eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik¦wiadczenie us³ug serwisu systemu informatycznego InfoMedica Plus oraz AMMS Plus dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku



Og³oszenie z dnia 2025-04-24

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug serwisu systemu informatycznego InfoMedica Plus oraz AMMS Plus dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Kliniczny Szpital Psychiatryczny SPZOZ w Rybniku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292936

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Gliwicka 33

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-201

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@psychiatria.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://psychiatria.com

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug serwisu systemu informatycznego InfoMedica Plus oraz AMMS Plus dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-beaf49ae-fb1d-4b1f-82c4-7af2ea42c14c

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00203795

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00046873/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 Serwis oprogramowania

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1096498

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1096498

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie dokumentów, o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, zapytañ oraz
przekazywanie informacji, odbywa siê elektronicznie wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do
zamawiaj±cego”. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie
sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków
komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, okre¶la niezbêdne wymagania
sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj. odbioru danych za po¶rednictwem Platformy, tj.: 1) sta³y dostêp do
sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji:
pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os
x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie
wersja 10.0., 4) w³±czona obs³uga JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików
.pdf, 6) szyfrowanie na Platformie odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3., 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê
stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wed³ug czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem
G³ównego Urzêdu Miar. Wykonawca, przystêpuj±c do postêpowania: 1) akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w
Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zak³adce
„Regulamin” oraz uznaje go za wi±¿±cy, 2) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Instrukcje
korzystania z Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z
Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu Rozporz±dzenia Rady
Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w
postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez
Wykonawców do podpisywania wszelkich plików musz± spe³niaæ wymogi Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w
sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym (eIDAS) (UE)
nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek pytañ technicznych zwi±zanych z
dzia³aniem Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z Centrum Wsparcia Klienta pod numerem tel. 22/101-02-02,
cwk@platformazakupowa.pl. Szczegó³owy opis wymagañ technicznych i organizacyjnych dotycz±cych korespondencji
elektronicznej znajduje siê w rozdziale 11 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) Administratorem danych
osobowych Wykonawcy, zwanym dalej Administratorem, jest: Kliniczny Szpital Psychiatryczny SPZOZ w Rybniku - ul. Gliwicka 33,
44-201 Rybnik; 2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Pana Macieja Frydeckiego, z którym Wykonawca ma prawo
siê kontaktowaæ w sprawach przetwarzania jego danych osobowych za po¶rednictwem poczty elektronicznej: iodo@psychiatria.com
lub telefonicznie 32/43-28-171. Pe³ny tekst klauzuli informacyjnej zawiera rozdzia³ 21 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZp.380.3.13.2025.DF.DKp.DKs.155

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug serwisu systemu informatycznego InfoMedica Plus oraz AMMS Plus dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Warunek zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do realizacji us³ug bêd±cych przedmiotem niniejszego postêpowania, a osoby te posiadaj± siê co najmniej trzyletnie do¶wiadczenie w serwisowaniu systemów informatycznych AMMS/InfoMedica w jednostkach lecznictwa zamkniêtego, posiadaj±cymi aktualne certyfikaty firmy Asseco S.A. na serwisowane modu³y.
b) Warunek zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykonali minimum 2 us³ugi serwisu, obejmuj±cych swym zakresem minimum czê¶æ medyczn± oprogramowania HIS oraz czê¶æ administracyjn± oprogramowania HIS wraz Kadrami i P³acami, Portalem Pracowniczym, Finansami i Ksiêgowo¶ci±, Gospodark± Materia³ow±, ¦rodkami Trwa³ymi o warto¶ci min. 150 ty¶ z³. brutto ka¿da oraz za³±czy dowody potwierdzaj±ce, ¿e ww. us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: zdolno¶ci technicznej i zawodowej:
a) Wykaz us³ug - wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; okres, o którym wy¿ej mowa liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert (sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem nr 6 do SWZ);
b) Wykaz osób - wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji Zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania Zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem nr 7 do SWZ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
1) Formularz oferty stanowi±cy Za³±cznik nr 1 do SWZ ;
2) O¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 8.1 SWZ (Za³±czniki nr: 3 i 4 do SWZ);
3) O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 8.2 SWZ (Za³±cznik nr 5 do SWZ) - je¿eli dotyczy;
4) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (je¿eli dotyczy);
5) Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu Wykonawcy (je¿eli dotyczy)
6) Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie Zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w Postêpowaniu albo do reprezentowania w Postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie Zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie Zamówienia:
1) o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie; o¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
2) w przypadku, o którym mowa w pkt.: 6.2 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie Zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy; o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wed³ug wymogów Za³±cznika nr 5 do SWZ; o¶wiadczenie to jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym;
3) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/zy wykazuje/± spe³nienie warunku udzia³u w Postêpowaniu.
Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie Zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projekt umowy stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ.
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ustawy Pzp oraz postanowieñ Projektu umowy (Za³±cznika nr 2 do SWZ).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-05 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1096498

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-05 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-03

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.