Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-19
Pieńsk: Remont i modernizacja budynku mieszkalnego w osadzie leśniczego w Białogórzu nr 46
Numer ogłoszenia: 102922 - 2007; data zamieszczenia: 19.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Pieńsk, ul. Wysoka 2, 59-930 Pieńsk, woj. dolnośląskie, tel. 075 7786235 w. 31, fax 075 7786201.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl/piensk
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jenostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja budynku mieszkalnego w osadzie leśniczego w Białogórzu nr 46.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: remont i modernizacja budynku mieszkalnego w osadzie leśniczego w Białogórzu nr 46. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego http://www.wroclaw.lasy.gov.pl/piensk
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1500,- PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca może ubiegać się o zamówienie, jeśli spełnia następujące warunki: 1.Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi; 2.Posiada uprawnienia niezbędne do wykonania czynności związanych z przedmiotem zamówienia. 3. Dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia; 4.Znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5.Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 6.Udzieli 3 lata gwarancji na wykonane prace. 8.Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospo-darczej. 9. Przeprowadzi wizję lokalną budynku mieszkalnego , w którym będzie wykonany remont i moderniza-cja. 10. Wniesie wadium w formie, terminie i wysokości określonej w SIWZ. 11. Akceptuje warunki umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. 12. Akceptuje warunki przetargu określone w SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków dokonana będzie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty. Dokumenty te winny być w formie oryginału, lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę (osobę podpisującą ofertę) za zgodność z oryginałem. 1. Wypełniony formularz ofertowy, ściśle wg wzoru (zał. nr 4); 2. Podpisane \ Oświadczenia Wykonawcy\ w zakresie wymogów określonych w art. 22 i art. 24 Prawa zamówień publicznych (zał. nr 5); 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji dzia-łalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Pełnomocnictwo wystawione dla jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych w przypad-ku podmiotów występujących wspólnie; 5. Wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami wg zał. nr 6 SIWZ. Do wykazu należy dołączyć uprawnienia budowlane i zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej Izby osób przewidzianych do kierowania robotami. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Za-kładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpiecze-nie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odro-czenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właści-wego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Umowa spółki w przypadku spółki cywilnej; 8. Dane dotyczące podwykonawców (nazwa i adres podwykonawcy) i zakresu prac przewidywanych im do przekazania, jeśli wykonawca nie jest w stanie zrealizować usługi samodzielnie; 9. Wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych robót budowlanych o podobnym charakterze w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o łącznej wartości przedmiotu w wysokości 150 tys.zł, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (np. referencje ), zał nr 7 . 10. Polisy ubezpieczeniowe ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11. Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na sfinansowanie zadania, wystawionej nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert,w wysokości złożonej oferty. 12. Parafowany na każdej stronie wzór umowy - zał. Nr 8
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/piensk
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Pieńsk ul. Wysoka 2 59-930 Pieńsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2007 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego ( pokój nr14 - świetlica).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI PIEŃSK
więcej: przetargi PIEŃSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- roboty budowlane
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.