Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-16
Wrocław: Remont pomieszczeń na potzreby dziekanatu w bud. A-1 - W-11/P-10/2008
Numer ogłoszenia: 103583 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska Wydział Podstawowych Problemów Techniki, ul. Wyb. St. Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202523, fax 071 3203409.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwr.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń na potzreby dziekanatu w bud. A-1 - W-11/P-10/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Robota budowlana polegająca na remoncie pomieszczeń nr 201, 251, 252, 207, 207a, 208, 208a w budynku A-1 Politechniki Wrocławskiej przy Wybrzeżu Stanisława Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu na potrzeby dziekanatu W-11 wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej. Zamówienie o wartości poniżej progu określonego w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 80.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10 000,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2, oraz którzy: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: b1) w zakresie doświadczenia zawodowego: w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie - Wykonawca wykonał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj.: wykonał roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń użyteczności publicznej o wartości co najmniej 250 tys. zł b2) w zakresie osób i/lub podmiotów pozostających do dyspozycji Wykonawcy, Wykonawca winien dysponować osobami: - kierownika budowy, posiadającego aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń kierowników robót posiadających aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie kierowania robotami w branżach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: c1) Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o min. sumie ubezpieczenia w wysokości 300 tys zł., c2) Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 tys. zł. środki finansowe i zdolność kredytowa mogą być sumowane do wskazanej wysokości, zdolność kredytowa to możliwość uzyskania kredytu we wskazanej wysokości, przy uwzględnieniu wcześniej zaciągniętych zobowiązań kredytowych, a)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia-nie spełnia-
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć następujące oświadczenia lub dokumenty: - Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 1-3 (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców składa ten dokument osobno oraz Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 a do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców składa ten dokument osobno. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). - Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). - Wykaz robót budowlanych, o których mowa w rozdziale V pkt. 1 lit. b1) niniejszej SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, zakresu (w tym powierzchnia remontowanej elewacji) oraz daty i miejsca wykonania, sporządzonego według załącznika nr 6 - okumenty potwierdzające, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane należycie (np.: protokoły odbioru, referencje). - Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; sporządzonego według załącznika nr 7. - Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, w szczególności stwierdzające: a)posiadanie przez kierownika budowy uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno budowlanej, zgodnych z ustawą Prawo budowlane(Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz. 118 z późniejszymi zmianami) oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. Nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami), b) posiadanie przez kierownika robót elektrycznych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży elektrycznej, zgodnych z ustawą Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz. 118 z późniejszymi zmianami) oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, c)posiadanie przez kierownika robót sanitarnych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży sanitarnej, zgodnych z ustawą Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz. 118 z późniejszymi zmianami) oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. - Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości odpowiadającej warunkowi udziału, wystawiona nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwr.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Podstawowych Problemów Techniki Politechnika Wrocławska Wybrzeże St.Wyspiańskiego 27, pok. 210 50-370 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Wydział Podstawowych Problemów Techniki Politechnika Wrocławska Wybrzeże St.Wyspiańskiego 27, pok. 149 50-370 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych - POWTÓRKA
- Zakup 5 szt. fabrycznie nowych samochodów typu furgon na potrzeby DSDiK. CPV 34144750-0
- 19.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy BIO-RAD lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Opracowanie, druk i dostawa ulotki promocyjnej w ramach realizowanego projektu "Łączą nas zamki i pałace Polska-Niemcy" nr rej. PLSN.02.02-IP.01-0001/23, program Interreg Polska-Saksonia 2021-2027.
- BZP.2711.5.2025.MR Świadczenie usług cateringowych na rzecz Uniwersytetu Wrocławskiego w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w celu zawarcia umowy ramowej.
- Dostawa samochodu osobowego dla Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja energetyczna budynków przy ul. Bankowej 7 i 7a w Rudzie Śląskiej, etap I: modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami towarzyszącymi
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
- DZP.26.46.2025 PIĘCIOLETNIE PRZEGLĄDY ELEKTRYCZNE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.