eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WładysławowoSukcesywne dostawy środków do dezynfekcji, środków czystości, artykułów jednorazowych, środków do pralni do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu



Ogłoszenie z dnia 2025-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji, środków czystości, artykułów jednorazowych, środków do pralni do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu z siedzibą w Warszawie, (00-449), ul. Łazienkowska 6A, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie (84-120) ul. Żeromskiego 52

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14273335600035

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 52

1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.wladyslawowo@cos.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cos.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji, środków czystości, artykułów jednorazowych, środków do pralni do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0aaf3fc5-e3e3-44e4-9622-38c7b18cd522

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00175951

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031387/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Sukcesywne dostawy środków czystości różnych do COS OPO we Władysławowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0aaf3fc5-e3e3-44e4-9622-38c7b18cd522

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
9. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
10. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. – nie dotyczy niniejszego postepowania
11. Informacje, oświadczenia lub dokumenty , inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
12. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
13. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centralny Ośrodek Sportu, ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa.
 Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: iod@cos.pl, tel. 513790306 ;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ” SUKCESYWNE DOSTAWY Środków czystości i innych WRAZ Z USŁUGĄ TRANSPORTU DO OŚRODKA PRZYGOTOWAŃ OLIMPIJSKICH WE WŁADYSŁAWOWIE” odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2024 poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 11/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 - środki do dezynfekcji
Preparat myjąco-dezynfekujący do nieinwazyjnych urządzeń medycznych oraz powierzchni nieporowatych. Posiada działanie bakteriobójcze, grzybobójcze, wirusobójcze, sporobójcze i pratkobójcze. 5l. - OXIVIR PLUS szt. 5
Preparat myjąco-dezynfekujący do nieinwazyjnych urządzeń medycznych oraz powierzchni nieporowatych. Posiada działanie bakteriobójcze, grzybobójcze, wirusobójcze, sporobójcze i pratkobójcze. 0,75 l. - OXIVIR PLUS szt. 8
Płyn do dezynfekcji rąk ECOLAB 500 ML typu Skinman Soft Protect lub produkt równoważny.Gotowy płyn do higienicznej dezynfekcji rąk, preparat posiada właściwości bakteriobójcze, prątkobójcze, drożdżobójcze, wirusobójcze. Zawiera witaminę E, glicerynę i pantenol - zapobiega wysuszaniu rąk i utrzymuje elastyczność skóry, dzięki właściwościom nawilżającym i regenerującym. szt. 5
Płyn do dezynfekcji rąk metodą wcierania,alkoholowo-wodny, tiksotropowy żel do higienicznej dezynfekcji rąk. Preparat posiada pełne działanie wirusobójcze potwierdzone zgodnie z aktualnymi normami EN, bez zapachu i barwników, minimalna zawartośc alkoholu 70%, opakowanie 500 ml. z pompką - ANIOSGEL 800 szt. 20
Płyn do dezynfekcji rąk metodą wcierania,alkoholowo-wodny, tiksotropowy żel do higienicznej dezynfekcji rąk. Preparat posiada pełne działanie wirusobójcze potwierdzone zgodnie z aktualnymi normami EN, bez zapachu i barwników,minimalna zawartośc alkoholu 70%, opakowanie 5 l. - ANIOSGEL 800 szt. 10

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 - Dział Gastronomii, Sportu, Rehabilitacji, Usług - Artykuły jednorazowe i do sprzątania
Ręczniki papierowe jednowarstwowe, białe , makulaturowe, składane w systemie Z-Z; wymiary 23 cm x 25 cm; gramatura 36g/m; gofrowane, wodoodporne; bezzapachowe; opakowanie: ilość listków w bindzie: 200 szt., ilość listków w kartonie: 20 bind x 200 sztuk = 4000 listków. karton 126
Papier toaletowy standard, biały, mocny, dwuwarstwowy, perforowany, średnica rolki minimum 12 cm, średnica tulei max 4 cm, długość listka min. 10 cm, min. 200 listków, długość rolki min. 20 metrów. rolka 18000
Papier toaletowy, mocny, dwuwarstwowy, średnica rolki 135 mm, długość min. 96 mb , 800 listków, szerokość listka 100 mm , perforowany, do automatów np. typu Katrin System Toilet Plus (pasujący do posiadanych przez Zamawiającego pojemników) (1karton - 36 rolek) lub produkt równoważny karton 5
Papier typu: JUMBO, dwuwarstwowy, szerokośc rolki 9 cm, kolor biały rolka 70
ŚCIERKA Z MIKROFIBRY DO SPRZĄTANIA (oprócz czerwonej farbuje) wymiary 32 cm x 32 cm. szt. 150
ŚCIERKA Z MIKROFIBRY DO SPRZĄTANIA (oprócz czerwonej farbuje) wymiary 50 cm x 60 cm. szt. 60
WORKI NA ŚMIECI 35 L. Czarne, mocne zgrzewy, wytrzymałe, o grubości folii nie mniej niż 30 mikronów, nie pękające, pakowane w rolce, wykonane z polietylenu LDPE szt. 6000
WORKI NA ŚMIECI 60 L.Czarne, mocne zgrzewy, wytrzymałe, o grubości folii nie mniej niż 30 mikronów, nie pękające, pakowane w rolce, wykonane z polietylenu LDPE szt. 8000
WORKI NA ŚMIECI 120 L. Czarne, mocne zgrzewy, wytrzymałe, o grubości folii nie mniej niż 40 mikronów, nie pękające, pakowane w rolce, wykonane z polietylenu LDPE szt. 630
WORKI NA ŚMIECI 160 L. Czarne, mocne zgrzewy, wytrzymałe, o grubości folii nie mniej niż 45 mikronów, nie pękające, pakowane w rolce, wykonane z polietylenu LDPE szt. 5200
Ręczniki papierowe celulozowe - dwuwarstwowe, białe, o mocnej strukturze, średnica rolki 255 mm, długość min 250 m, szerokość minimum 220 mm, do mycia okien dobrze wchłaniające wodę, nie pozostawiające smug rolka 350
Mop typu włoskiego popularnie zwany "sukienką", bardzo trwały i chłonny, z żółtej mikrofibry min. 26 cm, u nasady plastikowe owalne (wrzecionowate) umocowanie do wkręcanego (gwint) kija, w środku mopa gąbka szorująca, typu "Gosia" lub produkt równoważny. szt. 150
Reklamówki tzw. koszulki rozmiar 30/10/55, wytrzymałe, dobrze zgrzewane. szt. 7000
Worki do odkurzacza KARCHER Typ KARCHER COMMERCIAL T7/1 szt. 30
Worki do odkurzacza KARCHER Typ KARCHER COMMERCIAL T12/1 szt. 5
Worki do odkurzacza ZELMER, typ:IZ-49.4020PF (4 sztuki) opakowanie 30
Worki do odkurzacza SPRINTUS ARUS, worek z wielowarstwowej włókniny, pojemność worka 7,5l (10 sztuk) opakowanie 180
Rekawice gumowe, wykonane z lateksu, wielokrotnego użytku, wyprofilowane, flokowane bawełną, z teksturowanymi palcami i wnętrzem dłoni, przylegające do dłoni, praktyczne do sprzątania. Rózne rozmiary. VILEDA para 25
Rękawice nitrylowe jednorazowe 100 sztuk w opakowaniu, produkt zgodny z normami: EN 980, EN 1041, EN ISO 14971, EN ISO 13485, EN 455-1, EN 455-2, EN 455-3, EN 455-4. Spełniający wymagania Dyrektywy Rady 93/42/EWG znowelizowanej Dyrektywą 2007/47/WE oraz Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o Wyrobach Medycznych (Dz.U.2010, Nr 107, poz.679). EN 374-1 z wyłączeniem punktu 5.3.2, EN 374-2, EN 420. Spełniający wymagania Dyrektywy 89/686/EEC jako środek ochrony indywidualnej (PPE) kategorii I (cat.I) do minimalnego ryzyka- CZARNE, NIEBIESKIE, BIAŁE- rozmiary od S do XL karton 250
Ścierka pomarańczowa podłogowa 50 cm x 60 cm, pakowana pojedynczo, bardzo gruba i wytrzymała. szt. 200
Gąbka-zmywak,profesjonalna, ogólnego stosowania gąbka, pianka żółta, fibra zielona, minimalne wymiary 10 cm x 6 cm. szt. 100
Szczotka do naczyń z rączką typu szwedka, podłużna szt. 100
ŚCIERKA VILEDA PCA MICRO szt. 55
MOP płaski VILEDA ULTRAMAX - wkład, 35 x 14 cm, szt. 10
Vileda mop ultramax- zestaw (mop płaski z trzyczęściowym drązkiem, wiadro z sitkiem) szt. 10
Szczotka (miotła) VILEDA Classica 2 in1 - 30 cm (bez kija) szt. 50
Miotła zwykła drewniana szer 40 cm, włosie mieszane, gwint + kij drewniany 150 cm z gwintem nacinanym w drewnie szt. 5
Szufelka i zmiotka 2w1 VILEDA , zmiotka z szufelką z wysokiej jakości materiału, zmiotka posiada dwa rodzaje włosia, zmiotka dzięki swojej budowie i wyprofilowanemu włosiu dociera do kątów, szufelka zakończona praktyczną gumką, dzięki czemu precyzyjnie można zgarnąć na nią brud i kurz, praktyczne i nowoczesne mocowanie zmiotki do szufelki szt. 20
Ściągaczka do szyb 30 cm z krótką rączką szt. 20
WORKI NA ŚMIECI 80 L.Czarne, mocne zgrzewy, wytrzymałe, o grubości folii nie mniej niż 30 mikronów, nie pękające, pakowane w rolce, wykonane z polietylenu LDPE szt. 900
Szczotka do WC wkład szt. 60
Folia spożywcza 50 cm x min 200 m w 1 opakowaniu op 70
Folia spożywcza 30 cm x min 200 m w 1 opakowaniu op 70
Folia aluminiowa 200 m w 1 opakowaniu op 70
Druciaki do szorowania szt. 20
Zestaw sztućców (łyżka, nóż, widelec) z włókien drzewnych, wytrzymałe, kolor naturalny, opakowanie min. 250 szt. op. 30
Talerzyki papierowe min. 100 szt. w opakowaniu op. 100
Serwetki min. 1000 szt. w opakowaniu op 1500
Serwetka fizelinowa duni 40x40 min. 50 szt. w opakowaniu różne kolory op 20
Worki do szprycowania 530x275 min. 100 szt. w opakowaniu op 3
Worki na śmieci 360 l min. 10 szt. w opakowaniu op 20
Pojemnik do posiłku na wynos tzw. Menubox, 1 op min. 125 szt. op 3
Talerzyk z trzciny cukrowej śr. 17 mm, opakowanie 100 szt. op 200
Miseczka z trzciny cukrowej, 350 ml, opakowanie 100 szt. op 200
Tacki papierowe, 13 cm x 17 cm, opakowanie 100 szt. op 100
Brykiet drzewny wyprodukowany z węgla drzewnego, zastosowanie- grill, opakowanie 2,5 kg op 70
Podpałka so grilla w kostkach, opakowanie min 40 kostek max 50 kostek op 20
Rozpałka parafinowa do grilla, opakowanie 1 l op 40
Wykałaczki drewniane pojedynczo pakowane, okrągłe, długość 6,5 cm, opakowanie 1000 szt. op 10
Patyczki do szaszłyków, długość 25 cm, opakowanie 100 szt. op 20
Kubki papierowe 250 ml do ciepłych napoi, opakowanie 100 szt. op 100
Kosz na śmieci 60 l, plastikowy, biały z pokrywką ruchomą szt. 100
Szczotka do odkurzacza Sprintus Ares szt. 25

4.2.6.) Główny kod CPV: 33771000-5 - Toaletowe produkty z papieru

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33761000-2 - Papier toaletowy

39514200-0 - Ścierki

18930000-7 - Worki i torby

18937000-6 - Torebki do pakowania towarów

39222120-1 - Kubki jednorazowe

44174000-0 - Folia

39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym

39222110-8 - Sztućce i talerze jednorazowe

39513200-3 - Serwety stołowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 - Dział Usług - Środki do prania w pralni
1. Płyn do prania- pojemność 25 kg, usuwa ciężkie zabrudzenia i trudne plamy,barwa różowa, rozpuszczalny w wodzie, hipoalergiczny, zapach kwiatowy, delikatny, roztwór pH 11-12,5% - TENSO szt. 18
2. Wybielacz do tkanin- pojemność 20 kg, postać płynna, bezbarwny, zapach drażniący, pH 1,5-4/20 stopni C, miesza się w wodzie w stopniu nieograniczonym, temp. topnienia/ krzepnięcia -33 stopnie C roztwór 33%, początkowa temp wrzenia 108 stopni roztwór 35%. - WASH OXY PLUS szt. 13
3 Odplamiacz - wzmacniacz alkaliczności; - pojemność 25 kg, niepalny, całkowita rozpuszczalność w zimnej wodzie, gęstość względna 1.33g/cm sześcienny/20 stopni C, - WASH BOOSTER szt. 8
4 Płyn do płukania - pojemność 25kg, jako środek zmiękczający tkaniny, postać płynna, barwa biała, zapach słodki, kwiatowy, rozpuszczalny w wodzie. - SAUVINOL szt. 15
5 Środek czyszczący/ myjący - dodatek do prania, zastosowanie w pralni przemysłowej, do pralnia profesjonalnego, pojemność 25kg, postać płynna, wygląd przejrzysty do mętnego, barwa jasnożółta lub bursztynowa, rozpuszczalny w wodzie. HUMECTIL szt. 8
6 Proszek do prania- pojemność 20kg, usuwa ciężkie i silne zabrudzenia, stan skupienia stały, barwa biała, zapach przyjemny, kwiatowy, hipoalergiczny, rozpuszczalny w wodzie. - INTEGRAL szt. 10
7 Chlor - pojemność 15kg, przeznaczony do usuwania bardzo trudnych zabrudzeń i plam, stan skupienia stały, w postaci tabletek, barwa biała, bez zapachu, nie może ulegać samozapłonowi, całkowita rozpuszczalność w wodzie. - CLOROSAN szt. 6
8 Tabletki solne do systemów zmiękczania wody, op. 25 kg op. 300

4.2.6.) Główny kod CPV: 39831000-6 - Preparaty piorące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39137000-1 - Zmiękczacze wody

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 - Środki czystości - Dział Gastronomii, Sportu, Rehabilitacji, Usług - płyny, mleczka, żele
1 Zagęszczony płyn czyszcząco dezynfekujący posiadający właściwości dezynfekujące i wybielające (zawiera podchloryn sodu). Zapobiegający powstawaniu osadów i zanieczyszczeń, usuwający nieprzyjemne zapachy oraz zwalczający wszelkie szkodliwe dla zdrowia drobnoustroje. Dzięki zagęszczonej konsystencji preparat dłużej przywiera do czyszczonej powierzchni, skuteczny przeciwko bakteriom, grzybom i wirusom. Może być używany bez rozcieńczenia - w kuchni, łazience, w toalecie oraz w okolicach otworów kanalizacyjnych, śmietników, jak i w rozcieńczeniu - do podłóg i płytek ceramicznych. Może być używany również do czyszczenia i dezynfekcji kabin i zasłon prysznicowych 1l. - DOMESTOS szt. 350
2 Gotowy do użycia płyn do mycia i odkamieniania powierzchni sanitarnych na bazie kwasu cytrynowego, przeznaczony do usuwania kamienia wapiennego, osadów mydła i innych zabrudzeń z powierzchni łazienkowych. Polecany do czyszczenia wanien prysznicy umywalek WC itp. 0, 75 l. - CIF WASHROOM CLEANER szt. 25
3 Środek o gęstej konsystencji do czyszczenia uporczywego brudu, osadów z kamienia, przypalonych resztek, pleśni, mydła, osadów z rdzy oraz uporczywych zabrudzeń pochodzenia tłuszczowego, zawierający aktywny tlen. 0,75 l. - CIF mleczko do czyszczenia szt. 70
4 Środek przeznaczony do mycia framug, szyb, luster i innych powierzchni szklanych, skutecznie usuwa kurz i brud, gwarantuje połysk bez smug, szybko schnący. Płyn szybkoschnący, na bazie alkoholu ze spryskiwaczem.0,5 l - CLIN płyn do czyszczenia okien + spryskiwacz szt. 250
5 Skoncentrowany preparat do mycia podłóg na bazie aktywnego tlenu. Produkt przeznaczony do mycia powierzchni ceramicznych, wykonanych z tworzyw sztucznych lub pomalowanych farba olejną, niezabezpieczonych podłóg, ścian, laminatów itp. Produkt pozostawia świeży, przyjemny zapach. Nie wymaga spłukiwania. Nie pozostawiający smug na mytej powierzchni. Mycie bieżące. Środek do mycia i pielęgnacji wszelkich zmywalnych powierzchni. Skutecznie usuwający zabrudzenia, nie pozostawiający smug, pozostawiający długotrwały przyjemny zapach. 5l. - CIF OXY GEL szt. 30
6 Płyn przeznaczony do czyszczenia kabin prysznicowych ze szkła lub plastiku, umywalek i toalet, armatury łazienkowej, powierzchni chromowych i zlewów ze stali nierdzewnej. Skutecznie usuwający - bez szorowania, kamień, rdzę, zacieki z twardej wody, osady z mydła i inne uporczywe zabrudzenia. 0,45 l - CILIT Kamień i rdza szt. 130
7 Żel przeznaczony do skutecznego usuwania osadów kamiennych, osadów z mydła i innych rodzajów brudu z glazury. Preparat powinien pozostawiać świeży zapach i czystą, lśniąca powierzchnię glazury, terakoty itp. 0,5 l AJAX żel do łazienek szt. 150
8 Odświeżacz powietrza elektryczny 0,02l. - BRISE szt. 20
9 Wkład/zapas 0,02l. - BRISE /do pozycji powyżej/ szt. 20
10 Odświeżacz powietrza w aerozolu 0,30 l. - BRISE szt. 40
11 Środek przeznaczony do usuwania kamienia skutecznie odkamienia czajniki zwykłe i elektryczne, zaparzacze, ekspresy ciśnieniowe i przelewowe, inne urządzenia, naczynia i powierzchnie gdzie powstaje osad z wody. Bardzo wydajny. Bezpieczny dla czyszczonych urządzeń., opakowanie 150 g - KAMIX szt. 130
12 Mydło w płynie o dobrych właściwościach myjących, antybakteryjne, białe, o miłym zapachu. 5l. - BARON szt. 50
13 Płyn do naczyń przyjemnym zapachu, skutecznie rozpuszczający brud, wytwarzający aktywną pianę i nadający połysk. 5l. - LUDWIK szt. 50
14 Środek myjąco-dezynfekujący kwaśny o właściwościach bakterio i grzybobójczych, posiada właściwości myjące i okamieniające, stosowany do wanien w hydroterapii. 1 l. - GOLIAT szt. 11
15 Preparat do usuwania etykiet śladów po flamastrach w areozolu, środek do usuwania naklejek samoprzylepnych. 0,20 l. - LABEL OFF 50 szt. 15
16 Silnie skoncentrowany środek odtłuszczający o cytrynowym zapachu, przeznaczony do usuwania nawet najbardziej uciążliwych zabrudzeń powstałych na każdej powierzchni, środek głęboko wnikający i usuwający najcięższe zabrudzenia i tłuste plamy Opakowanie 0,75 l., spray płyn, - MEGLIO szt. 30
17 Płyn do czyszczenia łazienki. Idealnie czyści: umywalki, wanny, kabiny prysznicowe, kafelki, toalety, szkło, powierzchnie ceramiczne, stal nierdzewną. Formuła skoncentrowana na kwasku cytrynowym usuwa 100% osadów z kamienia a substancje aktywne pochodzenia naturalnego. Poręczny spryskiwacz. 0,75 l. CILIT BANG spray szt. 90
18 Uniwersalny płyn do mycia na bazie alkoholu , nie pozostawiający smug, przeznaczony do powierzchni o wysokim połysku. 1 l. - KIEHL KERADET AKTIV szt. 20
19 Płyn uniwersalny do mycia dużych i gładkich powierzchni błyskawicznie przywraca czyszczonym miejscom blask, skutecznie usuwa zabrudzenia ze zlewów, kuchenek i umywalek pozostawiając na długo przyjemny zapach. 1 l. AJAX FLORAL FIESTA szt. 150
20 Środek do usuwania pleśni, grzybów i nalotów. 0,5 l. - SAVO szt. 10
21 Uniwersalny koncentrat do mycia doskonale usuwa silne zabrudzenia, dokładnie czyści głęboko osadzony brud. Pozostawia powierzchnie czyste i nadaje im delikatny połysk. Przeznaczony do wszystkich powierzchni zmywalnych. 5l. - FLOR uniwersalny. szt. 10
22 Mydełka hotelowe, waga od 15 do 20 g, bezzapachowe, antyalergiczne, kolor biały lub kremowy. szt. 2500
23 Szampon/żel do mycia ciała i włosów, pojemność od 20 do 30 ml, kolor płynu biały lub kremowy, bezzapachowy, antyalergiczny. szt. 3000
24 Środek do udrażniania rur kanalizacyjnych, formuła na kwasie siarkowym 20%, nie powoduje korozji, nie niszczy żeliwa, pcv i plastiku, rozpuszcza każdy rodzaj zanieczyszczeń, poj. 0,75 l, typu Melt szt. 30
25 Profesjonalny preparat do nabłyszczania i polerowania stali. Skutecznie usuwa tłusty brud, ślady palców oraz kurz. Pozostawia na powierzchni delikatny połysk, opakowanie 1 l -Hendi szt. 30

4.2.6.) Główny kod CPV: 39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39831240-0 - Preparaty czyszczące

39811100-1 - Odświeżacze powietrza

33711900-6 - Mydło

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39831220-4 - Środki odtłuszczające

24457000-2 - Środki grzybobójcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące użytkowania, przechowywania, pakowania i transportu zawarte w polskich normach przenoszących normy europejskie oraz posiadać ważne terminy przydatności do użycia, a wykonawca powinien posiadać atesty i/lub pozwolenia potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają wskazanym normom (wymagane jest posiadanie, w szczególności dokumentacji typu: karty charakterystyki, decyzje o dopuszczeniu do stosowania lub wpis na listę produktów biobójczych jeżeli jest obowiązkowe). Dokumenty zindywidualizowane dla danego produktu zostaną dostarczone w momencie pierwszej dostawy danego produktu.
1.Wymagane jest złożenie odpowiedniego oświadczenia o treści wskazanej w pkt. 8 uzupełniającego formularza ofertowego - załącznik nr 2 do SWZ
2. oraz informacje o cechach oferowanych produktów – kol. 4 tabeli asortymentowej w załączniku nr 2 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Oświadczenie o treści wskazanej w pkt. 8 uzupełniającego formularza ofertowego - załącznik nr 2 do SWZ oraz informacje o cechach oferowanych produktów – kol. 4 tabeli asortymentowej w załączniku nr 2 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz.U. z 2024 r. poz. 507) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (dalej: UOBN)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w trakcie jej wykonywania w zakresie zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, od dnia dokonania zmian przepisów w tym zakresie, proporcjonalnie do wprowadzonych zmian przepisów,
2. Wniosek o dokonanie zmiany Umowy należy przedłożyć na piśmie, a okoliczności stanowiące podstawę zmiany Umowy powinny być uzasadnione, a w miarę możliwości również udokumentowane przez Wykonawcę.
3. Zmiany Umowy, za wyjątkiem zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), o której mowa w ust. 1, nie mogą skutkować wzrostem cen jednostkowych brutto w ramach przedmiotu umowy.
4. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-11 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-11 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.