgodny z instrukcją obsługi i urządzeniem posiadanym przez Szpital – autoczytnik model 490.
" op. 130
2 "Biologiczny zestaw testowy o szybkim odczycie do pary wodnej, symulujący pakiet porowaty, zawierający wskaźnik biologiczny i kartę ze wskaźnikeim chemicznym do opisu cyklu. Do każdego pojedyńczego zestawu dołączony jeden wskaźnik stosowany jako kontrola pozytywna wskaźników. Wskaźnik biologiczny zapewnia ostateczny odczyt wyniku negatywnego po 3 godzinach inkubacji. Wykrycie aktywności metabolicznej spor/wynik pozytywny po ok 30-60 min. inkubacji. Odczyt automatyczny fluorescencji w autoczytniku poprzez wskazanie koloru na wyświetlaczu. Nakrętka wskaźnika w kolorze brązowym. Na fiolce repozycjonowalna nierwąca się naklejka ze wskaźnikiem chemicznym i miejscem do opisu. Zgodność wskaźnika znajdującego się w zestawie z normą referencyjną potwierdzona certyfikatem niezależnej jednostki notyfikowanej.
Opakowanie: 25 zestawów. Wymagane dostarczenie kompatybilnego autoczytnika do testów w ramach bezpłatnego użyczenia na okres obowiazującej umowy.
" op. 6
4.2.6.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.1 odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
1.2 oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(Dz. U. z 2024 r. poz. 594, 1237), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ,
1.3 oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia zawartych w oświadczeniu, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego,
o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego
na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
e) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie lub zdrowotne, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 70, 1313, 2291),
f) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy, dotyczących ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę ograniczenia wolności lub karę grzywny,
g) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy,
h) art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy, dotyczących ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę ograniczenia wolności lub karę grzywny,
i) art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy
j) art. 109 ust. 1 pkt 5-10 ustawy - załącznik nr 5 do SWZ,
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Opisy, katalogi oferowanego asortymentu potwierdzające spełnianie warunków/parametrów określonych w załączniku nr 7 opis przedmiotu zamówienia, jeżeli w prospekcie technicznym brak opisu danej funkcji lub wartości parametru, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów (np. instrukcja użytkowania, oświadczenie producenta), w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu funkcji lub wartości danego parametru. W przypadku wyrobów niestandardowych należy dołączyć opracowanie lub foldery.2. Oświadczenie potwierdzające dopuszczenie oferowanego produktu do obrotu zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1620) – załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane świadczenia spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Opisy, katalogi oferowanego asortymentu potwierdzające spełnianie warunków/parametrów określonych w załączniku nr 7 opis przedmiotu zamówienia, jeżeli w prospekcie technicznym brak opisu danej funkcji lub wartości parametru, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów (np. instrukcja użytkowania, oświadczenie producenta), w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu funkcji lub wartości danego parametru. W przypadku wyrobów niestandardowych należy dołączyć opracowanie lub foldery.2. Oświadczenie potwierdzające dopuszczenie oferowanego produktu do obrotu zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1620) – załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane świadczenia spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO:Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
Próbki, jakie Wykonawcy są zobowiązani dostarczyć do poszczególnych pakietów, w następującej ilości:
• Pakiet nr 1:
Poz. 8 - 5 szt. testów
Poz. 13 b) - 5 szt. torebek z każdego rozmiaru
• Pakiet nr 2
poz. 1 - 5 szt. testów
poz. 3 - 5 szt. testów
poz. 4 - 5 szt. testów
• Pakiet nr 3:
poz. 2 - 5 szt. torebek
poz. 4 - 5 szt. torebek z każdego rozmiaru
• Pakiet nr 4:
poz. 1 - 2 szt.
poz. 2 – 2 szt.
Uwaga: Jeżeli w danej pozycji asortymentowej o zróżnicowanych rozmiarach wymagane jest dostarczenie próbek
w określonym (lub dowolnie wybranym) rozmiarze, w przypadku, gdy Wykonawca oferuje produkty pochodzące
od różnych producentów (np. rozmiar a - producent X, rozmiar b - producent Y itp.), zobowiązany jest dostarczyć wymaganą ilość próbek od każdego producenta (niezależnie od wskazanego rozmiaru).
* Każdą próbkę należy oznaczyć nazwą Wykonawcy oraz numerem pakietu i pozycji, a do oferty załączyć wykaz złożonych próbek, zawierający następujące informacje:
• nr pakietu i pozycji,
• nazwa własna,
• rozmiar,
• producent danej próbki,
• ilość.
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia (testy oraz opakowania do sterylizacji), próbki
nie będą zwracane, z zastrzeżeniem art. 77 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Próbkę należy złożyć do kancelarii szpitala pok. 6109
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-16 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-16 08:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-15
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
INNE DOKUMENTY, KTÓRE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY1. Sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku nr 1 do SWZ Formularz Oferty.
2. Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ - formularz cenowy.
3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SWZ
4. Oświadczenie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507) - załącznik nr 6 do SWZ.
5. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentacji Wykonawcy - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z informacji
z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
6. Przepis pkt 5 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Przepis pkt 5 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby
na zasadach określonych w art. 118 ustawy lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby
na takich zasadach.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa i montaż klimatyzacji w budynku WFOŚiGW w Białymstoku
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu planowania i realizacji procesu dydaktycznego uwzględniającego zagadnienia zielonej transformacji
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów na potrzeby PZDW w Białymstoku w 2025 r. z podziałem na 2 zadania.
- Dostawa stanowisk dydaktycznych na potrzeby Laboratorium Odnawialne źródła energii, wytwarzanie energii elektrycznej Wydziału Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.19.2025
- Wykonanie przeglądów i oczyszczenie separatorów i osadników zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich, zarządzanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z podziałem na 2 zadania.
- Naprawy oraz bieżąca konserwacja alejek w parkach i na skwerach w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.