Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-14
Rossosz: BUDOWA PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY ROSSOSZ
Numer ogłoszenia: 103319 - 2014; data zamieszczenia: 14.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Rossosz , ul. Lubelska 8, 21-533 Rossosz, woj. lubelskie, tel. 0-83 378 45 57, faks 0-83 378 45 66.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rossosz.bip.lublin.pl, gmina@rossosz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY ROSSOSZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest; Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w ilości 99 sztuk w następujących miejscowościach położonych na terenie Gminy Rossosz; - we wsi Bordziłówka 11 sztuk, - we wsi Mokre 11 sztuk, - we wsi Kożanówka 21 sztuk, - we wsi Romaszki 9 sztuk, - we wsi Rossosz 44 sztuk, - we wsi Musiejówka 3 sztuk. Szczegółowy zakres robót budowlanych znajduje się w dokumentacjach projektowych poszczególnych oczyszczalni przydomowych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a zakres robót wskazano pomocniczo w przedmiarach poszczególnych robót budowlanych i w kosztorysie ślepym. Występujące w dokumentacji projektowej, w przedmiarach robót i kosztorysach oraz w innych dokumentach nazwy, typy albo wskazane pochodzenie produktu są jedynie wyznacznikiem parametrów technicznych wymaganych w stosunku do przeznaczonych do wbudowania materiałów budowlanych i urządzeń technicznych. Wykonawca robót budowlanych zobowiązany będzie wykonać poniższy zakres robót: 1. Zorganizuje na własny koszt i utrzyma na czas budowy zaplecza techniczne poszczególnych budów przydomowych oczyszczalni ścieków, 2. Wykonawca robót budowlanych w ramach zamówienia wykona pełną obsługę geodezyjną zarówno przed, w trakcie realizacji robót jak i po wykonaniu robót budowlanych, której efektem będzie wykonana GEODEZYJNA INWENTARYZACJA POWYKONAWCZA, na którą uzyska skwitowanie z właściwego Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnych i Kartograficznych. 3. Wykonawca na własny koszt przywróci teren przyległy do budowy każdej z wybudowanych oczyszczalni do stanu pierwotnego, a ewentualne uszkodzenie lub zniszczenie składników majątku właścicieli posesji spowodowane prowadzonymi pracami budowlanymi, Wykonawca zobowiązuje się uregulować bezpośrednio z danym właścicielem posesji. 4. Wykonawca robót budowlanych będzie odpowiedzialny za realizację projektu zgodnie z dokumentacjami projektowo-technicznymi i dokonanym zgłoszeniem robót budowlanych oraz ze sztuką budowlaną i z przepisami Prawa budowlanego /Dz. U. 2013, poz. 1409 j. t./, oraz innymi obowiązującymi przepisami dotyczącymi realizacji przedmiotu inwestycji, a także będzie zobowiązany do; 4.1. Nawiązania stałej i ścisłej współpracy z osobami pełniącymi funkcje nadzorcze w niniejszym przedsięwzięciu to jest INSPEKTOREM NADZORU INWESTORSKIEGO. 4.2. Zapewnienia uprawnionym podmiotom oraz zamawiającemu i INSPEKTOROWI NADZORU INWESTORSKIEGO prawa do pełnego wglądu we wszystkie zgromadzone przez Wykonawcę robót budowlanych dokumenty dotyczące przedmiotowej inwestycji, w tym także dokumentacji w wersji elektronicznej, przez cały okres jej przechowywania wraz z umożliwieniem tworzenia ich uwierzytelnionych kopii i odpisów. 4.3. Udzielania niezbędnej pomocy zamawiającemu i INSPEKTOROWI NADZORU INWESTORSKIEGO podczas sporządzania wszelkich sprawozdań i wniosków końcowych o płatność do instytucji dofinansowującej projekt. 4.4. Udzielania niezbędnej pomocy zamawiającemu i INSPEKTOROWI NADZORU INWESTORSKIEGO w prowadzeniu promocji projektu i udostępnianiu informacji o realizacji projektu opinii publicznej. 4.5. Opracowania Harmonogramu cyklu realizacji inwestycji łącznie z uzgodnieniem z INSPEKTOREM NADZORU INWESTORSKIEGO, a następnie będzie systematyczne monitorował zgodności postępu prac budowlanych z opracowanym Harmonogramem. 4.6. Systematycznego wykonywania odpowiednich oznakowań o prowadzonych robotach budowlanych. 4.7. Wykonawca zobowiązany będzie do powodowania przestrzegania przez podległych uczestników procesu budowlanego przepisów ppoż. oraz Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, przepisów ochrony środowiska i ruchu drogowego w obrębie miejsc wykonywania robót budowlanych, które powinny zapewniać bezpieczeństwo zarówno uczestnikom procesu inwestycyjnego jak i osobom postronnym, które nawet gdyby przypadkowo znalazły się na terenie lub w pobliżu terenu wykonywania robót budowlanych. W przypadku stwierdzenia zagrożenia zobowiązany będzie do podjęcia natychmiastowych działań zmierzających do likwidacji powstałego zagrożenia oraz przyczyny jego powstania. 4.8. Uczestniczenia w kontrolach przeprowadzanych przez organy Nadzoru Budowlanego i inne organy uprawnione do kontroli oraz opracowanie wspólnie z INSPEKTOREM NADZORU INWESTORSKIEGO i przedstawianie zamawiającemu propozycji wykonania zaleceń nałożonych w wyniku tych kontroli, a po uzyskaniu akceptacji zamawiającego ich wykonaniem. 4.9. Przygotowania poszczególnych budów i niezbędnej dokumentacji do odbioru końcowego zrealizowanej inwestycji, łącznie z uzyskaniem wszelkich wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień i decyzji niezbędnych do zakończenia całego procesu inwestycyjnego. 4.10. Wykonawca na swój koszt wykona rozruch przydomowych oczyszczalni ścieków oraz dostarczy książki eksploatacji każdej oczyszczalni i przeprowadzi szkolenie przyszłych użytkowników z zakresu eksploatacji oczyszczalni i prowadzenia książek pracy oczyszczalni. 4.11. Wykonawca przekaże protokolarnie uprawnionemu użytkownikowi zakończoną budowę każdej z przydomowych oczyszczalni ścieków przed zakończeniem realizacji całej inwestycji w gminie. 4.12.Zgłosić do odbioru końcowego zakończone roboty budowlane w całej inwestycji i aktywnie uczestniczyć w ich odbiorze końcowym. 4.13Wykonawca sporządzi Kosztorys powykonawczy całości wykonanych robót budowlanych, który przedstawi INSPEKTOROWI NADZORU INWESTORSKIEGO do sprawdzenia i akceptacji przed odbiorem tych robót wraz z kompletną dokumentacją powykonawczą w stanie faktycznym i prawnym umożliwiającą natychmiastowe rozpoczęcie użytkowania. 4.14. Usunięcia wszelkich ewentualnych wad i usterek stwierdzonych przez Komisję odbiorową podczas odbiorów końcowych poszczególnych oczyszczalni i całości zakończonych robót budowlanych, łącznie z przeprowadzeniem odbioru wykonanych prac naprawczych. 5. Wykonawca będzie zobowiązany również do bycia w pełnej dyspozycji na wezwanie Zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji i rękojmi, w tym uczestniczyć w przeglądach w okresie gwarancji wbudowanych oczyszczalni, oraz wykonać w ramach gwarancji i rękojmi naprawy stwierdzonych wad i usterek. 6. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane (materiały i robociznę) na okres min. 36 miesięcy, a na zamontowane urządzenia na okres nie krótszy jak 60 miesięcy. 7. Wykonawca udzieli rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres min. 36 miesięcy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45.25.21.27 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia WADIUM przed upływem terminu składania ofert, w jednej z kilku form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp w wysokości 10.000,00 zł. /dziesięć tysięcy złotych/
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, /z art. 22 ust.1 pkt. 1 ustawy Pzp/ - w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencje - działalność prowadzona na potrzeby zamówienia nie wymaga posiadania przez podmiot prowadzący działalność specjalistycznych uprawnień do jej prowadzenia. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z trybie art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia /z art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp/; W celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować wykonanie w okresie ostatnich 5 lat /pięciu/ przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane zrealizowane w inwestycjach z zakresu budowy przydomowych oczyszczalni ścieków w minimalnej ilości po 50,00 sztuk oczyszczalni przydomowych w każdej z wykonanych robót budowlanych. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. oraz na podstawie załączonego wykazu robót budowlanych wraz z dowodami dotyczącymi najważniejszych robót, określającymi, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym /z art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp/ Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi /z art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp/ do wykonania przedmiotu zamówienia; Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej jedną osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji KIEROWNIKA ROBÓT, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi, w co najmniej ograniczonym zakresie obejmującym przedmiot zamówienia lub posiada inne dopuszczone prawem, dyrektywami i umowami międzynarodowymi odpowiednie uprawnienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. oraz na podstawie załączonego wykazu osób przeznaczonych do wykonania zamówienia i oświadczenia o posiadaniu przez te osoby wymaganych uprawnień.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej /z art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp/; W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę ubezpieczenia co najmniej 500 000,00 złotych /pięćset tysięcy złotych/. Wykonawca wykażę, że posiada opłaconą polisę, na kwotę minimum 500.000,00 zł lub inny równoważny dokument aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą jak 500.000,00 złotych. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. oraz na podstawie opłaconej polisy lub innego równoważnego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w formie pisemnego aneksu lecz tylko w następujących warunkach: 1. Jeżeli warunki atmosferyczne nie pozwolą na wykonanie części robót budowlanych ze względów technologicznych, co może mieć wpływ na jakość wykonania, trwałość i zachowanie okresu gwarancji, albo wystąpią inne uzasadnione przypadki nieprzewidzianych warunków realizacji przedmiotu umowy, 2. Jeżeli zmianie ulegnie urzędowa stawka VAT na przedmiot umowy, 3. Z powodu siły wyższej zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania umowy na wykonanie robót budowlanych, 4. Z powodu zmiany wysokości lub cofnięcia przyznanych środków finansowych z PROW, 5. Dokonanie odkryć o znaczeniu archeologicznym, które mają wpływ na realizację robót budowlanych i na wykonanie przedmiotu niniejszej umowy, 6. Z powodu zmian w zakresie podwykonawstwa. Inicjować zmianę warunków przedmiotowej umowy będzie mógł Zamawiający, albo Wykonawca poprzez złożenie wniosku na piśmie, w którym zostaną opisane przyczyny złożenia wniosku wraz z uzasadnieniem, ponadto zostanie określony czas wykonania zmian i ich koszt oraz wpływ zmian na termin zakończenia realizacji umowy i wyrażona na piśmie zgoda drugiej strony
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rossosz.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wójt Gminy Rossosz, Rossosz ul. Lubelska 8, 21-533 Rossosz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Wójt Gminy Rossosz, Rossosz ul. Lubelska 8, 21-533 Rossosz Sekretariat Urzędu Gminy Rossosz w Rossoszu ul. Lubelska 8 pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach działania PODSTAWOWE USŁUGI DLA GOSPODARKI I LUDNOŚCI WIEJSKIEJ objętego PROW na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z budową hydroforni i rozbudową sieci wodociągowej w Gminie Miączyn
- Budowa ulicy Kawaleryjskiej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z niezbędną infrastrukturą oraz rozbiórką i budową sieci wodociągowej - bez chodnika
- "Budowa hybrydowych hydrofitowych oczyszczalni ścieków w osadach służbowych PPN"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami ścieków w rejonie ul. Kraziewicza, Milewskiego, Schulza, Falkowskiego, Rolnej, Rebelki
- Budowa linii kablowej nn 0,4kV - rozbudowa istniejącego oświetlenia wzdłuż DK nr 94 w m. Nowosielce km 629+090 - 629+668 strona lewa dz. nr 2206
- "Scalanie gruntów na terenie obrębu ewidencyjnego Roszków, jednostka ewidencyjna Krzyżanowice - roboty na rowach" - etap 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.