Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-07
Szczecin: Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno- promocyjnej na terenie województwa zachodniopomorskiego promującą Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy z Wykonawcą do 22 grudnia 2013 r., okres emisji reklam: 2 września 2013 r. - 31 października 2013 r. Szczegółowy zakres przedmiotowego zamówienia opisany jest w SIWZ w CZĘŚĆ III- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Numer ogłoszenia: 103059 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie , ul. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4256100, faks 091 4256103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wup.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno- promocyjnej na terenie województwa zachodniopomorskiego promującą Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy z Wykonawcą do 22 grudnia 2013 r., okres emisji reklam: 2 września 2013 r. - 31 października 2013 r. Szczegółowy zakres przedmiotowego zamówienia opisany jest w SIWZ w CZĘŚĆ III- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Celem niniejszego postępowania jest wyłonienie Wykonawcy, który przygotuje i przeprowadzi regionalną kampanię informacyjno - promocyjną na terenie województwa zachodniopomorskiego, promującą Program Operacyjny Kapitał Ludzki, w szczególności informującą o możliwościach, jakie oferuje PO KL.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium wynosi 12 520,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy pięćset dwadzieścia zł 00/100), zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 56 1020 4795 0000 9102 0264 7832
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda następujących dokumentów: wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 kampanie reklamowe o charakterze ogólnokrajowym lub lokalnym bądź też regionalnym, w których wartość emisji standardowych reklam w mediach ATL w ramach każdej z kampanii, wynosiła co najmniej 300 000 złotych z VAT, po odliczeniu rabatów (a w przypadku, jeżeli wartość usługi została w umowie wyrażona w walucie obcej - równowartość 300 000 złotych wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie kampanii) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający pod poniżej użytymi pojęciami rozumie: - zrealizowali kampanie reklamowe należy rozumieć, iż byli autorami kreacji oraz przygotowali lub zlecili przygotowanie media planów kampanii oraz koordynowali przeprowadzenie tej kampanii, czyli zlecili emisje reklamy w mediach ATL takich, jak prasa, radio, telewizja, internet, outdoor, kino, podwykonawcom (mediom lub pośrednikom) oraz odpowiadali za jej prawidłowy przebieg; - kampanię reklamową należy rozumieć zespół skoordynowanych działań reklamowych, w co najmniej dwóch mediach ATL (takich, jak prasa, radio, telewizja, internet, outdoor, kino) mających własne cele marketingowe i komunikacyjne oraz oddzielną kreację. Emisja reklam w mediach w ramach kampanii winna rozpocząć i zakończyć się w okresie, o którym mowa powyżej; - standardowe reklamy należy rozumieć standardowe płatne spoty radiowe, telewizyjne lub kinowe, standardowe płatne reklamy wymiarowe (modułowe) w prasie, różnorodne formy płatnej reklamy w internecie oraz różnorodne formy płatnych reklam outdoorowych. Reklamy, o których mowa, nie mogą być płatnymi audycjami radiowymi lub telewizyjnymi, materiałami o charakterze PR czy redakcyjnym (artykuły, audycje, wzmianki, wywiady, wypowiedzi). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz usług sporządzony wg propozycji stanowiącej Formularz nr 4 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda następujących dokumentów: wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: Na potwierdzenie, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia przez co najmniej 5 osób mających pełnić następujące funkcje w realizacji zamówienia, tj.:a) min. jedna osoba zarządzająca projektem - posiada minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowiskach kierowniczych związanych z zarządzaniem projektami o charakterze promocyjno- reklamowym;b) min. 1 osoba ds. kreacji - posiada minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z tworzeniem kreacji reklamowej (np. Art. Director, Senior Art. Director lub Creative Director, Copywriter lub Senior Copywriter); c) min. 1 osoba zajmująca się planowaniem i/lub zakupem mediów - posiada minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z planowaniem i/lub zakupem emisji w mediach (np. Media Planner/Buyer, Senior Media Planner/Buyer, Media Manager lub Media Director); d) min. 1 grafik komputerowy - posiada minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w branży usług reklamowych na stanowisku związanym z obróbką komputerową reklam do druku (np. DTP Operator);e) min. 1 osoba do spraw organizacji eventów - posiada co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z organizacją imprez o charakterze reklamowo - promocyjnym. Każda z ww. osób może pełnić tylko jedną funkcję przy realizacji niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób sporządzony wg propozycji stanowiącej Formularz nr 5 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz nr 1- Oferta cenowa; Formularz nr 6- Generalny harmonogram realizacji kampanii; Formularz nr 7- Tabela Parametrów Kampanii; Koncept kreatywny- przygotuje i załączy do oferty Wykonawca wraz z uzasadnieniem proponowanych technik reklamowych; Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Tylko w sytuacjach określonych w Części II w Rozdziale I pkt 1.5 lub w przypadku składania oferty wspólnej; Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 10
- 2 - Koncept kreatywny - 20
- 3 - Parametry kampanii prasowej - 20
- 4 - Parametry kampanii internetowej - 10
- 5 - Liczba emisji reklamy w środkach komunikacji miejskiej - 10
- 6 - Liczba emisji reklamy w szyno - busach - 10
- 7 - Liczba tablic outdoorowych - 10
- 8 - Propozycja Gali Zachodniopomorskie Magnolie EFS - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wup.pl/index.php?id=221
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w
Szczecinie ul. A. Mickiewicza 41 70-383 Szczecin, pok. 039.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie ul. A. Mickiewicza 41 70-383 Szczecin, pok. 036.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja Zadania jest współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, w ramach Pomocy Technicznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Prace czerpalne w małych portach w 2025 r.
- Obsługa stanowisk kasowych na Kompleksie Rekreacyjnym Arkonka oraz obsługa stanowisk kasowych na kąpieliskach miejskich Dziewoklicz, Głębokie i Dąbie w Szczecinie
- Izolacja pionowa pomieszczeń dyspozytorni medycznej w piwnicy budynku ZUW w Szczecinie wzdłuż ulicy Wawelskiej, polegająca na wykonaniu hydroizolacji, docieplenia ścian piwnicznych oraz ich osuszeniu
- Dostawę wyposażenia meblowego dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją przebudowy/remontu lokali mieszkalnych z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczecińskie TBS
- Kompleksowa usługa stałego wsparcia technicznego dla systemu Symfonia ERP
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja kampanii promującej 1000-lecie koronacji Bolesława Chrobrego na nośnikach reklamowych typu billboard
- Promocja projektu realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 pn.: "Rozbudowa DW Nr 728 na odc. od obwodnicy Końskich m. Kornica do Gowarczowa"
- Opracowanie koncepcji Konkursu EuroPoszukiwacze - edycja 2 wraz z jego przeprowadzeniem, w celu upowszechniania efektów realizacji projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich (...).
- OPRACOWANIE I PRZEPROWADZENIE KAMPANII SPOŁECZNEJ W RAMACH PROJEKTU: "WSPIERAMY RODZINĘ" PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE
- OPRACOWANIE I PRZEPROWADZENIE KAMPANII SPOŁECZNEJ W RAMACH PROJEKTU: "WSPIERAMY RODZINĘ" PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.