To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-03
Gliwice: Dostawa środków czystości ,higieny, różnych artykułów oraz sprzętu gospodarstwa domowego
Numer ogłoszenia: 103266 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54976 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4217, ul. Andersa 47, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 46 14 371, faks 0-32 46 14 230, 46 14 231.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości ,higieny, różnych artykułów oraz sprzętu gospodarstwa domowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy do siedziby Zamawiającego lub miejsc przez niego wskazanych fabrycznie nowych środków czystości, higieny, różnych artykułów oraz sprzętu gospodarstwa domowego z podziałem na 8 zadań: a) Zadanie nr 1 - sukcesywna dostawa środków specjalistycznych do utrzymania higieny bloku żywnościowego dla JW 4217. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj, ilość zamawianego towaru) zawiera formularz cenowy - załącznik nr 2 do siwz, b) Zadanie nr 2 - sukcesywna dostawa środków czystości i naczyń jednorazowych dla Służby Żywnościowej JW 4217. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj, ilość zamawianego towaru) zawiera formularz cenowy - załącznik nr 3 do siwz, c) Zadanie nr 3 - jednorazowa dostawa środków higieny i konserwacji dla Służby Mundurowej JW 4217. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj, ilość zamawianego towaru) zawiera formularz cenowy - załącznik nr 4 do siwz, d) Zadanie nr 4 - sukcesywna dostawa środków czystości i higieny dla Zespołu Zabezpieczenia Obiektów Szkoleniowych JW 4217. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj, ilość zamawianego towaru) zawiera formularz cenowy - załącznik nr 5 do siwz, e) Zadanie nr 5 - sukcesywna dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarstwa domowego dla WAK Gliwice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj, ilość zamawianego towaru) zawiera formularz cenowy - załącznik nr 6 do siwz, f) Zadanie nr 6 - sukcesywna dostawa środków czystości, higieny i drobnego sprzętu gospodarstwa domowego dla WAK Tarnowskie Góry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj, ilość zamawianego towaru) zawiera formularz cenowy - załącznik nr 7 do siwz, g) Zadanie nr 7 - sukcesywna dostawa różnych artykułów oraz sprzętu gospodarstwa domowego dla WAK Bytom. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj, ilość zamawianego towaru) zawiera formularz cenowy - załącznik nr 8 do siwz, h) Zadanie nr 8 - sukcesywna dostawa różnych artykułów oraz sprzętu gospodarstwa domowego dla WAK Katowice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj, ilość zamawianego towaru) zawiera formularz cenowy - załącznik nr 9 do siwz.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.83.12.00 - Detergenty 39.83.20.00 - Produkty do zmywania naczyń 33.74.11.00 - Środek do mycia rąk 18.93.70.00 - Torebki do pakowania towarów 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.83.00.00 - Środki czyszczące 18.14.10.00 - Rękawice robocze 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne 24.45.30.00 - Środki chwastobójcze 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 39.22.21.10 - Sztućce i talerze jednorazowe 39.83.17.00 - Automatyczne dozowniki mydła 14.81.10.00 - Kamienie młyńskie, kamienie szlifierskie i ściernice 44.52.12.10 - Kłódki 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.71.23.00 - Aparaty do suszenia rąk 39.22.43.10 - Szczotki toaletowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPH TESS MAŁGORZATA I SŁAWOMIR MAKSYMOWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PPH TESS MAŁGORZATA I SŁAWOMIR MAKSYMOWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- P.P.H. TESS Małgorzata i Sławomir Maksymowicz Sp. j., ul. gen Okulickiego 3, 73-102 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7317,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5965,40
Oferta z najniższą ceną: 5965,40 / Oferta z najwyższą ceną: 8205,40
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FPHU Jan Duszeńko, ul. Legnicka 38/2, 58-150 Strzegom, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7317,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7786,40
Oferta z najniższą ceną: 7786,40 / Oferta z najwyższą ceną: 11804,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FPHU Jan Duszeńko, ul. Legnicka 38/2, 58-150 Strzegom, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2924,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5066,19
Oferta z najniższą ceną: 5066,19 / Oferta z najwyższą ceną: 9221,56
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA HANDLOWA MILENA ELŻBIETA PROS
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA HANDLOWA MILENA ELŻBIETA PROS
- Agencja Handlowa Milena Elżbieta Pros, ul. Sanatoryjna 63, 85-474 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7340,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10372,70
Oferta z najniższą ceną: 10372,70 / Oferta z najwyższą ceną: 10524,70
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA HANDLOWA MILENA ELŻBIETA PROS
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA HANDLOWA MILENA ELŻBIETA PROS
- Agencja Handlowa Milena Elżbieta Pros, ul. Sanatoryjna 63, 85-474 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8292,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9425,00
Oferta z najniższą ceną: 9425,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15850,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FPHU Jan Duszeńko, ul. Legnicka 38/2, 58-150 Strzegom, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16181,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18351,90
Oferta z najniższą ceną: 18351,90 / Oferta z najwyższą ceną: 25497,90
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FPHU Jan Duszeńko, ul. Legnicka 38/2, 58-150 Strzegom, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26457,10
Oferta z najniższą ceną: 26457,10 / Oferta z najwyższą ceną: 39984,84
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środki ochrony indywidualnej w podziale na 4 części.
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób, znak sprawy; DZPZ.283.28.2025.AP
- Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów w ramach projektu: "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"
- Świadczenie usług serwisowych urządzeń prod. OLYMPUS dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Roboty budowlane w podziale na 2 cz: część 1: Naprawa dachu budynku nr 31 w Opolu część 2: Konserwacja elementów wideostrzelnicy w Lublińcu
- Przedłużenie licencji posiadanego przez Zamawiającego systemu Firewall dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Postaw na kwalifikacje" - z podziałem na V części
- Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych oraz środków czystości codziennego użytku dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 2 zadania
- Pomoce dydaktyczne, sprzęt elektryczny i meble do pracowni gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn. ZAWODOWO NIEZAWODNI
- "DOSTAWA CHEMII PROFESJONALNEJ DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, ART. HIGIENICZNYCH, ŚRODKÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, SPRZĘTU DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI" Nr sprawy: 9/z/2025
- Dostawa sprzętu kuchennego i stołowego na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2025 roku (6 zadań).
- Dostawa różnych środków czystości, dezynfekcyjnych i chemicznych z podziałem na części
więcej: Kamienie młyńskie, kamienie szlifierskie i ściernice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.