Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-31
Katowice: Budowa systemu e-informacji w ramach realizacji projektu pn. Stworzenie i oznakowanie Szlaku Moderny w Katowicach (dwie części zamówienia)
Numer ogłoszenia: 103235 - 2011; data zamieszczenia: 31.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice , ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2593302, faks 32 2593303.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa systemu e-informacji w ramach realizacji projektu pn. Stworzenie i oznakowanie Szlaku Moderny w Katowicach (dwie części zamówienia).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa systemu e-informacji w ramach realizacji projektu pn. Stworzenie i oznakowanie Szlaku Moderny w Katowicach w ramach Priorytet IV Kultura, Działanie 4.2. System informacji Kulturalnej .Zamówienie składa się z 2 części j.n.: Część I Dostawa infokiosków wraz z montażem i ich uruchomieniem . a) Dostawa fabrycznie nowych 16 wolnostojących infokiosków wraz z montażem (instalacją) oraz ich uruchomieniem, b) Uzyskanie pozwoleń niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa montażu infokiosków, c) Instalacja i skonfigurowanie oprogramowania niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania infokiosków. d) Przeszkolenie. dwóch osób (wskazanych przez Zamawiającego )w zakresie obsługi urządzenia i zainstalowanego oprogramowania. Cześć II - pn : Przygotowanie i produkcja: prezentacji multimedialnej pn Szlak Moderny w Katowicach oraz podstrony tematycznej portalu katowice.eu Przygotowanie i produkcja : a) prezentacji multimedialnej w technologii Flash pn. Szlak Moderny w Katowicach b) podstrony tematycznej pn. Szlak Moderny w Katowicach w wersji polskiej oraz dodatkowo w pięciu wersjach językowych (tj: angielskiej, niemieckiej, rosyjskiej, francuskiej i czeskiej) . 2) Przekazanie praw autorskich - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przekazał pełny dostęp do prezentacji multimedialnej wraz z kodami źródłowymi do Utworu (w rozumieniu prawa autorskiego), który zostanie stworzony na potrzeby projektu. Do pozostałej części oprogramowania dostarczonego w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu nieograniczoną licencję. 3) Promocja - Wszystkie materiały powstałe w trakcie realizacji zamówienia winne zawierać informację o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 zgodnie z zasadami promocji projektów unijnych oraz zgodnie z obowiązującymi wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO WSL dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji. Wszystkie materiały powstały w związku z realizacją zamówienia, w tym Infokioski muszą zawierać obowiązujący zestaw znaków graficznych: Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007-2013 (NSS), Województwa Śląskiego oraz Unii Europejskiej (w kolejności tutaj podanej) oraz opcjonalnie: - hasło programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego - realna odpowiedź na realne potrzeby, - podpis w postaci Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. (infokioski, prezentacja multimedialna). Logotypy powinny być stosowane z zachowaniem zasady proporcjonalności (tj. podobnej wielkości)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.24.16.00-6, 48.52.00.00-9, 72.21.20.00-4, 72.21.25.00-4, 72.21.25.20-0, 79.53.00.00-8, 79.96.10.00-8, 92.11.12.50-9, 72.00.00.00-5, 79.34.22.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przepisy prawa nie wymagają posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotu zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Posiadania wiedzy i doświadczenia; tj w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał a w przypadku usług/dostaw ciągłych lub okresowych wykonuje: Dla I części - co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie oraz montażu infokiosków o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 netto PLN każda, porównywalne wielkością do przedmiotu zamówienia Dla II części - co najmniej dwie prezentacje multimedialne z interfejsem w technologii flash oraz co najmniej jedno zadanie, którego przedmiotem było przygotowanie prezentacji multimedialnej lub innych materiałów multimedialnych w 4 wersjach językowych; angielskiej, niemieckiej, francuskiej oraz polskiej. Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna również jeśli wykonawca wykaże ze wykonywał np. 4 różne prezentacje multimedialne lub inne materiały multimedialne każda w innej wersji językowej (spośród wyżej wymienionych). 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymienionych w części IV niniejszej specyfikacji dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. 3. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów wymienionych w pkt 15 części IV oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi tj Dla części I - min jedna osobą, która posiada uprawnienia budowlane w zakresie robót elektrycznych. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów wymienionych w pkt 15 części IV oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla I części są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min 200 tyś zł. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów wymienionych w pkt 15 części IV oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do specyfikacji. 2. oświadczenie, o treści określonej w art.22 ust.1 ustawy - że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji. 1) W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia takiego wykonawcy z postępowania dokumenty wymienione w części IV punkt 15 ppkt 4 a- b należy przedstawić j.n. : a) spółki cywilne - dla każdego ze wspólników spółki osobno, b) Konsorcja - dla każdego z partnerów konsorcjum osobno; 3) Dokumenty załączone do oferty winne być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie na warunkach określonych poniżej: a. Zamawiający z ważnych przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wstrzyma wykonanie prac; b. nastąpi zmiana obowiązującej stawki VAT; c. zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec . 2. Zmiana umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. Strona występującą o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Katowice, Wydział Promocji, Rynek 13, I piętro, pokój 110, tel. 32/2593-850.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2011 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miasta Katowice Wydział Promocji, Rynek 13, I piętro, pokój 108,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie należy zrealizować w terminach jn: 1) Cześć I 40 dni od dnia podpisania umowy. 2) Cześć II 42 dni od dnia podpisania umowy. Z zastrzeżeniem, ze a) przygotowanie i produkcja prezentacji multimedialnej zostanie wykonana w terminie 28 dni od dnia podpisania umowy. b) zainstalowanie prezentacji multimedialnej na infokioskach w terminie 42 dni od dnia podpisania umowy c) przygotowanie i produkcja podstrony tematycznej - w terminie 35 dni od dnia podpisania umowy 2. Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, w ramach realizacji projektu pn. Stworzenie i oznakowanie Szlaku Moderny w Katowicach, w ramach Priorytet IV Kultura, Działanie 4.2. System informacji Kulturalnej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa infokiosków wraz z montażem i ich uruchomieniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - pn: Dostawa infokiosków wraz z montażem i ich uruchomieniem . a) Dostawa fabrycznie nowych 16 wolnostojących infokiosków wraz z montażem (instalacją) oraz ich uruchomieniem, b) Uzyskanie pozwoleń niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa montażu infokiosków, c) Instalacja i skonfigurowanie oprogramowania niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania infokiosków. d) Przeszkolenie. dwóch osób (wskazanych przez Zamawiającego )w zakresie obsługi urządzenia i zainstalowanego oprogramowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.24.16.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przygotowanie i produkcja: prezentacji multimedialnej pn Szlak Moderny w Katowicach oraz podstrony tematycznej portalu katowice. eu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i produkcja : a) prezentacji multimedialnej w technologii Flash pn Szlak Moderny w Katowicach b) podstrony tematycznej pn Szlak Moderny w Katowicach w wersji polskiej oraz dodatkowo w pięciu wersjach językowych (tj: angielskiej , niemieckiej, rosyjskiej, francuskiej i czeskiej ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.52.00.00-9, 72.21.20.00-4, 72.21.25.00-4, 72.21.25.20-0, 79.53.00.00-8, 79.96.10.00-8, 92.11.12.50-9, 72.00.00.00-5, 79.34.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Zakup, dostawa i montaż wyposażenia Oddziału Żłobka Miejskiego przy ul. Kossutha 7 w Katowicach. "
- "Sukcesywne dostawy materiałów laboratoryjnych zużywalnych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach przez okres 24 miesięcy"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych i innych urzędu RDLP w Katowicach. Dozorowanie obiektów znajdujących się na posesji RDLP w Katowicach".
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego
- ,,Remont stojaków obudowy indywidualnej SHC , Valent dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A."
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostęp do nowych wersji oraz świadczenie opieki serwisowej nad szpitalnym Zintegrowanym Systemem Informatycznym
- Usługi pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych (IOD) oraz wykonania corocznego audytu zgodności z Krajowymi Ramami Interoperacyjności wraz z badaniem zabezpieczeń sieciowych w ZEFO w Chorzowie
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd dla Gminy Połaniec
- Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz oprogramowania dla szkół w ramach projektu "Szanse rozwojowe szkół podstawowych w Gminie Serniki"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.