Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
DZP.26.46.2025 PIĘCIOLETNIE PRZEGLĄDY ELEKTRYCZNE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Lokali Miejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: ZLM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363752546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 47
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-514
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlm@zlm.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administrowanie nieruchomościami komunalnymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DZP.26.46.2025 PIĘCIOLETNIE PRZEGLĄDY ELEKTRYCZNE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4277304-e630-43c1-9d8f-81f2e7f19082
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126508
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005842/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pięcioletnie przeglądy elektryczne dla nieruchomości gminnych, skarbu państwa, prywatnych i współwłasnych na rok 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: rozdział X SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.26.46.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów pięcioletnich elektrycznych, które obejmują badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 725 ze zm.) oraz z § 4-6 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16.08.1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz.U. 1999 Nr 74, poz. 836) w nieruchomościach administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 5 części tj.:
Część 1 (RON Północ, RON ZO):
Nieruchomości stanowiące własność gminy Łódź i Skarbu Państwa: 861 lokali + 3 budynki po dawnych szkołach.
Wykonawca składając ofertę na przedmiotowe usługi winien uwzględnić w cenie oferty, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia: własne narzędzia, materiały oraz sprzęt niezbędne w celu wykonania przedmiotu umowy. W cenie jednostkowej - ryczałtowej za wykonanie przeglądu instalacji elektrycznej w lokalu Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić pomiar instalacji piorunochronnej (odgromowej) budynku. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zerowania instalacji elektrycznej i ewentualnej wymiany gniazd wtyczkowych. Zgodnie z umową najmu, osprzęt (gniazdo wtyczkowe) musi zakupić najemca lokalu. Wykonanie zerowania i ewentualnej wymiany gniazda wtyczkowego musi być uwzględnione w cenie jednostkowej - ryczałtowej za wykonanie przeglądu instalacji elektrycznej w lokalu.
Szczegółowy zakres czynności wymaganych przy badaniu stanu technicznego instalacji elektrycznej określa projekt umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
7. W ramach przedmiotu umowy, zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji opisanego w art. 441 ustawy Pzp. Szczegółowe zasady realizacji prawa opcji zawarte są w projekcie umowy, stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów pięcioletnich elektrycznych, które obejmują badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 725 ze zm.) oraz z § 4-6 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16.08.1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz.U. 1999 Nr 74, poz. 836) w nieruchomościach administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 5 części tj.:
Część 2 (RON Południe, RON ZO):
Nieruchomości stanowiące własność gminy Łódź i Skarbu Państwa: 1327 lokali + 3 budynki po dawnych szkołach. Nieruchomości prywatne i współwłasne: 292 lokale.
Wykonawca składając ofertę na przedmiotowe usługi winien uwzględnić w cenie oferty, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia: własne narzędzia, materiały oraz sprzęt niezbędne w celu wykonania przedmiotu umowy. W cenie jednostkowej - ryczałtowej za wykonanie przeglądu instalacji elektrycznej w lokalu Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić pomiar instalacji piorunochronnej (odgromowej) budynku. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zerowania instalacji elektrycznej i ewentualnej wymiany gniazd wtyczkowych. Zgodnie z umową najmu, osprzęt (gniazdo wtyczkowe) musi zakupić najemca lokalu. Wykonanie zerowania i ewentualnej wymiany gniazda wtyczkowego musi być uwzględnione w cenie jednostkowej - ryczałtowej za wykonanie przeglądu instalacji elektrycznej w lokalu.
Szczegółowy zakres czynności wymaganych przy badaniu stanu technicznego instalacji elektrycznej określa projekt umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
7. W ramach przedmiotu umowy, zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji opisanego w art. 441 ustawy Pzp. Szczegółowe zasady realizacji prawa opcji zawarte są w projekcie umowy, stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów pięcioletnich elektrycznych, które obejmują badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 725 ze zm.) oraz z § 4-6 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16.08.1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz.U. 1999 Nr 74, poz. 836) w nieruchomościach administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 5 części tj.: Część 3 (RON Zachód, RON ZO):
Nieruchomości stanowiące własność gminy Łódź i Skarbu Państwa: 642 lokale + 5 budynków po dawnych szkołach. Nieruchomości prywatne i współwłasne: 1 lokal.
Wykonawca składając ofertę na przedmiotowe usługi winien uwzględnić w cenie oferty, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia: własne narzędzia, materiały oraz sprzęt niezbędne w celu wykonania przedmiotu umowy. W cenie jednostkowej - ryczałtowej za wykonanie przeglądu instalacji elektrycznej w lokalu Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić pomiar instalacji piorunochronnej (odgromowej) budynku. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zerowania instalacji elektrycznej i ewentualnej wymiany gniazd wtyczkowych. Zgodnie z umową najmu, osprzęt (gniazdo wtyczkowe) musi zakupić najemca lokalu. Wykonanie zerowania i ewentualnej wymiany gniazda wtyczkowego musi być uwzględnione w cenie jednostkowej - ryczałtowej za wykonanie przeglądu instalacji elektrycznej w lokalu.
Szczegółowy zakres czynności wymaganych przy badaniu stanu technicznego instalacji elektrycznej określa projekt umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
7. W ramach przedmiotu umowy, zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji opisanego w art. 441 ustawy Pzp. Szczegółowe zasady realizacji prawa opcji zawarte są w projekcie umowy, stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów pięcioletnich elektrycznych, które obejmują badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 725 ze zm.) oraz z § 4-6 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16.08.1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz.U. 1999 Nr 74, poz. 836) w nieruchomościach administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 5 części tj.: Część 4 (RON Centrum, RON ZO):
Nieruchomości stanowiące własność gminy Łódź i Skarbu Państwa: 589 lokali, Nieruchomości prywatne i współwłasne: 532 lokale.
Wykonawca składając ofertę na przedmiotowe usługi winien uwzględnić w cenie oferty, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia: własne narzędzia, materiały oraz sprzęt niezbędne w celu wykonania przedmiotu umowy. W cenie jednostkowej - ryczałtowej za wykonanie przeglądu instalacji elektrycznej w lokalu Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić pomiar instalacji piorunochronnej (odgromowej) budynku. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zerowania instalacji elektrycznej i ewentualnej wymiany gniazd wtyczkowych. Zgodnie z umową najmu, osprzęt (gniazdo wtyczkowe) musi zakupić najemca lokalu. Wykonanie zerowania i ewentualnej wymiany gniazda wtyczkowego musi być uwzględnione w cenie jednostkowej - ryczałtowej za wykonanie przeglądu instalacji elektrycznej w lokalu.
Szczegółowy zakres czynności wymaganych przy badaniu stanu technicznego instalacji elektrycznej określa projekt umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
7. W ramach przedmiotu umowy, zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji opisanego w art. 441 ustawy Pzp. Szczegółowe zasady realizacji prawa opcji zawarte są w projekcie umowy, stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów pięcioletnich elektrycznych, które obejmują badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 725 ze zm.) oraz z § 4-6 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16.08.1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz.U. 1999 Nr 74, poz. 836) w nieruchomościach administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 5 części tj.:Część 5 (RON Wschód, RON ZO):
Nieruchomości stanowiące własność gminy Łódź i Skarbu Państwa: 1157 lokali + Niciarniana 50/52 + 1 budynek po dawnej szkole. Nieruchomości prywatne i współwłasne: 310 lokali.
Wykonawca składając ofertę na przedmiotowe usługi winien uwzględnić w cenie oferty, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia: własne narzędzia, materiały oraz sprzęt niezbędne w celu wykonania przedmiotu umowy. W cenie jednostkowej - ryczałtowej za wykonanie przeglądu instalacji elektrycznej w lokalu Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić pomiar instalacji piorunochronnej (odgromowej) budynku. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zerowania instalacji elektrycznej i ewentualnej wymiany gniazd wtyczkowych. Zgodnie z umową najmu, osprzęt (gniazdo wtyczkowe) musi zakupić najemca lokalu. Wykonanie zerowania i ewentualnej wymiany gniazda wtyczkowego musi być uwzględnione w cenie jednostkowej - ryczałtowej za wykonanie przeglądu instalacji elektrycznej w lokalu.
Szczegółowy zakres czynności wymaganych przy badaniu stanu technicznego instalacji elektrycznej określa projekt umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
7. W ramach przedmiotu umowy, zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji opisanego w art. 441 ustawy Pzp. Szczegółowe zasady realizacji prawa opcji zawarte są w projekcie umowy, stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
VII. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu;
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu;
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu;
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
a) warunki dotyczące doświadczenia:
Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy wykonawca wykaże, że wykonał usługę lub usługi w zakresie przeglądów instalacji elektrycznej wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie o łącznej wartości:
• minimum 30 000,00 zł brutto – składając ofertę na pierwszą część zamówienia,
• minimum 30 000,00 zł brutto – składając ofertę na drugą część zamówienia,
• minimum 30 000,00 zł brutto – składając ofertę na trzecią część zamówienia,
• minimum 30 000,00 zł brutto – składając ofertę na czwartą część zamówienia,
• minimum 50 000,00 zł brutto – składając ofertę na piątą część zamówienia,
W przypadku składania oferty na więcej niż jedna część zamówienia Wykonawca winien wykazać wykonanie usługi lub usług o łącznej wartości odpowiadającej sumie wartości brutto odpowiadającej tym częściom przy czym usługi nie mogą się powtarzać.
Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
b) warunki dotyczące osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy wykonawca wykaże, że dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia, co najmniej osoby posiadające niżej wymienione kwalifikacje.
Składając ofertę na jedną część zamówienia:
minimum 1 osobę: posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z ważnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne GRUPA 1 typ „D”,
oraz
minimum 1 osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne GRUPA 1 typ „E”
przy czym muszą to być 2 różne osoby (osoby nie mogą się powtarzać)
Składając ofertę na dwie części zamówienia:
minimum 2 osoby: posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z ważnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub posiadające aktualne świadectwo kwalifikacyjne GRUPA 1 typ „D”,
oraz
minimum 2 osoby posiadające aktualne świadectwo kwalifikacyjne GRUPA 1 typ „E”.
przy czym muszą to być 4 różne osoby (osoby nie mogą się powtarzać)
Składając ofertę na trzy części zamówienia:
minimum 3 osoby: posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z ważnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub osoby posiadające aktualne świadectwo kwalifikacyjne GRUPA 1 typ „D”,
oraz
minimum 3 osoby posiadające aktualne świadectwo kwalifikacyjne GRUPA 1 typ „E”
przy czym musi to być 6 różnych osób (osoby nie mogą się powtarzać)
Składając ofertę na cztery części zamówienia:
minimum 4 osoby: posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z ważnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub osoby posiadające aktualne świadectwo kwalifikacyjne GRUPA 1 typ „D”,
oraz
minimum 4 osoby posiadające aktualne świadectwo kwalifikacyjne GRUPA 1 typ „E”
przy czym musi to być 8 różnych osób (osoby nie mogą się powtarzać).
Składając ofertę na pięć części zamówienia:
minimum 5 osób: posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z ważnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub osoby posiadające aktualne świadectwo kwalifikacyjne GRUPA 1 typ „D”,
oraz
minimum 5 osób posiadających aktualne świadectwo kwalifikacyjne GRUPA 1 typ „E”
przy czym musi to być 10 różnych osób (osoby nie mogą się powtarzać).
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
Przed podpisaniem umowy wykonawca jest zobowiązany przedstawić ww. dokumenty lub kserokopie dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem.
UWAGA: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określa projekt umowy - zał nr 5 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-10 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-10 11:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-08
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zimowe utrzymanie jezdni w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Trybunalskim.
- Dostawa poleasingowego urządzenia wielofunkcyjnego, sprzętu RTV i AGD oraz audio-wideo dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Dostawa koszul i bluz jednorazowych dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Kursy na prawo jazdy i zawodowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Świadczenie usług doradczych w ramach projektu Rozbudowa Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Łódzkiego (RRSIP WŁ)
- DZP.26.46.2025 PIĘCIOLETNIE PRZEGLĄDY ELEKTRYCZNE
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.46.2025 PIĘCIOLETNIE PRZEGLĄDY ELEKTRYCZNE
- Budowa sali gimnastycznej, samorządowego żłobka oraz samorządowego przedszkola przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Uszczynie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru autorsko-inwestorskiego w ramach zadania "Zielono-niebieskie Bukowno - budowa infrastruktury publicznej w Gminie Bukowno"
- "Opracowanie dokumentacji na zadanie pn.: Likwidacja wyspy ciepła poprzez przebudowę istniejącego parkingu ul. Piłsudskiego"
- Prace instalacyjno- budowlane związane z przygotowaniem pomieszczeń do montażu aparatu do angiografii komputerowej wraz z zakupem i dostawą kolumny anestezjologicznej i wyposażenia.
- Budowa siłowni zewnętrznej przy Szkole Podstawowej nr 28 w Kielcach, ul. Szymanowskiego 5
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.