eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › budowa drogi leśnej wewnątrzzakładowej nr 72 w leśnictwie Gadka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-26

POZYCJA 10449

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Starachowice: budowa drogi leśnej wewnątrzzakładowej nr 72 w leśnictwie Gadka Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Starachowice, do kontaktów: Ożóg Grzegorz, ul. Krywki 14d, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2745384, fax 041 2747620 w. 32, e-mail: nadlesnictwo.starachowice@radom.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.radom.lasy.gov.pl/starachowice Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej; Inne:Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa drogi leśnej wewnątrzzakładowej nr 72 w leśnictwie Gadka. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: teren leśnictwa Gadka. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane dot. budowy drogi leśnej wewnątrzzakładowej nr 72 na terenie leśnictwa Gadka w etap I od km 0+000 do km 2+155, część 1 etapu II od km 2+155 do km 3+014 i etap III dojazd do zbiornika wodnego dla celów ppoż. w oddz. 32/33 od km 0+014 do km 0+263 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: zgodnie z wymaganiami ustawy i SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 7

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w kwocie 20000.00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu: 1. prowadzą działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia,2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.:- w formie załączonego do oferty oświadczenia wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od terminu składania ofert)lub w okresie prowadzonej działalności (w przypadku,gdy jest on krótszy niż 5 lat) robót budowlanych o podobnym charakterze jakie obejmuje zamówienia tj budowy lub remontu dróg o nawierzchni utwardzonej)o wartości łącznej zadania nie mniejszej niż 1200000 zł netto,potwierdzonych referencjami uprzednich zamawiających wraz z podaniem nazwy,adresu i telefonu uprzedniego zmawiającego. -wykażą,iż dysponują przynajmniej jedna osobą , która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy oraz udokumentują, iż osoba ta posiada posiada aktualne uprawnienia dot. kierowania robotami w zakresie budowy dróg i mostów wraz z zaświadczeniem, iż jest ona członkiem okręgowej izby inżynierów budownictwa i posiada wymagane ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej ,3. posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, 4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy; 7. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki te Wykonawca spełnił. 2. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienia wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 3. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie wraz z potwierdzeniem uiszczenia opłaty skarbowej 2.aktualny na dzień składania ofert w zakresie działalności zgodnym z przedmiotem zamówienia odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym zał. nr 10.do siwz). 4.oświadczenie wraz z wykazem wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od terminu składania ofert) lub w okresie prowadzonej działalności (w przypadku, gdy jest on krótszy niż 5 lat) robót budowlanych o podobnym charakterze jakie obejmuje zamówienia (tj. budowy lub remontu dróg o nawierzchni utwardzonej) o wartości łącznej zadania nie mniejszej niż 1 200 000 zł netto, potwierdzonych referencjami (opiniami lub listami polecającymi) uprzednich zamawiających wraz z podaniem nazwy, adresu i telefonu uprzedniego zamawiającego. (wzór wykazu stanowi zał. nr 11 siwz) 5.wykaz dot. osoby (osób), która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż osoba ta posiada aktualne uprawnienia dot. kierowania robotami zakresie budowy dróg i mostów wraz z zaświadczeniem, iż jest ona członkiem okręgowej izby inżynierów budownictwa i posiada wymagane ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (wzór wykazu stanowi zał. nr 12 siwz) 6.wykaz prac których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wg załączonego wzoru - zał. nr 13 siwz. 7.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dotyczącą: -osób fizycznych (współwłaścicieli spółek, właścicieli firm) -urzędujących członków władz osób prawnych 8.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 10.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zale¬ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne ani społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 11.oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 12.jeżeli do zawarcia umowy na wykonanie zamówienia w imieniu wykonawcy, który jest podmiotem prawa działającym na podstawie polskiej ustawy Kodeks Spółek Handlowych (Dz. U. z 2000 r. Nr 94, poz. 1037, z późn. zm.), w obowiązujących przepisach prawa lub aktach statutowych wykonawcy wymagana jest dodatkowa zgoda organu i/lub zgoda wspólników Spółki wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument zawierający oświadczenie w przedmiocie wyrażenia przedmiotowej zgody, sporządzony w formie wymaganej przez obowiązujące przepisy prawa, w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 13.dowód wniesienia wadium: a)kopia potwierdzenia wpłaty wadium (dotyczy wadium wnoszonego w pieniądzu). b)w przypadku wniesienia wadium w innej formie - zgodnie z art. 45 ustawy do oferty należy załączyć: oryginał wniesienia wadium w osobnej kopercie z dopiskiem \Dowód wniesienia wadium\ stanowiącej załącznik do oferty lecz z ofertą trwale nie połączony. Kopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem stanowiącą załącznik do oferty i połączoną z ofertą w sposób uniemożliwiający jej zdekompletowanie. 14.a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4; 9; 10; 11; 12 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c)dokumenty w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych \za zgodność z oryginałem\ przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Za zgodność z oryginałem należy poświadczyć wszystkie strony zawierające treść. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/starachowice. Opłata: 30,01 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za specyfikację w formie drukowanej - gotówką lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.02.2007, godzina 12:30, Nadleśnictwo Starachowice ul. Krywki 14d pok. nr 14.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.