Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
OPRACOWANIE I PRZEPROWADZENIE KAMPANII SPOŁECZNEJ W RAMACH PROJEKTU: „WSPIERAMY RODZINĘ” PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510827093
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: fz@pcpr.ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.ostroda.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
OPRACOWANIE I PRZEPROWADZENIE KAMPANII SPOŁECZNEJ W RAMACH PROJEKTU: „WSPIERAMY RODZINĘ” PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88fde102-ca38-4238-9ae9-81132476a46e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00154196
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu: Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur (FEWiM) 2021-2027. Priorytet 9: Włączenie i integracja EFS+. Działanie 9.9: System pieczy zastępczej. Cel szczegółowy l: Wspieranie integracji społecznej osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, w tym osób najbardziej potrzebujących i dzieci.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/pcprostroda/public/postepowanie?postepowanie=793853793.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/pcprostroda/public/postepowanie?postepowanie=79385379
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
2. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w SWZ (m.in. § 6, 9, 10 SWZ).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe zasady dotyczące RODO- § 31 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe zasady dotyczące RODO- § 31 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PPP.261.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej, której celem jest promowanie rodziny zastępczej, jako najlepszej formy opieki zastępczej dla dziecka.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w regionalnych programach na lata 2021-2027”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą wybierze ofertę, która uzyska największą łączną punktację.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: strategia komunikacji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: koncepcja rozwiązań kreatywnych kampanii
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą:1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 2 do SWZ), w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp).
a) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru- w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
a) wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 2, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania:
a) jeżeli w imieniu: wykonawcy / wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego / podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 uPzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach, działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 2;
b) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców.
4) Zamawiający żąda od wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów, które będą podlegać ocenie ofert w kryteriach oceny ofert:
a) Strategia komunikacji;
b) Koncepcja rozwiązań kreatywnych kampanii;
Dokumenty muszą zawierać m.in.:
- opis głównych założeń kampanii;
- opis sposobu dopasowania kampanii do grupy docelowej;
- opis działań, które Wykonawca zaproponuje i zrealizuje w mediach społecznościowych (facebook, instagram) i na platformie You Tube;
- wstępny media plan, zawierający m.in. informacje na temat narzędzi i działań, jakie wykonawca będzie wykorzystywał na potrzeby realizacji kampanii;
- koncepcję wizualną kampanii społecznej, która zawierać będzie m.in.: opis koncepcji graficznej kampanii, propozycję hasła kampanii wraz z jego opisem, pozostającym w spójności z założeniami kampanii, jedną wizualizację koncepcji na przykładzie banera;
- wstępną koncepcję scenariuszy filmów: opis koncepcji, jeden przykładowy scenariusz filmu reklamowego zgodnego z koncepcją kampanii społecznej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z art. 58 ust. 5 uPzp przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia. Pozostałe wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określono w SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj, zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SWZ)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-02 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/pcprostroda/public/postepowanie?postepowanie=79385379
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-02 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-01
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2027 r. Zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawcę:
1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz.UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, ze zm.; dalej: rozporządzenie 765) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r.
w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz.Urz.UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, ze zm.; dalej: rozporządzenie 269) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 507 ze zm.; dalej: ustawa sankcyjna);
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765 i rozporządzeniu 269 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r.,
o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765 i rozporządzeniu 269 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
3. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 2, następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 2.
4. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 2, Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu: umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta wybrana jako najkorzystniejsza została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Zamawiający nie planuje podziału zamówienia na części ze względu na to, że:
- jego wielkość nie stanowi bariery dostępu do zamówienia dla MŚP;
- kampania społeczna to przedsięwzięcie wymagające spójności działań, które obejmują różnorodne elementy, takie jak strategia, kreacja, realizacja oraz analiza efektów. Podział na części mógłby spowodować rozproszenie odpowiedzialności i utrudnienia w koordynacji działań;
- jeden wykonawca, realizując całość zamówienia, zapewni jednolitą linię komunikacyjną oraz konsekwencję w przekazie. Podział mógłby prowadzić do niespójności w realizacji kampanii;
- zlecenie całości działań jednej firmie prowadzić będzie do optymalizacji kosztów. Podział na mniejsze części spowoduje powielanie tych samych kosztów u różnych wykonawców.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- OPRACOWANIE I PRZEPROWADZENIE KAMPANII SPOŁECZNEJ W RAMACH PROJEKTU: "WSPIERAMY RODZINĘ" PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE
- Dostawy do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących - postępowanie nr 2
- ZAKUP WYCIĄGAREK SCENICZNYCH NA POTRZEBY CENTRUM KULTURY W OSTRÓDZIE
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OPRACOWANIE I PRZEPROWADZENIE KAMPANII SPOŁECZNEJ W RAMACH PROJEKTU: "WSPIERAMY RODZINĘ" PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE
- Opracowanie scenariusza planowanych do przeprowadzenia działań edukacyjnych oraz przeprowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej dla mieszkańców Gminy Stara Biała"
- USŁUGA POLIGRAFII WRAZ Z EKSPOZYCJĄ NA SŁUPACH OGŁOSZENIOWYCH NA POTRZEBY OIFP-ECS W BIAŁYMSTOKU 2025/2026r
- Przeprowadzenie społecznej kampanii uświadamiającej w mediach
- Zakup usług informacyjno-promocyjnych o PR HE w środkach masowego przekazu i/lub mediach i/lub Internecie i/lub różnego rodzaju nośnikach reklamowych, w tym publikacja artykułów o PR HE
- Przeprowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnej upowszechniającej pozaszkolne formy kształcenia, zwłaszcza w obszarze STEM, na przykładzie astronomii i astronautyki (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.