To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-04-26
Wrocław: Dostawa papieru i materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 103924 - 2016; data zamieszczenia: 26.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46066 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru i materiałów biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru i materiałów biurowych. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym rodzaje i ilości zamawianych materiałów, zostały ujęte w załącznikach numer 1.1 - 1.4 do SIWZ. Oferty częściowe: Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części. Część 1: dostawa materiałów wskazanych w załączniku numer 1.1 do SIWZ, Część 2: dostawa materiałów wskazanych w załączniku numer 1.2 do SIWZ, Część 3: dostawa materiałów wskazanych w załączniku numer 1.3 do SIWZ, Część 4: dostawa materiałów wskazanych w załączniku numer 1.4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej, dwóch, trzech lub czterech częściach postępowania. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na cały asortyment wskazany w załączniku asortymentowym przypisanym do danej części postępowania. Termin realizacji zamówienia i miejsce dostawy: Dostawy będą realizowane do dnia 31.12.2016 r. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, w terminach wskazanych przez Wykonawcę w ofercie, na podstawie zamówień jednostkowych składanych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot umowy na własny koszt do: - dla części 1 i 2 postępowania - magazynu Wydziału Zaopatrzenia KWP we Wrocławiu, przy ul. Sokolniczej 12, 53-676 Wrocław, - dla części 3 i 4 postępowania - Laboratorium Kryminalistycznego KWP we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.92.30 - Koperty 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.42 - Papier fotokopiujący i kserograficzny 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 18.93.00.00 - Worki i torby .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów wskazanych w załączniku numer 1.1 do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Celta Sp.j., ul. Krakowska 29d, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 199988,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 286844,00
Oferta z najniższą ceną: 286844,00 / Oferta z najwyższą ceną: 319332,18
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów wskazanych w załączniku numer 1.2 do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDWARD SIERPOWICZ PARTNER PAPES
jakie przetargi wygrała firma
EDWARD SIERPOWICZ PARTNER PAPES
- Partner Papes Sp. z o.o., ul. Wagonowa 28a, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79854,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40627,23
Oferta z najniższą ceną: 40627,23 / Oferta z najwyższą ceną: 47024,77
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa materiałów wskazanych w załączniku numer 1.3 do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Celta Sp.j., ul. Krakowska 29d, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16071,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19602,30
Oferta z najniższą ceną: 19602,30 / Oferta z najwyższą ceną: 23931,58
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa materiałów wskazanych w załączniku numer 1.4 do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Celta Sp.j., ul. Krakowska 29d, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2660,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3232,74
Oferta z najniższą ceną: 3232,74 / Oferta z najwyższą ceną: 3677,68
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont dachu budynku przy ul. Karczemnej 12 we Wrocławiu.
- Świadczenie usług wydawania i dystrybucji czasopism naukowych w formie elektronicznej - powtórka
- Remont kuchni wraz z wymianą instalacji elektrycznej w kuchni, w budynku internatu Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHPw Mysłakowicach
- Zakup wraz z dostawą sprzętu poligraficznego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki.
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCH NA POTRZEBY AKADEMII WOJSK LĄDOWYCH WE WROCŁAWIU - Umowa ramowa
- Dostawa kolorowego powielacza cyfrowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi dla Działu Poligrafii Urzędu Miejskiego Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa środków czystości na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce"
- Dostawa nowych worków , jako zamówienie podzielone na zadania: Zadanie nr 1. Dostawa nowych worków na odpady komunalne z nadrukiem. Zadanie nr 2. Dostawa nowych worków bez nadruku."
- BZP.271.26.2025 Dostawa papieru na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza na rok 2025
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Dostawa papieru i artykułów biurowych z podziałem na 3 części
- Sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji, środków czystości, artykułów jednorazowych, środków do pralni do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.