eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZarzeczePEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA PN. WYMIANA SIECI WODOCIĄGOWEJ W ZALESIU I ŁAPAJÓWCE ORAZ BUDOWA KOLEKTORA PRZESYŁOWEGO DO ŻURAWICZEK I MAĆKÓWKI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-01-28

Zarzecze: EŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA PN. WYMIANA SIECI WODOCIĄGOWEJ W ZALESIU I ŁAPAJÓWCE ORAZ BUDOWA KOLEKTORA PRZESYŁOWEGO DO ŻURAWICZEK I MAĆKÓWKI
Numer ogłoszenia: 10236 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 262332 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zarzecze, Zarzecze 175, Zarzecze, woj. podkarpackie, tel. 016 6401529 w. 21, faks 016 6401579.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: EŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA PN. WYMIANA SIECI WODOCIĄGOWEJ W ZALESIU I ŁAPAJÓWCE ORAZ BUDOWA KOLEKTORA PRZESYŁOWEGO DO ŻURAWICZEK I MAĆKÓWKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Wymiana sieci wodociągowej w Zalesiu i Łapajówce oraz budowa kolektora przesyłowego do Żurawiczek i Maćkówki w następujących branżach: a) konstrukcyjno-budowlanej; b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zakres praw i obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zmianami). Ponadto Zamawiający zobowiązuje inspektora nadzoru do następujących czynności: a) Zapoznanie się z aktualną dokumentacją robót budowlanych i jej weryfikacja, b) Przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcy placu budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu, c) Pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umowy oraz projektu, udział w naradach technicznych, d) Wydawanie poleceń i instrukcji kierownikowi budowy lub kierownikowi robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót, e) Przyjmowanie wniosków od Wykonawcy o przesunięciu terminu wykonania prac, ich opiniowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającego, f) Szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez kierownika budowy w zakresie rzeczowym i finansowym, g) Kontroli prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenia dla właściwego przebiegu realizacji inwestycji, h) Wstrzymanie robót w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, a zwłaszcza założeniami dokumentacji projektowej. i) Egzekwowanie od Wykonawcy robót osiągnięcia założonych efektów rzeczowych, oraz terminowego przekazania inwestycji do użytku. j) Egzekwowanie od kierownika budowy czynności związanych z przygotowaniem całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Zamawiającego (protokoły odbiorów częściowych i robót zanikających oraz ulegających zakryciu odebranie od wykonawcy robót dokumentacji powykonawczej), k) Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych i nadzorowanie usuwania wad i usterek wynikłych w okresie gwarancyjnym, l) Kontrola jakości używanych materiałów zgodnie z prawem żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowa analiza przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, m) Podejmowanie niezbędnych środków w celu usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz informowanie Zamawiającego o zwłoce Wykonawcy robót w usunięciu stwierdzonych wad, n) Uczestnictwo w odbiorach częściowych oraz odbiory robót zanikających i ulegających zakryciu, o) Udział w czynnościach odbioru końcowego inwestycji oraz stwierdzenie gotowości inwestycji do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, p) Potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad, q) Przedkładanie Zamawiającemu pisemnych raportów rozliczeniowych z postępu robót i o zgodności postępu robót z ustalonym harmonogramem w terminie do 3 dni od daty podpisania protokołu częściowego odbioru robót, r) Prowadzenie dokumentacji fotograficznej w formie elektronicznej podczas całego procesu inwestycyjnego i przekazanie go na żądanie Zamawiającemu; s) Kontrolowanie rozliczeń zadania, w tym zużycia materiałów i weryfikacji kosztów, sprawdzanie obmiarów robót, kosztorysów powykonawczych i zasadności faktur częściowych oraz faktury końcowej, oraz potwierdzenie wykonywanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót, t) Sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, u) Kontrola aktualności ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 44000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa Inwestor Sp. z o. o., ul. Graniczna 1b, 35-326 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 44000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 44000.00 oferta z najwyższą ceną: 77600.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.