Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup, dostawa i montaż wyposażenia Oddziału Żłobka Miejskiego przy ul. Kossutha 7 w Katowicach. ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Żłobek Miejski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270236733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokolska 26
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-086
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 2539677
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zlobek.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zlobek.katowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup, dostawa i montaż wyposażenia Oddziału Żłobka Miejskiego przy ul. Kossutha 7 w Katowicach. ”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7ed8de4-7288-416e-a74b-385713025760
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00645683
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00098172/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Zakup, dostawa i montaż wyposażenia Oddziału Żłobka Miejskiego przy ul. Kossutha 7 w Katowicach. ”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7ed8de4-7288-416e-a74b-3857130257603.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub za pomocą poczty elektronicznej, na adres poczty elektronicznej: zamowienia@zlobek.katowice.pl .
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, tj. link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia) https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7ed8de4-7288-416e-a74b-385713025760 . Postępowanie można również odnaleźć na stronie głównej Platformy e-Zamówienia korzystając z przycisku „Przeglądaj postępowania/konkursy”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca biorący udział w
postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e- Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat
zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e
Zamówienia, dostępny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone w zakładce
„Centrum Pomocy”. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń z wyłączeniem
składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza
do komunikacji jak również istnieje możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email zamowienia@zlobek.katowice.pl . Sposób
sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest: 1.1. Komputer PC a. parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD b. zainstalowany jeden z poniższych systemów
operacyjnych: 1. MS Windows 7 lub nowszy 2. OSX/Mac OS 10.10, 3. Ubuntu 14.04 c. Zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: 1. Chrome 66.0 lub nowsza 2. Firefox 59.0 lub nowszy 3. Safari 11.1 lub nowsza 4. Edge 14.0 i nowsze albo 1.2 Tablet/Telefon a. Parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3 b. Przeglądarka Chrome
61 lub nowa Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies; Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych: 1.1 specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2, 1.2 format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8, 1.3 oznaczenia czasu odbioru
danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem” Formularzy do komunikacji” wynosi 25MB( wielkość dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza) .Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnętrzny. Podpis formularza ofertowego wariantem
podpisu w typie zewnętrznym również jest możliwy, tylko w tym przypadku, powstały oddzielny plik podpisu dla tego formularza
należy załączyć w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dla Wykonawców o przetwarzaniu danych osobowych.
Obowiązek informacyjny w stosunku do osób fizycznych będących dostawcami lub osób działających z upoważnienia dostawców
Administratora.Zgodnie z art. 13 i 14 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (dalej: RODO) informujemy, że:
Admi.Pani/Pana danych osobowych jest Żłobek Miejski w Katowicach z siedzibą przy ul. Sokolskiej 26, 40 – 086 Katowice, będący
jednostką organizacyjną miasta Katowice prowadzącą gospodarkę finansową na zasadach jednostki
budżetowej,www.zlobek.katowice.pl.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: inspektor.ochrony.danych@zlobek.katowice.pl
Celami przetwarzania danych osobowych są:
zawarcie i wykonanie umów łączących strony – podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (dotyczy
sytuacji, kiedy osoby, których dane dotyczą są stronami umów albo Administrator podejmuje działania z inicjatywy tych osób w celu
ich zawarcia w szczególności w związku z konkursami ofert lub postępowaniami przetargowymi);wykonanie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze – podstawa prawna to art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w szczególności
związanego z obowiązkiem przechowywania dokumentacji księgowej wynikającego z ustawy o rachunkowości;
realizacja innych celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora na podstawie art. 6
ust. 1 lit. f) RODO takich jak:realizacja umowy, w przypadku, gdy nie jest Pani/Pan stroną umowy, ale działa Pani z upoważnienia
strony umowy,
marketing bezpośredni,
ustalanie, obrona i dochodzenie roszczeń,
tworzenie statystyk, analiz i zestawień na potrzeby Administratora.
Kategorie odnośnych danych osobowych, które mogą być przetwarzane w związku z umową i w celu jej sprawnej realizacji przez
osoby działające z upoważnienia strony umowy takie jak: imię, nazwisko, stanowisko, zakres kompetencji, zakres upoważnienia
określonego przez stronę umowy oraz dane kontaktowe takie jak nr telefonów i adresy mailowe, a w przypadkach konieczności
identyfikacji uprawnień konkretnej osoby również nr PESEL albo nr dowodu tożsamości.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: Poczta Polska, firmy kurierskie lub transportowe, firmy ubezpieczeniowe, firmy
zapewniające wsparcie IT dla Administratora, partnerzy handlowi Administratora, biuro rachunkowe, firmy windykacyjne, a także
banki. Ponadto w zakresie określonym przez przepisy prawa odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty i też
pozostali oferenci oraz osoby odwiedzające Biuletyn Informacji Publicznej Administratora.
Administrator danych nie zamierza przekazywać danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą do państw trzecich oraz organizacji
międzynarodowych.
Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zakresie zawartej umowy, przez okres do czasu zakończenia jej
realizacji, a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy prawa lub do przedawnienia roszczeń.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.9.2024.MR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zadanie nr 1- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Oddziału Żłobka przy ul. Kossutha 7 w Katowicach. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego: asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załącznikach do SWZ nr 4.1. Szczegółowe wymagania wyrobów, artykułów załączonych w specyfikacji warunków zamówienia muszą być zgodne, w pierwszym gatunku, kategorii lub klasie jakości. Wykonawca, zobowiązuje się do dokonania napraw asortymentu wskazanego w załączniku nr 4.1 w okresie zaoferowanej gwarancji od dnia otrzymania zgłoszenia na adres e-mail podany w ofercie Wykonawcy w czasie maksymalnym do 7 dni. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załącznikach od nr 4.1 do SWZ. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna taką, w której Wykonawca oferuje wyposażenie /artykuły o takich jednakowych parametrach i funkcjach lub zbieżnych do tych, które zostały sprecyzowane w opisie poszczególnych pozycji. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załączniki do SWZ wskazuje się dla niektórych, wyrobów nazwy, znaki towarowe, patenty lub po¬chodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe, pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez Zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, wyrobów i urządzeń, niż wskazane w/w dokumentach z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). Wykonawca, który przewiduje stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji ma obowiązek wskazać jakie materiały, wyroby lub urządzenia zastosuje. Jakość materiałów, wyrobów i innych urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym. Ciężar wykazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39512000-4 - Bielizna pościelowa
39290000-1 - Wyposażenie różne
39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162000-5 - Pomoce naukowe
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-20 do 2025-02-14
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium cenowym na dane zadanie oraz kryterium dotyczącym okresu gwarancji na dane zadanie. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów na dane zadanie.
W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty na dane zadanie ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie i okresie gwarancji na dane zadanie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego -ofert dodatkowych zawierających nową cenę i okres gwarancji wyższy lub taki sam o ile był najwyższy przy składaniu ofert.
Kryterium Waga [%] Liczba punktów Sposób oceny wg wzoru
Łączna cena ofertowa brutto
na dane zadanie 60% 60 Cena najtańszej oferty
C = ----------------------------------------- x 60pkt
Cena badanej oferty
Okres gwarancji na dane zadanie 40% 40
Liczba punktów za okres gwarancji w badanej ofercie
P = ----------------------------------------------------------------- x 40 pkt
Maksymalna liczba punktów za okres gwarancji spośród badanych ofert
RAZEM 100% 100 ¬¬¬¬¬────────────────────
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + P
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,
P – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji”
Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto na dane zadanie” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto na dane zadanie wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
Ocena punktowa - okres gwarancji na dane zadanie- dokonana zostanie na podstawie okresu gwarancji wskazanego przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
Ocena ofert w oparciu o kryterium -okres gwarancji klasyfikuje się następująco:
1) 36 miesięcy -40 pkt;
2) 24 miesiące- -30 pkt
3) 12 miesięcy- 0 pkt
.Kryterium-okres gwarancji na dane zadanie rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę okresu
w Formularzu Oferty.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji na dane zadanie -12 miesięcy.
Najdłuższy możliwy okres gwarancji na dane zadanie -36 miesięcy
Uwaga!
- W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, zostanie to uznane przez Zamawiającego za okres równy 36 miesiącom.
- W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym okresu gwarancji krótszego niż 12 miesiące – oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.
- W przypadku nie zaoferowania żadnego okresu gwarancji – oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na dane zadanie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zadanie nr 2 -Zakup, dostawa i montaż zabawek i pomocy do zajęć w Oddziale Żłobka przy ul. Kossutha 7 w Katowicach.. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego: asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załącznikach do SWZ nr 4.2. Szczegółowe wymagania wyrobów, artykułów załączonych w specyfikacji warunków zamówienia muszą być zgodne, w pierwszym gatunku, kategorii lub klasie jakości
Wykonawca, zobowiązuje się do dokonania napraw asortymentu wskazanego w załączniku nr 4.2 w okresie zaoferowanej gwarancji od dnia otrzymania zgłoszenia na adres e-mail podany w ofercie Wykonawcy w czasie maksymalnym do 7 dni. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załącznikach od nr 4.2 do SWZ. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna taką, w której Wykonawca oferuje wyposażenie /artykuły o takich jednakowych parametrach i funkcjach lub zbieżnych do tych, które zostały sprecyzowane w opisie poszczególnych pozycji. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załączniki do SWZ wskazuje się dla niektórych, wyrobów nazwy, znaki towarowe, patenty lub po¬chodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe, pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez Zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zama¬wiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, wyrobów i urządzeń, niż wskazane w/w dokumentach z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). Wykonawca, który przewiduje stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji ma obowiązek wskazać jakie materiały, wyroby lub urządzenia zastosuje. Jakość materiałów, wyrobów i innych urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym. Ciężar wykazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39151000-5 - Meble różne
39512000-4 - Bielizna pościelowa
39290000-1 - Wyposażenie różne
39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162000-5 - Pomoce naukowe
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-20 do 2025-02-14
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium cenowym na dane zadanie oraz kryterium dotyczącym okresu gwarancji na dane zadanie. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów na dane zadanie.
W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty na dane zadanie ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie i okresie gwarancji na dane zadanie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego -ofert dodatkowych zawierających nową cenę i okres gwarancji wyższy lub taki sam o ile był najwyższy przy składaniu ofert.
Kryterium Waga [%] Liczba punktów Sposób oceny wg wzoru
Łączna cena ofertowa brutto
na dane zadanie 60% 60 Cena najtańszej oferty
C = ----------------------------------------- x 60pkt
Cena badanej oferty
Okres gwarancji na dane zadanie 40% 40
Liczba punktów za okres gwarancji w badanej ofercie
P = ----------------------------------------------------------------- x 40 pkt
Maksymalna liczba punktów za okres gwarancji spośród badanych ofert
RAZEM 100% 100 ¬¬¬¬¬────────────────────
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + P
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,
P – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji”
Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto na dane zadanie” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto na dane zadanie wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
Ocena punktowa - okres gwarancji na dane zadanie- dokonana zostanie na podstawie okresu gwarancji wskazanego przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
Ocena ofert w oparciu o kryterium -okres gwarancji klasyfikuje się następująco:
1) 36 miesięcy -40 pkt;
2) 24 miesiące- -30 pkt
3) 12 miesięcy- 0 pkt
.Kryterium-okres gwarancji na dane zadanie rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę okresu
w Formularzu Oferty.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji na dane zadanie -12 miesięcy.
Najdłuższy możliwy okres gwarancji na dane zadanie -36 miesięcy
Uwaga!
- W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, zostanie to uznane przez Zamawiającego za okres równy 36 miesiącom.
- W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym okresu gwarancji krótszego niż 12 miesiące – oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.
- W przypadku nie zaoferowania żadnego okresu gwarancji – oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na dane zadanie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zadanie nr 3- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia placu zabawa w Oddziale Żłobka przy ul. Kossutha 7 w Katowicach.. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego: asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załącznikach do SWZ nr 4.3. Szczegółowe wymagania wyrobów, artykułów załączonych w specyfikacji warunków zamówienia muszą być zgodne, w pierwszym gatunku, kategorii lub klasie jakości
Wykonawca, zobowiązuje się do dokonania napraw asortymentu wskazanego w załączniku nr 4.3 w okresie zaoferowanej gwarancji od dnia otrzymania zgłoszenia na adres e-mail podany w ofercie Wykonawcy w czasie maksymalnym do 7 dni. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załącznikach od nr 4.3 do SWZ. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna taką, w której Wykonawca oferuje wyposażenie /artykuły o takich jednakowych parametrach i funkcjach lub zbieżnych do tych, które zostały sprecyzowane w opisie poszczególnych pozycji. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załączniki do SWZ wskazuje się dla niektórych, wyrobów nazwy, znaki towarowe, patenty lub po¬chodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe, pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez Zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zama¬wiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, wyrobów i urządzeń, niż wskazane w/w dokumentach z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). Wykonawca, który przewiduje stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji ma obowiązek wskazać jakie materiały, wyroby lub urządzenia zastosuje. Jakość materiałów, wyrobów i innych urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym. Ciężar wykazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39512000-4 - Bielizna pościelowa
39290000-1 - Wyposażenie różne
39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162000-5 - Pomoce naukowe
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-20 do 2025-02-14
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium cenowym na dane zadanie oraz kryterium dotyczącym okresu gwarancji na dane zadanie. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów na dane zadanie.
W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty na dane zadanie ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie i okresie gwarancji na dane zadanie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego -ofert dodatkowych zawierających nową cenę i okres gwarancji wyższy lub taki sam o ile był najwyższy przy składaniu ofert.
Kryterium Waga [%] Liczba punktów Sposób oceny wg wzoru
Łączna cena ofertowa brutto
na dane zadanie 60% 60 Cena najtańszej oferty
C = ----------------------------------------- x 60pkt
Cena badanej oferty
Okres gwarancji na dane zadanie 40% 40
Liczba punktów za okres gwarancji w badanej ofercie
P = ----------------------------------------------------------------- x 40 pkt
Maksymalna liczba punktów za okres gwarancji spośród badanych ofert
RAZEM 100% 100 ¬¬¬¬¬────────────────────
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + P
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,
P – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji”
Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto na dane zadanie” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto na dane zadanie wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
Ocena punktowa - okres gwarancji na dane zadanie- dokonana zostanie na podstawie okresu gwarancji wskazanego przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
Ocena ofert w oparciu o kryterium -okres gwarancji klasyfikuje się następująco:
1) 36 miesięcy -40 pkt;
2) 24 miesiące- -30 pkt
3) 12 miesięcy- 0 pkt
Kryterium-okres gwarancji na dane zadanie rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę okresu
w Formularzu Oferty.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji na dane zadanie -12 miesięcy.
Najdłuższy możliwy okres gwarancji na dane zadanie -36 miesięcy
Uwaga!
- W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, zostanie to uznane przez Zamawiającego za okres równy 36 miesiącom.
- W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym okresu gwarancji krótszego niż 12 miesiące – oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.
- W przypadku nie zaoferowania żadnego okresu gwarancji – oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na dane zadanie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zadanie nr 4- Zakup, dostawa i montaż urządzeń AGD i drobnego wyposażenia w Oddziale Żłobka przy ul. Kossutha 7 w Katowicach. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego: asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załącznikach do SWZ nr 4.4. Szczegółowe wymagania wyrobów, artykułów załączonych w specyfikacji warunków zamówienia muszą być zgodne, w pierwszym gatunku, kategorii lub klasie jakości
Wykonawca, zobowiązuje się do dokonania napraw asortymentu wskazanego w załączniku nr 4.4 w okresie zaoferowanej gwarancji od dnia otrzymania zgłoszenia na adres e-mail podany w ofercie Wykonawcy w czasie maksymalnym do 7 dni. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załącznikach od nr 4.4 do SWZ. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna taką, w której Wykonawca oferuje wyposażenie /artykuły o takich jednakowych parametrach i funkcjach lub zbieżnych do tych, które zostały sprecyzowane w opisie poszczególnych pozycji. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załączniki do SWZ wskazuje się dla niektórych, wyrobów nazwy, znaki towarowe, patenty lub po¬chodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe, pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez Zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zama¬wiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, wyrobów i urządzeń, niż wskazane w/w dokumentach z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). Wykonawca, który przewiduje stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji ma obowiązek wskazać jakie materiały, wyroby lub urządzenia zastosuje. Jakość materiałów, wyrobów i innych urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym. Ciężar wykazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39512000-4 - Bielizna pościelowa
39290000-1 - Wyposażenie różne
39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162000-5 - Pomoce naukowe
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-20 do 2025-02-14
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium cenowym na dane zadanie oraz kryterium dotyczącym okresu gwarancji na dane zadanie. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów na dane zadanie.
W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty na dane zadanie ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie i okresie gwarancji na dane zadanie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego -ofert dodatkowych zawierających nową cenę i okres gwarancji wyższy lub taki sam o ile był najwyższy przy składaniu ofert.
Kryterium Waga [%] Liczba punktów Sposób oceny wg wzoru
Łączna cena ofertowa brutto
na dane zadanie 60% 60 Cena najtańszej oferty
C = ----------------------------------------- x 60pkt
Cena badanej oferty
Okres gwarancji na dane zadanie 40% 40
Liczba punktów za okres gwarancji w badanej ofercie
P = ----------------------------------------------------------------- x 40 pkt
Maksymalna liczba punktów za okres gwarancji spośród badanych ofert
RAZEM 100% 100 ¬¬¬¬¬────────────────────
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + P
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,
P – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji”
Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto na dane zadanie” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto na dane zadanie wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
Ocena punktowa - okres gwarancji na dane zadanie- dokonana zostanie na podstawie okresu gwarancji wskazanego przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
Ocena ofert w oparciu o kryterium -okres gwarancji klasyfikuje się następująco:
1) 36 miesięcy -40 pkt;
2) 24 miesiące- -30 pkt
3) 12 miesięcy- 0 pkt
.Kryterium-okres gwarancji na dane zadanie rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę okresu
w Formularzu Oferty.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji na dane zadanie -12 miesięcy.
Najdłuższy możliwy okres gwarancji na dane zadanie -36 miesięcy
Uwaga!
- W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, zostanie to uznane przez Zamawiającego za okres równy 36 miesiącom.
- W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym okresu gwarancji krótszego niż 12 miesiące – oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.
- W przypadku nie zaoferowania żadnego okresu gwarancji – oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na dane zadanie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zadanie nr 5- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń kuchennych w Oddziale Żłobka przy ul. Kossutha 7 w Katowicach.. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego: asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załącznikach do SWZ nr 4.5. Szczegółowe wymagania wyrobów, artykułów załączonych w specyfikacji warunków zamówienia muszą być zgodne, w pierwszym gatunku, kategorii lub klasie jakości
Wykonawca, zobowiązuje się do dokonania napraw asortymentu wskazanego w załączniku nr 4.5 w okresie zaoferowanej gwarancji od dnia otrzymania zgłoszenia na adres e-mail podany w ofercie Wykonawcy w czasie maksymalnym do 7 dni. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załącznikach od nr 4.5 do SWZ. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna taką, w której Wykonawca oferuje wyposażenie /artykuły o takich jednakowych parametrach i funkcjach lub zbieżnych do tych, które zostały sprecyzowane w opisie poszczególnych pozycji. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załączniki do SWZ wskazuje się dla niektórych, wyrobów nazwy, znaki towarowe, patenty lub po¬chodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe, pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez Zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zama¬wiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, wyrobów i urządzeń, niż wskazane w/w dokumentach z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). Wykonawca, który przewiduje stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji ma obowiązek wskazać jakie materiały, wyroby lub urządzenia zastosuje. Jakość materiałów, wyrobów i innych urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym. Ciężar wykazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39512000-4 - Bielizna pościelowa
39290000-1 - Wyposażenie różne
39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162000-5 - Pomoce naukowe
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-20 do 2025-02-14
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium cenowym na dane zadanie oraz kryterium dotyczącym okresu gwarancji na dane zadanie. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów na dane zadanie.
W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty na dane zadanie ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie i okresie gwarancji na dane zadanie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego -ofert dodatkowych zawierających nową cenę i okres gwarancji wyższy lub taki sam o ile był najwyższy przy składaniu ofert.
Kryterium Waga [%] Liczba punktów Sposób oceny wg wzoru
Łączna cena ofertowa brutto
na dane zadanie 60% 60 Cena najtańszej oferty
C = ----------------------------------------- x 60pkt
Cena badanej oferty
Okres gwarancji na dane zadanie 40% 40
Liczba punktów za okres gwarancji w badanej ofercie
P = ----------------------------------------------------------------- x 40 pkt
Maksymalna liczba punktów za okres gwarancji spośród badanych ofert
RAZEM 100% 100 ¬¬¬¬¬────────────────────
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + P
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,
P – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji”
Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto na dane zadanie” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto na dane zadanie wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
Ocena punktowa - okres gwarancji na dane zadanie- dokonana zostanie na podstawie okresu gwarancji wskazanego przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
Ocena ofert w oparciu o kryterium -okres gwarancji klasyfikuje się następująco:
1) 36 miesięcy -40 pkt;
2) 24 miesiące- -30 pkt
3) 12 miesięcy- 0 pkt
.Kryterium-okres gwarancji na dane zadanie rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę okresu
w Formularzu Oferty.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji na dane zadanie -12 miesięcy.
Najdłuższy możliwy okres gwarancji na dane zadanie -36 miesięcy
Uwaga!
- W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, zostanie to uznane przez Zamawiającego za okres równy 36 miesiącom.
- W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym okresu gwarancji krótszego niż 12 miesiące – oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.
- W przypadku nie zaoferowania żadnego okresu gwarancji – oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji warunków zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na dane zadanie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający w zakresie zadania nr 5 tj. Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń kuchennych w Oddziale Żłobka przy ul. Kossutha 7 w Katowicach żąda złożenia, wraz z ofertą, przedmiotowych środków dowodowych – na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia takich jak: np. szczegółowa karta produktu, deklaracja zgodności, czy certyfikat.Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania.
Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia takich jak: np. szczegółowa karta produktu, deklaracja zgodności, czy certyfikat.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wypełniony szczegółowy kosztorys cenowy stanowiący załącznikach nr 4.1;4.2;4.3;4.4;4.5.Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców, oraz oświadczenie –załącznik nr 5- jeśli dotyczy
Oferta oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego oraz inne oświadczenia, muszą być złożone w oryginale.
Zamawiający zaleca ponumerowanie stron oferty.
Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j.w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r.- Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu , odpowiednio na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert i stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, zał. nr 3 składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia-zał. nr 3 do SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień umowy, o których mowa w art. 454 Ustawy.2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących przypadkach:
a) udziału podwykonawcy (lub jego zmiany) uprawnionego do realizacji umowy. Dopuszczenie do udziału lub zmiana zostaną dokonane, jeżeli Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wobec podwykonawcy;
b) zamiany określonej ilości danego rodzaju produktu na inny objęty niniejszą umową w ramach danego zadania, z zastrzeżeniem, że cena wynikająca z postanowień umowy nie ulegnie zmianie. O zmianie tej Zamawiający poinformuje Wykonawcę z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem, podając zakres zmian, a Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego w formie e-mail lub telefonicznie o przyjęcia powyższego do realizacji. Przekazanie takiej informacji będzie traktowane jako uzgodniona zmiana umowy, jednak nie będzie wymagało sporządzania pisemnego aneksu do umowy;
c) wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego;
d) zmiany w wykazach adresowych (dodanie lub odjęcie adresu dostawy), z zastrzeżeniem, że maksymalna wartość przedmiotu umowy pozostanie bez zmian;
e) zmiany przedstawicieli Stron, o których mowa w § 11. Zmiana osób, zostanie dokonana w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, co nie będzie traktowane jako zmiana umowy i nie będzie wymagało sporządzania pisemnego aneksu do umowy;
f) zmiany sposobu fakturowania ze względu na zmiany organizacyjne u Zamawiającego;
g) wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy;
h) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy;
i) wystąpienia siły wyższej, która uniemożliwi wykonywanie umowy zgodnie z jej postanowieniami.
3. Niezależnie od postanowień ust. 2, zmiana umowy może zostać dokonana w sytuacjach przewidzianych w Prawie Zamówień Publicznych.
4. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 2, z wyjątkiem zmian określonych w pkt b) oraz e) tego ust. wymaga aneksu do umowy, podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron, pod rygorem nieważności.
5. Żadna ze Stron nie będzie ponosić odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane siłą wyższą. Przez siłę wyższą rozumie się wszelkie nieprzewidziane zdarzenia powstałe poza kontrolą Stron, których nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, pomimo dołożenia wszelkich starań, takie jak: katastrofalne działanie sił przyrody, wojna, strajki generalne, ataki terrorystyczne, akty władzy publicznej, którym nie może przeciwstawić się jednostka itp. W przypadku siły wyższej Strona dotknięta jej działaniem niezwłocznie poinformuje pisemnie drugą Stronę i Strony, uzgodnią tryb dalszego postępowania.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-19 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na Platformie e-Zamówienia za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia) https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7ed8de4-7288-416e-a74b-385713025760
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-19 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-18
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Zakup, dostawa i montaż wyposażenia Oddziału Żłobka Miejskiego przy ul. Kossutha 7 w Katowicach. "
- "Sukcesywne dostawy materiałów laboratoryjnych zużywalnych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach przez okres 24 miesięcy"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych i innych urzędu RDLP w Katowicach. Dozorowanie obiektów znajdujących się na posesji RDLP w Katowicach".
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego
- ,,Remont stojaków obudowy indywidualnej SHC , Valent dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A."
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sali terapii integracji sensorycznej (SI) oraz innego wyposażenia do nowego obiektu CMN znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 Nadarzyn
- Dostawa sprzętu do sali doświadczania świata obejmująca jego instalację i rozmieszczenie w ramach projektu pn.: "Akademia Przedszkolaka w ZPE-T w Bobrowie".
- Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Gminnym Klubie Malucha pod adresem: Tyble 50A, 98 - 420 Sokolniki
- "Dostawa i montaż mebli" w ramach zadania pn.: "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie techniki dentystycznej"
- Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych, pomocy naukowych i wyposażenia do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu pn. IN PLUS - podnoszenie jakości kształcenia podstawowego w Bilczy
- Dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia w pomieszczeniach OnkoCWBK w Dolnośląskim Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.