eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Remont instalacji elektrycznej z wykonaniem sufitów podwieszonych i malowaniem parteru - etap II - w Szkole Podstawowej nr 11 przy ul. M. C. Sk³odowskiej 4 w Tychach

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-04-03

Tychy: Remont instalacji elektrycznej z wykonaniem sufitów podwieszonych i malowaniem parteru - etap II - w Szkole Podstawowej nr 11 przy ul. M. C. Sk³odowskiej 4 w Tychach
Numer og³oszenia: 103972 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodleg³o¶ci 49, 43-100 Tychy, woj. ¶l±skie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont instalacji elektrycznej z wykonaniem sufitów podwieszonych i malowaniem parteru - etap II - w Szkole Podstawowej nr 11 przy ul. M. C. Sk³odowskiej 4 w Tychach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest remont instalacji elektrycznej z wykonaniem sufitów podwieszonych i malowaniem parteru - etap II - w Szkole Podstawowej nr 11 przy ul. M. C. Sk³odowskiej 4 w Tychach. Szczegó³owy zakres prac okre¶lony zosta³ w projekcie budowlano - wykonawczym remontu instalacji elektrycznych autorstwa EL-PRO S.C., specyfikacji technicznej oraz dodatkowym przedmiarze robót na roboty ogólnobudowlane. Zakres prac obejmuje miêdzy innymi: a) Remont Instalacji elektrycznych, b) Roboty ogólnobudowlane, w tym m.in.: - odbicie tynków wewnêtrznych z zaprawy cementowo wapiennej na stropach P³askich - na parterze budynku. - u³o¿enie ok³adzin z p³yt OSB o grub. 9 mm na stropach, na rusztach metalowych; rozstaw profili no¶nych 60cm - na parterze budynku, - roboty malarskie. Uporz±dkowanie terenu po zakoñczeniu prac nale¿y do obowi±zków Wykonawcy w ramach uzgodnionego wynagrodzenia. Z uwagi na wcze¶niejsze wykonanie instalacji w SP11na pierwszym piêtrze zasilanych z tablicy T1.2 do dokumentacji nie zosta³ za³±czony rys.3.13 i 3.22. Z rys. 3.7 nale¿y wykonaæ o¶wietlenie zew. budynku, natomiast pomieszczenia piêtra od nr 8 do nr 20 s± wykonane i nie wchodz± w zakres przetargu. Do³±czone do SIWZ przedmiary nie dotycz± ca³ego zakresu robót objêtego dokumentacj± projektow±, okre¶laj± roboty pozosta³e do wykonania. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie materia³ów i urz±dzeñ o parametrach technicznych i u¿ytkowych nie gorszych ni¿ jest wykazane w dokumentacji..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia ww. zamówieñ w wysoko¶ci 50% zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium w wysoko¶ci: 4 000,00 PLN (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych 00/100 PLN)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wymagane jest wykonanie z nale¿yt± staranno¶ci± minimum dwóch robót budowlanych obejmuj±cych swym zakresem roboty instalacji elektrycznych - zrealizowanych w ramach odrêbnych umów o warto¶ci min. 200 000,00 z³ brutto ka¿da - za³±cznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • a) Wymagane jest dysponowanie 1 osob± /osobami: - do kierowania robotami budowlanymi z uprawnieniami w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej, - do kierowania robotami budowlanymi z uprawnieniami w specjalno¶ci elektrycznej, - SEP do 1 kV, za³±cznik nr 4 do SIWZ. b) o¶wiadczenia, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; -wymagane jest wype³nienie o¶wiadczenia - za³±cznik nr 4a do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Op³acona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia. Do oferty nale¿y do³±czyæ potwierdzenie op³acenia polisy lub fakt op³acenia musi wynikaæ z tre¶ci dokumentu (wszystkie wymagane sk³adki). Wymagane jest posiadanie ww. dokumentu o warto¶ci 400 000,00 z³.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
    • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
    • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne o¶wiadczenia lub dokumenty niezbêdne do przeprowadzenia postêpowania, które nale¿y do³±czyæ do oferty: a) za³±cznik nr 1 do SIWZ - wype³niony formularz oferty, b) pe³nomocnictwo lub umowa podmiotów wystêpuj±cych wspólnie wskazuj±ce, ¿e osoba wystêpuj±ca w imieniu wykonawcy jest do tego upowa¿niona, je¿eli nie wynika to z za³±czonych do oferty dokumentów, c) dowód wp³aty wadium.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy okre¶lonego w § 15 wzoru umowy jedynie w nastêpuj±cych przypadkach: a) w razie wyst±pienia si³y wy¿szej, czyli losowego zdarzenia zewnêtrznego, którego skutków nie da siê przewidzieæ, np. intensywne opady atmosferyczne, huragan, a tak¿e w razie konieczno¶ci podjêcia dzia³añ zmierzaj±cych do ograniczenia skutków wyst±pienia si³y wy¿szej, b) w razie zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na termin wykonania przedmiotu umowy, c) w razie konieczno¶ci dokonania zmiany dokumentacji budowlano - wykonawczej w oparciu, o któr± ma byæ wykonany przedmiot umowy je¿eli w trakcie wykonywania przedmiotu umowy oka¿e siê, ¿e dokumentacja ta zawiera braki lub wady. 2. Warunkiem wprowadzenia do zawartej umowy zmian, o których mowa w pkt 17.3.1 bêdzie potwierdzenie powsta³ych okoliczno¶ci w formie opisowej i w³a¶ciwie umotywowanej, zaakceptowanej przez ka¿d± ze stron umowy. 3. W przypadkach wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w pkt 17.3.1, strony ustalaj± nowe terminy wykonania przedmiotu umowy z zastrze¿eniem, ¿e okres przesuniêcia terminu wykonania równy bêdzie co najmniej okresowi przerwy w wykonywaniu przedmiotu umowy. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy powinny byæ dokonane w formie pisemnej (aneksu podpisanego przez obie strony) pod rygorem niewa¿no¶ci.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne/jednostki-organizacyjne-urzedu
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta Tychy Wydzia³ Zamówieñ Publicznych pok. 808 Al. Niepodleg³o¶ci 49, 43-100 Tychy cena SIWZ 30 z³.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 23.04.2012 godzina 10:15, miejsce: Urz±d Miasta Tychy Wydzia³ Zamówieñ Publicznych pok. 808 Al. Niepodleg³o¶ci 49, 43-100 Tychy.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Zamówienie musi zostaæ zrealizowane w terminie: od 01.06.2012 r. do 31.08.2012 r..

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.