eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockBudowa alejek spacerowych wraz z infrastrukturą technicznąoświetlenie wraz z iluminacją obiektów oraz odwodnienie w ramach zadaniaWymiana nawierzchni alejek spacerowych wraz z regulacją spływu wód opadowych na terenie Parku na Wzgórzu Tumskim - oświetleni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-15

Płock: Budowa alejek spacerowych wraz z infrastrukturą techniczną: oświetlenie wraz z iluminacją obiektów oraz odwodnienie w ramach zadania: Wymiana nawierzchni alejek spacerowych wraz z regulacją spływu wód opadowych na terenie Parku na Wzgórzu Tumskim - oświetlenie terenu
Numer ogłoszenia: 102696 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Miejskich "Muniserwis" Zakład Budżetowy, ul. Przemysłowa 33, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3640140, fax 024 3640141.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muniserwis.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa alejek spacerowych wraz z infrastrukturą techniczną: oświetlenie wraz z iluminacją obiektów oraz odwodnienie w ramach zadania: Wymiana nawierzchni alejek spacerowych wraz z regulacją spływu wód opadowych na terenie Parku na Wzgórzu Tumskim - oświetlenie terenu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowo-kosztorysowa zgodnie z poniższym wykazem wraz ze wszystkimi uzgodnieniami uzyskanymi na etapie projektowania zatwierdzania dokumentacji: 1) Projekt budowlano-wykonawczy: a) branża elektryczna 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: a) branża elektryczna 3) Przedmiar robót: a) branża elektryczna UWAGI: 1) Załączony przedmiar robót ma jedynie charakter informacyjny, nie jest obligatoryjny dla Wykonawcy i mogą być traktowane tylko jako pomocnicze do przygotowania oferty cenowej. 2) Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej w celu uniknięcia ewentualnych nieprawidłowości w wycenie robót. 3) Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy modelu lub symbole Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Występujące w dokumentacji projektowej nazwy towarów i firm, (roducentów należy traktować jako wzorcowe, można zastosować produkty innych firm pod warunkiem, że ich parametry techniczne i jakościowe nie są gorsze od materiałów podanych w projekcie. 4) Materiały elektryczne oraz budowlane wbudowane podczas realizacji zadania powinny posiadać odpowiednie atesty oraz deklaracje zgodności wystawione przez producenta.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tzn. prowadzoną działalność gospodarczą w w.w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) osoba kierująca robotami musi posiadać uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Osoba, o której mowa wyżej musi posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby inżynierów Budownictwa i być ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2001r., Nr 5, poz. 42 ze zm.) 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 -10 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1 - 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt 1), 4) spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt 2) a, 3) spełnią łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale IV.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3 do SIWZ. Należy również załączyć dokumenty stwierdzające, że osoba/y, które będą pełnić funkcje techniczne posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz są wpisane na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. II. Do oferty należy załączyć również: 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub w formie notarialnie poświadczonej kopii. 3. Podwykonawcy - zakres robót - załącznik nr 4 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje nie dotyczy. W przypadku złożenia oferty wspólnej: - Wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który przeprowadzane będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia. Dokumenty, o których mowa w pkt I. 1,2 oraz pkt II.2 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muniserwis.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Płock, ul. Przemysłowa 33.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2008 godzina 08:00, miejsce: Płock, ul. Przemysłowa 33, pok nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.