eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi prania, dezynfekcji i maglowania / prasowania o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-06

Łomża: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi prania, dezynfekcji i maglowania / prasowania o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.
Numer ogłoszenia: 104254 - 2011; data zamieszczenia: 06.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny Czerwony Bór 2 , Czerwony Bór 2, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 215 35 83, faks 086 215 35 83 wew. 510.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi prania, dezynfekcji i maglowania / prasowania o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pralniczych (tj. prania, dezynfekcji i maglowania / prasowania) na rzecz Zamawiającego, według wyszczególnienia zawartego w pkt. 2 2. Wyszczególnienie przedmiotu wykonania usług: przedstawiono w formie tabelarycznej w SIWZ 3. Odnośnie asortymentu wskazanego w tabeli w pkt. 2, Wykonawca zobowiązany jest zachować następujące parametry usługi: 1) usługa obejmuje pranie wodne wraz z pełnym wykończeniem, pod pojęciem którego Zamawiający rozumie: maglowanie lub prasowanie w zależności od rodzaju asortymentu, krochmalenie, drobne naprawy typu obszycia oderwanych brzegów materiału, podszycie kieszeni, podszewek, przyszycie tasiemek lub guzików, cerowanie rozdarć, itp. 2) pakowanie wypranych rzeczy posegregowanych według asortymentu w folię, worki lub pojemniki 3) oznakowanie opakowania w sposób umożliwiający rozpoznanie rodzaju asortymentu oraz jego ilości 4) zapewnienia Zamawiającemu worków do transportu i przenoszenia powyższego asortymentu 5) Wykonawca zobowiązuje się do należytego wykonania usługi będącej przedmiotem umowy zgodnie z normami sanitarnymi i epidemiologicznymi oraz przepisami przyjętymi w tym zakresie przy praniu odzieży, w tym również odzieży skażonej biologicznie. 4. Wykonawca zobowiązuje się odebrać towar do prania własnym transportem na własny koszt dwa razy w tygodniu: we wtorek i piątek 1) Rzeczy przekazane do prania we wtorek Wykonawca zwróci po upraniu w piątek tego samego tygodnia, natomiast rzeczy odebrane w piątek będą zwrócone po upraniu we wtorek następnego tygodnia 2) w trakcie zdawania i odbioru towaru w siedzibie Zamawiającego następować będzie ważenie i przeliczanie towaru przekazywanego i odbieranego z prania w obecności upoważnionych przedstawicieli stron, za pokwitowaniem na obowiązującym dowodzie odbioru. 3) miejsce odbioru: Zakład Karny, Czerwony Bór 2 , 18-400 Łomża 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: 1). zmiany ilości realizowanych usług w poszczególnych pozycjach tabeli z pkt.2, 2). niewyczerpania w okresie obowiązywania umowy zamawianych usług w całości , 3) w przypadku zmiany ilości realizowanych usług w poszczególnych pozycjach tabeli z pkt.2, Zamawiający pokryje jedynie koszty związane z faktycznie wykonaną usługą. 6. Termin płatności wynagrodzenia należnego Wykonawcy wynosi 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. 7. Zamawiający w terminie 7 dni roboczych licząc od dnia dostawy wypranych rzeczy ma prawo reklamować przedmiot zamówienia. 8. Na rozpatrzenie reklamacji Wykonawca ma 7 dni roboczych. 9. W przypadku uznania reklamacji Wykonawca w ciągu 7 dni roboczych usunie zgłoszone nieprawidłowości poprzez uzupełnienie dostawy wypranych rzeczy w przypadku rozbieżności w ilości lub wykona usługę ponownie w przypadku zakwestionowania jakości. 10. W przypadku zniszczenia lub zagubienia rzeczy Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia uzasadnionych kosztów odtworzenia zagubionego lub zniszczonego przedmiotu. 11. Reklamacje Zamawiający będzie zgłaszał pocztą, telefonicznie lub faksem za potwierdzeniem, do osoby wskazanej przez Wykonawcę 12. Brak odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 7 dni roboczych od dnia jej otrzymania przyjmuje się za uznanie reklamacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Czerwonym Borze Czerwony Bór 2 18 - 400 Łomża.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2011 godzina 12:00, miejsce: sekretariat Zakładu Karnego w Czerwonym Borze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.