eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceUsługa organizacji dwóch wyjazdów studyjnych w ramach projektu Rewitalizacja społeczna - wymiana doświadczeń regionów w ramach aktywizacji społeczności lokalnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-01

Katowice: Usługa organizacji dwóch wyjazdów studyjnych w ramach projektu Rewitalizacja społeczna - wymiana doświadczeń regionów w ramach aktywizacji społeczności lokalnej
Numer ogłoszenia: 104271 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie , ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2078562, faks 32 2078578.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa organizacji dwóch wyjazdów studyjnych w ramach projektu Rewitalizacja społeczna - wymiana doświadczeń regionów w ramach aktywizacji społeczności lokalnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji dwóch wyjazdów studyjnych w ramach projektu Rewitalizacja społeczna - wymiana doświadczeń regionów w ramach aktywizacji społeczności lokalnej. W ramach usługi Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji 2 zadań: Zadanie 1 - organizacja wyjazdu studyjnego do Krakowa w dniach 19-20.05.2011 r. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Zapewnienia noclegu wraz ze śniadaniem dla 15 osób w tym: - dla 10 osób w pokojach dwuosobowych z własną łazienką (5 pokoi), - dla 5 osób w pokojach jednoosobowych z własną łazienką (5 pokoi), w hotelu spełniającym wymagania nie mniejsze niż dla hoteli zaszeregowanych do kategorii **, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie. Hotel musi być położony w obrębie centrum dzielnicy Krakowa Nowej Huty. 2. Zapewnienie parkingu dla osób zameldowanych w hotelu, bez pobierania z tego tytułu dodatkowych opłat. Parking musi znajdować się na terenie lub w bezpośredniej bliskości hotelu. 3. Zapewnienia flipchartu, nootebooka, ekran i rzutnik multimedialny z możliwością podłączenia do notebooka, podczas spotkania w Muzeum Etnograficznym w Krakowie, przy ul. Krakowskiej 46 w godzinach od ok. 14.00 do ok. 18.30. Za zapewnienie sali odpowiada Zamawiający. 4. Zapewnienie busa/autobusu wraz z kierowcą w celu przewiezienia 15 osób z miejsca podania kolacji pierwszym dniu do hotelu. Zapewnienia busa/autobusu wraz z kierowcą na wizytę studyjną w drugim dniu spotkania. Liczba miejsc pasażerskich nie mniej niż: w pierwszym dniu 15 plus kierowca, w drugim dniu 21 plus kierowca, rok produkcji busa/autobusu nie wcześniej niż 2007 r. W ramach usługi bus/autobus pokona trasę nie dłuższą niż 200 kilometrów. Bus/autobus wraz z kierowcą pozostanie w dyspozycji Zamawiającego w godzinach od ok. 22.00 do ok. 23.00 w dniu 19.05.2011 r. oraz od ok. 9.00 do ok. 17.00 w dniu 20.05.2011 r. 5. Zapewnienia miejsca przechowania i zabezpieczenia bagażu uczestników wyjazdu w drugim dniu od momentu zwolnienia pokoju w hotelu do chwili wyjazdu. Pora zwolnienia pokoju w hotelu zależna będzie od godziny zakończenia doby hotelowej. 6. Zapewnienia wyżywienia podczas spotkania: 1) W pierwszym dniu: a) poczęstunek dla 23 osób podczas spotkania (przerwa kawowa). Podany w budynku Muzeum Etnograficznego w Krakowie, przy ul. Krakowskiej 46. Minimalny zakres menu zgodnie z siwz. b) kolacja dla 23 osób. Podana ok. godziny 19.00 w lokalu znajdującym się w promieniu 1,5 km od budynku Muzeum Etnograficznego w Krakowie, przy ul. Krakowskiej 46 Zamawiający dopuszcza serwowanie posiłku w postaci bufetu szwedzkiego. Minimalny zakres menu zgodnie z siwz. 2) W drugim dniu: obiad dla 21 osób. Minimalny zakres menu zgodnie z siwz. Zadanie 2 - organizacja wyjazdu studyjnego do Wrocławia w dniach 5-6.09.2011 r. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Zapewnienia noclegu wraz ze śniadaniem dla 15 osób w tym: - dla 10 osób w pokojach dwuosobowych z własną łazienką (5 pokoi), - dla 5 osób w pokojach jednoosobowych z własną łazienką (5 pokoi), w hotelu spełniającym wymagania nie mniejsze niż dla hoteli zaszeregowanych do kategorii **, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie. Hotel musi być położony w promieniu do 10 km od dworca PKP przy stacji Wrocław Główny. 2. Zapewnienie parkingu dla osób zameldowanych w hotelu, bez pobierania z tego tytułu dodatkowych opłat. Parking musi znajdować się na terenie lub w bezpośredniej bliskości hotelu. 3. Zapewnienia sali szkoleniowej/konferencyjnej na pierwszy dzień spotkania w godzinach od ok. 13:00 do ok. 19:00 bez pobierania z tego tytułu dodatkowych opłat. Sala powinna znajdować się w miejscu zakwaterowania uczestników. Sala musi pomieścić 30 osób i zapewnić warunki do podania poczęstunku w trakcie przerwy kawowej. Sala musi być wyposażona w instalację elektryczną przeznaczoną do pracy ze sprzętem komputerowym, nootebook, ekran i rzutnik multimedialny z możliwością podłączenia do notebooka, flipchart oraz w odpowiednią liczbę miejsc siedzących dla uczestników spotkania (krzesła, stoły dla 30 osób). Na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy podane godziny udostępnienia sali szkoleniowej/konferencyjnej mogą ulec przesunięciu. 4. Zapewnienia busa/autobusu wraz z kierowcą na wizytę studyjną w drugim dniu spotkania. Liczba miejsc pasażerskich nie mniej niż 25 plus kierowca, rok produkcji busa/autobusu nie wcześniej niż 2007 r. W ramach usługi bus/autobus pokona trasę nie dłuższą niż 200 kilometrów. Bus/autobus wraz z kierowcą pozostanie w dyspozycji Zamawiającego w godzinach od ok. 9.00 do ok. 17.00. 5. Zapewnienia miejsca przechowania i zabezpieczenia bagażu uczestników wyjazdu w drugim dniu od momentu zwolnienia pokoju w hotelu do chwili wyjazdu. Pora zwolnienia pokoju w hotelu zależna będzie od godziny zakończenia doby hotelowej. 6. Zapewnienia wyżywienia podczas spotkania: 1) W pierwszym dniu: a) obiad dla 15 osób. Minimalny zakres menu zgodnie z swiz. b) poczęstunek dla 25 osób podczas spotkania (przerwa kawowa). Minimalny zakres menu zgodnie z siwz. c)kolacja dla 25 osób. Zamawiający dopuszcza serwowanie posiłku w postaci bufetu szwedzkiego. Minimalny zakres menu zgodnie z siwz. 2) W drugim dniu: obiad dla 25 osób. Minimalny zakres menu zgodnie z siwz. Wymagania odnośnie realizacji wszystkich zadań: 1. Wykonawca zapewni świadczenie usług związanych z wyżywieniem uczestników spotkań wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych. 2. Wykonawca zapewni świadczenie usług restauracyjnych przy użyciu zastawy ceramicznej oraz sztućców metalowych. 3. W przypadku awarii technicznej pojazdu w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest podstawić, w czasie umożliwiającym realizację programu zadania, pojazd zastępczy o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, zgodnych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 4. Zamawiający nie pokrywa kosztów zagranicznych i krajowych rozmów telefonicznych wykonywanych z pokoi hotelowych przez osoby zakwaterowane, zakwaterowanie osób towarzyszących oraz kosztów np. związanych z udostępnieniem w pokojach płatnej telewizji lub mini-baru. Ww. koszty zostaną opłacone indywidualnie przez uczestników spotkania. 5. Podane w opisie zadań godziny maja charakter orientacyjny i mogą ulec skróceniu lub przesunięciu. Na 10 dni roboczych przed realizacją każdego z zadań Zamawiający poda godziny w jakich realizowane będą poszczególne części zadania. 6. Na 5 dni roboczych przed realizacją każdego zadania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia szczegółowy opis sposobu realizacji usługi, którego wzór stanowi załącznik nr 2a i 2b do umowy. Przedstawione w siwz menu mają charakter poglądowy. Dokładne menu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia w ramach ww. szczegółowego opisu sposobu realizacji usługi.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.60.00 - Usługi zarządzania podróżą 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 60.17.00.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczenia, wskazane w pkt III.4.1) składają w taki sposób, aby potwierdzały łączne spełnianie warunków, o których mowa w pkt III.3). Dokumenty i oświadczania, o których mowa w pkt III.4.2) składa odrębnie każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wszystkie dołączone dokumenty, winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących wykonawcy powinny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=90
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego 40-037 Katowice, ul. Ligonia 46.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego Kancelaria Ogólna (pokój 164) 40-037 Katowice, ul. Ligonia 46.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, wymienionych w pkt III.4.2). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Warunek o którym mowa wyżej każdy z podmiotów oferty wspólnej musi spełniać odrębnie. 2. Termin wykonania zamówienia: Od 5 maja do 6 września 2011 r., z uwzględnieniem poniższych terminów: 1) Organizacja wyjazdu studyjnego do Krakowa w dniach 19-20.05.2011 r. 2) Organizacja wyjazdu studyjnego do Wrocławia w dniach 5-6.09.2011 r. 3) Na 10 dni roboczych przed realizacją każdego z zadań Zamawiający poda godziny w jakich realizowane będą poszczególne części zadania, 4) Na 5 dni roboczych przed realizacją każdego zadania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia szczegółowy opis sposobu realizacji usługi, którego wzór stanowi załącznik nr 2a i 2b do umowy. 3. Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach grantu Rewitalizacja społeczna - wymiana doświadczeń regionów w ramach aktywizacji społeczności lokalnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.