eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleśna"DOWÓZ I ODWÓZ WRAZ Z OPIEKĄ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY PLEŚNA W ROKU SZKOLNYM 2017/2018 ORAZ PRZEWOZY DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH SAMOCHODAMI WYKONAWCY"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-05

Ogłoszenie nr 104539 - 2017 z dnia 2017-07-05 r.

Pleśna: "DOWÓZ I ODWÓZ WRAZ Z OPIEKĄ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY PLEŚNA W ROKU SZKOLNYM 2017/2018 ORAZ PRZEWOZY DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH SAMOCHODAMI WYKONAWCY"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 528187-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 95859


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pleśna, krajowy numer identyfikacyjny 85166092100000, ul. Pleśna 240, 33171 Pleśna, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 146 798 170, faks 146 798 947, e-mail gmina@plesna.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.plesna.pl/gmina/przetargi/aktualne/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"DOWÓZ I ODWÓZ WRAZ Z OPIEKĄ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY PLEŚNA W ROKU SZKOLNYM 2017/2018 ORAZ PRZEWOZY DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH SAMOCHODAMI WYKONAWCY"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IKOŚ. 271.8.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I - "DOWÓZ I ODWÓZ WRAZ Z OPIEKĄ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY PLEŚNA W ROKU SZKOLNYM 2017/2018 " 1) Przedmiotem postępowania jest dowóz i odwóz wraz z opieką uczniów do szkół na terenie Gminy Pleśna w roku szkolnym 2017/2018. Szczegółowy zakres podany jest w poniższej tabeli: l.p Nr i nazwa trasy Liczba uczniów Liczba km. Godziny dowozu Ilość kursów Dowóz Odwóz 1. Trasa nr 1 Woźniczna (zajezdnia autobusowa K/ Pana Bani) - Woźniczna Sklep - Szkoła Podstawowa w Pleśnej 28 4 7:25 14:00 2 2. Trasa nr 2 Świebodzin - Szkoła Podstawowa w Pleśnej 23 7 7:45 14:50 2 3. Trasa nr 3 Rychwałd Krzyżówki - Szkoła Podstawowa w Lichwinie 18 5 7:30 14:20 2 4. Trasa nr 4 Dąbrówka Szczepanowska Górna - Szczepanowice Wola (sklep RENATA)- Szczepanowice Gliniki - do Szkoły Podstawowej w Szczepanowicach 42 15 7:50 13:50 2 5. Trasa nr 5 Szczepanowice -Dąbrówka Szczepanowska (pętla) - do Szkoły Podstawowej w Szczepanowicach 24 4 7:25 13:50 2 6. Trasa nr 6 Szczepanowice - Janowice Gierowa - do Szkoły Podstawowej w Janowicach - Janowice Kościół - Lubinka -Zespół Szkolno -Przedszkolny w Rzuchowej 28 10 7:00 14:10 2 7. Trasa nr 7 Dąbrówka Szczepanowska (pętla) do Zespół Szkolno-Przedszkolny w Rzuchowej 13 13 7:05 14:10 2 8. Trasa nr 8 Szczepanowice Gliniki -Szczepanowice - Tracze - do Zespół Szkolno-Przedszkolny w Rzuchowej 7 4,5 7:15 14:10 2 9. Trasa nr 9 Szkoła Podstawowa w Dąbrówce Szczepanowskiej- Wola Szczepanowska - do Zespół Szkolno-Przedszkolny w Rzuchowej 9 15 7:15 14:10 2 UWAGA: o Liczba kilometrów podana w jedną stronę. o Kurs liczony w jedną stronę. o Podane liczy uczniów są liczbami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. 2) Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 60100000-9. 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odpracowania nauki szkolnej w soboty. Wykonawca zostanie poinformowany o wystąpieniu soboty pracującej nie później niż 5 dni przed dana sobotą. 4) Przewoźnik sprawował będzie opiekę nad uczniami w trakcie ich dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej. 5) Szacowana ilość dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2017/2018 to 188 dni. Część II - PRZEWOZY DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH SAMOCHODAMI WYKONAWCY 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi: "Przewozy dzieci niepełnosprawnych samochodami Wykonawcy". Zamówienie realizowane będzie zgodnie z warunkami zawartymi w umowie oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zakres zamówienia. 1) Realizacja usługi "Przewozy dzieci niepełnosprawnych" odbywać się będzie samochodami będącymi własnością Wykonawcy, przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, z możliwością przewożenia złożonych wózków inwalidzkich i balkoników w godzinach od 6.30 do 16.30 od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych (ferie i przerwy świąteczne i inne dni wolne od zajęć szkolnych), a w razie potrzeby również poza godzinami obowiązkowymi. Zamówienie obejmuje przebieg około 100 kilometrów dziennie z pasażerami do końca trwania umowy tj. 22.06.2018 r. 2) Zasady korzystania z samochodu do przewozu dzieci niepełnosprawnych określa załącznik Nr 2 do umowy. 3) Szczegółowe warunki dotyczące realizacji przewozów oraz obowiązki wykonawcy określają załączniki Nr 1 i 3 do umowy. 4) Wynagrodzenie za wykonywaną usługę ustala się jako iloczyn kilometrów przejechanych z pasażerem i ceny kilometra przejazdu z pasażerem, zaproponowanej przez Wykonawcę. 5) Godziny kursów wykonawca obowiązany jest ustalić z rodzicami lub opiekunami dzieci i dyrektorami placówek, do których uczęszczają. Lista tras, na których będzie dowóz dzieci niepełnosprawnych DOWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH PRZEZ GMINĘ PLEŚNA Lp. Miejsce z którego odbierane będzie dziecko Placówka do której będzie dowożone dziecko 1. Pleśna 421 Niepubliczna Szkoła Przysposabiająca do Pracy , Tarnów, ul. Okrężna 4a 2. Janowice 58 ( dziecko na wózku inwalidzkim) Liceum Ogólnokształcace, Tarnów, ul. Bandrowskiego (wózek, podjazdy, z możliwością zapięcia wózka w podjeżdzie) 3. Szczepanowice 324 SOSW T- ów ul. Romanowicza 9 4. Rzuchowa 2 Niepubliczne Gimnazjum Specjalne w Tarnowie, ul. Okrężna 4a 5. Lubinka 44 Niepubliczne Gimnazjum Specjalne w Tarnowie, ul. Okrężna 4a 6. Świebodzin Zespół Niepublicznych Szkół Specjalnych w Tarnowie, ul. Okrężna 4a 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany (w górę i/lub w dół) długości trasy jednego kursu, jeżeli wystąpią okoliczności uzasadniające potrzebę takiej zmiany. Do takich okoliczności Zamawiający w szczególności zalicza: wypadki losowe uczniów powodujące wydłużenie trasy kursu, zwiększenie lub zmniejszenie liczby uczniów dowożonych w ramach usługi, zmiany miejsca dowozu dzieci do szkół (zmiana szkoły do której uczęszcza niepełnosprawny). Zmiany powyższe powodują jedynie zmniejszenie lub wydłużenie trasy kursu. Nie ma to jednak wpływu na stawkę za 1 km zaoferowaną przez Wykonawcę. 4. Dzieci powinny być dowiezione do szkoły w takim czasie aby mogły rozpocząć zajęcia zgodnie z planem lekcji. Dzieci powinny być odebrane po zakończeniu zajęć, jednak nie później niż przed zamknięciem świetlicy. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 60130000-8. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odpracowania nauki szkolnej w soboty. Wykonawca zostanie poinformowany o wystąpieniu soboty pracującej nie później niż 5 dni przed dana sobotą. Szacowana ilość dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2017/2018 to 188 dni. 7. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub Podwykonawca winien zatrudniać wyżej wymienione osoby co najmniej od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Warunek nie dotyczy wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 1)W celu weryfikacji ww. zobowiązania, Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy do przedłożenia Zamawiającemu pisemnego oświadczenia dotyczącego spełnienie zatrudnienia na umowę o pracę lub wykazu pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy, o których mowa w ust 9 wraz z animizowanymi kopiami umów o pracę. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 2) Zamawiający ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w ust 9, poprzez zbadanie rzeczywistych warunków zatrudnienia. Zamawiający ma prawo również żądać niezbędnych dokumentów w tym zakresie. Zamawiający może zwracać się do Państwowej Inspekcji Pracy celem weryfikacji zatrudnienia pracowników realizujących przedmiot zamówienia. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu możliwość przeprowadzenia identyfikacji pracowników wykonujących przedmiot umowy z ramienia Wykonawcy i jego ewentualnych podwykonawców zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3) Niedopełnianie obowiązku zatrudniania pracowników wykonujących roboty na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy będzie skutkowało naliczaniem kar umownych określonych w umowie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: "DOWÓZ I ODWÓZ WRAZ Z OPIEKĄ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY PLEŚNA W ROKU SZKOLNYM 2017/2018 "
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT458333.33
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Usługowo -Transportowy Piotr Kajmowicz, , , 33-171 Pleśna 475, 33-171, Pleśna, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 495380.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 495380.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 495380.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: PRZEWOZY DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH SAMOCHODAMI WYKONAWCY
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT90740.74
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Usługowo -Transportowy Piotr Kajmowicz,, , 33-171 Pleśna 475, 33-171, 33-171 Pleśna 475, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 93060,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 93060,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 93060,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.