To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-06-19
Warszawa: Zakup, dostawa i instalacja fabrycznie nowej wysokonakładowej kopiarki cyfrowej do druku monochromatycznego wraz z materiałami eksploatacyjnymi i częściami zamiennymi zużywającymi się w czasie pracy urządzenia, dostarczanymi w okresie gwarancji.
Numer ogłoszenia: 103112 - 2007; data zamieszczenia: 19.06.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 15157 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Senatu, ul. Wiejska, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 6941046, fax 6290968.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organ władzy publicznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i instalacja fabrycznie nowej wysokonakładowej kopiarki cyfrowej do druku monochromatycznego wraz z materiałami eksploatacyjnymi i częściami zamiennymi zużywającymi się w czasie pracy urządzenia, dostarczanymi w okresie gwarancji..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja fabrycznie nowej wysokonakładowej kopiarki cyfrowej do druku monochromatycznego wraz z materiałami eksploatacyjnymi zalecanymi przez producenta urządzenia i częściami zamiennymi zużywającymi się w trakcie pracy urządzenia, dostarczanymi w okresie gwarancji. Przedmiot zamówienia obejmuje również: - uruchomienie nowej kopiarki w miejscu wskazanym przez zamawiającego, na terenie Kancelarii Senatu, - bezpłatne przeglądy i konserwacje kopiarki w czasie trwania gwarancji, które w szczególności będą obejmować kontrolę, regulację, usunięcie usterek, czyszczenie podzespołów kopiarki, itp., - przeszkolenie osób wskazanych przez zamawiającego w zakresie obsługi operatorskiej dostarczonej kopiarki, - dostarczanie i wymianę materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta urządzenia i części zamiennych zużywających się w trakcie pracy urządzenia w okresie gwarancji. Zamawiający przewiduje wykonanie na kopiarce w okresie gwarancji ok. 6 mln kopii A4. Dostarczane materiały eksploatacyjne i części zamienne zużywające się w trakcie pracy urządzenia muszą być oryginalne, fabrycznie nowe i nie mogą nosić śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz nie mogą być regenerowane.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego Oryginalny kod CPV: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 189617 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
- KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA Sp. z o.o., ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 189617.00
- Oferta z najniższą ceną: 111100.00 / oferta z najwyższą ceną: 203275.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: 29 Listopada 12 m 48 (ADK-6), część nr 2: 29 Listopada 10a m 32 (ADK-6) - w podziale na 2 części
- "Remont trzech mostów nad rzeką Krepianką w km 37+791 w km 38+055 i w km 40+350 drogi wojewódzkiej nr 754 w miejscowości Solec nad Wisła" - nr postępowania 012/25
- Prowadzenie bieżącej konserwacji budowlanej wraz z usuwaniem bieżących awarii, wykonywanie napraw w budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz siedzibach administrowanych przez ZGN.
- Zabudowa lewostronnej wyrwy brzegowo-dennej w km 21+400-21+600 na rzece Wisła w m. Góra, gm. Miedźna w rejonie ul. Nad Wisłą - etap I
- "Sukcesywna dostawa leków stosowanych w terapii substytucyjnej leczenia uzależnień dla SZPZLO Warszawa Praga-Północ"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: al. "Solidarności" 78 m 15 (ADK-1) część nr 2: Żurawia 20A m 2 (ADK-2)część nr 3: Koźmińska 1B m 2 (ADK-6) (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksową obsługę serwisową urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Otwocku wraz z dzierżawą urządzeń drukująco-kopiujących będących własnością Wykonawcy
- Dzierżawa 34 szt. urządzeń kserujących i skanujących dla potrzeb działów i oddziałów Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach.
- Dzierżawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących z wdrożeniem systemu do nadzoru wydrukiem i dostawą materiałów eksploatacyjnych, nr sprawy GCR/2/ZP/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.