To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-30
Ogłoszenie nr 102620 - 2017 z dnia 2017-06-30 r.
Trzebownisko: Przebudowa odcinków dróg gminnych w miejscowości Łąka, Trzebownisko, Nowa Wieś, Stobierna, Gmina Trzebownisko
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 522774-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzebownisko, krajowy numer identyfikacyjny
69058215700000, ul.
Trzebownisko
976,
36001
Trzebownisko, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
177 713 700, faks
177 713 719, e-mail
z.pawlarczyk@trzebownisko.pl
Adres strony internetowej (URL): www.trzebownisko.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bip.trzebownisko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa odcinków dróg gminnych w miejscowości Łąka, Trzebownisko, Nowa Wieś, Stobierna, Gmina Trzebownisko
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BR.271.1.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa odcinków dróg gminnych w miejscowości Łąka, Trzebownisko, Nowa Wieś, Stobierna, Gmina Trzebownisko 1.1. Przebudowa drogi gminnej Nr 108837 obejmującej działki Nr ewid. 3819, 3820 i część 3821 położone w Łące - droga gminna obsługuje zakłady pracy jak również cmentarz parafialny oraz część mieszkańców wsi Łąka poprzez drogę poscaleniową oznaczoną jako działka Nr ewid. 3919 o nawierzchni asfaltowej, posiada nawierzchnię asfaltową, która wymaga odnowienia. Na długości 93 mb od skrzyżowania z drogą gminną Nr 108837 jest prawostronny chodnik. Następnie na długości 31 mb jest zjazd na parking, który należy przebudować, tj. rozebrać kostkę w pasie o szerokości 1 m, wykonać krawężnik drogowy na leżąco. Następnie uzupełnić kostkę zapewniając odpowiednie spadki. Warstwę ścieralną wykonać z mieszanki mineralno-bitumicznej o zmiennej szerokości, grubość warstwy po zawałowaniu 5 cm. Na zjeździe na drogę poscaleniową Nr ewid. 3773 wykonać profilowanie istniejącego podłoża z zagęszczeniem i wykonać nawierzchnie z warstwy wiążącej grubości 4 cm i warstwy ścieralnej po zawałowaniu 4 cm o powierzchni 97,5m. Należy również wykonać poszerzenie w km 0+415 ÷ 0+485 pasem o szerokości 5 m (profilowanie istniejącego podłoża i zagęszczenie, uzupełnić podłoże klińcem grubość warstwy po zawałowaniu 7 cm, a następnie warstwą wiążącą z asfaltobetonu grubość warstwy po zawałowaniu 4 cm i warstwą ścieralną grubość po zawałowaniu 4 cm. Pobocze wykonać z klińca o zmiennej szerokości i grubości. Spadek nawierzchni asfaltowej daszkowy oraz jednostronny na długości odcinka, który posiada kratki ściekowe. 1.2. Przebudowa drogi wewnętrznej oznaczonej jako działki Nr ewid 881/8 i 783 w Trzebownisku- Droga oznaczona jako działka Nr ewid. 881/8 jest drogą wewnętrzną dojazdową do pól, do budynków mieszkalnych i zakładów pracy. Zjazd na drogę z drogi wojewódzkiej Nr 878. Nawierzchnia drogi asfaltowa w znacznym stopniu wyeksploatowana, wielokrotnie wykonywany był remont cząstkowy. Po obu stronach jest krawężnik drogowy obniżony, ale pozostaje na tym samym poziomie. Należy wykonać ścinanie poboczy w celu prawidłowego wykonania robót należy je wykosić. Urobek ze ścinania poboczy wywieść we wskazane miejsce przez zamawiającego. Na istniejącej nawierzchni należy wykonać warstwę profilową z asfaltobetonu, grubość warstwy średnio 4 cm. Na tak wykonaną warstwę położyć warstwę ścieralną z mieszanki mineralno-bitumicznej grubość po zawałowaniu 5 cm. Szerokość zmienna od 6 m do 7 m średnio na łuku. Spadki daszkowe na łuku jednostronny w kierunku rowu przydrożnego. Na drodze oznaczonej jako działka Nr ewid. 783 należy najpierw istniejącą nawierzchnię z kamienia wyprofilować mechanicznie i zagęścić. Ubytek z profilowania wywieść we wskazane miejsce przez zamawiającego. Po prawej stronie, następnie po lewej drogi jest wykonany ciek z korytek typu najazdowego i poziom nawierzchni należy dostosować do poziomu korytek. Nawierzchnia winna posiadać spadek jednostronny w kierunku cieku z korytek. Na zagęszczonym podłożu należy wykonać warstwę wiążącą z asfaltobetonu grubość po zawałowaniu 4 cm. Na tej warstwie wykonać warstwę ścieralną z mieszanki mineralno-bitumicznej grubość po zawałowaniu 4 cm. Wykonać jednostronne pobocze z klińca o grubości warstwy po zawałowaniu 8 cm. 1.3. Przebudowa drogi wewnętrznej oznaczonej jako działka Nr ewid. 357 oraz 237 położonej w Nowej Wsi - Droga o długości 360mb jest drogą wewnętrzną urządzoną w ramach prac poscaleniowych, zjazd drogi z drogi powiatowej Nr 1377 i wjazd na drogę gminną Nr 108828. Istniejący zjazd z drogi powiatowej jest w ciągu chodnika poprzez obniżenie krawężnika drogowego i nawierzchnię z kostki. W celu wykonania zjazdu należy dokonać rozbiórki kostki brukowej, wykonać podbudowę, na chodniku wykonać łuki z krawężnika drogowego o promieniu 5 m, a następnie przełożyć kostkę w zakresie niezbędnym do wykonania zjazdu. W celu poprawienia warunków prowadzenia robót należy wykosić pobocza. Po lewej stronie drogi należy wykonać ciek z korytek betonowych typu najazdowego na podbudowie z mieszanki betonowej grubość warstwy 20 cm. Przed mostem należy wykonać studzienkę z kratką ściekową i przykanalik o250, celem przerzucenia wody na prawą stronę do istniejącego rowu. Na istniejącym podłożu po wyprofilowaniu i zagęszczeniu należy wykonać warstwę z klińca grubości 10 cm. Na tak przygotowanym podłożu należy położyć warstwę wiążącą z asfaltobetonu grubości po zawałowaniu 4 cm i warstwę ścieralną z mieszanki mineralno-bitumicznej, grubość warstwy po zawałowaniu 4 cm. W ciągu przedmiotowej drogi należy wykonać zjazdy na drogi wewnętrzne o długości 25 m każdy. Na zjeździe lewostronnym odpływ wód z korytek wykonać poprzez odwodnienie liniowe typu ciężkiego. Po prawej stronie drogi wykonać pobocze z klińca grubość warstwy po zawałowaniu 10 cm. Znaki pionowe jak w przedmiarze robót 1.4. Przebudowa drogi wewnętrznej oznaczonej jako działka Nr ewid 2374 położonej w Stobiernej - droga jest drogą wewnętrzną. Działki sąsiadujące z drogą są zabudowane, dwie możliwe do zabudowy. Zjazd drogi z drogi wojewódzkiej Nr 878. Na długości 22 mb należy wykonać podbudowę tj. wybrać koryto i wykonać podbudowę z tłucznia zaklinowanego klińcem. Po profilowaniu i zagęszczaniu po lewej stronie wykonać koryto w celu ułożenia cieku z korytek betonowych typu najazdowego oraz pomiędzy działkami Nr ewid. 2371/2 i 2371/1 z odprowadzeniem do istniejącego rowu. Na wyprofilowane podłoże należy położyć warstwę wiążącą z asfaltobetonu o grubości warstwy po zawałowaniu 5 cm i warstwę ścieralną o grubości warstwy po zawałowaniu 4 cm. Po prawej stronie drogi wykonać pobocze z klińca o zmiennej szerokości średnio 0,5 m i grubości warstwy po zawałowaniu 8 cm Wymóg zatrudnienia na umowę o prace Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1. Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w wymiarze czasu pracy min. 1 etatu 2. Liczba zatrudnionych osób ma wynosić min. 4 osoby. 1) operator walca drogowego 2) operator stołu rozściełacza 3) robotnik drogowy 4) majster grupy bitumicznej 3. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 4. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań (sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób): a) roboty budowlane będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia b) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu wykazu pracowników oraz stosownych dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób, a także oświadczenie ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, 5. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: a) w przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt. 5 lit. b) SIWZ Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 500,00 zł za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w przedstawieniu informacji; b) w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia liczby osób wymaganej przez Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu 500,00 zł za każdą niezatrudnioną osobą poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego wymaganego stanu zatrudnienia; c) w uzasadnionych przypadkach, z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby innymi osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r - Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45111200-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT426493.15 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 567888,53 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.