Og³oszenie z dnia 2024-11-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00604864/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-20
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 2133 L (ul. Gen. Stanis³awa Maczka i Al. Armii Krajowej) w m. ¦widnik w zakresie przebudowy skrzy¿owania (rondo)
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat ¦widnicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019460
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Niepodleg³o¶ci 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatswidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.powiatswidnik.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 2133 L (ul. Gen. Stanis³awa Maczka i Al. Armii Krajowej) w m. ¦widnik w zakresie przebudowy skrzy¿owania (rondo)
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2e3ab439-db08-49c2-98c6-22d297f34978
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00587078
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00078789/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.6 Przebudowa drogi powiatowej nr 2133L (ul. gen. Stanis³awa Maczka i ul. Armii Krajowej) w m. ¦widnik w zakresie przebudowy skrzy¿owania (rondo)
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 6. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na „platformazakupowa.pl”, tj.:
a. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d. w³±czona obs³uga JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f. Szyfrowanie na „platformazakupowa.pl” odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar
SZCZEGÓ£Y W SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): a. Administratorem pañstwa danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêdzie jest Powiat ¦widnicki w ¦widniku reprezentowany przez Zarz±d Powiatu w ¦widniku, Mog± siê Pañstwo z nami kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób:
listownie na adres: Starostwo Powiatowe w ¦widniku ul. Niepodleg³o¶ci 13, 21-040
poprzez e mail: poczta@powiatswidnik.pl
telefonicznie: 81 468-71-01,
b. Wyznaczyli¶my inspektora ochrony danych.
Jest to osoba, z któr± mog± siê Pañstwo kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych mog± siê Pañstwo kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób:
listownie na adres: Powiat ¦widnicki w ¦widniku ul. Niepodleg³o¶ci 13, 21-040 ¦widnik
poprzez e-mail: iod@powiatswidnik.pl
c. Cel przetwarzania Pañstwa danych oraz podstawy prawne
Pañstwa dane bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawn± ich przetwarzania jest Pañstwa zgoda wyra¿ona poprzez akt uczestnictwa w postepowaniu oraz nastêpuj±ce przepisy prawa:
ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) oraz akty wykonawcze to tej¿e ustawy,
ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2019 r. poz. 553 ze zm.).
d. Okres przechowywania danych
Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane bêd± przez okres 4 lata: od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
e. Komu przekazujemy Pañstwa dane?
Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostêpu do Pañstwa danych o których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych
Ponadto odbiorc± danych zawartych w dokumentach zwi±zanych z postêpowaniem o za mówienie publiczne mog± byæ podmioty z którymi Powiat zawar³ umowy lub porozumienie na korzystanie z udostêpnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wy³±cznie do mo¿liwo¶ci zapoznania siê z tymi danymi w zwi±zku ze ¶wiadczeniem us³ug wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowi±zuje klauzula zachowania poufno¶ci pozyskanych w takich okoliczno¶ciach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
f. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pañstwa dane mog± byæ przekazywane do pañstw spoza EOG z zastrze¿eniem, o którym mowa w punkcie e ppkt 2).
h. Obowi±zek podania danych
Podanie danych osobowych w zwi±zku udzia³em w postêpowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowi±zkowe, ale mo¿e byæ warunkiem niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u. Wynika to st±d, ¿e w zale¿no¶ci od przedmiotu zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): g. Przys³uguj±ce Pañstwu uprawnienia zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych
W odniesieniu do danych pozyskanych w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przys³uguj± Pañstwu nastêpuj±ce uprawnienia:
prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
prawo do usuniêcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrêbne mog± wy³±czyæ mo¿liwo¶æ skorzystania z tego praw,
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych. Aby skorzystaæ z powy¿szych praw, nale¿y siê skontaktowaæ z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe zawarte s± w punktach a i b.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WID.272.7.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty budowlane wchodz±ce w zakres inwestycji maj± na celu zmianê typu skrzy¿owania ze skrzy¿owania czterowlotowego o skanalizowanych wlotach na skrzy¿owanie typu rondo turbinowe. Zakres robót obejmuje: roboty przygotowawcze, ziemne, wykonanie konstrukcji jezdni przebudowywanych ulic o nawierzchni bitumicznej – nowej na obszarach poszerzeñ lub w formie wzmocnienia z wykorzystaniem istniej±cych konstrukcji, budowa chodników o nawierzchni z kostki betonowej, budowa dróg dla rowerów o nawierzchni bitumicznej, przebudowê sieci kanalizacji deszczowej, wodoci±gowej, sanitarnej i osiedlowej ciep³owniczej na odcinku koliduj±cym z przebudow± ulic, przebudowê i zabezpieczenie linii kablowych nN i sN, przebudowê o¶wietlenia drogowego, przebudowê sieci telekomunikacyjnej oraz przebudowê kana³u technologicznego, wykonanie zieleñców, oznakowanie pionowe, poziome , ustawienie urz±dzeñ BRD. Parametry projektowanego ronda turbinowego: szeroko¶æ pasów ruchu S=5,00 m, szeroko¶æ pasa na separatory i oznakowanie poziome: 0,60 m, szeroko¶æ pier¶cienia wokó³ wyspy ¶rodkowej: 2,00 m, promieñ zewnêtrzny: 22,60 m.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i zrównanej z ni± rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli posiada do¶wiadczenie niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentuje nale¿yte wykonanie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane które polega³y na budowie, przebudowie lub rozbudowie dróg wraz z usuniêciem kolizji technicznych ka¿da o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 1.800.000,00 z³. Przez warto¶æ 1 roboty budowlanej Zamawiaj±cy rozumie roboty budowlane wykonane w ramach 1 umowy (1 zadania inwestycyjnego). Przez warto¶æ 1 roboty budowlanej Zamawiaj±cy rozumie roboty budowlane w ramach 1 umowy (1 zadania inwestycyjnego).
W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiaj±cy dokona ich przeliczenia wed³ug ¶redniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu opublikowania og³oszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o ¶rednim kursie walut, Zamawiaj±cy dokona odpowiednich przeliczeñ wg ¶redniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
Uwaga: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden ze wspólników konsorcjum samodzielnie posiada wymagane do¶wiadczenie (nie dopuszcza siê sumowania potencja³u wspólników w zakresie do¶wiadczenia). Podobnie w przypadku powo³ywania siê na zasoby podmiotu trzeciego w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu (w zakresie do¶wiadczenia), podmiot ten musi samodzielnie posiadaæ do¶wiadczenie opisane powy¿ej.
b) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym:
- co najmniej 1 osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmuj±cych kierowanie robotami budowlanymi, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci drogowej, o minimalnym do¶wiadczeniu 1 roku ma stanowisku kierownika budowy;
- co najmniej 1 osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmuj±cych kierowanie robotami budowlanymi, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci elektrycznej o minimalnym do¶wiadczeniu 1 roku na stanowisku kierownika budowy/robót;
- co najmniej 1 osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmuj±cych kierowanie robotami budowlanymi, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci sanitarnej o minimalnym do¶wiadczeniu 1 roku na stanowisku kierownika budowy/robót;
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 273 ust 1 Ustawy PZP oraz z § 3 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy
i Technologii w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy z dnia 23 grudnia 2020 r., W postêpowaniach o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne zamawiaj±cy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, mo¿e zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1, 2 lub 4–6, ¿±daæ o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych, zgodny ze wzorem zamieszczonym w za³±czniku nr 4 do SWZ, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty
Uwaga: Je¿eli wykonawca powo³uje si± na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, powy¿szy wykaz mo¿e dotyczyæ tylko robót budowlanych faktycznie przez niego wykonanych.
2) wykaz osób, zgodny ze wzorem zamieszczonym w za³±czniku nr 5 do SWZ, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia wstêpne sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
b) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku
c) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia okre¶lon± w art. 366 Kodeksu Cywilnego.
5. W formularzu OFERTA nale¿y zaznaczyæ, ¿e oferta jest sk³adana wspólnie oraz wpisaæ dane dotycz±ce wszystkich podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
ZGODNIE ZE WZOREM UMOWY7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-26 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-26 12:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-25
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNIKA
- ¦wiadczenie us³ugi ratownictwa wodnego w Kompleksie Sportowo-Rekreacyjnym Park Avia oraz na terenie krytej p³ywalni przy Szkole Podstawowej nr 5 w ¦widniku w 2025 roku (2)
- Us³uga odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie transportu dla zespo³ów MKS Avia ¦widnik sekcji pi³ki no¿nej oraz pi³ki siatkowej w 2025 roku
- Dostawa sprzêtu jednorazowego u¿ytku
- Kompleksowa us³uga utrzymania czysto¶ci w obiektach Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego Park AVIA oraz Obszaru Parkowego Avia Zielony LOF w 2025 roku
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Pañstwowej Szko³y Muzycznej I stopnia w ¦widniku
wiêcej: przetargi w ¦widniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi le¶nej w le¶nictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Utwardzenie kostk± betonow± alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileñskiej w Ole¶nicy
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postêpowania 260/24
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowo¶ci Gwizdów"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowo¶ci ¯urawnica.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.