Og³oszenie z dnia 2025-04-11
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY W P£OCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650070
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Medyczna 19
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.szelagowski@wszplock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.wszplock.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0faa5ad1-b20a-48bb-97b1-fd44ac0e6eb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00188476
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00060505/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Modernizacja 3 wind osobowych w budynku g³ównym Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w P³ocku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0faa5ad1-b20a-48bb-97b1-fd44ac0e6eb93.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dotycz±ce korespondencji elektronicznej opisane s± w pkt.XVI SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty w postaci katalogu
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ zawartymi w dziale XXIII.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SIR.2910.19.(02/SIR/18/ZP/25).2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” zamówienia polegaj±ce na wymianie trzech d¼wigów szpitalnych w budynku g³ównym w celu zapewnienia wymaganych standardów technicznych i bezpieczeñstwa na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w P³ocku.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45313100-5 - Instalowanie wind
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
50531400-0 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji d¼wigów
71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta oceniana bêdzie pod wzglêdem:
1. oceny, czy zosta³a z³o¿ona przez wykonawcê, który:
a) nie podlega wykluczeniu,
b) spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, o ile zosta³y one okre¶lone przez zamawiaj±cego,
2. merytorycznym tj. wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi kryteriami oraz oceny zgodno¶ci z³o¿onej oferty z
wymogami zamawiaj±cego oraz pod wzglêdem przes³anek odrzucenia oferty okre¶lonych w art. 226 ustawy Pzp.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji jako¶ci i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 13
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przyjazdu (reakcji) na zg³oszon± awariê.
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o ile zosta³y one okre¶lone przez Zamawiaj±cego.2. Na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
2.1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Okre¶lenie warunku:
Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawcy prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania.
2.2 Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Okre¶lenie warunku:
Warunek w rozumieniu Zamawiaj±cego spe³ni Wykonawca, który posiada uprawnienia do wykonania okre¶lonej dzia³alno¶ci, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia wydane przez organ w³a¶ciwej jednostki dozoru technicznego, zgodnie z art. 9 ust. 1, 2, 4 w zw. z art. 37 pkt. 3 Ustawy z dnia 21.12.2000 r. o Dozorze Technicznym (tekst jednolity: Dz.U. 2024 poz. 1194) do wytwarzania, naprawiania lub modernizacji d¼wigów osobowych, d¼wigów szpitalnych,
2.3 Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Okre¶lenie warunku:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy posiadaj± zdolno¶æ kredytow± lub ¶rodki finansowe w wysoko¶ci co najmniej 500.000,00z³, s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych
2.4 Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
1. Warunek w rozumieniu Zamawiaj±cego spe³ni Wykonawca, który w okresie ostatnich piêciu latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej dwa zamówienia polegaj±ce na wykonaniu wymiany d¼wigów osobowych z remontem szybu windowego i maszynowni w czynnym obiekcie o warto¶æ brutto co najmniej 500.000z³ (brutto) dla ka¿dego zamówienia,
W przypadku podania warto¶ci w walucie innej ni¿ PLN, Zamawiaj±cy jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie ¶redni kurs NBP z dnia publikacji og³oszenia o zamówieniu w BZP. a je¶li w tym dniu nie og³asza siê kursu NBP to z dnia kolejnego, w którym dokonuje siê og³oszenia kursu.
2. Warunek w rozumieniu Zamawiaj±cego spe³ni Wykonawca, który wyka¿e, ¿e bêdzie dysponowa³ poni¿ej okre¶lonymi osobami, które skierowa³ do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnymi za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci i kierowanie robotami budowlanymi, które posiadaj± nastêpuj±ce kwalifikacje zawodowe i uprawnienia:
a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych uzyskane na podstawie Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. - kierownik robót elektrycznych,
b) ¶wiadectwo kwalifikacyjne Grupy 1 do wykonywania czynno¶ci zwi±zanych z eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci elektroenergetyczne o napiêciu znamionowym nie wy¿szym ni¿ 1 kV wydane na podstawie rozporz±dzenia Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci (Dz.U. 2022 poz. 1392):
w zakresie dozoru – co najmniej jedna osoba,
w zakresie eksploatacji – co najmniej dwie osoby.
c) za¶wiadczenie kwalifikacyjne uprawniaj±cego do obs³ugi i konserwacji urz±dzeñ technicznych wydawane przez Urz±d Dozoru Technicznego na podstawie rozporz±dzenia rozporz±dzenie Ministra Przedsiêbiorczo¶ci i Technologii z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obs³udze i konserwacji urz±dzeñ technicznych oraz sposobu i trybu przed³u¿ania okresu wa¿no¶ci za¶wiadczeñ kwalifikacyjnych (Dz.U. 2019 poz. 1008) - co najmniej dwie osoby.
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie przez jedn± osobê skierowan± przez wykonawcê do realizacji zamówienia maksymalnie dwóch funkcji wskazanych pkt. 2
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy, sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem.
2 Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3. Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
4 Za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
5 O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp (w o¶wiadczeniu w³asnym), w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego w SWZ tj. art. 108 ust. 1 pkt 3,4,5,6, art. 109 ust. 1 pkt. 1, 5-10 ustawy Pzp (przyk³adowy wzór – za³±cznik nr 7a) do SWZ).
6 O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.– przyk³adowy wzór za³±cznik nr 7b) do SWZ
7 O¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1 Wykonawca prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± sk³ada dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, w celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem – warunek okre¶lony w rozdz. V pkt 2 poz. 2.1 swz.
2 Uprawnienia Urzêdu Dozoru Technicznego zgodnie z art. 9 ust. 1, 2, 4 w zw. z art. 37 pkt.3 Ustawy z dnia 21.12.2000 r. o Dozorze Technicznym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1622) do wytwarzania, naprawy lub modernizacji d¼wigów osobowych, d¼wigów szpitalnych – warunek okre¶lony w rozdz. V pkt 2 poz. 2.2 swz.
3 Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem – warunek okre¶lony w rozdz. V pkt 2 poz. 2.3 oznaczenie 1 swz.
4. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty– warunek okre¶lony w rozdz. V pkt 2 poz. 2.4 oznaczenie 1 swz. Wykaz nale¿y przygotowaæ zgodnie ze wzorem okre¶lonym w za³±czniku nr 5 do swz
W przypadku podania warto¶ci w walucie innej ni¿ PLN, Zamawiaj±cy jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie ¶redni kurs NBP, który jest dostêpny pod adresem www.nbp.pl opublikowany w dniu zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w BZP.
5.wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami– warunek okre¶lony w rozdz. V pkt 2 poz. 2.4 oznaczenie 2 swz. Wykaz osób nale¿y przygotowaæ zgodnie ze wzorem okre¶lonym w za³±czniku nr 6 do swz.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 20.000z³, s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych.2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 uPzp.
3. Przed³u¿enie terminu zwi±zani a ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±
4. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
4.1. Pieni±dzu wymagan± kwotê nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: nr 62 1440 1101 0000 0000 1246 6517 z dopiskiem: „Wadium – wymiana 3 wind”. Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (wp³atê uwa¿a siê za dokonan± w dniu i godzinie wp³ywu ¶rodków pieniê¿nych na rachunek bankowy Zamawiaj±cego tj. ich zaksiêgowania przez bank na rachunku bankowym Zamawiaj±cego;
4.2. gwarancjach bankowych;
4.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
4.4. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
Szczegó³owe warunki wniesienia wadium okre¶la rozdzia³ VII swz.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Dokumenty lub o¶wiadczenia wymagane w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców (np. konsorcja, spó³ki cywilne).1. wymagane w za³±czeniu do oferty
1.1. potwierdzaj±ce spe³nianie przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia tych podmiotów
1.1.1. o¶wiadczenie wskazane w rozdziale X lit. A pkt. 2 i lit. B niniejszej SWZ (o¶wiadczenie w³asne) sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie w zakresie wskazanym w rozdziale. X B pkt. 1 lit. b) SWZ
1.1.2. o¶wiadczenie podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z postanowieniami rozdzia³u V pkt 5 ppkt 5.4 SWZ
1.2. pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. potwierdzaj±ce spe³nianie przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia tych podmiotów - wymagane na wezwanie Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert:
2.1. dokumenty w zakresie wskazanym w rozdziale X lit. C pkt 1 SWZ odpowiednio, w zakresie, w którym okre¶lony wykonawca wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2.2. dokumenty w zakresie wymaganym od wykonawcy, wymienione w rozdziale X lit. C pkt 2.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków w polu tekstowym, rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zosta³ opisany w § 5 za³±cznika nr 9 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-30 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-30 13:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-05-29
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa budynku Szko³y Podstawowej nr 15 w P³ocku"
- Wykonanie 5-letniego przegl±du technicznego oraz opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (...) prac modernizacyjnych amfiteatru, zlokalizowanego w P³ocku, przy ul. Rybaki 15.
- Wykonanie i dostarczenie elementów miejskiego brandingu
- Przesadzenie drzew i krzewów na terenie Zespo³u Szkó³ Technicznych przy al. Kiliñskiego 4 w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja energetyczna budynków u¿yteczno¶ci publicznej"
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku
- Kompleksowa organizacja oraz obs³uga techniczna i merytoryczna maratonu programistycznego City Coders Hackathon P³ock
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku by³ego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepe³nosprawno¶ciami z terenu Powiatu £osickiego w dostêpie do ca³odobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuñczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Barg³ów Ko¶cielny
- Prace remontowe dla Zespo³u Szkó³ centrum Kszta³cenia Rolniczego im. Jana Paw³a II w Brzostku
- Budowa drogi le¶nej na odcinku 1,9 km w Nadle¶nictwie Rokita, Le¶nictwo Rokita
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.