eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦winouj¶cie › ¦wiadczenie us³ug pralniczych



Og³oszenie z dnia 2024-06-28

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pralniczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uzdrowisko ¦winouj¶cie S.A.

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Uzdrowisko ¦winouj¶cie S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288260

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejskiego 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winouj¶cie

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.7.) Numer telefonu: 913213760

1.5.8.) Numer faksu: 913212314

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uzdrowisko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uzdrowisko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pralniczych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cfcb638a-3530-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00388443

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00021231/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Us³ugi pralnicze

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cfcb638a-3530-11ef-8a31-0e435a8a43bc

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z instrukcj± platformy ezamowienia.gov.pl - za³±cznik nr 11 i 12 do SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 22.1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiaj±cy informuje, i¿ administratorem danych osobowych jest „Uzdrowisko ¦winouj¶cie” S.A. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Joannê Koz³owsk±, z któr± w sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych mo¿na skontaktowaæ siê za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem iodo@uzdrowisko.pl lub telefonicznie pod numerem 502 - 610 - 964.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z pkt 22 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/U¦/UP/05/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy ¿±da okre¶lonej etykiety lub wskazuje maj±ce zastosowanie wymagania okre¶lonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety spo³ecznej

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± us³ugi prania bielizny hotelowej i szpitalnej u¿ywanej w ramach dzia³alno¶ci Zamawiaj±cego.
Szczegó³owy wykaz asortymentu okre¶la Za³±cznik nr 1 a do SWZ.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:

98.31.00.00-9 - us³ugi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00-6 - us³ugi odbierania prania

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
1. Odbiór brudnej bielizny do prania i dostawa czystego asortymentu poprzez wyznaczone przez Zamawiaj±cego punkty zdawczo –odbiorcze w „Uzdrowisko ¦winouj¶cie S.A.
2. Dezynfekcjê,
3. Pranie,
4. Suszenie,
5. Maglowanie,
6. Sk³adanie,
7. Pakowanie,
8. Krochmalenie,
9. Drobne us³ugi krawieckie,

Zakres asortymentowy obejmuje w szczególno¶ci:
1. Bielizna po¶cielowa ( poszwy, poszewki, prze¶cierad³a)
2. Rêczniki
3. Firany, zas³ony
4. Dywaniki ³azienkowe
5. Koce, ko³dry, poduszki
6. Szlafroki
7. Narzuty na ³ó¿ko
8. Serwetki, obrusy, bie¿niki
9. Falbany do obrusów
10. ¦cierki
11. Pokrowce
12. Inne
Szczegó³owo opisany w OPZ stanowi±cym za³±cznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

Ogólna szacunkowa waga tekstyliów przeznaczonych do prania w okresie 12 miesiêcy wynosi oko³o 65 835,10 kg.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Us³ugi odbierania prania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Przedmiotem Opcji bêd± us³ugi to¿same z opisanymi w SWZ i wycenionych przez Wykonawcê w formularzu ofertowym, stanowi±cym czê¶æ oferty.
W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiaj±cego, mo¿e zostaæ zlecona us³uga wszystkich, niektórych lub jednego asortymentu wskazanych w OPZ i wycenionego przez Wykonawcê w formularzu ofertowym stanowi±cym czê¶æ Oferty.
Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do zlecenia us³ug objêtych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie s³u¿y roszczenie o ich zlecenie. Us³ugi prania bêd±ce przedmiotem Opcji mog± zostaæ zlecone w ilo¶ci stanowi±cej równowarto¶æ do 20 % warto¶ci przedmiotu zamówienia okre¶lonej we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik do SWZ. Podstaw± okre¶lenia warto¶ci us³ug zleconych w ramach Opcji (w celu okre¶lenia jej zakresu) bêdzie warto¶æ przedmiotu umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium spo³eczne

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

wymagania dotycz±ce okre¶lonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety spo³ecznej

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
2) kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
a) Warunek ten, w zakresie do¶wiadczenia, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) zrealizowa³ lub realizuje (przy czym w tym przypadku bêd± uwzglêdniane okres i zakres zrealizowanej czê¶ci us³ugi) co najmniej 2 us³ugi prania na ³±czn± kwotê nie mniejsz± ni¿ 200 000,00 z³ brutto.

b) Warunek ten, w zakresie potencja³u technicznego, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ co najmniej 1 pralni±, w której bêdzie realizowana us³uga, która spe³nia wymagania okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019r. w sprawie szczegó³owych wymagañ jakim powinny odpowiadaæ pomieszczenia i urz±dzenia podmiotu wykonuj±cego dzia³alno¶æ lecznicz± (Dz.U. 2022 r. poz. 402) i w zwi±zku z powy¿szym, posiada pozytywn± opiniê sanitarn± w sprawie oceny pomieszczeñ przeznaczonych na us³ugi pralnicze, w tym w zakresie prania bielizny szpitalnej, wystawion± przez Pañstwow± Inspekcjê Sanitarn± (w³a¶ciw± miejscowo).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca sk³ada wraz z ofert± o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 PZP, tj.
 wstêpne o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u, sporz±dzone zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ oraz
 wstêpne o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporz±dzone zgodne ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.
9.3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt
6.1. i 6.3 Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, dzia³aj±c na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:

a) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2024
r. poz. 594 z pó¼n. zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - (wzór o¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej grupy kapita³owej stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ),

b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,

c) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
1) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,

2) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
3) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
4) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP,
6) art. 109 ust. 1 pkt 8 i 10 PZP.
- wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 7.1. Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, dzia³aj±c na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat*, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci brutto, przedmiotu (rodzaju wykonanych us³ug), dat wykonania (dat

dziennych rozpoczêcia i zakoñczenia realizacji) i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane (wzór wykazu wykonanych us³ug stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ). Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy us³ug, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.

* liczonych wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert.

b) dowodów okre¶laj±cych, czy us³ugi wskazane w wykazie us³ug zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa powy¿ej s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.

c) wykaz wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wzór wykazu wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ stanowi za³±cznik nr 13 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie ¿±da przedmiotowych ¶rodków dowodowych, zastrze¿eniem art. 101 ust. 5 PZP. Ewentualne przedmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane w zwi±zku z art. 101 ust. 5 PZP Wykonawca sk³ada wraz z ofert±. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w niniejszym punkcie lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia, z zastrze¿eniem art. 107 ust. 3 PZP.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego oferta zosta³a uznana za najkorzystniejsz± zobowi±zany jest dope³niæ nastêpuj±cych formalno¶ci:

1) przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu umowê konsorcjum, je¿eli zamówienie bêdzie
realizowane przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
2) pozytywn± opiniê sanitarn± w sprawie oceny pomieszczeñ przeznaczonych na us³ugi pralnicze, w tym w zakresie prania bielizny szpitalnej, wystawion± przez Pañstwow± Inspekcjê Sanitarn± (w³a¶ciw± miejscowo).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie ze wzorem umowy - za³±cznik 7 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie ¿±dania okre¶lonej etykiety lub wskazania maj±cego zastosowanie wymagania okre¶lonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety spo³ecznej

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-08 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-08 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-07

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.