Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-15
Poznań: Remont ogrodzenia, wymiana bramy, remont okładzin na klatkach schodowych, doprowadzenie centralnego ogrzewania do pomieszczenia gospodarczego i magazynu dowodów rzeczowych, remont oraz modernizacja pomieszczeń depozytów, przebudowa pomieszczeń technicznych na potrzeby biurowe w Sądzie Rejonowym we Wrześni przy ul. Jana Pawła II 10
Numer ogłoszenia: 102861 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 32, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8566160, 8566071, fax 061 8566069.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ogrodzenia, wymiana bramy, remont okładzin na klatkach schodowych, doprowadzenie centralnego ogrzewania do pomieszczenia gospodarczego i magazynu dowodów rzeczowych, remont oraz modernizacja pomieszczeń depozytów, przebudowa pomieszczeń technicznych na potrzeby biurowe w Sądzie Rejonowym we Wrześni przy ul. Jana Pawła II 10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ogrodzenia, wymiana bramy, remont okładzin na klatkach schodowych, doprowadzenie centralnego ogrzewania do pomieszczenia gospodarczego i magazynu dowodów rzeczowych, remont oraz modernizacja pomieszczeń depozytów, przebudowa pomieszczeń technicznych na potrzeby biurowe w Sądzie Rejonowym we Wrześni przy ul. Jana Pawła II 10 2) Rodzaj zamówienia: roboty ogólnobudowlane ,elektryczne, instalacji sanitarnych 3) Określenie przedmiotu zamówienia: Nazwa inwestycji: Remont ogrodzenia, wymiana bramy, remont okładzin na klatkach schodowych, doprowadzenie centralnego ogrzewania do pomieszczenia gospodarczego i magazynu dowodów rzeczowych, remont oraz modernizacja pomieszczeń depozytów, przebudowa pomieszczeń technicznych na potrzeby biurowe w Sądzie Rejonowym we Wrześni przy ul. Jana Pawła II 10 3.1 Ogólne wymagania dotyczące robót remontowych a) Remont ogrodzenia, wymiana bramy, remont okładzin na klatkach schodowych, doprowadzenie centralnego ogrzewania do pomieszczenia gospodarczego i magazynu dowodów rzeczowych, remont oraz modernizacja pomieszczeń depozytów, przebudowa pomieszczeń technicznych na potrzeby biurowe w Sądzie Rejonowym we Wrześni przy ul. Jana Pawła II 10 realizowany będzie jednoetapowo przez okres maksymalnie 5 miesięcy od dnia podpisania umowy. 3.2 Wymagania dotyczące robót: a) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, dokumentacją, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej specyfikacji, b) przy wykonywaniu robót należy stosować materiały i urządzenia dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie. Roboty należy prowadzić zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane, sztuką budowlaną, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru, pod nadzorem technicznym, z zachowaniem obowiązujących przepisów bhp i ppoż. dla tego rodzaju robót budowlanych, posiadające stosowne aprobaty, certyfikaty i atesty, c) użyte nazwy handlowe w załączonej dokumentacji projektowej i przedmiarach należy traktować jako wskazanie na formę określenia rodzaju i jakości oraz standardów zastosowanych materiałów i wyposażenia. 3.3 Wymagania dotyczące wykonania i organizacji robót remontowych: a) Wykonawca robót nie może powierzyć podwykonawstwa w zakresie robót budowlanych b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji podwykonawców, c) do SIWZ załączona jest dokumentacja projektowo-przedmiarowa. Wszelkie kopiowanie, zmienianie, wykorzystywanie i rozpowszechnianie utworu w jakiejkolwiek postaci jest zabronione i podlega karze zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych. Rozporządzanie i korzystanie z utworu wymaga każdorazowo zezwolenia twórcy zgodnie z art. 2 ust. 2 Ustawie o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych (nie dotyczy wykorzystania materiałów w trakcie przedmiotowego postępowania). 4 Warunki gwarancji Wykonawca zapewni: a) minimalne warunki gwarancji - 5 lata licząc od daty odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń, b) okresy gwarancji udzielone przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia, c) Wszystkie karty i warunki gwarancyjne będą przekazane wraz z protokółami obioru końcowego. Wymagania w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych i wymagania dotyczące właściwości materiałów określono w SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT. Opis robót budowlanych, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót określono w PRZEDMIARACH ROBÓT.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.12 - Sądy Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 818 zł (słownie złotych: dwa tysiące osiemset osiemnaście złotych )..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, posiadającą aktualną przynależność do odpowiedniej izby samorządu zawodowego oraz co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych. (Dz. U. 04.150.1579) § 8 ust.1 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami elektrycznymi posiadającą aktualną przynależność do odpowiedniej izby samorządu zawodowego, wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (maj 2003- kwiecień 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (o wartości nie mniejszej niż 172 000 zł) i posiadają dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót, c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: - posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 172 000 zł Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą wymaganych dokumentów - według kryterium spełnia lub nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp Zamawiający żąda złożenia: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b) w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), podmioty te są zobowiązane do ustanowienia pełnomocnika uprawnionego do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (stosowne pełnomocnictwa należy załączyć), a także złożenia zapewnienia, że za wykonanie umowy będą odpowiadać solidarnie i że przed podpisaniem umowy z Zamawiającym zawrą umowę regulującą ich współpracę; d) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 pzp. - załącznik nr 3 do SIWZ 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, zamawiający żąda: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (maj 2003- kwiecień 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (o wartości nie mniejszej niż 172 000 zł) oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót, b) dokumentów stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, (kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego), c) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia żąda: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności cywilnej na kwotę co najmniej 172 000 zł 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z nr 87 z 2006 r. poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Poznaniu, ul. Piaskowa 4-5 pokój Sekcja ds. przetargów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Poznaniu, ul. Piaskowa 4-5 pokój Sekcja ds. przetargów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zadanie 55304 TUREK pn. "Budowa infrastruktury telekomunikacyjnej i teleinformatycznej" Zadanie 55305 TUREK pn. "Budowa trafostacji" Zadanie 55306 TUREK pn. "Budowa drogi pożarowej"
- Dostawa naczyń i artykułów jednorazowych
- Dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej
- Rewaloryzacja skweru po klasztorze dominikanów u zbiegu ul. Garbary i ul. Stawnej - teren osady św. Gotarda - ETAP I
- zakup 2 egz. używanych samochodów osobowych
- Wykonanie robót budowalnych przy budynku pałacu, położonego na działce numer 168/4, wpisanego do rejestru zabytków pod nr rej. A-436, w miejscowości Żelice, gmina Wągrowiec.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zmiana przeznaczenia pokoju nauczycielskiego na potrzeby Sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Suwałkach
- Wykonanie remontu konserwatorskiego kaplicy Puzynów usytuowanej na terenie Cmentarza Św. Michała w Rydze (Łotwa)
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.