eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › ¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY IMPREZ MASOWYCH



Og³oszenie z dnia 2024-06-26

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY IMPREZ MASOWYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Klub Pi³karski GKS Tychy S.A.

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: KP GKS Tychy S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381373220

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Edukacji 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kp-gkstychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://gkstychy.info/sport-template/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY IMPREZ MASOWYCH

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-563a7ab9-33a8-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00384055

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-563a7ab9-33a8-11ef-acf6-4e696a6d8c25

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@kp-gkstychy.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu). Osob± uprawnion± przez Zamawiaj±cego do porozumiewania siê z Wykonawcami jest: Joanna Grzywacz-Kieca, tel. 506384482, zamowienia@kp-gkstychy.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
2. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
3. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
4. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
5. W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
6. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
8. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: e-zamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest KP GKS Tychy S.A., ul. Edukacji 7, 43-100 Tychy;
1.2. inspektorem ochrony danych osobowych w KP GKS Tychy S.A.., ul. Edukacji 7, 43-100 Tychy: biuro@tyski-sport.pl;
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „¦wiadczenie us³ug ochrony imprez sportowych” znak sprawy ZP 6/2024/KP, prowadzonym w trybie podstawowym;
1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 i 1598), dalej „ustawa Pzp”;
1.5.Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
1.6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
1.9. nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 2. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
4. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 6/2024/KP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ochrony:
- imprez sportowych – meczów pi³ki no¿nej, (imprezy masowe, mecze sparingowe,) rozgrywanych przez sekcje sportowe bêd±ce w strukturach Zamawiaj±cego, polegaj±cych na zabezpieczaniu stadionów, na których sekcje sportowe rozgrywaæ bêd± mecze w charakterze gospodarza, a tak¿e zapewnieniu bezpieczeñstwa osób znajduj±cych siê na terenie obiektów podczas imprez masowych zgodnie Dz.U. 2009 Nr 62 poz. 504 USTAWA z dnia 20 marca 2009r. o bezpieczeñstwie imprez masowych z pó¼n. zm.,
- innych imprez sportowych na obiektach wynajmowanych przez Zamawiaj±cego.
2. Us³ugi bêd±ce przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1, obejmuj± w szczególno¶ci:
- ochronê osób i mienia – fizycznego zabezpieczenia porz±dku, bezpieczeñstwa podczas meczów pi³ki no¿nej „Mecze pi³ki no¿nej o Mistrzostwo Betclic I Liga 2024/2025 runda jesienna i wiosenna” oraz Pucharu Polski na Stadionie Miejskim Tychy ul. Edukacji 7, gdzie sekcja pi³ki no¿nej rozgrywaæ bêdzie mecze w charakterze gospodarza,
- ochronê osób i mienia - fizycznego zabezpieczenia porz±dku, bezpieczeñstwa podczas innych imprez sportowych na obiektach wynajmowanych przez Klub Pi³karski GKS Tychy S.A., w tym mecze IV ligi, treningi i inne,
- ¶wiadczenie us³ug w charakterze noszowych.
3. Ww. us³ugi wykonywane bêd± przez osoby wpisane na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, o której mowa w art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 1997 Nr 114 poz. 740 z pó¼n. zm.) - Rozporz±dzenie Rady Ministrów z dnia 30 sierpnia 2011 r. w sprawie wymogów, jakie powinni spe³niaæ kierownik do spraw bezpieczeñstwa, s³u¿by porz±dkowe i s³u¿by informacyjne (Dz.U.2011.183.1087);
- Ustawa z dnia 13 czerwca 2013 r. o zmianie ustaw reguluj±cych wykonywanie niektórych zawodów (Dz. U. z 2013 r . poz. 829).
4. Wykonawca zobowi±zuje siê ¶wiadczyæ us³ugi w zakresie ochrony osób i mienia w obrêbie ogrodzonego obiektu Zamawiaj±cego, w okre¶lonym godzinowo czasie na podstawie harmonogramu spotkañ, w szczególno¶ci zapewnienia bezpieczeñstwa i porz±dku publicznego, polegaj±cego na:
a) ochronie uczestników imprez, w tym kibiców, sportowców, kadry trenerskiej, sêdziów itp., poprzez stanowcz± interwencjê w przypadkach naruszania przez osoby znajduj±ce siê na terenie chronionym obowi±zuj±cych zasad, regulaminu obiektu i regulaminu imprezy masowej, przepisów ustawy o bezpieczeñstwie imprez masowych,
b) wspó³pracy z innymi s³u¿bami (Policja, Stra¿ Miejska, Stra¿ Po¿arna, s³u¿by medyczne),
c) uniemo¿liwieniu przedostania siê na teren chroniony osób bez wa¿nego biletu, posiadaj±cych zakaz stadionowy, znajduj±cych siê pod wyra¼nym wp³ywem alkoholu lub ¶rodków odurzaj±cych,
d) ochronie wszelkich budynków i innych obiektów znajduj±cych siê na terenie chronionym przed dostêpem osób nieupowa¿nionych,
e) uniemo¿liwieniu wnoszenia opraw wielkoformatowych, wyrobów pirotechnicznych i po¿arowo niebezpiecznych na teren imprezy masowej/sportowej bez uprzedniej zgody organizatora,
5. Obowi±zki obligatoryjne:
a) pi³ka no¿na - obowi±zkiem agencji jest zapewnienie bezpieczeñstwa dru¿ynom, sêdziom, Delegatowi PZPN, przedstawicielom w³adz sportowych i widzom oraz zapewnienie porz±dku przed, w czasie i bezpo¶rednio po zawodach w zakresie wynikaj±cym z powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa. Bezpieczeñstwo w/w uczestnikom meczu musi byæ zapewnione do momentu opuszczenia parkingu przy stadionie przez sêdziów, Delegata PZPN i zespó³ go¶ci:
1) 17 meczów I liga, 5 meczów Pucharu Polski, 2 mecze bara¿owe, w tym
- 12 meczów – mecze zwyk³e: 20 porz±dkowych oraz 66 informacyjnych + 4 noszowych
- 4 mecze podwy¿szonego ryzyka: 93 porz±dkowych oraz 77 informacyjnych + 4 noszowych
- 5 meczów Puchar Polski – mecze zwyk³e: 20 porz±dkowych oraz 66 informacyjnych + 4 noszowych
- 2 mecze bara¿owe – mecze zwyk³e: 20 porz±dkowych oraz 66 informacyjnych + 4 noszowych
2) czas pracy: 4,5 godz. Osoby ochrony, 2 godziny noszowi.
3) dopuszczona ilo¶æ miejsc na stadionie: 7000 - mecze zwyk³e, 7200 - mecze podwy¿szonego ryzyka
b) inne imprezy sportowe – obowi±zkiem agencji jest zapewnienie widzom bezpieczeñstwa oraz porz±dku przed, w czasie i bezpo¶rednio po imprezie w zakresie wynikaj±cym z powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa i regulaminu imprezy. Bezpieczeñstwo w/w uczestnikom meczu musi byæ zapewnione do momentu opuszczenia obiektu lub terenu, na którym przeprowadzono imprezê masow±.
- ilo¶æ imprez – oko³o 20 (mecze IV ligi pi³ki no¿nej, ewentualne sparingi, treningi)
- wymagana ilo¶æ osób ochrony na ka¿d± imprezê: 5 osób (2 osoby s³u¿b porz±dkowych i 3 informacyjnych),


- czas pracy: 3 godziny ochrony
6. Powy¿sze warto¶ci s± szacunkowe, uzale¿nione od harmonogramu rozgrywek, zmian w nich dokonanych przez organy nadrzêdne, i z tytu³u ¶wiadczenia us³ug w mniejszej ilo¶ci godzin b±d¼ przez mniejsz± ilo¶æ osób ochrony w stosunku do szacowanych Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia. Ilo¶æ osób ochrony uzale¿niona bêdzie od koncepcji ochrony na dan± imprezê, oraz od ilo¶ci udostêpnionych na dan± imprezê miejsc. Zgodnie z art. 433 Ustawy Pzp, Zamawiaj±cy informuje, ¿e wykorzysta minimalnie 50% zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - nie dotyczy
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, tj. posiadaj± uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej je¿eli wyka¿e, i¿ posiada aktualn± koncesjê wydan± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej, wa¿n± przez ca³y okres trwania umowy – do oferty nale¿y do³±czyæ orygina³ dokumentu lub kserokopiê potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – niniejszy dokument winien posiadaæ ka¿dy z wykonawców;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza ni¿ 2 500 000,00 PLN (s³ownie: dwa miliony piêæset tysiêcy z³otych).
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
W celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê warunku, zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów:
- wykazu dostaw lub us³ug wykonanych (wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ), a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych,




czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej:
* dwie us³ugi o warto¶ci min. 200 000,00z³ brutto ka¿da, polegaj±cych na zabezpieczaniem imprez masowych – meczów pi³ki no¿nej, przy pojemno¶ci ca³kowitej stadionu min. 15 000; Przez jedn± us³ugê nale¿y rozumieæ jedn± umowê trwaj±c± nieprzerwanie przez ca³y sezon rozgrywek min. 1 Ligi;
* min. 1 us³uga, przy realizacji której wykonawca obs³ugiwa³ stadionowy system biletowy w zakresie obs³ugi bramofurt, terminali mobilnych. Us³uga ta mo¿e byæ jedn± z us³ug, o których mowa powy¿ej.
- wykazu osób (wzór stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ), skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
Wykonawca musi wykazaæ, i¿ dysponuje nastêpuj±cym osobami skierowanymi przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug: co najmniej 112 osobami, posiadaj±cymi przeszkolenie zgodne z wymogami ustawy z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeñstwie imprez masowych Dz.U. 2009 Nr 62 poz. 504 USTAWA z dnia 20 marca 2009r. o bezpieczeñstwie imprez masowych z pó¼n. zm.; w tym 100% przeszkolonych stewardów zgodnie z Uchwa³± nr III/61 z dnia 30 marca 2016 roku Zarz±du Polskiego Zwi±zku Pi³ki No¿nej w sprawie organizacji szkoleñ z wykorzystaniem narzêdzia szkoleniowego „Stewarding – Pakiet Szkoleniowy PZPN”, wpisanych na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, o której mowa w art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r. poz. 1099, z 2015 r. poz. 1505, z 2016 r. poz. 65, 904.);
- wykazu narzêdzi (wzór stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ), wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada zezwolenie radiowe na u¿ywanie urz±dzeñ nadawczych lub nadawczo-odbiorczych, pracuj±cych w sieci radiokomunikacji ruchomej l±dowej, typu dyspozytorskiego, wydane przez rz±d Regulacji Telekomunikacji i Poczty oraz wymagane jest dysponowanie, co najmniej 30 profesjonalnymi radiotelefonami o parametrach technicznych odpowiadaj±cych ww. zezwoleniu i mocy powy¿ej 1 W.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
b. o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 4 do SWZ)

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a. aktualn± koncesjê wydan± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej, wa¿n± przez ca³y okres trwania umowy;
b. wykazu us³ug wed³ug Za³±cznika nr 5 do SWZ;
c. wykazu narzêdzi wed³ug Za³±cznika nr 6 do SWZ;
d. wykazu osób wed³ug Za³±cznika nr 7 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. W zwi±zku z powy¿szym niezbêdne jest przed³o¿enie w ofercie dokumentu zawieraj±cego pe³nomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê.
2) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy (za³±cznik nr 3b).
3) w celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia w rozdziale VII wymagane jest za³±czenie do oferty o¶wiadczenia i przed³o¿enia na wezwanie dokumentów dla ka¿dego konsorcjanta oddzielnie (za³±cznik nr 3).
2. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki udzia³u w postêpowaniu podlegaj± sumowaniu

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 3 do SWZ.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy jedynie w nastêpuj±cych sytuacjach:
2.1. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 436 pkt. 4 lit b) ustawy Prawo zamówieñ publicznych przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia przewidzianego w umowie, w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) oraz podatku akcyzowego,
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych,
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
Pozosta³e warunki zawiera SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-04 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-04 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-02

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

cena

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.