Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Trzebownisko”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebownisko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582157
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trzebownisko 976
1.5.2.) Miejscowość: Trzebownisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-001
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 17 77 13 700
1.5.8.) Numer faksu: +48 17 77 13 719
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@trzebownisko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://trzebownisko.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Trzebownisko”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b246d6ec-9f5d-4070-98b8-c8fc68473ff5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00151577
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00070715/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Trzebownisko
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/trzebownisko3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/trzebownisko
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/trzebownisko. Wymaga się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym
wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. Ofertę oraz dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą, jak również wszelkie dokumenty i oświadczenia składane w trakcie postępowania, należy składać w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 poz.
2415).5. Pełne informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zawarto w pkt XII i XIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BR.271.1.13.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie dróg gminnych i
wewnętrznych na terenie Gminy Trzebownisko w miejscowościach Jasionka, Łukawiec, Nowa Wieś, Stobierna,
Trzebownisko, Wólka Podleśna, Zaczernie.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1.1 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 3249/70 obr. 0001 Jasionka o dł. ok. 95m,
1.2 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 3249/38 obr. 0001 Jasionka o dł. ok. 95 m,
1.3 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 3249/37 obr. 0001 Jasionka o dł. ok. 70 m,
1.4 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 3249/36 obr. 0001 Jasionka o dł. ok. 55 m,
1.5 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 3249/17 obr. 0001 Jasionka o dł. ok. 65 m,
1.6 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 2147/1, 2147/2,obr. 0001 Jasionka o dł. ok. 180 m,
1.8 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 2140/1, 2140/2 obr. 0001 Jasionka o dł. ok. 140 m,
1.9 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 3123/ 5, 3077/ 2, 3076/ 2 obr. 0001 Jasionka,
1.10 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 3075/ 1 obr. 0001 Jasionka,
1.11 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 2981/ 3, 3249/ 70, 3249/ 65, 3665/ 1, 3247 obr. 0001.
3.1 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 3764 obr. 0003 Łukawiec o dł. ok. 230 m,
3.2 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 3789 obr. 0003 Łukawiec o dł. ok. 90 m,
3.3 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 291 obr. 0003 Łukawiec o dł. ok. 100 m,
4.1 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 567/2 obr. 0004 Nowa Wieś o dł. ok. 100 m,
4.2 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 983/1 i cz.dz. 983/5 obr. 0004 Nowa Wieś o dł. ok. 35 m,
5.1 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 2278/3, 2273/3,2254/25 obr. 0005 Stobierna o dł. ok. 130 m,
5.2 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 2255/1 obr. 0005 Stobierna o dł. ok. 100 m,
5.3 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 4444 obr. 0005 Stobierna o dł. ok. 200 m,
5.4 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 3612 obr. 0005 Stobierna o dł. ok. 230 m,
5.5 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 4270/3 obr. 0005 Stobierna o dł. ok. 260 m,
5.6 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 3993/1 obr. 0005 Stobierna o dł. ok. 360 m,
5.7 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 3921 obr. 0005 Stobierna o dł. ok. 100 m,
5.8 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 1052 obr. 0005 Stobierna o dł. ok. 135 m,
5.9 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 855 obr. 0005 Stobierna o dł. ok. 250 m,
5.10 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 828 obr. 0005 Stobierna o dł. ok. 190 m,
5.11 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 826 obr. 0005 Stobierna o dł. ok. 95 m,
5.12 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 721/1, 721/2 obr. 0005 Stobierna o dł. ok. 235 m,
5.13 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 531/1 obr. 0005 Stobierna o dł. ok. 240 m,
5.14 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 1760 obr. 0005 Stobierna o dł. ok. 240 m,
5.15 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 1586 obr. 0005 Stobierna o dł. ok. 90 m,
5.16 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 1162/1 obr. 0005 Stobierna o dł. ok. 135 m,
5.17 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 1093 obr. 0005 Stobierna o dł. ok. 200 m,
8.1 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 2265 obr. 0008 Trzebownisko o dł. ok. 166 m,
9.1 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 803/18 obr. 0009 Wólka Podleśna o dł. ok. 200 m,
10.1 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 2747 obr. 0010 Zaczernie o dł. ok. 120 m,
10.2. Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 4451 obr. 0010 Zaczernie o dł. ok. 290 m,
10.3 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 4442 obr. 0010 Zaczernie o dł. ok. 80 m,
10.4 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 4429 obr. 0010 Zaczernie o dł. ok. 320 m,
10.5 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 2545 obr. 0010 Zaczernie o dł. ok. 130 m,
10.6 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 1648 obr. 0010 Zaczernie o dł. ok. 100 m,
10.7 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 4585, 4569 obr. 0010 Zaczernie o dł. ok. 120 m,
10.8 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 4589, 4566 obr. 0010 Zaczernie o dł. ok. 100 m,
10.9 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 4257 obr. 0010 Zaczernie o dł. ok. 150 m,
10.10 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 4270 obr. 0010 Zaczernie o dł. ok. 140 m,
10.11 Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 4289 obr. 0010 Zaczernie o dł. ok. 90 m.
1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich podstawowych i towarzyszących robót budowlanych, usług i
dostaw, związanych z wykonaniem zamówienia na obiekt gotowy do użytkowania opisanych w SWZ, wynikających z
obowiązujących przepisów prawa i opracowanej dokumentacji projektowej.
2) zakres zamówienia obejmuje inne niezbędne do zrealizowania zamówienia roboty towarzyszące podstawowemu
zakresowi robót nie ujęte w przedmiarach, SWZ oraz dokumentacji projektowej, a bez których nie można wykonać
zamówienia. W związku z powyższym zaleca się szczegółowe sprawdzenie przyszłego placu budowy
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacje
techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Nie uwzględnione w dokumentacji projektowej korytka odwadniające należy wycenić zgodnie z przedmiarami robót.
4) Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach
opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i
systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie
towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej
takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z
powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji
technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5) Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji
technicznych wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt lub usługa
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ. 2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Po dokonaniu oceny ofert Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych
potwierdzających okoliczności, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. O udzieleniezamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej :
a) Posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie* na robotę
budowlaną świadczenia polegające na budowie/przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł brutto.
b) Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą do realizacji zamówienia
posiadającą uprawnienia budowlane** do kierowania robotami budowlanymi: w specjalności drogowej – która będzie pełniła
funkcję kierownika budowy
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy w zakresie braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca na wezwanie, Zamawiającego przedłoży sporządzone na formularzu stanowiącym załącznik do SWZ oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1076 z późn. zmianami) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia w/w dokumentu tj. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż
5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych. Podmiotowe środki dowodowe składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt. 4 ustawy, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, składa sporządzony wg załącznika do SWZ,
- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty, na okoliczność spełnienia warunku o którym mowa w Rozdziale VII ust. 2 pkt 4a) - SWZ;
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego (określonych w Rozdziale VII ust. 2 pkt 4b), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców.Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z
Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni
wykonawcy
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Możliwość zmiany zawartej umowy oraz warunki takich mian zostały określone w projektowanych postanowieniach umowyw sprawie zamówienia publicznego - załącznik nr 1 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-02 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/trzebownisko
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-02 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-01
INNE PRZETARGI TRZEBOWNISKO
- "Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Trzebownisko".
- Budowa gminnego żłobka w Jasionce, w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny MALUCH 2022-2029.
więcej: przetargi TRZEBOWNISKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont węzła cieplnego c.o. w budynku Zespołu Szkół Samochodowych i Licealnych nr 2 w Warszawie.
- Przebudowa dróg w Nadleśnictwie Włocławek
- Remont ulic powiatowych nr 4526P ul. Legionów Polskich i nr 4525P al. Józefa Piłsudskiego w Turku - etap II
- Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Przęsocinie - etap III
- Budowa oznakowanego przejścia dla pieszych w ciągu ulicy Kościuszki w Bojszowie w rejonie ul. Kościelnej
- Wykonanie prac remontowych wraz z materiałem w toaletach zlokalizowanych w budynku UCS ŚUM w Katowicach sp. z o.o. - zlokalizowanego przy Placu Traugutta 2 w Zabrzu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.