Ogłoszenie z dnia 2025-04-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji robót, których przedmiotem jest realizacja inwestycji pn.: „Imago Mundi – przebudowa i remont zabytkowego budynku MNS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Staromłyńska 27
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-561
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 4315 200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@muzeum.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.szczecin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji robót, których przedmiotem jest realizacja inwestycji pn.: „Imago Mundi – przebudowa i remont zabytkowego budynku MNS
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d2efb0d-896d-4b2b-be1b-bf64f48f490a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00206557
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00064446/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pełnienie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji robót, których przedmiotem jest realizacja inwestycji pn.: „Imago Mundi – przebudowa i remont zabytkowego budynku MNS
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
w ramach realizacji projektu na lata 2021-2027 pn. „ Imago Mundi – przebudowa i remont zabytkowego budynku Muzeum Narodowego w Szczecinie” współfinansowanego ze środków funduszy Europejskich na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 i Województwa Zachodniopomorskiego.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0d2efb0d-896d-4b2b-be1b-bf64f48f490a3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl .
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
a) w sprawach związanych z procedurą: Pani Monika Skowrońska, e-mail: m.skowronska@muzeum.szczecin.pl
b) w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Pan Dominik Wałdoch,
e-mail: d.waldoch@muzeum.szczecin.pl
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
11. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
biuro@muzeum.szczecin.pl (nie dotyczy składania ofert).
12. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.
13. Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
14. Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty lub składane wraz z ofertą, które są zgodne z ustawą Pzp lub rozporządzeniem
Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o
udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby opatrzone podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego.
15. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia składa się w formie elektronicznej, w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub w formie dokumentowej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AZ.2710.3.2025.MS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Pełnienie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji robót, których przedmiotem jest realizacja inwestycji pn.: „Imago Mundi – przebudowa i remont zabytkowego budynku MNS”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w Załączniku nr 9 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca który wykaże, że dysponuje zespołem składającym się z osób na stanowisku:
i.
1 (jedną) osobę Projektana w specjalności architektonicznej:
• posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania bez ograniczeń w specjalnosci architektonicznej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz
• posiadającą doświadczenie w pełnieniu nadzoru autorskiego (od rozpoczęcia robót budowlanych do ich odbioru końcowego) - w zakresie branży architektonicznej, których przedmiotem była przebudowa lub remont co najmniej jednego obiektu budowlanego wpisanego do rejestru zabytków, o wartości ogólnej umowy o roboty budowlane co najmniej 500.000 zł netto, a usługa ta zakończyła się w okresie ostatnich 10 lat, liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert,
albo
• posiadającą doświadczenie w wykonaniu projektu budowlanego, dla którego uzyskano decyzję o pozwoleniu na budowę – w zakresie branży architektonicznej, a którego przedmiotem była przebudowa lub remont co najmniej jednego obiektu budowlanego, wpisanego do rejestru zabytków o wartości kosztorysowej robót budowlanych co najmniej 500.000 zł netto, a projekt budowlany został wykonany oraz decyzja o pozwoleniu na budowę została uzyskana - w okresie ostatnich 10 lat, liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
1 (jedną) osobę Projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej:
• posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania bez ograniczeń w specjalnosci konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz
• posiadającą doświadczenie w pełnieniu nadzoru autorskiego (od rozpoczęcia robót budowlanych do ich odbioru końcowego) - w zakresie branży konstrukcyjn-budowlanej, a których przedmiotem była przebudowa lub remont co najmniej jednego obiektu budowlanego wpisanego do rejestru zabytków o wartości ogólnej umowy o roboty budowlane co najmniej 500.000 zł netto, a usługa ta zakończyła się w okresie ostatnich 10 lat, liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert,
albo
• posiadającą doświadczenie w wykonaniu projektu budowlanego, dla którego uzyskano decyzję o pozwoleniu na budowę – w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej, a którego przedmiotem była przebudowa lub remont co najmniej jednego obiektu budowlanego, wpisanego do rejestru zabytków o wartości kosztorysowej robót budowlanych co najmniej 500.000 zł netto, a projekt budowlany został wykonany oraz decyzja o pozwoleniu na budowę została uzyskana - w okresie ostatnich 10 lat, liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
1 (jedną) osobę Projektanta w specjalności elektrycznej:
• posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania bez ograniczeń w specjalnosci instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz
• posiadającą doświadczenie w pełnieniu nadzoru autorskiego (od rozpoczęcia robót budowlanych do ich odbioru końcowego) - w zakresie branży elektrycznej, a których przedmiotem była przebudowa lub remont co najmniej jednego obiektu budowlanego wpisanego do rejestru zabytków o wartości ogólnej umowy o roboty budowlane co najmniej 500.000 zł netto, a usługa ta zakończyła się w okresie ostatnich 10 lat, liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert,
albo
• posiadającą doświadczenie w wykonaniu projektu budowlanego, dla którego uzyskano decyzję o pozwoleniu na budowę – w zakresie branży elektrycznej, a którego przedmiotem była przebudowa lub remont co najmniej jednego obiektu budowlanego, wpisanego do rejestru zabytków o wartości kosztorysowej robót budowlanych co najmniej 500.000 zł netto, a projekt budowlany został wykonany oraz decyzja o pozwoleniu na budowę została uzyskana - w okresie ostatnich 10 lat, liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
1 (jedną) osobę Projektanta w specjalności sanitarnej:
• posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania bez ograniczeń w specjalnosci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz
• posiadającą doświadczenie w pełnieniu nadzoru autorskiego (od rozpoczęcia robót budowlanych do ich odbioru końcowego) - w zakresie branży sanitarnej, a których przedmiotem była przebudowa lub remont co najmniej jednego obiektu budowlanego wpisanego do rejestru zabytków o wartości ogólnej umowy o roboty budowlane co najmniej 500.000 zł netto, a usługa ta zakończyła się w okresie ostatnich 10 lat, liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert,
albo
• posiadającą doświadczenie w wykonaniu projektu budowlanego, dla którego uzyskano decyzję o pozwoleniu na budowę – w zakresie branży sanitarnej, a którego przedmiotem była przebudowa lub remont co najmniej jednego obiektu budowlanego, wpisanego do rejestru zabytków o wartości kosztorysowej robót budowlanych co najmniej 500.000 zł netto, a projekt budowlany został wykonany oraz decyzja o pozwoleniu na budowę została uzyskana - w okresie ostatnich 10 lat, liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Uwaga:
Zamawiający dopuszcza możliwość połączenia funkcji Nadzoru autorskiego wymaganych branż pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
Uwaga:
• Przez rejestr zabytków Zamawiający rozumie każdy, tak w Europie, jak i na świecie rejestr bądź wykaz zabytków będący odpowiednikiem rejestru zabytków w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2024 poz. 1292, 1907 ze zm.)
• Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
• Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. W stosunku do obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023r. poz.334 z późn. zm. ).
• Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r., poz. 1616 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 4 do SWZ,
b) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
c) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP - w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie:
i. art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP
ii. art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
iii. art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
i. art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP
ii. art. 109 ust. 1 pkt.5 PZP
iii. art. 109 ust. 1 pkt 6 PZP
iv. art. 109 ust. 1 pkt 7 PZP
v. art. 109 ust. 1 pkt 8 PZP
vi. art. 109 ust. 1 pkt 10 PZP
(wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, doświadczenia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1500 zł.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku - Bank Gospodarstwa Krajowego, Oddział Szczecin, ul. Tkacka 4 , 70-556 Szczecin nr rachunku: 68 1130 1176 0022 2063 6520 0004 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Pełnienie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji robót, których przedmiotem jest realizacja inwestycji pn.: „Imago Mundi – przebudowa i remont zabytkowego budynku MNS”. . Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.
6. Treść wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2. ppkt 2)-4) SWZ musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib;
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby w treści wadium wnoszonego w formach, o których mowa w pkt 2. ppkt 2)-4 ) SWZ zostali wymienieni wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia albo powinno z niej wynikać, że Wykonawca, na którego gwarancja/poręczenie zostały wystawione działa w imieniu innych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, bądź w ich treści powinien zostać ujęty szerszy zakres odpowiedzialności gwaranta/poręczyciela niż tylko dotyczący działań/zaniechań odnoszących się do Wykonawcy, na którego gwarancja/poręczenie to zostało wystawione
8. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust.1 PZP stanowiące załączniki nr 2 oraz 3, składa każdy z Wykonawców.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. Dokumenty wspólne, takie jak np.: oferta cenowa, wykaz dostaw, itp. składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną,
7. Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
9. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.
10. W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
11. W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami w SWZ i wzorem umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-12 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-12 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-10
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający informuje, że obecnie trwa postępowanie na wybór Wykonawcy robót budowlanych w oparciu o wykonaną dokumentację projektową oraz nadzór inwestorski . Wszelkie informacje dot. przetargu na realizacje oraz dokumentacja projektowa oraz nadzór inwestorski znajdują się na stronie:https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9809ac42-0b08-4394-a4c8-673569179509
oraz
https://bip.muzeum.szczecin.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-o-wartosci-rownej-lub-przekraczajacej-130-tys-zl/451-przebudowa-i-remont-zabytkowego-budynku-mns-w-trakcie-realizacji-inwestycji-w-ramach-projektu-na-lata-2021-2027-pod-nazwa-imago-mundi-przebudowa-i-remont-zabytkowego-budynku-mns.html
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de98d50a-cbeb-4892-aa86-64e20108bc2e
oraz
https://bip.muzeum.szczecin.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-o-wartosci-rownej-lub-przekraczajacej-130-tys-zl/456-pelnienie-funkcji-koordynatora-zespolu-inspektorow-nadzoru-inwestorskiego-oraz-zapewnienie-inspektorskiego-nadzoru-inwestorskiego-nad-robotami-budowlanymi-przy-realizacji-robot-ktorych-przedmiotem-jest-realizacja-inwestycji-pn-imago-mundi-przebudowa.html
1. Okres realizacji Przedmiotu Umowy obejmuje czas od zawarcia Umowy, poprzez czas trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych (Etap I), następnie okres realizacji umowy o wykonanie robót budowlanych (Etap II), z zastrzeżeniem dalszych postanowień Umowy.
2. Szacowany czas trwania Etapu I (od zawarcia umowy do wyłonienia wykonawcy robót budowlanych) – do 5 miesięcy od zawarcia Umowy;
3. Szacowany czas trwania Etapu II (etap realizacji umowy o wykonanie robót budowlanych -Zamawiający szacuje 18 miesięcy na wykonanie robót budowlanych – przy czym Wykonawca musi założyć termin do 23 miesięcy trwania tego Etapu II
Strony potwierdzają sobie wzajemnie, iż są świadome ryzyka przedłużenia terminów, o których mowa w ust. 2,3 z przyczyn związanych z realizacją Zadania Inwestycyjnego. W takich przypadkach Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji Przedmiotu Umowy stosownie do faktycznego terminu zakończenia Zadania Inwestycyjnego z zastrzeżeniem, że Przedmiot Umowy nie będzie realizowany jednak dłużej niż do upływu 28 miesięcy od dnia zawarcia Umowy.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej budynku położonego przy ul. Przybrzeżnej 8 w Szczecinie
- Sukcesywne dostawy środków czystości.
- Dostawa samochodu do kształcenia w zawodzie technik pojazdów samochodowych dla Zespołu Szkół Samochodowych w Szczecinie
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji robót, których przedmiotem jest realizacja inwestycji pn.: "Imago Mundi - przebudowa i remont zabytkowego budynku MNS
- Remont lokalu usługowego w budynku przy ul. Nad Odrą 20 w Szczecinie na lokal placówki wsparcia dziennego, wraz z robotami towarzyszącymi - Etap 1
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do realizacji zadań Projektów pn. Regionalne Centrum Kryzysowe, Social Silver, Centrum Usług Społecznych w Szczecinie oraz na potrzeby MOPR.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie budynku administracyjno-hotelowego do decyzji p.poż.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Tarnawa Dolna i Tarnawa Górna"
- Opracowanie dokumentacji projektowych przebudowy dróg na terenie Gminy i Miasta Lwówek Śląski wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego, z podziałem na 3 części
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji robót, których przedmiotem jest realizacja inwestycji pn.: "Imago Mundi - przebudowa i remont zabytkowego budynku MNS
- Sporządzenie dokumentacji projektowej ulic: Różana w Białczu, Wierzbowa, Zaułek Wodny, Rybacka, Kosynierów Mirosławskich w Witnicy.
- Opracowanie dok. proj. na modern. bud. warszt. szkolnych: ZST i O w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 57 - część I, CKZ Nr 2 w ZSM w Białymstoku, ul. Broniewskiego 14 - część II, wraz z pełn. nadz. aut.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.