Ogłoszenie z dnia 2025-01-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa otwartych zbiorników retencyjnych na terenie gminy Piątnica z podziałem na poszczególne części zamówienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piątnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669973
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stawiskowska 53
1.5.2.) Miejscowość: Piątnica Poduchowna
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-421
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 862152160
1.5.8.) Numer faksu: 862182456
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.mielnicka@gminapiatnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminapiatnica.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa otwartych zbiorników retencyjnych na terenie gminy Piątnica z podziałem na poszczególne części zamówienia
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08e889ba-04dc-4900-a65b-07dc53154bc9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00045242
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021549/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa otwartego zbiornika do gromadzenie wód opadowych lub roztopowych, wód gruntowych w m. Górki Sypniewo
1.1.8 Przebudowa otwartego zbiornika do gromadzenia wód opadowych lub roztopowych, wód gruntowych w m. Kobylin
1.1.9 Przebudowa otwartego zbiornika do gromadzenia wód opadowych lub roztopowych, wód gruntowych w m. Niewodowo
1.1.10 Przebudowa otwartego zbiornika do gromadzenia wód opadowych lub roztopowych, wód gruntowych w m. Stary Cydzyn
1.1.11 Przebudowa otwartego zbiornika do gromadzenia wód opadowych lub roztopowych, wód gruntowych w m. Żelechy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie” operacja typu „Zarządzanie zasobami wodnymi" w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminapiatnica.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminapiatnica.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarte w dziale XIII.-SWZ SPOSÓB KOMUNIKACJI ORAZ WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Piątnica z siedzibą w Piątnicy Poduchownej, przy ul. Stawiskowskiej 53.
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych Pana Łukasza Mertina, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: ochronadanych@gminapiatnica.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć I – Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w m. Górki Sypniewo.
Przedmiotem zamówienia jest budowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych lub roztopowych oraz wód gruntowych na działkach nr 64 w m. Górki Sypniewo. Zadanie będzie realizowane w formie „zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiotowa inwestycja znajduje się na terenie o powierzchni 0,5065 ha, będącym własnością Zamawiającego, tj. działka nr ewidencyjny 64, obręb 0009 Górki Sypniewo, jednostka ewidencyjna 200705_2.
Szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe:
Budowa na działce nr 64, obręb 0009 Górki Sypniewo, jednostka ewidencyjna 200705_2 będzie polegała na wykonaniu nowego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych lub roztopowych oraz wód gruntowych. Lokalizacja inwestycji w miejscu, w którym istnieje staw.
W stanie istniejącym staw ma około 2500m2 powierzchni oraz obwód 220m, głębokość nieznana.
Na terenie występuje roślinność niska i wysoka, co należy przewidzieć na etapie oceny ilości prac. W zakresie robót przy budowie przedmiotowego zbiornika wodnego należy uwzględnić powiększenie istniejącego stawu do 3156,50m2, ze względu na niewielką powierzchnię działki. Zbiornik retencyjny w części północnej i wschodniej powinien być odsunięty od granicy działki o min. 3,0m. W części południowej i zachodniej, przy projektowaniu, należy uwzględnić odpowiednie odsunięcie od istniejącej infrastruktury technicznej. Zaleca się, aby projektowany zbiornik był odsunięty od sieci wodociągowej o min. 2,5m. Przewiduje się pogłębienie zbiornika do 3,0m (nie może osiągnąć i przekroczyć 3,0m). Wymiary proponowanego zbiornika to 63,00m na 49,50m z dopływem
o wymiarach 3,90m na 7,40m oraz odpływem o wymiarach 4,80m na 2,00m i przedstawione zostały na załączniku graficznym dołączonym do niniejszego opracowania. Dodatkowo w zakresie opracowania powinno się przewidzieć zaprojektowanie i wykonanie zastawki na odpływie regulującej poziom wód w zbiorniku.
UWAGA:
Szczegółowy zakres planowanych robót został określony w załączonym do niniejszej Specyfikacji PFU.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć II – Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w m. Kobylin.
Przedmiotem zamówienia jest budowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych lub roztopowych oraz wód gruntowych na działce nr 15 w m. Kobylin. Zadanie będzie realizowane w formie w formie „zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiotowa inwestycja znajduje się na terenie o powierzchni 1,9951 ha, będącym własnością Zamawiającego, tj. działka nr ewidencyjny 15, obręb 0016 Kobylin, jednostka ewidencyjna 200705_2.
Szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe:
Budowa na działce nr 15, obręb 0016, jednostka ewidencyjna 200705_2 będzie polegała na wykonaniu nowego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych lub roztopowych oraz wód gruntowych. Lokalizacja inwestycji w miejscu, w którym istnieje staw. W stanie istniejącym staw ma około 2500m2 powierzchni oraz obwód 195m, głębokość nieznana. Na terenie występuje roślinność niska i wysoka, co należy przewidzieć na etapie oceny ilości prac. W zakresie robót przy budowie przedmiotowego zbiornika wodnego należy uwzględnić powiększenie istniejącego stawu do 5000m2. Przy projektowaniu należy uwzględnić odpowiednie odsunięcie od istniejącej infrastruktury technicznej. Przewiduje się pogłębienie zbiornika do 3,0m (nie może osiągnąć
i przekroczyć 3,0m). Proponowanego zbiornik jest w kształcie kwadratu o wymiarach 62,50m na 80,00m i przedstawiony został na załączniku graficznym dołączonym do niniejszego opracowania.
UWAGA:
Szczegółowy zakres planowanych robót został określony w załączonym do niniejszej
Specyfikacji PFU.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć III – Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w m. Stary Cydzyn.
Przedmiotem zamówienia jest budowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych lub roztopowych oraz wód gruntowych na działce nr 89/1 w m. Stary Cydzyn. Zadanie będzie realizowane w formie w formie „zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiotowa inwestycja znajduje się na terenie o powierzchni 0,9649 ha, będącym własnością Zamawiającego, tj. działka nr ewidencyjny 89/1, obręb 0036 Stary Cydzyn, jednostka ewidencyjna 200705_2.
Szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe:
Budowa na działce nr 89/1, obręb 0036, jednostka ewidencyjna 200705_2 będzie polegała na wykonaniu nowego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych lub roztopowych oraz wód gruntowych. Lokalizacja inwestycji w miejscu, w którym istnieje staw. W stanie istniejącym staw ma około 5000m2 powierzchni oraz obwód 315m, głębokość nieznana. Na terenie występuje roślinność niska i wysoka, co należy przewidzieć na etapie oceny ilości prac. Zbiornik retencyjny w części północnej, wschodniej i zachodniej powinien być odsunięty od granic działki o min. 10m. Przewiduje się pogłębienie zbiornika do 3,0m (nie może osiągnąć i przekroczyć 3,0m). Proponowany zbiornik ma kształt prostokąta o wymiarach 105,70m na 47,30m i zostały przedstawione zostały na załączniku graficznym dołączonym do niniejszego opracowania.
UWAGA:
Szczegółowy zakres planowanych robót został określony w załączonym do niniejszej
Specyfikacji PFU.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć IV – Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w m. Niewodowo.
Przedmiotem zamówienia jest budowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych lub roztopowych oraz wód gruntowych na działkach nr 434, 433, 428 w m. Niewodowo. Zadanie będzie realizowane w formie w formie „zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiotowa inwestycja znajduje się na terenie będącym własnością Zamawiającego, tj. działka nr ewidencyjny 434, obręb 0024 Niewodowo, jednostka ewidencyjna 200705_2 o powierzchni 1,0218 ha, działka nr ewidencyjny 433, obręb 0024 Niewodowo, jednostka ewidencyjna 200705_2
o powierzchni 0,0471 ha oraz działka nr ewidencyjny 428, obręb 0024 Niewodowo, jednostka ewidencyjna 200705_2 o powierzchni 0,1189 ha.
Szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe:
Budowa na działce nr 434, 433, 428, obręb 0024, jednostka ewidencyjna 200705_2 będzie polegała na wykonaniu nowego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych lub roztopowych oraz wód gruntowych. Lokalizacja inwestycji w miejscu, w którym istnieje staw. W stanie istniejącym staw ma około 2500m2 powierzchni, głębokość nieznana. Na terenie występuje roślinność niska i wysoka, co należy przewidzieć na etapie oceny ilości prac. W zakresie robót przy budowie przedmiotowego zbiornika wodnego należy uwzględnić powiększenie istniejącego stawu do 5000m2. Przewiduje się pogłębienie zbiornika do 3,0m (nie może osiągnąć i przekroczyć 3,0m). Wymiary proponowanego zbiornika są nieforemne, złożone z prostokąta o wymiarach 70,00m na 49,00m oraz trójkąta o wymiarach w rzucie 70,00m na 52,00m na 62,70m i przedstawione zostały na załączniku graficznym dołączonym do niniejszego opracowania.
UWAGA:
Szczegółowy zakres planowanych robót został określony w załączonym do niniejszej
Specyfikacji PFU.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć V – Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w m. Żelechy.
Przedmiotem zamówienia jest budowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych lub roztopowych oraz wód gruntowych na działce nr 101 w m. Żelechy. Zadanie będzie realizowane w formie w formie „zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiotowa inwestycja znajduje się na terenie o powierzchni 0,4328ha, będącym własnością Zamawiającego, tj. działka nr ewidencyjny 101, obręb 0043 Żelechy, jednostka ewidencyjna 200705_2.
Szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe:
Budowa na działce nr 101, obręb 0043, jednostka ewidencyjna 200705_2 będzie polegała na wykonaniu nowego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych lub roztopowych oraz wód gruntowych. Lokalizacja inwestycji w miejscu, w którym istnieje staw. W stanie istniejącym staw ma około 1400m2 powierzchni oraz obwód 140m, głębokość nieznana. Na terenie występuje roślinność niska i wysoka, co należy przewidzieć na etapie oceny ilości prac. W zakresie robót przy budowie przedmiotowego zbiornika wodnego należy uwzględnić powiększenie istniejącego stawu do 2957,00m2, ze względu na niewielką powierzchnię działki. Przewiduje się pogłębienie zbiornika do 3,0m (nie może osiągnąć i przekroczyć 3,0m). Wymiary proponowanego zbiornika są nieforemne, z odpowiednim odsunięciem od granic, składające się z prostokąta o wymiarach 42,00m na 53,30m i dwóch trójkątów o wymiarach w rzucie odpowiednio 55,30m na 14,60m na 53,50m oraz 31,60m na 21,40m na 42,00m i przedstawione zostały na załączniku graficznym dołączonym do niniejszego opracowania.
UWAGA:
Szczegółowy zakres planowanych robót został określony w załączonym do niniejszej
Specyfikacji PFU.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Dotyczy części I, II, III, IV i V1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu, określone na podstawie art. 112 ustawy Pzp, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający określa wymagania w zakresie doświadczenia Wykonawcy i osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że:
a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli będzie dysponował osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (tzw. sanitarnej lub hydrotechnicznej lub konstrukcyjno-budowlanej (tzw. ogólnobudowlanej). Osoba wskazana przez Wykonawcę będzie pełniła funkcję kierownika budowy.
Przez „uprawnienia budowlane” rozumie się uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie Wykonawcy w szczególności zasobów technicznych lub zawodowych w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia będącego przedmiotem postępowania.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia wykonawca składa:
1) oświadczenie o aktualności informacji zawartych oświadczeniu, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowaniu wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w 108 ust. 1 pkt 3-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7 ustawy PZP ustawy PZP - załącznik 8 nr do SWZ.
2) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa:
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie budową i robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami
–wg wzoru – załącznik nr 5 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu
i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ (Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu).
2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby
o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – zgodnie z Załącznikiem nr 2a do SWZ (jeżeli dotyczy).
3) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP nie jest podmiotowym środkiem dowodowym i stanowi tymczasowy dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia
i spełnianie warunków udziału w postepowaniu na dzień składania ofert.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albodo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,
o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia
te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7. W przypadku, o którym mowa w ust. 5 i 6, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi, wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 9 do SWZ).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy został opisany w załączniku nr 6 do SWZ- Wzór umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-03 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminapiatnica.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-03 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-04
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
INNE PRZETARGI PIĄTNICA PODUCHOWNA
- Budowa otwartych zbiorników retencyjnych na terenie gminy Piątnica z podziałem na poszczególne części zamówienia
- Zakup i montaż wyposażenia, pomocy dydaktycznych do gminnego żłobka w Piątnicy z podziałem na poszczególne części zamówienia - III postępowanie
więcej: przetargi PIĄTNICA PODUCHOWNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja zbiorników wodnych na terenie Gminy i Miasta Tuliszków
- Racjonalizacja gospodarki wodnej na terenie Gminy Firlej
- Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. "Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach Specjalistycznego Szpitala im. E. Szczeklika w Tarnowie" w zakresie zadania 2 tj. "Budowa instalacji ..."
- Budowa otwartych zbiorników retencyjnych na terenie gminy Piątnica z podziałem na poszczególne części zamówienia
- Przebudowa drogi w miejscowości Skrzynki, Przesiadłów, Ojrzanów i Tobiasze.
- Remont Biblioteki w Żarach w zakresie poprawy stanu technicznego budynku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.