eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › usługi utrzymania czystości w obiektach szpitala



Ogłoszenie z dnia 2006-02-24

POZYCJA 10444

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Rybnik: usługi utrzymania czystości w obiektach szpitala Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku, do kontaktów: Katarzyna Krupa (w sprawach formalnych) tel. (032) 42 91 288; Jolanta Nowak (w sprawach merytorycznych), tel. 0-32 42 91 051, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 0324291000, 4291288, fax 032 4291225, e-mail: zampub@szpital.rybnik.pl, www.szpital.rybnik.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku, oferty należy składać w sekretariacie, budynek Administracji, pok. 23, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 0324291288, fax 032 4291225. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 14. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi utrzymania czystości w obiektach szpitala. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi utrzymania czystości w obiektach SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku (w strefie wysokiego, średniego i niskiego ryzyka oraz biur i komunikacji). Wykonawca przejmie pracowników zamawiającego. Umowa zostanie zawarta na okres 3 lat, bezpośrednio po zakończeniu niniejszego postępowania. Przewidywany termin rozpoczęcia realizacji: maksymalnie 3 miesiące od daty podpisania umowy, rozpoczynając od pierwszego dnia miesiąca kalendarzowego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: SPZOZ WSS Nr 3, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Usługi utrzymania czystości obejmują łączną powierzchnię ok. 56 tys. m2 miesięcznie. Szacunkowa wartość zamówienia bez VAT 10 268 852,40 zł. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 200 000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności za usługę wynosi 30 dni od daty doręczenia faktury VAT zamawiającemu. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych i warunki wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, co potwierdzą stosownymi dokumentami określonymi w tej specyfikacji. W szczególności zamawiający wymaga złożenia dokumentów wymienionych poniżej. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt 1,4,5 i 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia. Warunki graniczne: 1.W kwocie nie mniejszej niż 2,4 mln zł. 2. Na sumę nie mniejszą niż 3 mln zł bez wyłączeń jakichkolwiek ryzyk dotyczących przedmiotu zamówienia; ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność kontraktowa i deliktowa na sumę łączną nie mniejszą niż podana kwota, przy czym w żadnym z dwu ww. zakresów suma gwarancyjna nie może być mniejsza niż 1/3 podanej kwoty. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz ważniejszych realizowanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług o charakterze i zakresie analogicznym do niniejszego zamówienia. 2. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, iż wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, lub równoważne dokumenty potwierdzające jakość świadczonych usług, jeżeli wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia. Warunki graniczne: 1.Przez usługę o charakterze i zakresie analogicznym do niniejszego zamówienia zamawiający rozumie usługę utrzymania czystości, świadczoną w obiektach szpitala i obejmującą powierzchnię nie mniejszą niż 25 000 m2 miesięcznie (z informacją ile m2 stanowi strefa określona w niniejszym postępowaniu jako strefa wysokiego ryzyka; usługa musi obejmować blok operacyjny). Wykaz musi obejmować co najmniej dwie takie usługi realizowane - każda - przez okres co najmniej 1 roku (przed datą składania ofert). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te (w wymaganym - co najmniej rocznym okresie przed datą składania ofert) były wykonywane należycie, właściwie podpisane - wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.W tym: niezbędne kwalifikacje do kierowania samojezdną maszyną sprzątającą. Treść załącznika powinna potwierdzać deklarację przejęcia pracowników (ich kwalifikacje i uprawnienia wykazał zamawiający w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). W przypadku powierzenia podwykonawcy realizacji części zamówienia (w zakresie nie zastrzeżonym przez zamawiającego) w treści załącznika należy ten zakres określić, nie ma natomiast obowiązku wskazywania nazwy podwykonawcy. 3.Np. certyfikat systemu zarządzania jakością na zgodność z normą ISO 9001:2000 w zakresie usług porządkowo-czystościowych. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena (tj. miesięczna średnia cena usługi brutto) - 70 % koncepcja i technologia wykonania usługi - 30 % Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DE/EAG - 78 - pPN/5 - 2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 19.04.2006, cena - 29 PLN. Warunki i sposób płatności: W przypadku odbioru siwz u zamawiającego - płatność w kasie, w przypadku przesłania - za pobraniem. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.04.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 20.04.2006, godzina 10:30, Sala konferencyjna w budynku Administracji na parterze.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: wzory wniosków o wydanie lub przesłanie za zaliczeniem pocztowym specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępne są na stronie internetowej szpitala, wydawanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia u zamawiającego - w godzinach pracy kasy, tj. 9:00-13:00; cena siwz podana w pkt IV.3.2) nie obejmuje kosztów przesłania. 5) Data wysłania ogłoszenia: 20.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.