To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-06-26
Poznań: Remont ogrodzenia, wymiana bramy, remont okładzin na klatkach schodowych, doprowadzenie centralnego ogrzewania do pomieszczenia gospodarczego i magazynu dowodów rzeczowych, remont oraz modernizacja pomieszczeń depozytów, przebudowa pomieszczeń techni
Numer ogłoszenia: 141133 - 2008; data zamieszczenia: 26.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 102861 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8566160, 8566071, fax 061 8566069.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ogrodzenia, wymiana bramy, remont okładzin na klatkach schodowych, doprowadzenie centralnego ogrzewania do pomieszczenia gospodarczego i magazynu dowodów rzeczowych, remont oraz modernizacja pomieszczeń depozytów, przebudowa pomieszczeń technicznych na potrzeby biurowe w Sądzie Rejonowym we Wrześni przy ul. Jana Pawła II 10..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ogrodzenia, wymiana bramy, remont okładzin na klatkach schodowych, doprowadzenie centralnego ogrzewania do pomieszczenia gospodarczego i magazynu dowodów rzeczowych, remont oraz modernizacja pomieszczeń depozytów, przebudowa pomieszczeń technicznych na potrzeby biurowe w Sądzie Rejonowym we Wrześni przy ul. Jana Pawła II 10 2) Rodzaj zamówienia: roboty ogólnobudowlane ,elektryczne, instalacji sanitarnych 3) Określenie przedmiotu zamówienia: Nazwa inwestycji: Remont ogrodzenia, wymiana bramy, remont okładzin na klatkach schodowych, doprowadzenie centralnego ogrzewania do pomieszczenia gospodarczego i magazynu dowodów rzeczowych, remont oraz modernizacja pomieszczeń depozytów, przebudowa pomieszczeń technicznych na potrzeby biurowe w Sądzie Rejonowym we Wrześni przy ul. Jana Pawła II 10 3.1 Ogólne wymagania dotyczące robót remontowych a) Remont ogrodzenia, wymiana bramy, remont okładzin na klatkach schodowych, doprowadzenie centralnego ogrzewania do pomieszczenia gospodarczego i magazynu dowodów rzeczowych, remont oraz modernizacja pomieszczeń depozytów, przebudowa pomieszczeń technicznych na potrzeby biurowe w Sądzie Rejonowym we Wrześni przy ul. Jana Pawła II 10 realizowany będzie jednoetapowo przez okres maksymalnie 5 miesięcy od dnia podpisania umowy. 3.2 Wymagania dotyczące robót: a) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, dokumentacją, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej specyfikacji, b) przy wykonywaniu robót należy stosować materiały i urządzenia dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie. Roboty należy prowadzić zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane, sztuką budowlaną, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru, pod nadzorem technicznym, z zachowaniem obowiązujących przepisów bhp i ppoż. dla tego rodzaju robót budowlanych, posiadające stosowne aprobaty, certyfikaty i atesty, c) użyte nazwy handlowe w załączonej dokumentacji projektowej i przedmiarach należy traktować jako wskazanie na formę określenia rodzaju i jakości oraz standardów zastosowanych materiałów i wyposażenia. 3.3 Wymagania dotyczące wykonania i organizacji robót remontowych: a) Wykonawca robót nie może powierzyć podwykonawstwa w zakresie robót budowlanych b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji podwykonawców, c) do SIWZ załączona jest dokumentacja projektowo-przedmiarowa. Wszelkie kopiowanie, zmienianie, wykorzystywanie i rozpowszechnianie utworu w jakiejkolwiek postaci jest zabronione i podlega karze zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych. Rozporządzanie i korzystanie z utworu wymaga każdorazowo zezwolenia twórcy zgodnie z art. 2 ust. 2 Ustawie o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych (nie dotyczy wykorzystania materiałów w trakcie przedmiotowego postępowania). 4 Warunki gwarancji Wykonawca zapewni: a) minimalne warunki gwarancji - 5 lata licząc od daty odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń, b) okresy gwarancji udzielone przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia, c) Wszystkie karty i warunki gwarancyjne będą przekazane wraz z protokółami obioru końcowego. Wymagania w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych i wymagania dotyczące właściwości materiałów określono w SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT. Opis robót budowlanych, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót określono w PRZEDMIARACH ROBÓT.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.12 - Sądy Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 133815,02 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANTONI RATAJCZAK "RAT-BUD" PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
ANTONI RATAJCZAK "RAT-BUD" PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE
- Rat-Bud Przedsiębiorstwo Budowlane Antoni Ratajczak, ul. Ostrowska 360, 61-312 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 133815.02
- Oferta z najniższą ceną: 133815.02 / oferta z najwyższą ceną: 133815.02
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.