eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceBudowa systemu e-informacji w ramach realizacji projektu pn. Stworzenie i oznakowanie Szlaku Moderny w Katowicach (dwie części zamówienia)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-31

Katowice: Budowa systemu e-informacji w ramach realizacji projektu pn. Stworzenie i oznakowanie Szlaku Moderny w Katowicach (dwie części zamówienia)
Numer ogłoszenia: 103235 - 2011; data zamieszczenia: 31.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice , ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2593302, faks 32 2593303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa systemu e-informacji w ramach realizacji projektu pn. Stworzenie i oznakowanie Szlaku Moderny w Katowicach (dwie części zamówienia).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa systemu e-informacji w ramach realizacji projektu pn. Stworzenie i oznakowanie Szlaku Moderny w Katowicach w ramach Priorytet IV Kultura, Działanie 4.2. System informacji Kulturalnej .Zamówienie składa się z 2 części j.n.: Część I Dostawa infokiosków wraz z montażem i ich uruchomieniem . a) Dostawa fabrycznie nowych 16 wolnostojących infokiosków wraz z montażem (instalacją) oraz ich uruchomieniem, b) Uzyskanie pozwoleń niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa montażu infokiosków, c) Instalacja i skonfigurowanie oprogramowania niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania infokiosków. d) Przeszkolenie. dwóch osób (wskazanych przez Zamawiającego )w zakresie obsługi urządzenia i zainstalowanego oprogramowania. Cześć II - pn : Przygotowanie i produkcja: prezentacji multimedialnej pn Szlak Moderny w Katowicach oraz podstrony tematycznej portalu katowice.eu Przygotowanie i produkcja : a) prezentacji multimedialnej w technologii Flash pn. Szlak Moderny w Katowicach b) podstrony tematycznej pn. Szlak Moderny w Katowicach w wersji polskiej oraz dodatkowo w pięciu wersjach językowych (tj: angielskiej, niemieckiej, rosyjskiej, francuskiej i czeskiej) . 2) Przekazanie praw autorskich - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przekazał pełny dostęp do prezentacji multimedialnej wraz z kodami źródłowymi do Utworu (w rozumieniu prawa autorskiego), który zostanie stworzony na potrzeby projektu. Do pozostałej części oprogramowania dostarczonego w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu nieograniczoną licencję. 3) Promocja - Wszystkie materiały powstałe w trakcie realizacji zamówienia winne zawierać informację o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 zgodnie z zasadami promocji projektów unijnych oraz zgodnie z obowiązującymi wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO WSL dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji. Wszystkie materiały powstały w związku z realizacją zamówienia, w tym Infokioski muszą zawierać obowiązujący zestaw znaków graficznych: Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007-2013 (NSS), Województwa Śląskiego oraz Unii Europejskiej (w kolejności tutaj podanej) oraz opcjonalnie: - hasło programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego - realna odpowiedź na realne potrzeby, - podpis w postaci Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. (infokioski, prezentacja multimedialna). Logotypy powinny być stosowane z zachowaniem zasady proporcjonalności (tj. podobnej wielkości)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.24.16.00-6, 48.52.00.00-9, 72.21.20.00-4, 72.21.25.00-4, 72.21.25.20-0, 79.53.00.00-8, 79.96.10.00-8, 92.11.12.50-9, 72.00.00.00-5, 79.34.22.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przepisy prawa nie wymagają posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotu zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Posiadania wiedzy i doświadczenia; tj w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał a w przypadku usług/dostaw ciągłych lub okresowych wykonuje: Dla I części - co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie oraz montażu infokiosków o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 netto PLN każda, porównywalne wielkością do przedmiotu zamówienia Dla II części - co najmniej dwie prezentacje multimedialne z interfejsem w technologii flash oraz co najmniej jedno zadanie, którego przedmiotem było przygotowanie prezentacji multimedialnej lub innych materiałów multimedialnych w 4 wersjach językowych; angielskiej, niemieckiej, francuskiej oraz polskiej. Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna również jeśli wykonawca wykaże ze wykonywał np. 4 różne prezentacje multimedialne lub inne materiały multimedialne każda w innej wersji językowej (spośród wyżej wymienionych). 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymienionych w części IV niniejszej specyfikacji dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. 3. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów wymienionych w pkt 15 części IV oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi tj Dla części I - min jedna osobą, która posiada uprawnienia budowlane w zakresie robót elektrycznych. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów wymienionych w pkt 15 części IV oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla I części są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min 200 tyś zł. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów wymienionych w pkt 15 części IV oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do specyfikacji. 2. oświadczenie, o treści określonej w art.22 ust.1 ustawy - że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji. 1) W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia takiego wykonawcy z postępowania dokumenty wymienione w części IV punkt 15 ppkt 4 a- b należy przedstawić j.n. : a) spółki cywilne - dla każdego ze wspólników spółki osobno, b) Konsorcja - dla każdego z partnerów konsorcjum osobno; 3) Dokumenty załączone do oferty winne być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie na warunkach określonych poniżej: a. Zamawiający z ważnych przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wstrzyma wykonanie prac; b. nastąpi zmiana obowiązującej stawki VAT; c. zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec . 2. Zmiana umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. Strona występującą o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Katowice, Wydział Promocji, Rynek 13, I piętro, pokój 110, tel. 32/2593-850.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2011 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miasta Katowice Wydział Promocji, Rynek 13, I piętro, pokój 108,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie należy zrealizować w terminach jn: 1) Cześć I 40 dni od dnia podpisania umowy. 2) Cześć II 42 dni od dnia podpisania umowy. Z zastrzeżeniem, ze a) przygotowanie i produkcja prezentacji multimedialnej zostanie wykonana w terminie 28 dni od dnia podpisania umowy. b) zainstalowanie prezentacji multimedialnej na infokioskach w terminie 42 dni od dnia podpisania umowy c) przygotowanie i produkcja podstrony tematycznej - w terminie 35 dni od dnia podpisania umowy 2. Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, w ramach realizacji projektu pn. Stworzenie i oznakowanie Szlaku Moderny w Katowicach, w ramach Priorytet IV Kultura, Działanie 4.2. System informacji Kulturalnej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa infokiosków wraz z montażem i ich uruchomieniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - pn: Dostawa infokiosków wraz z montażem i ich uruchomieniem . a) Dostawa fabrycznie nowych 16 wolnostojących infokiosków wraz z montażem (instalacją) oraz ich uruchomieniem, b) Uzyskanie pozwoleń niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa montażu infokiosków, c) Instalacja i skonfigurowanie oprogramowania niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania infokiosków. d) Przeszkolenie. dwóch osób (wskazanych przez Zamawiającego )w zakresie obsługi urządzenia i zainstalowanego oprogramowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.24.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przygotowanie i produkcja: prezentacji multimedialnej pn Szlak Moderny w Katowicach oraz podstrony tematycznej portalu katowice. eu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i produkcja : a) prezentacji multimedialnej w technologii Flash pn Szlak Moderny w Katowicach b) podstrony tematycznej pn Szlak Moderny w Katowicach w wersji polskiej oraz dodatkowo w pięciu wersjach językowych (tj: angielskiej , niemieckiej, rosyjskiej, francuskiej i czeskiej ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.52.00.00-9, 72.21.20.00-4, 72.21.25.00-4, 72.21.25.20-0, 79.53.00.00-8, 79.96.10.00-8, 92.11.12.50-9, 72.00.00.00-5, 79.34.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.