Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-29
Szczecin: WYNAJEM POWIERZCHNI BILLBOARDOWEJ NA POTRZEBY KAMPANII PROMOCYJNEJ WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO
Numer ogłoszenia: 103765 - 2010; data zamieszczenia: 29.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego , ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 44 67 120, faks 091 44 67 120, 44 67 185.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYNAJEM POWIERZCHNI BILLBOARDOWEJ NA POTRZEBY KAMPANII PROMOCYJNEJ WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem powierzchni billboardowej na potrzeby kampanii promocyjnej Województwa Zachodniopomorskiego szczegółowo opisany w cz. IV SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części wymienione poniżej: a) część I - Kampania bilboardowa w największych miastach Polski; b) część II - Kampania wielkoformatowa w największych miastach Polski; c) część III - Kampania bilboardowa w największych miastach regionu; d) część IV - Kampania wielkoformatowa w największych miastach regionu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, ( przynajmniej do jednej części przedmiotu zamówienia ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech usług wynajmu powierzchni billboardowej wraz z wydrukiem i rozwieszeniem za cenę nie mniejszą niż 30.000,00 zł brutto każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonana należycie. 4. Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Rozdziale VIII pkt 2) należy przedstawić wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, ( przynajmniej do jednej części przedmiotu zamówienia ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech usług wynajmu powierzchni billboardowej (na załączniku nr 4 p.n. Doświadczenie Wykonawcy) wraz z wydrukiem i rozwieszeniem za cenę nie mniejszą niż 30.000,00 zł brutto każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonana należycie. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty poprzez wypełnienie druku ZP - 17 - Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian do treści umowy: d) Zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Strony nie przewidywały w chwili zawierania Umowy. e) Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane przez którąkolwiek ze Stron, ani przez nie zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie może być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze Stron lub niemożność osiągnięcia celu Umowy. Okoliczności powyższe odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, powszechnej niedostępności surowców, niekorzystnych warunków atmosferycznych, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac dodatkowych i zamiennych na realizację przedmiotu umowy. f) W takiej sytuacji, Strony, mając na uwadze poszanowanie wzajemnych interesów, zasady równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodny zamiar wykonania przedmiotu umowy, określą w niezbędnym zakresie wpływ powyższych okoliczności na dotychczasowe prawa i obowiązki. 2. Niezależnie od powyższego, Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. 17. Wszelkie zmiany wprowadzane do niniejszej umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 Prawa zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą. 18. Stosownie do przepisu art. 144 PZP Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy jeżeli zmiany te są dla Zamawiającego korzystne lub wynikły z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; w szczególności w przypadkach wymienionych poniżej: XVII. Termin realizacji przedmiotu umowy 5) Termin realizacji przedmiotu umowy może ulec przesunięciu o czas występowania przeszkód o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej.) np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. XVIII. Wykonawcy 5) Zmiana podmiotowa Wykonawcy dopuszczalna jest wyłącznie w sytuacji gdy nie pociąga za sobą przeniesienia praw i obowiązków wykonawcy umowy na osobę trzecią w trybie art. 519 k.c. XIX. Ustawowa zmiana stawki podatku od towarów i usług 5) Zmiana umowy na skutek zmiany podatku od towarów i usług VAT dopuszczalna jest tylko wówczas gdy konieczność taka powstanie w następstwie okoliczności których nie można było przewidzieć (w tym zmian w przepisach prawa) zaś jedna ze stron mogła by ponieść rażącą stratę w konsekwencji nie wprowadzenia odpowiedniej zmiany. XX. Zmiana obowiązującego wskaźnika cen towarów i usług publikowanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. 5) Zmiana umowy na skutek zmiany obowiązującego wskaźnika cen i towarów publikowanego przez Prezesa GUS dopuszczalna jest tylko wówczas gdy konieczność taka powstanie w następstwie okoliczności których nie można było przewidzieć (w tym zmian w przepisach prawa) zaś jedna ze stron mogła by ponieść rażącą stratę w konsekwencji nie wprowadzenia odpowiedniej zmiany. Zmiany, o których mowa powyżej, mogą zostać wprowadzone za zgodną wolą stron umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Piłsudskiego 40 - 42, 70 - 421 Szczecin (pokój nr 343).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Piłsudskiego 40 - 42, 70 - 421 Szczecin (pokój nr 343).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kampania bilboardowa w największych miastach Polski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnie billboardowe musza znajdować się w następujących miastach w liczbie nie mniejszej od podanej przy nazwie każdego z miast: 1) Wrocław - 20 2) Poznań - 20 3) Warszawa - 20 4) Katowice - 20 Wykonawca musi przygotować mediaplan dotyczący ekspozycji reklamy na powierzchniach billboardowych ww. lokalizacji. Mediaplan musi uwzględnić: a) powierzchnie billboardowe w wyznaczonej lokalizacji o wielkości nie mniejszej niż 12 m2, b) ilość powierzchni w każdym z miast z uwzględnieniem podanych ilości minimalnych c) wielkość każdej z powierzchni, d) dokładny adres każdej z powierzchni e) powierzchnie billboardowe powinny znajdować się w centrum ww. miast lub przy ich głównych ciągach komunikacyjnych, f) każda z powierzchni stojących przy drodze musi znajdować się po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu, g) powierzchnie mogą być nośnikami wolno stojącymi lub powierzchniami, które znajdują się odpowiednio na ścianach budynków lub innych konstrukcji budowlanych, h) podświetlenie lub też oświetlenie całości reklamy wszystkich powierzchni w okresie dnia, gdy nie ma oświetlenia dziennego oraz w nocy, i) wyklejenie nośników 3 odrębnymi projektami - A, B i C Wykonawca w ramach wykonania zamówienia jest również zobowiązany do wydruku i zawieszenia reklamy, na każdej z powierzchni od 01.07.2010 do 15.07.2010, co należy uwzględnić w cenie. Materiał, na jakim należy wykonać wydruk do rozwieszenia na powierzchniach to: winyl lub winyl backlight lub winyl frontlight lub siatka lub siatka z przeplotem papier lub folia. Materiał musi być dostosowany do wielkości i rodzaju nośnika..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. łączna powierzchnia nośników - 70
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kampania wielkoformatowa w największych miastach Polski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnie reklamowe wielkoformatowe muszą znajdować się w ścisłym centrum poniższych miast w liczbie nie mniejszej od podanej przy nazwie każdego z miast: 1) Warszawa - 2 2) Poznań - 2 3) Wrocław - 1 4) Katowice - 1 Wykonawca musi przygotować mediaplan dotyczący ekspozycji reklamy na powierzchniach wielkoformatowych ww. lokalizacji. Mediaplan musi uwzględnić: a) powierzchnie wielkoformatowe w wyznaczonej lokalizacji o wielkości nie mniejszej niż 100m2, b) ilość powierzchni w każdym z miast z uwzględnieniem podanych ilości, minimalnych, c) wielkość każdej z powierzchni, d) dokładny adres każdej z powierzchni e) powierzchnie wielkoformatowe powinny znajdować się w centrum ww. miast lub przy ich głównych ciągach komunikacyjnych, f) każda z powierzchni stojących przy drodze musi znajdować się po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu, g) powierzchnie mogą być nośnikami wolno stojącymi lub powierzchniami, które znajdują się odpowiednio na ścianach budynków lub innych konstrukcji budowlanych, h) podświetlenie lub też oświetlenie całości reklamy w nocy. i) wyklejenie nośników 3 odrębnymi projektami - A, B i C Wykonawca w ramach wykonania zamówienia jest również zobowiązany do wydruku i zawieszenia reklamy, na każdej z powierzchni na wyznaczone okresy dla poszczególnych miast, co należy uwzględnić w cenie: a) Warszawa - 1 nośnik od 01.07 do 31.07.2010 roku (motyw A) oraz 1 nośnik od 01.08 do 31.08.2010 roku (motyw C) b) Poznań - 1 nośnik od 01.07 do 31.07.2010 roku (motyw B) oraz 1 nośnik od 01.08 do 31.08.2010 roku (motyw C) c) Wrocław - 1 nośnik od 01.07 do 31.07.2010 roku (motyw A) d) Katowice - 1 nośnik od 01.07 do 31.07.2010 roku (motyw B) Materiał, na jakim należy wykonać wydruk do rozwieszenia na powierzchniach to: winyl lub winyl backlight lub winyl frontlight lub siatka lub siatka z przeplotem papier lub folia. Materiał musi być dostosowany do wielkości i rodzaju nośnika..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. średnia wielkość wielkiego formatu - 60
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kampania bilboardowa w największych miastach regionu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnie billboardowe musza znajdować się w terenie następujących miast w liczbie nie mniejszej od podanej przy nazwie każdego z miast: 1) Szczecin - 35 2) Koszalin - 10 Wykonawca musi przygotować mediaplan dotyczący ekspozycji reklamy na powierzchniach billboardowych ww. lokalizacji. Mediaplan musi uwzględnić: a) powierzchnie billboardowe w wyznaczonej lokalizacji o wielkości nie mniejszej niż 12 m2, b) ilość powierzchni w każdym z miast z uwzględnieniem podanych ilości minimalnych c) wielkość każdej z powierzchni, d) dokładny adres każdej z powierzchni, e) powierzchnie billboardowe powinny znajdować się w centrum ww. miast lub przy icg głównych ciągach komunikacyjnych, f) każda z powierzchni stojących przy drodze musi znajdować się po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu, g) powierzchnie mogą być nośnikami wolno stojącymi lub powierzchniami, które znajdują się odpowiednio na ścianach budynków lub innych konstrukcji budowlanych h) podświetlenie lub też oświetlenie całości reklamy wszystkich powierzchni w okresie dnia, gdy nie ma oświetlenia dziennego oraz w nocy i) wyklejenie nośników 4 odrębnymi projektami - A, B, C i D, j) przeklejenie 15 nośników po drugich 2 tygodniach kampanii zgodnie z założeniami: 15.06 - 30.06 - motyw A - 15 nośników ( Szczecin 12 nośników, Koszalin 3 nośniki) 01.07 - 15.07 - motyw A - 15 nośników motyw B - 15 nośników (Szczecin 23 nośniki, Koszalin 7 nośników) 15.07 - 31.07 - motyw A - 15 nośników motyw C - 15 nośników motyw D - 15 nośników ( Szczecin 35 nośników, Koszalin 10 nośników) Wykonawca w ramach wykonania zamówienia jest również zobowiązany do wydruku i zawieszenia reklamy, na każdej z powierzchni od 15.06.2010 do 31.07.2010, co należy uwzględnić w cenie. Materiał, na jakim należy wykonać wydruk do rozwieszenia na powierzchniach to: winyl lub winyl backlight lub winyl frontlight lub siatka lub siatka z przeplotem papier lub folia. Materiał musi być dostosowany do wielkości i rodzaju nośnika..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. ilość nosników reklamowych - 70
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kampania wielkoformatowa w największych miastach regionu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnie reklamowe wielkoformatowe muszą znajdować się w ścisłym centrum poniższych miast w liczbie nie mniejszej od podanej przy nazwie każdego z miast: 1) Szczecin - 3 2) Koszalin - 1 Wykonawca musi przygotować mediaplan dotyczący ekspozycji reklamy na powierzchniach billboardowych ww. lokalizacji. Mediaplan musi uwzględnić: a) powierzchnie wielkoformatowe w wyznaczonej lokalizacji o wielkości nie mniejszej niż 100 m2 dla miasta Szczecin oraz 50 m2 dla miasta Koszalin, b) ilość powierzchni w każdym z miast z uwzględnieniem podanych ilości minimalnych. c) wielkość każdej z powierzchni, d) dokładny adres każdej z powierzchni e) powierzchnie wielkoformatowe powinny znajdować się w centrum ww. miast lub przy ich głównych ciągach komunikacyjnych, f) każda z powierzchni stojących przy drodze musi znajdować się po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu, g) powierzchnie mogą być nośnikami wolno stojącymi lub powierzchniami, które znajdują się odpowiednio na ścianach budynków lub innych konstrukcji budowlanych h) podświetlenie lub też oświetlenie całości reklamy w nocy i) wyklejenie nośników 3 odrębnymi projektami - A, B oraz C. Wykonawca w ramach wykonania zamówienia jest również zobowiązany do wydruku poszczególnych projektów i zawieszenia reklamy, na każdej z powierzchni na okres kolejno: Szczecin - 2 nośniki od 01.07 - 31.07.2010 (motyw A i B) oraz 1 nośnik od 01.08 - 31.08.2010 (motyw C) Koszalin - 1 nośnik od 01.08 - 31.08.2010 (motyw C) co należy uwzględnić w cenie. Materiał, na jakim należy wykonać wydruk do rozwieszenia na powierzchniach to: winyl lub winyl backlight lub winyl frontlight lub siatka lub siatka z przeplotem papier lub folia. Materiał musi być dostosowany do wielkości i rodzaju nośnika..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. średnia wielkość wielkiego formatu - 60
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń niezbędnych do realizacji inwestycji polegającej na budowie małej infrastruktury turystycznej nad Jeziorem Szmaragdowym
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej budynku położonego przy ul. Przybrzeżnej 8 w Szczecinie
- Sukcesywne dostawy środków czystości.
- Dostawa samochodu do kształcenia w zawodzie technik pojazdów samochodowych dla Zespołu Szkół Samochodowych w Szczecinie
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji robót, których przedmiotem jest realizacja inwestycji pn.: "Imago Mundi - przebudowa i remont zabytkowego budynku MNS
- Remont lokalu usługowego w budynku przy ul. Nad Odrą 20 w Szczecinie na lokal placówki wsparcia dziennego, wraz z robotami towarzyszącymi - Etap 1
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych Województwa Łódzkiego
- "Emisja oraz obsługa płatnych postów w sieci społecznościowej Facebook, na profilu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego".
- 13/TP1/SZP-2/2025 Zorganizowanie i realizacja wydarzenia pn. "Europejski Szczyt Liderek Nauki i Technologii 2025", które zaplanowano na dzień 5 czerwca 2025 roku w Warszawie.
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.