Og³oszenie z dnia 2024-06-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00449114/01 - Wynik z dnia 2024-08-07
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pralniczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uzdrowisko ¦winouj¶cie S.A.
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Uzdrowisko ¦winouj¶cie S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288260
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejskiego 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winouj¶cie
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.5.7.) Numer telefonu: 913213760
1.5.8.) Numer faksu: 913212314
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uzdrowisko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uzdrowisko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pralniczych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cfcb638a-3530-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00388443
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00021231/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Us³ugi pralnicze
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cfcb638a-3530-11ef-8a31-0e435a8a43bc3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z instrukcj± platformy ezamowienia.gov.pl - za³±cznik nr 11 i 12 do SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 22.1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiaj±cy informuje, i¿ administratorem danych osobowych jest „Uzdrowisko ¦winouj¶cie” S.A. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Joannê Koz³owsk±, z któr± w sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych mo¿na skontaktowaæ siê za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem iodo@uzdrowisko.pl lub telefonicznie pod numerem 502 - 610 - 964.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z pkt 22 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/U¦/UP/05/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy ¿±da okre¶lonej etykiety lub wskazuje maj±ce zastosowanie wymagania okre¶lonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety spo³ecznej
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± us³ugi prania bielizny hotelowej i szpitalnej u¿ywanej w ramach dzia³alno¶ci Zamawiaj±cego.
Szczegó³owy wykaz asortymentu okre¶la Za³±cznik nr 1 a do SWZ.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:
98.31.00.00-9 - us³ugi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00-6 - us³ugi odbierania prania
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
1. Odbiór brudnej bielizny do prania i dostawa czystego asortymentu poprzez wyznaczone przez Zamawiaj±cego punkty zdawczo –odbiorcze w „Uzdrowisko ¦winouj¶cie S.A.
2. Dezynfekcjê,
3. Pranie,
4. Suszenie,
5. Maglowanie,
6. Sk³adanie,
7. Pakowanie,
8. Krochmalenie,
9. Drobne us³ugi krawieckie,
Zakres asortymentowy obejmuje w szczególno¶ci:
1. Bielizna po¶cielowa ( poszwy, poszewki, prze¶cierad³a)
2. Rêczniki
3. Firany, zas³ony
4. Dywaniki ³azienkowe
5. Koce, ko³dry, poduszki
6. Szlafroki
7. Narzuty na ³ó¿ko
8. Serwetki, obrusy, bie¿niki
9. Falbany do obrusów
10. ¦cierki
11. Pokrowce
12. Inne
Szczegó³owo opisany w OPZ stanowi±cym za³±cznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Ogólna szacunkowa waga tekstyliów przeznaczonych do prania w okresie 12 miesiêcy wynosi oko³o 65 835,10 kg.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Us³ugi odbierania prania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Przedmiotem Opcji bêd± us³ugi to¿same z opisanymi w SWZ i wycenionych przez Wykonawcê w formularzu ofertowym, stanowi±cym czê¶æ oferty.W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiaj±cego, mo¿e zostaæ zlecona us³uga wszystkich, niektórych lub jednego asortymentu wskazanych w OPZ i wycenionego przez Wykonawcê w formularzu ofertowym stanowi±cym czê¶æ Oferty.
Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do zlecenia us³ug objêtych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie s³u¿y roszczenie o ich zlecenie. Us³ugi prania bêd±ce przedmiotem Opcji mog± zostaæ zlecone w ilo¶ci stanowi±cej równowarto¶æ do 20 % warto¶ci przedmiotu zamówienia okre¶lonej we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik do SWZ. Podstaw± okre¶lenia warto¶ci us³ug zleconych w ramach Opcji (w celu okre¶lenia jej zakresu) bêdzie warto¶æ przedmiotu umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium spo³eczne
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
wymagania dotycz±ce okre¶lonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety spo³ecznej
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
2) kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
a) Warunek ten, w zakresie do¶wiadczenia, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) zrealizowa³ lub realizuje (przy czym w tym przypadku bêd± uwzglêdniane okres i zakres zrealizowanej czê¶ci us³ugi) co najmniej 2 us³ugi prania na ³±czn± kwotê nie mniejsz± ni¿ 200 000,00 z³ brutto.
b) Warunek ten, w zakresie potencja³u technicznego, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ co najmniej 1 pralni±, w której bêdzie realizowana us³uga, która spe³nia wymagania okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019r. w sprawie szczegó³owych wymagañ jakim powinny odpowiadaæ pomieszczenia i urz±dzenia podmiotu wykonuj±cego dzia³alno¶æ lecznicz± (Dz.U. 2022 r. poz. 402) i w zwi±zku z powy¿szym, posiada pozytywn± opiniê sanitarn± w sprawie oceny pomieszczeñ przeznaczonych na us³ugi pralnicze, w tym w zakresie prania bielizny szpitalnej, wystawion± przez Pañstwow± Inspekcjê Sanitarn± (w³a¶ciw± miejscowo).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca sk³ada wraz z ofert± o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 PZP, tj.
wstêpne o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u, sporz±dzone zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ oraz
wstêpne o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporz±dzone zgodne ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.
9.3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt
6.1. i 6.3 Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, dzia³aj±c na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2024
r. poz. 594 z pó¼n. zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - (wzór o¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej grupy kapita³owej stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ),
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
c) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
1) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,
2) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
3) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
4) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP,
6) art. 109 ust. 1 pkt 8 i 10 PZP.
- wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 7.1. Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, dzia³aj±c na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat*, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci brutto, przedmiotu (rodzaju wykonanych us³ug), dat wykonania (dat
dziennych rozpoczêcia i zakoñczenia realizacji) i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane (wzór wykazu wykonanych us³ug stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ). Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy us³ug, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.
* liczonych wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
b) dowodów okre¶laj±cych, czy us³ugi wskazane w wykazie us³ug zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa powy¿ej s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
c) wykaz wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wzór wykazu wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ stanowi za³±cznik nr 13 do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie ¿±da przedmiotowych ¶rodków dowodowych, zastrze¿eniem art. 101 ust. 5 PZP. Ewentualne przedmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane w zwi±zku z art. 101 ust. 5 PZP Wykonawca sk³ada wraz z ofert±. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w niniejszym punkcie lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia, z zastrze¿eniem art. 107 ust. 3 PZP.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego oferta zosta³a uznana za najkorzystniejsz± zobowi±zany jest dope³niæ nastêpuj±cych formalno¶ci:1) przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu umowê konsorcjum, je¿eli zamówienie bêdzie
realizowane przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
2) pozytywn± opiniê sanitarn± w sprawie oceny pomieszczeñ przeznaczonych na us³ugi pralnicze, w tym w zakresie prania bielizny szpitalnej, wystawion± przez Pañstwow± Inspekcjê Sanitarn± (w³a¶ciw± miejscowo).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie ze wzorem umowy - za³±cznik 7 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie ¿±dania okre¶lonej etykiety lub wskazania maj±cego zastosowanie wymagania okre¶lonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety spo³ecznej
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-08 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-08 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-07
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z ¦WINOUJ¦CIA
- Dostawa i monta¿ dwóch pomp zatapialnych, ¿eliwnych które zast±pi± uszkodzone pompy typu Flygt NP. 3153.185 LT/622 w przepompowni wód melioracyjnych PD ¦winouj¶cie -£unowo
- "Zakup i dostawa warzyw, kiszonek i owoców do Szko³y Podstawowej nr 1 im. Marynarki Wojennej RP w ¦winouj¶ciu"
- US£UGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO PRZEDMIOTÓW UMUNDUROWANIA I WYEKWIPOWANIA.
- "Zakup i dostawa warzyw, kiszonek i owoców do Przedszkola Miejskiego nr 1 "Pere³ki Ba³tyku"
- "Zakup wraz z dostaw± miêsa i wêdlin do Szko³y Podstawowej nr 1 im. Marynarki Wojennej RP w ¦winouj¶ciu"
- "Zakup wraz z dostaw± miêsa i wêdlin do Specjalnego O¶rodka Szkolno-Wychowawczego im. Marii Konopnickiej w ¦winouj¶ciu"
wiêcej: przetargi w ¦winouj¶ciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga prania bielizny po¶cielowej, rêczników, ¶cierek, obrusów, narzut, koców, ko³der, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- US£UGI PRALNICZE
- Kompleksowa us³uga prania bielizny szpitalnej, odzie¿y roboczej oraz innego asortymentu wraz z dzier¿aw± bielizny i wdro¿eniem systemu radiowej identyfikacji bielizny.
- US£UGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO PRZEDMIOTÓW UMUNDUROWANIA I WYEKWIPOWANIA.
- Us³uga sprz±tania pomieszczeñ Wojewódzkiego O¶rodka Ruchu Drogowego w £odzi
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych na rzecz Aresztu ¦ledczego w Opolu
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.