eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zakup wraz z dostawą samochodów ciężarowych (towarowo - osobowych).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-18

Gliwice: Zakup wraz z dostawą samochodów ciężarowych (towarowo - osobowych).
Numer ogłoszenia: 102360 - 2007; data zamieszczenia: 18.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Fredry 6, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, fax 032 2310032.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą samochodów ciężarowych (towarowo - osobowych)..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą: 1) 1 szt. samochodu ciężarowego (osobowo - towarowego), fabrycznie nowego, rok budowy 2007, bez przebiegu, o parametrach j.n. 1. DMC do 3490 kg, 2. silnik diesla 4 - o cylindrowy , rzędowy o pojemności skokowej min. 2250 cm3 max 2500 cm3, moc maksymalna min. 120 KM ( 82kW ), max moment obrotowy min . 320 Nm / 2000 min, wtrysk bezpośredni sterowany elektronicznie z turbodoładowaniem i intercoolerem, 3. skrzynia biegów manualna (pięciobiegowa + wsteczny), 4. napęd przedni, 5. układ hamulcowy z elektronicznym rozdziałem siły hamowania, ze wspomaganiem, przód i tył hamulce tarczowe oraz system ABS, 6. przekładnia kierownicza ze wspomaganiem, kierownica z regulacją wysokości, 7. kabina 7 osobowa, 4 - o drzwiowa z oddzielną częścią ładunkową, z belką oświetleniową ostrzegawczą koloru pomarańczowego na dachu, z bocznymi listwami ochronnymi, lusterka boczne regulowane i podgrzewane elektrycznie, - siedzenie kierowcy z regulacją lędźwiową, podłokietnikiem oraz regulacją wysokości, - korek wlewu paliwa zamykany na klucz, - centralny zamek sterowany z klucza, - rama pośrednia aluminiowa, 8. aluminiowa skrzynia ładunkowa - otwierane burty aluminiowe z plandeką, - wymiary skrzyni szerokość min. 180 cm, długość min. 300 cm (wymiary wew), - plandeka w kolorze szarym, - wysokość od podłogi 160 cm, 9. min. jeden system zabezpieczenia przed kradzieżą np. autoalarm, 10. homologowany hak holowniczy, 11. minimalny rozstaw osi 4000 mm, 12. DMC ciągniętej przyczepy 2000 kg, 13. radio odtwarzacz, dywaniki i pokrowce siedzeń, 14. wszystkie fotele wyposażone w zagłówki i pasy bezpieczeństwa, 15. norma spalin i hałasu EURO IV. 2) 2 szt. samochodów ciężarowych (osobowo - towarowych), fabrycznie nowych, rok budowy 2007, bez przebiegu, o parametrach j.n. 1. DMC do 1500 kg, 2. silnik benzynowy 4 - o cylindrowy, rzędowy o pojemności skokowej max 1200 cm3, moc max 55 KM ( 43kW), max moment obrotowy min . 88 Nm / 2750 min, 3. skrzynia biegów manualna (pięciobiegowa + wsteczny), 4. napęd przedni, 5. układ hamulcowy tarczowo-bębnowy ze wspomaganiem oraz ABS, 6. przekładnia kierownicza ze wspomaganiem, 7. kabina 2 osobowa, 3 - o drzwiowa z oddzielną częścią ładunkową ( oddzielona kratka ) , obję-tość przestrzeni ładunkowej nie mniej niż 700 dcm3, z belką oświetleniową ostrzegawczą kolo-ru pomarańczowego na dachu, 8. min. jeden system zabezpieczenia przed kradzieżą np. autoalarm, 9. wyposażony w radio odtwarzacz, dywaniki i pokrowce siedzeń, 10. wszystkie fotele wyposażone w zagłówki i pasy bezpieczeństwa Dostarczony przedmiot zamówienia będzie kompletny i nie pochodzi z żadnych wystaw ani pokazów, także nie będzie obciążony prawami na rzecz osób trzecich i nie będzie naruszał praw osób trzecich oraz będzie spełniał wymogi prawa polskiego. W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: - wykonanie naprawy reklamowanego urządzenia w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia, - zapewnienia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, usługi świadczone w ramach serwisu gwarancyjnego są bezpłatne, - odbioru reklamowanego urządzenia, oraz jego zwrot po naprawie gwarancyjnej, na własny koszt i własnym staraniem. Datę wymiany lub naprawy reklamowanego przedmiotu zamówienia każdo-razowo uzgodnić z Zamawiającym, - gwarancja będzie ważna od daty odbioru przedmiotu zamówienia, - każda naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o okres niesprawności przedmiotu zamówienia.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.69.00 - 34.13.69.00 .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) spełniają wymagania stawiane w Art. 22 ust. 1, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówie-niem, 3) udzielą gwarancji: - gwarancja mechaniczna min. 24 miesiące, - na perforację blach min 96 miesięcy, - na lakier min. 36 miesięcy, 4) Zaakceptują wzór umowy.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzia-łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddzia-łu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego po-twierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidzia-ne prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Prospekty - katalogi lub inne dokumenty zawierające wszystkie parametry opisujące przed-miot zamówienia, które będą określone w sposób umożliwiający identyfikację. 4) Oświadczenie, że Wykonawca jest autoryzowanym przedstawicielem/dealerem i może sprzedawać oferowane urządzenie oraz że posiada uprawnienia do prowadzenia ser-wisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. 5) Oświadczenie. że Wykonawca posiada odpowiednie zaplecze serwisowe oraz wykwalifikowanych pracowników i szybki dostęp do części zamiennych - czas oczekiwania Zamawiającego na części zamienne nie dłuższy niż 3 dni robocze od daty zgłoszenia. 6) Oświadczenie o udzielonej gwarancji. 7) Zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy. 8) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania stawiane w Art. 22 ust. 1, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień pu-blicznych. 2. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. IX pkt. 1), 2) - składa dokument lub do-kumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. 2. Dokumentu, o których mowa w pkt. 2.1. lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 mie-sięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Dokument, o którym mowa w pkt.2.1. lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1. zastępuje się je doku-mentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądo-wym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowied-nio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce za-mieszkania.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2007 godzina 10:30, miejsce: siedziba zamawiającego - sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup wraz z dostawą: 1) 1 szt. samochodu ciężarowego (osobowo - towarowego), fabrycznie nowego, rok budowy 2007, bez przebiegu.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: o parametrach j.n. 1. DMC do 3490 kg, 2. silnik diesla 4 - o cylindrowy , rzędowy o pojemności skokowej min. 2250 cm3 max 2500 cm3, moc maksymalna min. 120 KM ( 82kW ), max moment obrotowy min . 320 Nm / 2000 min, wtrysk bezpośredni sterowany elektronicznie z turbodoładowaniem i intercoolerem, 3. skrzynia biegów manualna (pięciobiegowa + wsteczny), 4. napęd przedni, 5. układ hamulcowy z elektronicznym rozdziałem siły hamowania, ze wspomaganiem, przód i tył hamulce tarczowe oraz system ABS, 6. przekładnia kierownicza ze wspomaganiem, kierownica z regulacją wysokości, 7. kabina 7 osobowa, 4 - o drzwiowa z oddzielną częścią ładunkową, z belką oświetleniową ostrzegawczą koloru pomarańczowego na dachu, z bocznymi listwami ochronnymi, lusterka boczne regulowane i podgrzewane elektrycznie, - siedzenie kierowcy z regulacją lędźwiową, podłokietnikiem oraz regulacją wysokości, - korek wlewu paliwa zamykany na klucz, - centralny zamek sterowany z klucza, - rama pośrednia aluminiowa, 8. aluminiowa skrzynia ładunkowa - otwierane burty aluminiowe z plandeką, - wymiary skrzyni szerokość min. 180 cm, długość min. 300 cm (wymiary wew), - plandeka w kolorze szarym, - wysokość od podłogi 160 cm, 9. min. jeden system zabezpieczenia przed kradzieżą np. autoalarm, 10. homologowany hak holowniczy, 11. minimalny rozstaw osi 4000 mm, 12. DMC ciągniętej przyczepy 2000 kg, 13. radio odtwarzacz, dywaniki i pokrowce siedzeń, 14. wszystkie fotele wyposażone w zagłówki i pasy bezpieczeństwa, 15. norma spalin i hałasu EURO IV..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.36.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup wraz z dostawą: 2 szt. samochodów ciężarowych (osobowo - towarowych), fabrycznie nowych, rok budowy 2007, bez przebiegu..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: paramerty: 1. DMC do 1500 kg, 2. silnik benzynowy 4 - o cylindrowy, rzędowy o pojemności skokowej max 1200 cm3, moc max 55 KM ( 43kW), max moment obrotowy min . 88 Nm / 2750 min, 3. skrzynia biegów manualna (pięciobiegowa + wsteczny), 4. napęd przedni, 5. układ hamulcowy tarczowo-bębnowy ze wspomaganiem oraz ABS, 6. przekładnia kierownicza ze wspomaganiem, 7. kabina 2 osobowa, 3 - o drzwiowa z oddzielną częścią ładunkową ( oddzielona kratka ) , obję-tość przestrzeni ładunkowej nie mniej niż 700 dcm3, z belką oświetleniową ostrzegawczą kolo-ru pomarańczowego na dachu, 8. min. jeden system zabezpieczenia przed kradzieżą np. autoalarm, 9. wyposażony w radio odtwarzacz, dywaniki i pokrowce siedzeń, 10. wszystkie fotele wyposażone w zagłówki i pasy bezpieczeństwa.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.36.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.