Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„SPORZĄDZENIE MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY PLEŚNA”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pleśna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660921
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plesna 240
1.5.2.) Miejscowość: Pleśna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-171
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@plesna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.plesna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„SPORZĄDZENIE MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY PLEŚNA”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7308c83a-0923-4597-8ac5-747e2c4e70b0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00162998
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7308c83a-0923-4597-8ac5-747e2c4e70b03.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Przedmiotowe postępowanie jest prowadzone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/ )
2. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 12. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji interaktywnej „oferty, wnioski i prace konkursowe” pod linkiem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/
13. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Pleśna z siedzibą w Urzędzie Gminy Pleśna, 33-171 Pleśna 240, tel. 14 6292820, e-mail: gmina@plesna.pl
2) w sprawach związanych z ochroną danych osobowych można się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Piotrem Chłoniem pod adresem email: iod@plesna.pl lub listownie pod adresem Administratora,
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, ze zm.),
5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania danych osobowych osoby, której dane dotyczą bezpośrednio przez tą osobę jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) osoby, której dane dotyczą posiadają:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy RODO;
9) osobom, których dane dotyczą nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania ich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IKOŚ. 271.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Pleśna, dla całego obszaru Gminy Pleśna w jej granicach administracyjnych – zwanego dalej planem w sposób i w terminach określonych w harmonogramie prac stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy.
2. Ze względu na objęcie planem miejscowym całego obszaru Gminy, dopuszcza się sporządzanie i uchwalanie planu etapowo dla obszarów poszczególnych miejscowości lub ich wyodrębnionych części.
3. Obszar i zakres objęty planem zgodnie z uchwałą Nr XII/86/25 Rady Gminy Pleśna z dnia 14 marca 2025 r.
Łączna pow. gminy 8305 ha w tym: 2773 ha pow. lasów i 500 ha terenów objętych kartami osuwisk.
4. Plan będący przedmiotem zamówienia, należy wykonać zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi, w tym w szczególności z:
1) ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz.1130 ze zm.),
2) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U.
z 2021 r. poz. 2404),
3) ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko
(t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112),
4) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz.54),
5) rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 30 października 2020 r. (Dz. U. poz.1916 ze zm.) w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego,
6) uchwałą Nr XII/86/25 Rady Gminy Pleśna z dnia 14 marca 2025 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Pleśna,
7) Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Pleśna, stanowiącym załącznik do uchwały Nr XXVIII/230/17 Rady Gminy Pleśna z dnia 30 czerwca 2017 roku w sprawie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Pleśna,
8) dostępnym pod linkiem: https://bip.malopolska.pl/ugplesna,a,1339956,uchwala-nr-xxviii23017-rady-gminy-plesna-z-dnia-30-czerwca-2017-roku-w-sprawie-zmiany-studium-uwarun.html
9) innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zlecenia, m.in. dotyczącymi ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg oraz z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego.
5. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do sporządzenia projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie z art. 15 i art. 16 ustawy
z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 ze zm.) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy wraz z uzasadnieniem w tym m.in.:
1) dokonania analizy materiału wyjściowego, obejmującego w szczególności obowiązujące akty planowania przestrzennego, wnioski o sporządzenie zmiany aktów planowania przestrzennego, istniejące uwarunkowania (w tym: środowiskowe, geologiczne, dziedzictwa kulturowego itd.),
2) przeprowadzenia inwentaryzacji urbanistycznej – prace terenowe (wizja terenowa zainwestowania i uzbrojenia terenu w zakresie mającym wpływ na rozwiązania planistyczne),
3) przygotowania merytorycznego dokumentów formalno-prawnych (wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń: o przystąpieniu do opracowania planu,
o przystąpieniu do konsultacji społecznych nad projektem planu i innych niezbędnych w ramach przedmiotu zamówienia, komunikatów dotyczących opracowań projektu planu,
4) współpracy przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych,
5) przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej, według rozdzielnika wskazanego przez Wykonawcę;
6) sporządzenia zestawień odpowiedzi instytucji i organów oraz zestawień wniosków i uwag wniesionych do procedury sporządzenia planu wraz z propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem,
7) wprowadzenia ewentualnych zmian do projektu planu wynikających z otrzymanych opinii i uzgodnień,
8) powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie, jeśli będzie to konieczne, w razie potrzeby przygotowania treści zażaleń na postanowienia,
9) uzgodnienia przyjętych rozwiązań z Zamawiającym,
10) przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko dla projektu planu miejscowego wraz z uzasadnieniem oraz prognozą oddziaływania na środowisko, o ile jest wymagana zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ), w tym przygotowanie projektów pism związanych z uzgodnieniem stopnia szczegółowości informacji zawartych w prognozie oddziaływania na środowisko,
11) wykonania aktualizacji opracowania ekofizjograficznego,
12) przygotowania wniosków do Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi o uzyskanie zgód na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne zgodnie z ustawą z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz. U. z 2024 r. poz.82 ),
13) przygotowania projektu planu do wyłożenia do publicznego wglądu wraz z prognozami środowiskowymi – konsultacje społeczne (tekst i rysunek planu w kolorze - w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej),
14) udziału w konsultacjach społecznych podczas wyłożenia projektu planu – spotkania otwarte i dyżury projektanta,
15) przygotowania raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych, zawierającego
w szczególności wykaz zgłoszonych uwag wraz z propozycją ich rozpatrzenia
i uzasadnieniem, oraz przygotowanie podsumowania i uzasadnienia, o którym mowa w art. 42 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz protokoły z czynności przeprowadzonych w ramach konsultacji,
16) wprowadzenia ewentualnych zmian w projekcie planu wynikających z konsultacji społecznych,
17) przygotowania projektu planu do uchwalenia na sesję Rady Gminy - w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej,
18) przygotowania elektronicznej wersji dokumentów do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego, zgodnie z § 3 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2011 r. w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych ( tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 2622),
19) przygotowania kompletnej dokumentacji formalno-prawnej do przekazania Wojewodzie Małopolskiemu, wraz z podsumowaniem, o którym mowa w art. 55 ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ),
20) wprowadzenie zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych Wojewody do uchwały zatwierdzającej plan, ustosunkowania się do tych rozstrzygnięć (ewentualnie powtórzenie procedury w zakresie wymaganym przez Wojewodę),
21) przekazania ostatecznej wersji planu i całości prac,
22) udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem projektu planu, obejmujących w szczególności:
a) uczestnictwo głównego projektanta w spotkaniach roboczych zwoływanych przez Zamawiającego,
b) posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej,
c) spotkaniach z mieszkańcami w ramach prezentacji projektu planu,
d) dyskusjach publicznych,
e) wyłożeniu do publicznego wglądu projektu planu - konsultacje społeczne z udziałem projektanta (wymagana obecność przedstawicieli zespołu projektowego),
f) posiedzeniach Komisji Rady Gminy Pleśna, sesjach Rady Gminy Pleśna dotyczących prezentacji projektu planu oraz przyjętych rozwiązań,
23) ustosunkowanie się do skarg wniesionych do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego
i Naczelnego Sądu Administracyjnego,
24) wykonanie innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
6. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu:
1) w wersji papierowej:
a) wydruk planu miejscowego wraz z załącznikami tekstowymi i graficznymi - 3 egz.
b) w skali 1:1000, w tym 1 egz. rysunku w kolorze, w formie foliowanej mapy,
c) wydruk prognozy oddziaływania na środowisko do projektu planu - 3 egz.,
d) wydruk prognozy skutków finansowych uchwalenia planu - 3 egz.,
2) w wersji cyfrowej:
a) tekst planu w formacie doc. i pdf,
b) rysunki i plan w formacie jpg i pdf oraz w postaci wektorowej – numerycznej dxf, shp, tiff, geotiff, gml wraz z plikami rastrowymi z georeferencją umożliwiającą ich odczytanie w środowisku aplikacji QGIS,
3) 2 nośniki – (dysk zewnętrzny lub pamięć USB) z całością opracowania.
7. Wykonawca zamówienia zobowiązuje się na własny koszt do pozyskania wszelkich materiałów
i dokumentów, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
8. Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za prawidłowe sporządzenie i skompletowanie dokumentacji planistycznej zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i przepisami wykonawczymi do ustawy oraz do przedstawienia wojewodzie w celu oceny zgodności z prawem i ogłoszeniu uchwały w wojewódzkim dzienniku urzędowym. opracowanie danych przestrzennych do planu zgodnie z art. 67a wymienionej wyżej ustawy (na różnych etapach opracowania planu).
4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą następujące kryteria:
• cena brutto (z VAT),
• doświadczenie Głównego Projektanta.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: „Doświadczenie Głównego Projektanta”
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
d) zdolności technicznej lub zawodowej;a) warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat od terminu składania ofert, zrealizował co najmniej dwa zamówienia polegające na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (lub zmiany planu miejscowego) na powierzchni co najmniej 1000 ha zakończonym publikacją w dzienniku urzędowym województwa;
Przez opracowanie planu Zamawiający rozumie opracowanie planu z opublikowaniem uchwały w Dzienniku Urzędowym Województwa.
b) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
(1) jedną [1] osobą, która będzie pełnić funkcję głównego projektanta opracowującego miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego spełniającą co najmniej jeden z warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2023 r. poz.977 ze zm.), mającą doświadczenie w opracowaniu przynajmniej 2 (dwóch) miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (lub zmiany planu miejscowego), opublikowanego w dzienniku urzędowym województwa. Przez opracowanie planu Zamawiający rozumie opracowanie planu z opublikowaniem uchwały w Dzienniku Urzędowym Województwa.
(2) jedną [1] osobą, posiadającą wykształcenie wyższe, oraz doświadczenie w opracowaniu prognoz oddziaływania na środowisko dla projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmiany planów miejscowych – liczba prognoz, które osoba sporządziła: min. 2 prognozy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) spełnienie warunków udziału w postępowaniu:a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, – zał. nr 6 do SWZ
c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi zał. nr 7 do SWZ
2) brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz.1076 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówieni. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy – zał. nr 8 do SWZ.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym w wzorze umowy – zał. nr 8 do SWZ.
3. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę składa się na platformie e-Zamówienia poprzez moduł MOW
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-03 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-02
INNE PRZETARGI PLEŚNA
- "SPORZĄDZENIE MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY PLEŚNA"
- "Budowa budynku przedszkola z częścią żłobkową w Pleśnej "
więcej: przetargi PLEŚNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OPRACOWANIE PROJEKTU PLANU OGÓLNEGO GMINY PLATERÓWKA
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Gryfice
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Słaboszów
- Przygotowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - 6 części
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Solec Kujawski wraz z niezbędną dokumentacją planistyczną
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.