eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoRemont ciągu komunikacyjnego łączącego ulicę Zamostną z ulicą Tartaczną (odcinek ul. Głównej oraz całość ul. Szkolnej) w Bolszewie wraz z budową kanalizacji deszczowej w tym ciągu komunikacyjnym



Ogłoszenie z dnia 2007-06-19

Wejherowo: Remont ciągu komunikacyjnego łączącego ulicę Zamostną z ulicą Tartaczną (odcinek ul. Głównej oraz całość ul. Szkolnej) w Bolszewie wraz z budową kanalizacji deszczowej w tym ciągu komunikacyjnym
Numer ogłoszenia: 103280 - 2007; data zamieszczenia: 19.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wejherowo, Os. Przyjaźni 6, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6779701, fax 058 6779700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.wejherowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ciągu komunikacyjnego łączącego ulicę Zamostną z ulicą Tartaczną (odcinek ul. Głównej oraz całość ul. Szkolnej) w Bolszewie wraz z budową kanalizacji deszczowej w tym ciągu komunikacyjnym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Remont ciągu komunikacyjnego łączącego ulicę Zamostną z ulicą Tartaczną (odcinek ul. Głównej oraz całość ul. Szkolnej) w Bolszewie wraz z budową kanalizacji deszczowej w tym ciągu komunikacyjnym Przedmiotem zamówienia jest remont ciągu komunikacyjnego - ul. Szkolnej i części ul. Głównej w Bolszewie wraz z budową kanalizacji deszczowej w tych ulicach na podstawie posiadanej przez zamawiającego dokumentacji projektowej. Przedstawiany przez Zamawiającego do realizacji zakres robót budowlanych będzie wykonywany równolegle z budową sieci kanalizacji sanitarnej realizowanej w tej drodze przez firmę ATA TECHNIK z Budzynia na zlecenie PEWiK Gdynia. Firma ATA TECHNIK w ramach swojego kontraktu zobowiązana jest do rozbiórki i odtworzenia konstrukcji drogi w zakresie niezbędnym do wykonania sieci kanalizacji sanitarnej. Przyjęto, że firma ATA TECHNIK w ramach swojego kontraktu wykona 2.630,00 m2 rozbiórki i odtworzenia nawierzchni drogi. Zakłada się, że wartość tych robót zostanie rozliczona i zapłacona w ramach istniejącego kontraktu na budowę sieci kanalizacji sanitarnej. Taką wielkość należy uwzględnić w kalkulowaniu ceny przetargowej i pozycje kosztorysowe dotyczące rozbiórek nawierzchni drogowej oraz budowy drogi - podbudowy i nawierzchni - pomniejszono w załączonych obmiarach o wielkość 2630 m2. Z tych powodów wymagana będzie ścisła współpraca obu wykonawców, wzajemne uzgadnianie harmonogramu robót oraz takie prowadzenie prac, które umożliwi udokumentowanie i rozliczenie części robót drogowych w ramach kontraktu na budowę kanalizacji sanitarnej. W ramach zamówienia należy wykonać następujący zakres: 1. wybudować sieć kanalizacji deszczowej w ul. Szkolnej i odcinku ul. Głównej na podstawie posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, składającej się z dwóch elementów: a. Element I obejmujący ulice Wodną, Główną, Konarskiego i część ul. Szkolnej b. Element II obejmujący ulicę Topolową i Szkolną Roboty dotyczące kanalizacji deszczowej będą obejmowały: - wykopy pod ułożenie rurociągów ( bez zakresu nawierzchni i podbudowy drogi) - ułożenie rurociągów wraz z ustawieniem studni zgodnie z projektem - połączenie nowo wykonanej sieci z zakresem wybudowanym wcześniej w ul. Kochanowskiego, Wodnej i Konarskiego - zasypanie i zagęszczenie wykopów - montaż separatora Z obmiaru robót wykreślono roboty rozbiórkowe i odtworzeniowe nawierzchni, gdyż zostały uwzględnione w zakresie robót drogowych. 2. wykonać remont ciągu drogowego od ul. Zamostnej do ul. Tartacznej - rozebrać istniejącą nawierzchnię ulicy wraz z podbudową - rozebrać krawężniki - rozebrać istniejące odcinki chodników wraz z wykonaniem inwentaryzacji odzyskanej kostki brukowej i płyt chodnikowych i ich przekazaniem zamawiającemu - wykonać nową podbudowę pod drogę zgodnie z dokumentacją - ustawić nowe krawężniki wraz ze skrzyżowaniami z drogami bocznymi i zjazdami na posesje - wykonać nawierzchnię drogi z asfaltu - wykonać nowe chodniki i miejsca postojowe zgodnie z dokumentacją 3. prowadzone roboty skorelować technologicznie i organizacyjnie z robotami prowadzonymi w tym ciągu komunikacyjnym przez firmę ATA TECHNIK w zakresie kanalizacji sanitarnej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany przed upływem termin do składania ofert wnieść wadium w kwocie 75.000 PLN (słownie zł: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100 )..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (u.p.z.p.) oraz określone przez zamawiającego poniżej: 1. wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności zapewniającej wykonanie zamówienia, W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia w.w. warunek, zamawiający będzie brał pod uwagę dane umieszczone w dokumencie o nazwie: - oświadczenie złożone w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 - ,,aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej\ - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2. wykonawca osiągnął w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przychód z działalności w wysokości minimum 700.000,- PLN, W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia w.w. warunek, zamawiający będzie brał pod uwagę dane umieszczone w dokumencie o nazwie: ,,sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności- za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 3. wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia co najmniej 500.000,- PLN, W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia w.w. warunek, zamawiający będzie brał pod uwagę dane umieszczone w dokumencie o nazwie: ,,polisa lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500.000,- PLN,-4. wykonawca dysponuje osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia o kwalifikacjach: 4.1 Kierownikiem Budowy, który: 4.1.1 posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust.2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003r. nr 207, poz. 2016 z późniejszymi zmianami), 4.1.2 posiada ważny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tą izbę z określonym nim terminem ważności zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane i ustawy z 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami), W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia w.w. warunek, zamawiający będzie brał pod uwagę dane umieszczone w dokumentach: wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych*, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, (w tym wypełniony załącznik Nr 4) * - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia w tym wynikające z Prawa Budowlanego (właściwa decyzja potwierdzająca wymagane uprawnienia oraz zaświadczenie z rejestru właściwej izby samorządu zawodowego z określonym i aktualnym w nim terminem ważności), 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych, W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia w.w. warunek, zamawiający będzie brał pod uwagę dane umieszczone w dokumentach: a) aktualnych zaświadczeniach właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ustawy,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1. Formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie zgodne z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy prawo zam. Publicznych ( załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zam. publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 7. polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500.000,- PLN,- 8. wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych*, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, (dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia w tym wynikające z Prawa Budowlanego (właściwa decyzja potwierdzająca wymagane uprawnienia oraz zaświadczenie z rejestru właściwej izby samorządu zawodowego z określonym i aktualnym w nim terminem ważności), niezbędnych do wykonania zamówienia, (w tym wypełnione załączniki Nr 4) 9. Dokument potwierdzający wniesienie wadium, 10. Wykaz robót przewidzianych do realizacji przy udziale podwykonawców - wypełniony załącznik Nr 5 11. Pełnomocnictwo do podejmowania czynności prawnych związanych z ubieganiem się o zamówienie publiczne, o ile nie wynika z innych dokumentów złożonych razem z ofertą. Wymagane powyżej dokumenty, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (przez osoby podpisujące ofertę) na każdej stronie. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (zgodnie z czynnością, którą przewiduje dany etap postępowania) do: - reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - złożenia oferty, - złożenia stosownych oświadczeń, - zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane w niniejszym postępowaniu dokumenty wymienione w poz. od 2 do 6 muszą być złożone przez każdy podmiot. Pełnomocnictwo w formie oryginału należy załączyć do składanej oferty. Dotyczy to również Spółek Cywilnych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.wejherowo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wejherowo Os. Przyjaźni 6 84 - 200 Wejherowo.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wejherowo Os. Przyjaźni 6 84 - 200 Wejherowo Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.