eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinUsługa zorganizowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno- promocyjnej na terenie województwa zachodniopomorskiego promującą Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówieniaod dnia podpisania umowy z Wykonawcą do 22 grudnia 2013 r., okres emisji reklam2 września 2013 r. - 31 października 2013 r. Szczegółowy zakres przedmiotowego zamówienia opisany jest w SIWZ w CZĘŚĆ III- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-07

Szczecin: Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno- promocyjnej na terenie województwa zachodniopomorskiego promującą Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy z Wykonawcą do 22 grudnia 2013 r., okres emisji reklam: 2 września 2013 r. - 31 października 2013 r. Szczegółowy zakres przedmiotowego zamówienia opisany jest w SIWZ w CZĘŚĆ III- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Numer ogłoszenia: 103059 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie , ul. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4256100, faks 091 4256103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wup.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno- promocyjnej na terenie województwa zachodniopomorskiego promującą Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy z Wykonawcą do 22 grudnia 2013 r., okres emisji reklam: 2 września 2013 r. - 31 października 2013 r. Szczegółowy zakres przedmiotowego zamówienia opisany jest w SIWZ w CZĘŚĆ III- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Celem niniejszego postępowania jest wyłonienie Wykonawcy, który przygotuje i przeprowadzi regionalną kampanię informacyjno - promocyjną na terenie województwa zachodniopomorskiego, promującą Program Operacyjny Kapitał Ludzki, w szczególności informującą o możliwościach, jakie oferuje PO KL.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium wynosi 12 520,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy pięćset dwadzieścia zł 00/100), zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 56 1020 4795 0000 9102 0264 7832

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda następujących dokumentów: wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 kampanie reklamowe o charakterze ogólnokrajowym lub lokalnym bądź też regionalnym, w których wartość emisji standardowych reklam w mediach ATL w ramach każdej z kampanii, wynosiła co najmniej 300 000 złotych z VAT, po odliczeniu rabatów (a w przypadku, jeżeli wartość usługi została w umowie wyrażona w walucie obcej - równowartość 300 000 złotych wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie kampanii) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający pod poniżej użytymi pojęciami rozumie: - zrealizowali kampanie reklamowe należy rozumieć, iż byli autorami kreacji oraz przygotowali lub zlecili przygotowanie media planów kampanii oraz koordynowali przeprowadzenie tej kampanii, czyli zlecili emisje reklamy w mediach ATL takich, jak prasa, radio, telewizja, internet, outdoor, kino, podwykonawcom (mediom lub pośrednikom) oraz odpowiadali za jej prawidłowy przebieg; - kampanię reklamową należy rozumieć zespół skoordynowanych działań reklamowych, w co najmniej dwóch mediach ATL (takich, jak prasa, radio, telewizja, internet, outdoor, kino) mających własne cele marketingowe i komunikacyjne oraz oddzielną kreację. Emisja reklam w mediach w ramach kampanii winna rozpocząć i zakończyć się w okresie, o którym mowa powyżej; - standardowe reklamy należy rozumieć standardowe płatne spoty radiowe, telewizyjne lub kinowe, standardowe płatne reklamy wymiarowe (modułowe) w prasie, różnorodne formy płatnej reklamy w internecie oraz różnorodne formy płatnych reklam outdoorowych. Reklamy, o których mowa, nie mogą być płatnymi audycjami radiowymi lub telewizyjnymi, materiałami o charakterze PR czy redakcyjnym (artykuły, audycje, wzmianki, wywiady, wypowiedzi). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz usług sporządzony wg propozycji stanowiącej Formularz nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda następujących dokumentów: wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: Na potwierdzenie, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia przez co najmniej 5 osób mających pełnić następujące funkcje w realizacji zamówienia, tj.:a) min. jedna osoba zarządzająca projektem - posiada minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowiskach kierowniczych związanych z zarządzaniem projektami o charakterze promocyjno- reklamowym;b) min. 1 osoba ds. kreacji - posiada minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z tworzeniem kreacji reklamowej (np. Art. Director, Senior Art. Director lub Creative Director, Copywriter lub Senior Copywriter); c) min. 1 osoba zajmująca się planowaniem i/lub zakupem mediów - posiada minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z planowaniem i/lub zakupem emisji w mediach (np. Media Planner/Buyer, Senior Media Planner/Buyer, Media Manager lub Media Director); d) min. 1 grafik komputerowy - posiada minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w branży usług reklamowych na stanowisku związanym z obróbką komputerową reklam do druku (np. DTP Operator);e) min. 1 osoba do spraw organizacji eventów - posiada co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z organizacją imprez o charakterze reklamowo - promocyjnym. Każda z ww. osób może pełnić tylko jedną funkcję przy realizacji niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób sporządzony wg propozycji stanowiącej Formularz nr 5 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz nr 1- Oferta cenowa; Formularz nr 6- Generalny harmonogram realizacji kampanii; Formularz nr 7- Tabela Parametrów Kampanii; Koncept kreatywny- przygotuje i załączy do oferty Wykonawca wraz z uzasadnieniem proponowanych technik reklamowych; Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Tylko w sytuacjach określonych w Części II w Rozdziale I pkt 1.5 lub w przypadku składania oferty wspólnej; Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 10
  • 2 - Koncept kreatywny - 20
  • 3 - Parametry kampanii prasowej - 20
  • 4 - Parametry kampanii internetowej - 10
  • 5 - Liczba emisji reklamy w środkach komunikacji miejskiej - 10
  • 6 - Liczba emisji reklamy w szyno - busach - 10
  • 7 - Liczba tablic outdoorowych - 10
  • 8 - Propozycja Gali Zachodniopomorskie Magnolie EFS - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wup.pl/index.php?id=221
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie ul. A. Mickiewicza 41 70-383 Szczecin, pok. 039.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie ul. A. Mickiewicza 41 70-383 Szczecin, pok. 036.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja Zadania jest współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, w ramach Pomocy Technicznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.