Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-26
Bydgoszcz: 49/P/2016
Numer ogłoszenia: 103476 - 2016; data zamieszczenia: 26.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spólka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 49/P/2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej dla budynków stanowiących własność ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował należycie zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. wykonał : dla zadania nr 1: * jeden projekt budowlany dotyczący rozbiórki obiektu budowlanego dla zadania nr 2: * jeden projekt budowlany dotyczący rozbiórki obiektu budowlanego * jeden projekt budowlany dotyczący budowy/przebudowy instalacji centralnego ogrzewania
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum: warunek dla zadania nr 1: * osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, posiadającą aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa warunek dla zadania nr 2: * osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa * osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa UWAGA: Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadania przez nich uprawnień budowlanych w danej specjalności - dopuszcza odpowiadające im uprawnienia (kwalifikacje) równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz odpowiadające im uprawnienia (kwalifikacje) wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r., poz.65).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
dla zadania nr 1: * jeden projekt budowlany dotyczący rozbiórki obiektu budowlanego dla zadania nr 2: * jeden projekt budowlany dotyczący rozbiórki obiektu budowlanego * jeden projekt budowlany dotyczący budowy/przebudowy instalacji centralnego ogrzewania; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z OFERTĄ następujące dokumenty : 1. w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów - pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożone w oryginale). Powyższe zobowiązanie winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu - wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. W sytuacji, gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (tj. wiedza i doświadczenie, potencjał osobowy) - taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. Powyższe uczestnictwo może odbywać się w dowolnej, dozwolonej przez prawo postaci (jako podwykonawca, doradca, czy na innej podstawie). 2. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo o którym mowa w pkt.7.5. ust.1) niniejszej SIWZ (złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii ) 3. w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez Pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 4. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia: - zgodnie z art.23 uPzp Zamawiający dopuszcza możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmioty/ów jednak pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy - wówczas do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynikać będzie zakres umocowania. 2) każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować - przedkładając dokumenty, o których mowa w pkt.7.2. SIWZ, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1. ustawy Pzp oraz złożyć listę kapitałową albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej,o której mowa w pkt.7.3. SIWZ 3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, a określone przez Zamawiającego w pkt.6.2. SIWZ 4) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, 5) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy może zażądać przedłożenia umowy regulującej współpracę wykonawców. 5. Formularz oferty - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin wykonania dokumentacji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.adm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o.
Dział Zamówień Publicznych
85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 (2 piętro, pokój 2).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2016 godzina 11:00, miejsce: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych 85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 (2 piętro, pokój 2).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 49/P/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej (zwanej dalej dokumentacją) dla nieruchomości przy ul. Toruńskiej 36 w Bydgoszczy (siedziba Rejonu Wspólnot Mieszkaniowych Nr 1) obejmującej: * wykonanie rozbiórki istniejącej ściany i cokołu betonowego na granicy z działką sąsiednią od strony południowej nieruchomości * wykonanie nowej ściany oporowej, nawierzchni z kostki betonowej w miejscu po rozebranym cokole oraz ogrodzenia z siatki na granicy działek * uzyskanie przez Wykonawcę decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych dokumentacją. 2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1) uzyskanie przez Wykonawcę we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenie ofertowego (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) i zebranie wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, map, opinii (w tym miejskiego Konserwatora Zabytków jeśli zachodzi taka potrzeba) i innych dokumentów - niezbędnych Wykonawcy do opracowania dokumentacji projektowej oraz uzyskania przez niego decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją. 2) opracowanie opinii ornitologicznej i chiropterologicznej 3) opracowanie projektu budowlanego w ilości 5 egzemplarzy (w wersji papierowej), zawierającego : a) warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. b) szczegółowy kosztorys inwestorski, z podziałem na poszczególne branże/rodzaje robót (podział na branże należy uzgodnić z inspektorem nadzoru ADM) : wersja papierowa - 2 egz., płyta CD/DVD - 1 egz. (pliki kosztorysu dostarczyć w rozszerzeniu pdf i ath. c) szczegółowy przedmiar robót (z podziałem na branże jak kosztorys inwestorski): wersja papierowa - 2 egz., płyta CD/DVD - 1 egz., d) szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót: wersja papierowa - 2 egz., płyta CD/DVD - 1 egz., 3) uzyskanie (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych projektem. Wniosek należy złożyć do Wydziału Administracji Budowlanej Urzędu Miasta Bydgoszczy (wzór wniosku oraz karta usługi wydawania decyzji udzielającej pozwolenia na wykonanie robót jest na stronie UM Bydgoszcz, Wydział Administracji Budowlanej, Referat Architektury). Do wniosku należy załączyć oryginał zgody Prezydenta Miasta na rozbiórkę. Dokumentem tym dysponuje Zamawiający i przekaże go Wykonawcy na jego żądanie. 3. Termin wykonania i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji projektowo-kosztorysowej 60 od daty zawarcia umowy 4. Zamawiający w terminie 7 dni (roboczych) od daty otrzymania dokumentacji zobowiązany jest do wniesienia ewentualnych uwag bądź akceptacji dokumentacji projektowej. 5. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania uwag od Zamawiającego - zobowiązany jest przekazać dokumentację zweryfikowaną w zakresie zgłoszonych przez Zamawiającego uwag. Zamawiający dokonuje przeglądu tak zweryfikowanej dokumentacji przy odpowiednim zastosowaniu ust.2. 6. Wykonawca niezwłocznie - lecz nie dłużej niż w terminie 3 dni (roboczych) - od daty akceptacji dokumentacji przez Zamawiającego, co zostanie potwierdzone spisanym przez strony protokołem, zobowiązany jest złożyć do WAB-u wniosek o wydanie decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych dokumentacją projektową 7. Wykonawca zobowiązany w terminie 3 dni od daty uzyskania decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych dokumentacją projektową - dostarczyć Zamawiającemu kopię tej decyzji. 8. Strony przewidują, że decyzja pozwolenia na wykonanie robót objętych dokumentacją projektową zostanie dostarczona Zamawiającemu przez Wykonawcę w terminie 90 dni od upływu terminu wyznaczonego na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, o którym mowa w pkt.1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania dokumentacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 49/P/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej (zwanej dalej dokumentacją) dla nieruchomości przy ul. Gdańskiej 9 (oficyna stanowiąca własność Zamawiającego) obejmującej: * wykonanie rozbiórki jednego segmentu budynku oficyny ze schodami zewnętrznymi do budynku oficyny * wykonanie rozbiórki budynku magazynowo-garażowego * wzmocnienie budynku oficyny, wykonanie nowego wejścia, remont dachu, wymianę stolarki otworowej, wykonanie izolacji oraz remont elewacji budynku oficyny * wymianę instalacji centralnego ogrzewania * uzyskanie przez Wykonawcę decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych dokumentacją. 2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1) uzyskanie przez Wykonawcę we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenie ofertowego (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) i zebranie wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, map, opinii (w tym miejskiego Konserwatora Zabytków jeśli zachodzi taka potrzeba) i innych dokumentów - niezbędnych Wykonawcy do opracowania dokumentacji projektowej oraz uzyskania przez niego decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją. 2) opracowanie opinii ornitologicznej i chiropterologicznej 3) opracowanie inwentaryzacji budowlanej do celów projektowych z naniesieniem lokalizacji istniejącej instalacji centralnego ogrzewania: wersja papierowa + płyta CD (pliki pdf) 4) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku do celów projektowych, z uwzględnieniem planowanych robót, w tym wymiany stolarki okiennej 5) opracowanie projektu budowlanego (wykonawcy) w ilości 5 egzemplarzy (w wersji papierowej), zawierającego : a) warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. b) szczegółowy kosztorys inwestorski, z podziałem na poszczególne branże/rodzaje robót (podział na branże należy uzgodnić z inspektorem nadzoru ADM) : wersja papierowa - 2 egz., płyta CD/DVD- 1 egz. (pliki kosztorysu dostarczyć w rozszerzeniu pdf i ath. c) szczegółowy przedmiar robót (z podziałem na branże jak kosztorys inwestorski): wersja papierowa - 2 egz., płyta CD/DVD - 1 egz., d) szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót: wersja papierowa - 2 egz., płyta CD/DVD - 1 egz., 6) w części projektowej dotyczącej wymiany instalacji c.o. wykonawca winien ponadto wykonać obliczenia projektowanego obciążenia cieplnego budynku wraz z doborem instalacji, regulacji i elementów grzejnych, z uwzględnieniem planowanych robót, w tym wymiany stolarki okiennej 7) uzyskanie (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych projektem. Wniosek należy złożyć do Wydziału Administracji Budowlanej Urzędu Miasta Bydgoszczy (wzór wniosku oraz karta usługi wydawania decyzji udzielającej pozwolenia na wykonanie robót jest na stronie UM Bydgoszcz, Wydział Administracji Budowlanej, Referat Architektury). Do wniosku należy załączyć oryginał zgody Prezydenta Miasta na rozbiórkę. Dokumentem tym dysponuje Zamawiający i przekaże go Wykonawcy na jego żądanie. 3. Termin wykonania i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji projektowo-kosztorysowej 80 od daty zawarcia umowy 4. Zamawiający w terminie 7 dni (roboczych) od daty otrzymania dokumentacji zobowiązany jest do wniesienia ewentualnych uwag bądź akceptacji dokumentacji projektowej. 5. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania uwag od Zamawiającego - zobowiązany jest przekazać dokumentację zweryfikowaną w zakresie zgłoszonych przez Zamawiającego uwag. Zamawiający dokonuje przeglądu tak zweryfikowanej dokumentacji przy odpowiednim zastosowaniu ust.2. 6. Wykonawca niezwłocznie - lecz nie dłużej niż w terminie 3 dni (roboczych) - od daty akceptacji dokumentacji przez Zamawiającego, co zostanie potwierdzone spisanym przez strony protokołem, zobowiązany jest złożyć do WAB-u wniosek o wydanie decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych dokumentacją projektową 7. Wykonawca zobowiązany w terminie 3 dni od daty uzyskania decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych dokumentacją projektową - dostarczyć Zamawiającemu kopię tej decyzji. 8. Strony przewidują, że decyzja pozwolenia na wykonanie robót objętych dokumentacją projektową zostanie dostarczona Zamawiającemu przez Wykonawcę w terminie 90 dni od upływu terminu wyznaczonego na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, o którym mowa w pkt.1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania dokumentacji - 10
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa chemii basenowej na pływalnie funkcjonujące w strukturach Bydgoskiego Centrum Sportu
- Przedmiotem zamówienia są dostawy leków
- Ochrona fizyczna osób i mienia na terenie Muzeum oraz podczas transportów zbiorów organizowanych przez Muzeum Okręgowe im. Leona Wyczółkowskiego w Bydgoszczy w roku 2025/2026
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Centrum Onkologii w zakresie doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- "Sukcesywna dostawa środków czystości i środków ochrony indywidualnej"
- Dostawy wody amoniakalnej 25% do Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów Komunalnych Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o. - część I
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Racjonalizacja gospodarki wodnej na terenie Gminy Firlej
- Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. "Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach Specjalistycznego Szpitala im. E. Szczeklika w Tarnowie" w zakresie zadania 2 tj. "Budowa instalacji ..."
- Budowa otwartych zbiorników retencyjnych na terenie gminy Piątnica z podziałem na poszczególne części zamówienia
- Remont Biblioteki w Żarach w zakresie poprawy stanu technicznego budynku
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w rejonie ul. Turystycznej w m. Cisiec, gmina Węgierska Górka
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w celu utworzenia Centrum ochrony bioróżnorodności pn. Zielony Ogród w ramach projektu KOBIERZYN, NATURALNIE!
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.