eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Likwidacja negatywnych skutków płytkiego kopalnictwa - Nadleśnictwo Chrzanów, Leśnictwo Podłęże, oddział leśny 262b w Jaworznie - uzdatnianie terenu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-15

Bytom: Likwidacja negatywnych skutków płytkiego kopalnictwa - Nadleśnictwo Chrzanów, Leśnictwo Podłęże, oddział leśny 262b w Jaworznie - uzdatnianie terenu
Numer ogłoszenia: 104208 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja negatywnych skutków płytkiego kopalnictwa - Nadleśnictwo Chrzanów, Leśnictwo Podłęże, oddział leśny 262b w Jaworznie - uzdatnianie terenu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest likwidacja zapadlisk i wykonanie uzdatniania terenu zlokalizowanego w Jaworznie w oddziale leśnym 262 b Nadleśnictwa Chrzanów, Leśnictwo Podłęże wraz z wykonaniem kontrolnych badań geofizycznych terenu, dla którego wykonano te prace oraz robót rekultywacyjnych. Teren objęty zamówieniem położony jest w Jaworznie - dzielnica Dąbrowa Narodowa -Łubowiec w sąsiedztwie obwodnicy DK79 (km w przybliżeniu 1+950 do km w przybliżeniu 2+200) na odcinku pomiędzy skrzyżowaniem z ul. Orląt Lwowskich a skrzyżowaniem z ul. Wojska Polskiego. Całkowita powierzchnia, oddziału leśnego 262 wynosi w przybliżeniu 20,87ha (obręb 165, arkusz mapy 1a) Jaworzno, rejon ul. DK79 (Obwodnica). Roboty ziemne i uzdatniające prowadzone będą na działkach o nr: - nr 329/2 na powierzchni 0,71ha, (likwidacja zapadlisk i roboty uzdatniające) - nr 243/11 na powierzchni 0,31ha, (likwidacja zapadlisk i roboty uzdatniające) - nr 243/9 na powierzchni 0,045ha (roboty uzdatniające) Tereny opisane powyżej są terenami leśnymi będącymi w zarządzie Nadleśnictwa Chrzanów, Leśnictwo Podłęże. Tereny te Nadleśnictwo nieodpłatnie udostępni Wykonawcy celem wykonania prac uzdatniających. Realizacja zadania winna być przeprowadzona zgodnie z dokumentacją pn. Likwidacja negatywnych skutków płytkiego kopalnictwa - Nadleśnictwo Chrzanów, Leśnictwo Podłęże, oddział leśny 262b w Jaworznie - badania geofizyczne terenu część B dokumentacji pn. Opracowanie skutecznej metody i technologii likwidacji istniejących deformacji nieciągłych oraz likwidacji pustek w górotworze wraz z opracowaniem projektu biologicznej rekultywacji terenu po wykonanych robotach uzdatniających (od. pkt 5 do pkt 6.6) opracowaną w listopadzie 2012r. przez firmę PUPH PROGEO Sp. z o.o. w Katowicach - stanowiącą załącznik nr 5 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje: a) Uzyskanie decyzji na odzysk odpadów poza instalacjami (z uwzględnieniem warunków i wymogów stawianych przez Urząd Miejski w Jaworznie), b) Pomiary geodezyjne - geodezyjne wytyczenie i stabilizacja w terenie: miejsc wierceń wraz z niwelacją otworów wiertniczych, c) Wykonanie robót przygotowawczych, w tym: organizacja placu budowy, udrożnienie dojazdów w rejonie tras dojazdowych poprzez karczowanie zagajników wraz z wycinką do 40 sztuk drzew o śr. do 15 cm, (Uwaga: drewno pozostaje w dyspozycji Nadleśnictwa, miejsce jego składowania wraz z miejscem dowozu dłużyc winno być uzgodnione z Nadleśniczym), uzgodnienie miejsca poboru wody i innych mediów, d) Likwidacja istniejących deformacji nieciągłych - trzech zapadlisk poprzez zasypanie materiałem inertnym dla środowiska naturalnego w ilości ok. 84m3, e) Wykonanie robót wiertniczych - 7 otworów o głębokości od 15-25mb (łącznie ok. 148 mb) f) Wykonanie robót podsadzających mieszaniną podsadzkową w szacowanej ilości ok. 3100m3. g) Kontrola w otworach iniekcyjnych składu wydmuchiwanej atmosfery pod kątem obecności CO i CO2 h) Wykonanie przewiertów kontrolnych i ewentualne doszczelnienia w przypadku stwierdzenia ucieczki lub zaniku mieszaniny iniekcyjnej. i) Wykonanie kontrolnych badan geofizycznych terenu, po wykonaniu prac uzdatniających. j) Likwidacja otworów iniekcyjnych i placu budowy, uporządkowanie terenu, częściowa likwidacja dróg technologicznych (Uwaga: część dróg technologicznych pozostanie w dyspozycji Nadleśnictwa, lokalizację tych dróg należy uzgodnić z Nadleśniczym) k) Wykonanie rekultywacji biologicznej w tym m.in. wykonanie warstwy biologicznie czynnej (humus) o grubości w przybliżeniu 0,6m z przyjętą rezerwą 20%, wysiew nawozów mineralnych lub wapna nawozowego, w dawce 220kg/ha na terenie wszystkich nasypów ziemnych po zlikwidowanych zapadliskach. l) Opracowanie w 4 egzemplarzach w formie papierowej wraz z 1 egz. w wersji elektronicznej sprawozdania powykonawczego: z wykonanych likwidacji zapadlisk, wierceń, uzdatniania terenu i geofizycznych badań kontrolnych, zawierającego m.in.: dziennik terenowy z przebiegu wytwarzania, zatłaczania oraz wyniki pomiarów gęstości i odsączalności dla każdej z porcji zaczynu oraz analizy i oceny badań polowych i laboratoryjnych, a także zestawienie zużytych materiałów i tekst sprawozdania końcowego z wykonanych kontrolnych badań geofizycznych terenu wybraną przez Wykonawcę metodą, dla którego wykonano prace uzdatniające wraz z mapą wynikową badań. Szczegółowy zakres robót określa: Przedmiar robót - załącznik nr 4 do SIWZ oraz dokumentacja pt. Likwidacja negatywnych skutków płytkiego kopalnictwa - Nadleśnictwo Chrzanów, Leśnictwo Podłęże, oddział leśny 262b w Jaworznie - załącznik nr 5 do SIWZ. Lokalizację terenu do uzdatnienia określają załączniki mapowe z ww. dokumentacji stanowiące załączniki nr 6, nr 7, nr 8, nr 9 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.25.55.00 - Roboty wiertnicze i górnicze 71.35.19.10 - Usługi geologiczne 71.35.52.00 - Wykonywanie badań .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 14.500,00 zł ( słownie: czternaście tysięcy pięćset złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną robotą budowlaną w ramach jednej umowy o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia polegającej na likwidacji negatywnych skutków płytkiego kopalnictwa - uzdatniania terenu o wartości minimum 300.000,00 zł brutto wraz z dowodami dotyczącymi realizacji najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek w zakresie dysponowania osobami za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zadania objętego zamówieniem, posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych, niezbędnych do kierowania robotami objętymi zamówieniem, ich nadzorowania, kontroli i interpretacji wyników badań tj. posiadającymi uprawnienia: - budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - minimum 1 osoba, - geologa górniczego - minimum 1 osoba, - geofizyczne odpowiednie do zakresu kontrolnych badań po uzdatnieniu terenu - minimum 1 osoba, - geodezyjne w zakresie pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych - minimum 1 osoba co należy udokumentować w formie stosownego oświadczenia Wykonawcy załączonego do oferty, stwierdzającego, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 300.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, które należy dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. 2. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5) ustawy Pzp, - załącznik nr 7 do druku OFERTA, albo 3.Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 7a do druku OFERTA 4. Oświadczenie z tytułu gwarancji, zgodnie z opisem w pkt. II.2. Opisu przedmiotu zamówienia, załącznik nr 2 do SIWZ, zawarte w druku Oferta stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Oświadczenie w zakresie gospodarki odpadami, zgodnie z opisem w pkt. II.3. Opisu przedmiotu zamówienia, załącznik nr 2 do SIWZ - stanowiącym załącznik nr 8 do druku OFERTA.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 p. 112.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - II piętro Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.