To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-07-17
Gliwice: Zakup wraz z dostawą samochodów ciężarowych (towarowo - osobowych)
Numer ogłoszenia: 120014 - 2007; data zamieszczenia: 17.07.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 102360 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Fredry, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, fax 032 2310032.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą samochodów ciężarowych (towarowo - osobowych).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup wraz z dostawą: 1) 1 szt. samochodu ciężarowego (osobowo - towarowego), fabrycznie nowego, rok budowy 2007, bez przebiegu, o parametrach j.n. 1. DMC do 3490 kg, 2. silnik diesla 4 - o cylindrowy , rzędowy o pojemności skokowej min. 2250 cm3 max 2500 cm3, moc maksymalna min. 120 KM ( 82kW ), max moment obrotowy min . 320 Nm / 2000 min, wtrysk bezpośredni sterowany elektronicznie z turbodoładowaniem i intercoolerem, 3. skrzynia biegów manualna (pięciobiegowa + wsteczny), 4. napęd przedni, 5. układ hamulcowy z elektronicznym rozdziałem siły hamowania, ze wspomaganiem, przód i tył hamulce tarczowe oraz system ABS, 6. przekładnia kierownicza ze wspomaganiem, kierownica z regulacją wysokości, 7. kabina 7 osobowa, 4 - o drzwiowa z oddzielną częścią ładunkową, z belką oświetleniową ostrzegawczą koloru pomarańczowego na dachu, z bocznymi listwami ochronnymi, lusterka boczne regulowane i podgrzewane elektrycznie, - siedzenie kierowcy z regulacją lędźwiową, podłokietnikiem oraz regulacją wysokości, - korek wlewu paliwa zamykany na klucz, - centralny zamek sterowany z klucza, - rama pośrednia aluminiowa, 8. aluminiowa skrzynia ładunkowa - otwierane burty aluminiowe z plandeką, - wymiary skrzyni szerokość min. 180 cm, długość min. 300 cm (wymiary wew), - plandeka w kolorze szarym, - wysokość od podłogi 160 cm, 9. min. jeden system zabezpieczenia przed kradzieżą np. autoalarm, 10. homologowany hak holowniczy, 11. minimalny rozstaw osi 4000 mm, 12. DMC ciągniętej przyczepy 2000 kg, 13. radio odtwarzacz, dywaniki i pokrowce siedzeń, 14. wszystkie fotele wyposażone w zagłówki i pasy bezpieczeństwa, 15. norma spalin i hałasu EURO IV. 2) 2 szt. samochodów ciężarowych (osobowo - towarowych), fabrycznie nowych, rok budowy 2007, bez przebiegu, o parametrach j.n. 1. DMC do 1500 kg, 2. silnik benzynowy 4 - o cylindrowy, rzędowy o pojemności skokowej max 1200 cm3, moc max 55 KM ( 43kW), max moment obrotowy min. 88 Nm / 2750 min, 3. skrzynia biegów manualna (pięciobiegowa + wsteczny), 4. napęd przedni, 5. układ hamulcowy tarczowo-bębnowy ze wspomaganiem oraz ABS, 6. przekładnia kierownicza ze wspomaganiem, 7. kabina 2 osobowa, 3 - o drzwiowa z oddzielną częścią ładunkową (oddzielona kratka), objętość przestrzeni ładunkowej nie mniej niż 700 dcm3, z belką oświetleniową ostrzegawczą koloru pomarańczowego na dachu, 8. min. jeden system zabezpieczenia przed kradzieżą np. autoalarm, 9. wyposażony w radio odtwarzacz, dywaniki i pokrowce siedzeń, 10. wszystkie fotele wyposażone w zagłówki i pasy bezpieczeństwa Dostarczony przedmiot zamówienia będzie kompletny, i nie pochodzi z żadnych wystaw ani pokazów, także nie będzie obciążony prawami na rzecz osób trzecich i nie będzie naruszał praw osób trzecich oraz będzie spełniał wymogi prawa polskiego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.13.60.00 - Samochody półciężarowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.13.60.00 - Samochody półciężarowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 158392,6 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup wraz z dostawą 1 szt. samochodu ciężarowego (osobowo - towarowego) o DMC do 3490 kg.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ANINEX Barbara Gazda dealer FIAT Salon sprzedaży, ul. Pszczyńska 306, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 102199.40
- Oferta z najniższą ceną: 102199.40 / oferta z najwyższą ceną: 102199.40
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup wraz z dostawą 2 szt. samochodów ciężarowych (osobowo - towarowych) o DMC do 1500 kg,.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GANINEX Barbara Gazda dealer FIAT Salon sprzedaży, ul. Pszczyńska 306, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 56193.20
- Oferta z najniższą ceną: 56193.20 / oferta z najwyższą ceną: 56193.20
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przebudowa drogi pożarowej i zagospodarowanie terenu przy Domu Asystenta oraz DS SOLARIS. Znak sprawy: IA1.284.20.2024.HP
- Roboty budowlane w podziale na dwie części
- Usługa związana z pełnieniem funkcji personelu nominowanego w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej - instruktorzy IA1.283.33.2024.DM
- Organizacja pobytu uczestników Konferencji pt.: "Rozwój społeczny wobec wartości. Etyka-technika-społeczeństwo" Znak sprawy: IA1.283.34.2024.MK
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi dla pieszych i rowerów przy drodze powiatowej Nr 2909S Chudów - Paniówki
- 4WOG-1200.2712.46.2024 Świadczenie usługi restauracyjnej w formie przygotowania i dostarczenia czterech posiłków dz. (śniadanie, II śniadanie, obiad, kolacja) dla żołnierzy z j.w. - 4 części
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.