Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-06
Gniezno: Zorganizowanie szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie z tematu:
Aktualizacja obowiązujących przepisów prawnych dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy
Numer ogłoszenia: 102858 - 2011; data zamieszczenia: 06.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4261649, faks 061 4261162.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-gniezno.pl; strona BIP: www.pupgniezno.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie z tematu: Aktualizacja obowiązujących przepisów prawnych dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie trzydniowego szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie z tematu Aktualizacja obowiązujących przepisów prawnych dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy dla maksymalnie 26 osób, w miejscowości nadmorskiej. (w zał. nr 1 do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest określić dokładny adres miejscowości oraz nazwę obiektu w którym odbywać się będzie szkolenie). Cel szkolenia Celem szkolenia jest zdobycie niezbędnej wiedzy z zakresu obowiązywania ustawy o Promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z 20.04.2004 r., analiza przepisów zmienionych po nowelizacji ustawy z dnia 16.12.2010 wraz z zastosowaniem ich w praktyce przez pracownika Powiatowego Urzędu Pracy oraz omówienie zmian KPA po 1 stycznia 2011 r. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania programu szkolenia zał. nr 1, na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, natomiast wybrany w niniejszym postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego harmonogram szkolenia. 2. Warunki organizacyjne i miejsce szkolenia Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić transport (niepublicznym środkiem transportu) wszystkim uczestnikom szkolenia pierwszego dnia szkolenia z Gniezna (z Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie) do miejsca szkolenia oraz ostatniego dnia z miejsca szkolenia do Gniezna (do Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie). Środek transportu musi spełniać wszelkie warunki bezpieczeństwa, stan techniczny pojazdu musi być zgodny z przepisami o ruchu drogowym, posiadać sprawną klimatyzację, ogrzewanie, z miejscami siedzącymi na minimum 26 osób + posiadać oddzielne miejsce na ulokowanie bagaży uczestników szkolenia. Przewoźnik musi posiadać odpowiednie licencje na przewóz osób. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić wyjazd z Gniezna dnia 10.06.2010 r. (z Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie) najwcześniej o godzinie 15:30 i nie później niż o godzinie 16:00. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia zakwaterowania i organizacji szkolenia w obiekcie o standardzie minimum 3 gwiazdkowym, miejsce zakwaterowania musi spełniać warunki wymagane w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ppoż. Pokoje w których będą zakwaterowani uczestnicy szkolenia muszą być zadbane, standardem odpowiadające hotelowi, z oknem z możliwością jego otwarcia, wyposażone w węzeł sanitarny (toaleta, umywalka, prysznic), ogrzewanie itp. Przewiduje się, że w szkoleniu uczestniczyć będzie 23 kobiety i 3 mężczyzn. Wykonawca ma obowiązek skoordynowania zakwaterowania uczestników szkolenia w obiekcie. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić usługę oraz obsługę gastronomiczną podczas trwania szkolenia dla wszystkich uczestników szkolenia. Wykonawca zapewni usługi gastronomiczne rozumiane jako: - 2 śniadania w formie bufetu (bufet na zimno oraz dania na ciepło) wraz z napojami (kawa, herbata, soki, woda mineralna gazowana oraz niegazowana), dodatki (pieczywo, masło); - 2 obiady - zawierające: zupę, ciepłe danie główne, surówka, warzywa gotowane, deser, napoje: kawa, herbata, soki, woda mineralna gazowana i niegazowana; - 2 kolacje (na zimno oraz dania na ciepło) - w formie bufetu, zawierającego przystawki, patery wędlin, deski serów, sałatki, itp. oraz dodatki (pieczywo, masło, sosy), ciepłe danie główne, deser, napoje: kawa, herbata, soki, woda mineralna gazowana oraz niegazowana, - 4 przerwy kawowe podczas merytorycznej części szkolenia z poczęstunkiem, składających się z kawy, herbaty, wody mineralnej (gazowanej i niegazowanej), soków, ciastek. Zamawiający wymaga, aby miejsce wydawania i spożywania posiłków znajdowało się w tym samym obiekcie, w którym będzie odbywało się szkolenie oraz w którym będzie zakwaterowanie, jednak w oddzielnym pomieszczeniu, niż sala wykładowa. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się zapewnić i wyposażyć każdego uczestnika szkolenia w tzw. lunch set (suchy prowiant, składający się z minimum 2 kanapek, wody mineralnej w butelkach o pojemności 0,5 l - gazowanej i niegazowanej oraz soku w opakowaniu 0,3 l) podczas przejazdu do miejsca szkolenia w pierwszym dniu szkolenia oraz powrotu ze szkolenia w trzecim dniu szkolenia. Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania modułu team - building po kolacji w pierwszym i drugim dniu szkolenia mającego na celu zespolić grupę. Wykonawca z którym Zamawiający podpisze umowę zobowiązany będzie na co najmniej 5 dni przed wyjazdem na szkolenie przedstawić w wersji elektronicznej do akceptacji program modułu team - building. Zamawiający zastrzega sobie prawo, aby kolacje oraz moduł team - building odbywały się w pomieszczeniu zarezerwowanym wyłącznie dla uczestników szkolenia lub w pomieszczeniu z wyraźnie wyodrębnionym obszarem dla uczestników szkolenia. Ponadto Wykonawca zapewni salę wykładową do przeprowadzenia szkolenia w miejscu zakwaterowania, która musi spełniać następujące warunki : - być przestronna i klimatyzowana, przystosowana do liczby osób przewidzianych do przeszkolenia; - posiadać oświetlenie naturalne i sztuczne, - posiadać miejsca siedzące dla każdego uczestnika szkolenia w układzie kinowym lub szkolnym, z miejscem umożliwiającym wykonywanie notatek przez uczestnika szkolenia; - gwarantować naukę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy; - być wyposażona w pomoce dydaktyczne dostosowane do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia (m.in. urządzenia audiowizualne - laptop, nagłośnienie, rzutnik multimedialny, ekran do wyświetlania prezentacji; itd.); - posiadać zaplecze socjalne i sanitarne, toaleta na tym samym poziomie co sala wykładowa, Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego przedstawienia miejsca zakwaterowania (opisu hotelu) oraz opisu warunków, w jakich będzie przeprowadzone szkolenie w taki sposób, aby Zamawiający mógł ocenić zgodność oferty z zapisami w SIWZ. 3. Materiały szkoleniowe Podczas realizacji szkolenia Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia uczestnikom szkolenia wszelkich niezbędnych materiałów biurowych i dydaktycznych tzn.: - materiały biurowe: teczkę na materiały dydaktyczne, długopis, zakreślacz; - materiały dydaktyczne w postaci: * skryptu obejmującego treścią omawiane zagadnienia, * wydruku prezentacji multimedialnych z częścią do notatek, * kopii materiałów w wersji elektronicznej (na płycie CD). Materiały szkoleniowe będą przekazywane nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia muszą być adekwatne do treści szkolenia, dobre jakościowo oraz zawierające aktualne dane. Materiały wykorzystywane podczas realizacji szkolenia powinny być przekazane każdemu uczestnikowi za pokwitowaniem na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. 4. Liczba uczestników szkolenia Liczba uczestników szkolenia: min. 24 max 26 osób Wykonawca wyłoniony w trakcie przetargu po podpisaniu umowy, a przed rozpoczęciem szkolenia otrzyma wykaz osób skierowanych na szkolenie. Wykonawca zobowiązany będzie do wpisania w (Formularzu ofertowym zał. nr 1 do SIWZ) tylko całkowitą (czyli obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją szkolenia) cenę jednostkową brutto za jednego uczestnika szkolenia, która będzie nie zmienna w zależności od tego ile osób będzie uczestniczyć w szkoleniu (nie dopuszcza się wariantowości cen). W przypadku nie podjęcia przez wskazaną osobę szkolenia Zamawiający może skierować na zwolnione miejsce inną osobę, która zobowiązana jest realizować obowiązki uczestnika szkolenia. Zamawiający jednak zastrzega sobie prawo do nie skierowania na zwolnione miejsce nowego uczestnika szkolenia wówczas Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury na kwotę, która obejmować będzie koszt szkolenia tylko za faktycznie przebywających uczestników szkolenia. Zamawiający określił minimalną i maksymalną liczbę uczestników szkolenia na podstawie której Wykonawca może określić wartość zamówienia. 5. Czas trwania szkolenia (bloków wykładowych) Wymagana ilość godzin zajęć wykładowych przypadających na jednego uczestnika szkolenia to 12 godzin zegarowych. Godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 50 minut oraz przerwę, liczącą średnio 10 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 6. Wymagania dotyczące zaświadczeń Szkolenie zakończy się wydaniem uczestnikom zaświadczeń potwierdzających udział w odbytym szkoleniu. Na zaświadczeniu muszą znajdować się wszelkie informacje związane ze szkoleniem tzn. nazwa szkolenia, data przeprowadzonego szkolenia, imię i nazwisko osoby uczestniczącej w szkoleniu, imię i nazwisko wykładowcy, temat szkolenia, miejsce szkolenia, nazwa firmy przeprowadzającej szkolenie itp. Wykonawca zobowiązany będzie w wyznaczonym czasie przez Zamawiającego do dostarczenia w celu akceptacji przez Zamawiającego wzoru zaświadczeń jakie otrzyma każdy uczestnik szkolenia. 7. Nadzór wewnętrzny szkolenia Szkolenie powinno mieć opiekuna wskazanego przez Wykonawcę do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym tj. osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, która musi przebywać (przez okres trwania szkolenia) w miejscu odbywania zajęć w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć i powinien dysponować telefonem komórkowym. 8. Ubezpieczenie Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia NW każdego uczestnika szkolenia na czas trwania szkolenia. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamawiający wymaga, aby szkolenie zostało przeprowadzone w dniach od 10.06.2011 do 12.06.2011.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w przypadku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedno szkolenie zamknięte tzn. na zlecenie zewnętrznych w stosunku do siebie podmiotów oraz ilość osób uczestniczących w szkoleniu wyniosła min. 20 osób. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia. W przypadku organizacji większej ilości szkoleń spełniających określony powyżej warunek Zamawiający przyzna dodatkowe punkty: 10 i więcej szkoleń - 10 punktów; od 7 do 9 szkoleń - 8 punktów; od 4 do 6 szkoleń - 6 punktów; od 2 do 3 szkoleń - 4 punkty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca musi zapewnić osobę, opiekuna do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym, - Wykonawca musi zapewnić Wykładowcę do realizacji bloków wykładowych. Wykładowca musi być doktorem nauk pranych lub radcą prawnym, adwokatem itp. oraz posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 3 szkoleń w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert dla pracowników urzędów pracy a szkolenia, które wykładowca przeprowadzał ściśle związane były z tematyką rynku pracy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzeniu szkoleń - 10
- 3 - Certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia, lub inny równoważny znak jakościowy, akredytacja kuratora oświaty (szczegóły w SIWZ) - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany kadry dydaktycznej/opiekuna szkolenia tylko w przypadkach wynikających ze zdarzeń losowych, zmiana wymaga powiadomienia i akceptacji Zamawiającego ponadto zgłoszony wykładowca powinien legitymować się nie niższym doświadczeniem, wykształceniem niż wskazany w ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupgniezno.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie ul. Sobieskiego 20 62-200 Gniezno..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie ul. Sobieskiego 20 62-200 Gniezno biuro podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Opracowanie dokumentacji projektowej branży drogowej dróg gminnych w m. Dalki, Lubochnia i Modliszewko.
- Dostawa leków dla Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Gnieźnie ul. Elizy Orzeszkowej 27
- Dostawa leków cz. 2
- UBEZPIECZENIE MIENIA, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE GMINY NOWY TOMYŚL W LATACH 2025 - 2026
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE OBIEKTÓW SPORTOWYCH GNIEŹNIEŃSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI NA TERENIE MIASTA GNIEZNA W 2025 ROKU CZĘŚĆ 1A
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE OBIEKTÓW SPORTOWYCH GNIEŹNIEŃSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI NA TERENIE MIASTA GNIEZNA W 2025 ROKU CZĘŚĆ 1B
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Grzegorzew w ramach Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 DERC Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe
- Przeprowadzenie cyklu szkoleń prowadzonych przez Nadleśnictwo Rzepin dla kandydatów na pilotów bezzałogowych statków powietrznych
- Cyberbezpieczny Samorząd
- Przetworzenie danych i wykonanie zbiorczych ocen jakości powietrza w Polsce na podstawie badań Państwowego Monitoringu Środowiska wg prawa krajowego i wymagań sprawozdawczości europejskiej w 2025 roku
więcej: Usługi szkolenia personelu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.