eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceUsługa organizacji dwóch wyjazdów studyjnych w ramach projektu Rewitalizacja społeczna - wymiana doświadczeń regionów w ramach aktywizacji społeczności lokalnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-09

Katowice: Usługa organizacji dwóch wyjazdów studyjnych w ramach projektu Rewitalizacja społeczna - wymiana doświadczeń regionów w ramach aktywizacji społeczności lokalnej
Numer ogłoszenia: 105178 - 2011; data zamieszczenia: 09.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104271 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2078562, faks 32 2078578.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa organizacji dwóch wyjazdów studyjnych w ramach projektu Rewitalizacja społeczna - wymiana doświadczeń regionów w ramach aktywizacji społeczności lokalnej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji dwóch wyjazdów studyjnych w ramach projektu Rewitalizacja społeczna - wymiana doświadczeń regionów w ramach aktywizacji społeczności lokalnej. W ramach usługi Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji 2 zadań: Zadanie 1 - organizacja wyjazdu studyjnego do Krakowa w dniach 19-20.05.2011 r. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Zapewnienia noclegu wraz ze śniadaniem dla 15 osób w tym: - dla 10 osób w pokojach dwuosobowych z własną łazienką (5 pokoi), - dla 5 osób w pokojach jednoosobowych z własną łazienką (5 pokoi), w hotelu spełniającym wymagania nie mniejsze niż dla hoteli zaszeregowanych do kategorii **, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie. Hotel musi być położony w obrębie centrum dzielnicy Krakowa Nowej Huty. 2. Zapewnienie parkingu dla osób zameldowanych w hotelu, bez pobierania z tego tytułu dodatkowych opłat. Parking musi znajdować się na terenie lub w bezpośredniej bliskości hotelu. 3. Zapewnienia flipchartu, nootebooka, ekran i rzutnik multimedialny z możliwością podłączenia do notebooka, podczas spotkania w Muzeum Etnograficznym w Krakowie, przy ul. Krakowskiej 46 w godzinach od ok. 14.00 do ok. 18.30. Za zapewnienie sali odpowiada Zamawiający. 4. Zapewnienie busa/autobusu wraz z kierowcą w celu przewiezienia 15 osób z miejsca podania kolacji pierwszym dniu do hotelu. Zapewnienia busa/autobusu wraz z kierowcą na wizytę studyjną w drugim dniu spotkania. Liczba miejsc pasażerskich nie mniej niż: w pierwszym dniu 15 plus kierowca, w drugim dniu 21 plus kierowca, rok produkcji busa/autobusu nie wcześniej niż 2007 r. W ramach usługi bus/autobus pokona trasę nie dłuższą niż 200 kilometrów. Bus/autobus wraz z kierowcą pozostanie w dyspozycji Zamawiającego w godzinach od ok. 22.00 do ok. 23.00 w dniu 19.05.2011 r. oraz od ok. 9.00 do ok. 17.00 w dniu 20.05.2011 r. 5. Zapewnienia miejsca przechowania i zabezpieczenia bagażu uczestników wyjazdu w drugim dniu od momentu zwolnienia pokoju w hotelu do chwili wyjazdu. Pora zwolnienia pokoju w hotelu zależna będzie od godziny zakończenia doby hotelowej. 6. Zapewnienia wyżywienia podczas spotkania: 1) W pierwszym dniu: a) poczęstunek dla 23 osób podczas spotkania (przerwa kawowa). Podany w budynku Muzeum Etnograficznego w Krakowie, przy ul. Krakowskiej 46. Minimalny zakres menu zgodnie z siwz. b) kolacja dla 23 osób. Podana ok. godziny 19.00 w lokalu znajdującym się w promieniu 1,5 km od budynku Muzeum Etnograficznego w Krakowie, przy ul. Krakowskiej 46 Zamawiający dopuszcza serwowanie posiłku w postaci bufetu szwedzkiego. Minimalny zakres menu zgodnie z siwz. 2) W drugim dniu: obiad dla 21 osób. Minimalny zakres menu zgodnie z siwz. Zadanie 2 - organizacja wyjazdu studyjnego do Wrocławia w dniach 5-6.09.2011 r. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Zapewnienia noclegu wraz ze śniadaniem dla 15 osób w tym: - dla 10 osób w pokojach dwuosobowych z własną łazienką (5 pokoi), - dla 5 osób w pokojach jednoosobowych z własną łazienką (5 pokoi), w hotelu spełniającym wymagania nie mniejsze niż dla hoteli zaszeregowanych do kategorii **, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie. Hotel musi być położony w promieniu do 10 km od dworca PKP przy stacji Wrocław Główny. 2. Zapewnienie parkingu dla osób zameldowanych w hotelu, bez pobierania z tego tytułu dodatkowych opłat. Parking musi znajdować się na terenie lub w bezpośredniej bliskości hotelu. 3. Zapewnienia sali szkoleniowej/konferencyjnej na pierwszy dzień spotkania w godzinach od ok. 13:00 do ok. 19:00 bez pobierania z tego tytułu dodatkowych opłat. Sala powinna znajdować się w miejscu zakwaterowania uczestników. Sala musi pomieścić 30 osób i zapewnić warunki do podania poczęstunku w trakcie przerwy kawowej. Sala musi być wyposażona w instalację elektryczną przeznaczoną do pracy ze sprzętem komputerowym, nootebook, ekran i rzutnik multimedialny z możliwością podłączenia do notebooka, flipchart oraz w odpowiednią liczbę miejsc siedzących dla uczestników spotkania (krzesła, stoły dla 30 osób). Na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy podane godziny udostępnienia sali szkoleniowej/konferencyjnej mogą ulec przesunięciu. 4. Zapewnienia busa/autobusu wraz z kierowcą na wizytę studyjną w drugim dniu spotkania. Liczba miejsc pasażerskich nie mniej niż 25 plus kierowca, rok produkcji busa/autobusu nie wcześniej niż 2007 r. W ramach usługi bus/autobus pokona trasę nie dłuższą niż 200 kilometrów. Bus/autobus wraz z kierowcą pozostanie w dyspozycji Zamawiającego w godzinach od ok. 9.00 do ok. 17.00. 5. Zapewnienia miejsca przechowania i zabezpieczenia bagażu uczestników wyjazdu w drugim dniu od momentu zwolnienia pokoju w hotelu do chwili wyjazdu. Pora zwolnienia pokoju w hotelu zależna będzie od godziny zakończenia doby hotelowej. 6. Zapewnienia wyżywienia podczas spotkania: 1) W pierwszym dniu: a) obiad dla 15 osób. Minimalny zakres menu zgodnie z swiz. b) poczęstunek dla 25 osób podczas spotkania (przerwa kawowa). Minimalny zakres menu zgodnie z siwz. c)kolacja dla 25 osób. Zamawiający dopuszcza serwowanie posiłku w postaci bufetu szwedzkiego. Minimalny zakres menu zgodnie z siwz. 2) W drugim dniu: obiad dla 25 osób. Minimalny zakres menu zgodnie z siwz. Wymagania odnośnie realizacji wszystkich zadań: 1. Wykonawca zapewni świadczenie usług związanych z wyżywieniem uczestników spotkań wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych. 2. Wykonawca zapewni świadczenie usług restauracyjnych przy użyciu zastawy ceramicznej oraz sztućców metalowych. 3. W przypadku awarii technicznej pojazdu w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest podstawić, w czasie umożliwiającym realizację programu zadania, pojazd zastępczy o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, zgodnych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 4. Zamawiający nie pokrywa kosztów zagranicznych i krajowych rozmów telefonicznych wykonywanych z pokoi hotelowych przez osoby zakwaterowane, zakwaterowanie osób towarzyszących oraz kosztów np. związanych z udostępnieniem w pokojach płatnej telewizji lub mini-baru. Ww. koszty zostaną opłacone indywidualnie przez uczestników spotkania. 5. Podane w opisie zadań godziny maja charakter orientacyjny i mogą ulec skróceniu lub przesunięciu. Na 10 dni roboczych przed realizacją każdego z zadań Zamawiający poda godziny w jakich realizowane będą poszczególne części zadania. 6. Na 5 dni roboczych przed realizacją każdego zadania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia szczegółowy opis sposobu realizacji usługi, którego wzór stanowi załącznik nr 2a i 2b do umowy. Przedstawione w siwz menu mają charakter poglądowy. Dokładne menu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia w ramach ww. szczegółowego opisu sposobu realizacji usługi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.60.00 - Usługi zarządzania podróżą 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 60.17.00.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach grantu Rewitalizacja społeczna - wymiana doświadczeń regionów w ramach aktywizacji społeczności lokalnej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Turystyczne EWA Ewa Sanetra, Rynek 22, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29060,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22662,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22662,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24644,63

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.