Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-04-03
Radom: ¦WIADCZENIE US£UG KONSERWACJI ORAZ ODNAWIANIE LOKALI SOCJALNYCH I TYMCZASOWYCH DO ZASIEDLANIA W DRODZE EKSMISJI W ZASOBACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ MIEJSKI ZARZ¡D LOKALAMI W RADOMIU
Numer og³oszenia: 104668 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarz±d Lokalami w Radomiu , ul. Garbarska 55/57, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0 48 383 57 50, faks 0 48 383 57 48 w. 31.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.mzlradom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: JEDNOSTKA BUD¯ETOWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦WIADCZENIE US£UG KONSERWACJI ORAZ ODNAWIANIE LOKALI SOCJALNYCH I TYMCZASOWYCH DO ZASIEDLANIA W DRODZE EKSMISJI W ZASOBACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ MIEJSKI ZARZ¡D LOKALAMI W RADOMIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia stanowi ¶wiadczenie us³ug konserwacji w bran¿ach: budowlanej, gazowej, sanitarnej i elektrycznej, usuwanie awarii oraz odnawianie lokali socjalnych i tymczasowych do zasiedlania w drodze eksmisji w zasobach administrowanych przez Miejski Zarz±d Lokalami w RadomiuZamawiaj±cy podzieli³ zamówienie na dwie czê¶ci /zadania/. Czynno¶æ ta ma jedynie charakter techniczny, w zwi±zku z czym zakres zamówienia jest niepodzielny i Wykonawca zobowi±zany jest pod rygorem odrzucenia oferty do z³o¿enia oferty na oba zdania: - Zadanie 1 - wykonywanie us³ug bie¿±cej konserwacji - Zadanie 2 - wykonywanie nieprzewidzianych w Zadaniu 1, dora¼nych napraw, awarii, usterek i uszkodzeñ powsta³ych w wyniku zdarzeñ losowych oraz odnawianie lokali socjalnych i tymczasowych do zasiedlania w drodze eksmisji 3. Ilo¶æ terenów bêd±cych w zarz±dzie Zamawiaj±cego w ci±gu roku mo¿e ulec zmianie z powodu ich sprzeda¿y lub przyjêcia w zarz±d nowych nieruchomo¶ci. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy korzystaj±c z mo¿liwo¶ci zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy ustali³ minimaln± i maksymaln± ilo¶æ powierzchni w budynkach w których mia³yby byæ ¶wiadczone us³ugi: a) minimaln± warto¶æ powierzchni do obs³ugi - stanowi ilo¶æ powierzchni bêd±cej w zarz±dzie Zamawiaj±cego w dniu 03 kwietnia 2012r. minus do 15% powierzchni budynków mieszkalnych oraz budynków o innym przeznaczeniu b) maksymaln± ilo¶æ powierzchni do obs³ugi - stanowi ilo¶æ powierzchni bêd±cej w zarz±dzie Zamawiaj±cego w dniu 03 kwietnia 2012r. plus do 15% powierzchni w budynkach mieszkalnych i w budynkach o innym przeznaczeniu , na których mia³yby byæ ¶wiadczone us³ugi. Wg stanu na dzieñ 03.04.2012 w zarz±dzie MZL w Radomiu jest 72092,77 m 2 powierzchnilokali mieszkalnych oraz 16094,35 m2 powierzchni budynków o innym przeznaczeniu 4. Zamawiaj±cy okre¶li równie¿ maksymaln± oraz minimaln± ilo¶æ roboczogodzin przy wykonywaniu czê¶ci zamówienia okre¶lonego jako Zadanie nr 2 jak± Wykonawca bêdzie móg³ ¶wiadczyæ w trakcie trwania umowy. a) Maksymalna liczba roboczogodzin dla zadania 2 wyniesie 14 000 roboczogodzin b) Minimalna liczba roboczogodzin dla zadania 2 wyniesie 6 000 roboczogodzin Zadanie 1 I ZAKRES PRAC 1. Roboty instalacyjne: - instalacje centralnego ogrzewania i centralnej ciep³ej wody: - odpowietrzanie instalacji i grzejników; - regulacja instalacji centralnego ogrzewania /monta¿ kryz d³awi±cych, ustawianie nastaw zaworów termostatycznych/; - likwidacja niedogrzewañ w mieszkaniach; - zabezpieczenie i likwidacja przecieków w instalacjach centralnego ogrzewania i centralnej ciep³ej wody - uszczelnianie zaworów i z³±czek /w przypadku konieczno¶ci wymiany zaworów i g³owic koszty materia³ów pokrywa Zamawiaj±cy/; - odczytywanie g³ównych liczników energii cieplnej i centralnej ciep³ej wody /w razie konieczno¶ci w sytuacjach awaryjnych w celach kontrolnych/; - konserwacja i obs³uga urz±dzeñ pomiarowych; - nawadnianie instalacji centralnego ogrzewania i uruchamianie wraz z rozpoczêciem sezonu grzewczego oraz wykonanie czynno¶ci zwi±zanych z zakoñczeniem sezonu grzewczego; - instalacje wodoci±gowe i kanalizacyjne : - likwidacja przecieków w instalacji wodoci±gowej i sanitarnej - uszczelnianie zaworów i z³±czek /w przypadku konieczno¶ci wymiany zaworów i g³owic koszty materia³ów pokrywa Zamawiaj±cy/; - usuwanie miejscowych przecieków w pionach i poziomach kanalizacyjnych, ³±cznie z wymian± poszczególnych elementów /koszty materia³ów pokrywa Zamawiaj±cy dotyczy wymiany/; - uzupe³nianie ubytków uszczelnieñ po³±czeñ instalacji kanalizacji sanitarnej, deszczowej; - od³±czanie nieczynnych urz±dzeñ i osprzêtu; - odczyty g³ównych wodomierzy w budynkach /w razie konieczno¶ci w sytuacjach awaryjnych, w celach kontrolnych/; - konserwacja i obs³uga urz±dzeñ pomiarowych; - usuwanie zatorów w instalacji kanalizacji sanitarnej tj. poziomy, piony bez podej¶æ odp³ywowych od urz±dzeñ w lokalach mieszkalnych i u¿ytkowych; - usuwanie zatorów na przy³±czach kanalizacji sanitarnej i deszczowej; -w razie potrzeb, czyszczenie wpustów do kanalizacji deszczowej oraz poziomów kanalizacji deszczowej; - zg³aszanie do w³a¶ciciela sieci /Wodoci±gi Miejskie w Radomiu/ o wszelkich nieprawid³owo¶ciach i zak³óceniach wystêpuj±cych w funkcjonowaniu sieci sanitarnych, przy³±czy wodoci±gowych i montowanych na nich urz±dzeniach i osprzêcie. instalacje gazowe : - likwidacja nieszczelno¶ci w instalacji gazowej zg³aszanych indywidualnie; - zabezpieczenie w razie potrzeb przed korozj± pionów i poziomów instalacji; - bezwzglêdna likwidacja nielegalnego poboru gazu; - naprawa szafek gazowych i ich zamkniêæ; - uzupe³nienie zabezpieczeñ antykorozyjnych i pow³ok malarskich szafek gazowych; - przegl±dy okresowe - roczne kontrole stanu technicznej sprawno¶ci wewnêtrznych instalacji gazowych wraz z usuniêciem nieszczelno¶ci na odcinkach od gazomierzy do odbiorników gazowych w 630 lokalach. Roczne kontrole stanu technicznej sprawno¶ci wewnêtrznych instalacji gazowych obejmuj±: - - sprawdzenie kurków g³ównych, - sprawdzenie czê¶ci instalacji na poziomie piwnic i poza budynkiem - sprawdzenie pionów gazowych - sprawdzenie czê¶ci instalacji od gazomierzy do urz±dzeñ gazowych /odbiorników/ - kontrola gazomierzy - kontrola odbiorników gazowych - sprawdzenie stanu technicznego przewodów spalinowych i ich po³±czeñ z urz±dzeniami gazowymi i kana³em spalinowym/szczelno¶æ po³±czenia przewodu ze ¶cian±/ - wykonanie kontroli szczelno¶ci przewodów instalacji gazowych - wykonanie kontroli prawid³owo¶ci doboru ¶rednic przewodów instalacji gazowych - zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami - zg³aszanie do w³a¶ciciela sieci /ZG/ o wszelkich nieprawid³owo¶ciach i zak³óceniach wystêpuj±cych w funkcjonowaniu przy³±czy gazowych i montowanych na nich urz±dzeniach i osprzêcie. instalacje elektryczne : - usuwanie awarii instalacji elektrycznych zasilaj±cych lokale mieszkalne, u¿ytkowe i czê¶ci wspólne; -sprawdzanie i regulacja czasu dzia³ania o¶wietlenia w czê¶ciach wspólnych i instalacjach zewnêtrznych; sprawdzanie prawid³owo¶ci po³±czeñ i dzia³ania instalacji elektrycznej w czê¶ciach wspólnych - budynków, tablic i rozdzielni elektrycznych oraz usuwanie usterek; - sprawdzanie stanu i bie¿±ce uzupe³nianie napisów, oznaczeñ, schematów tablic i rozdzielni elektrycznych; - sprawdzanie dzia³ania zabezpieczeñ, wy³±czników; - bezwzglêdna likwidacja nielegalnego poboru energii elektrycznej; - wymiana uszkodzonych ¿arówek i bezpieczników /koszty materia³ów pokrywa Zamawiaj±cy/; - naprawa zamocowania opraw o¶wietleniowych, prze³±czników, przycisków, korytek kablowych rur i przewodów elektrycznych w klatkach schodowych, korytarzach i piwnicach; - sprawdzanie i naprawa stanu zamkniêæ tablic, rozdzielni i urz±dzeñ elektrycznych oraz bie¿±ce ich zabezpieczenie w przypadku otwarcia; - wskazanie miejsc pod³±czenia urz±dzeñ elektrycznych wykonawcy na czas prowadzonych przez niego remontów w budynku; - czyszczenie szafek elektrycznych oraz ich naprawa. - uzupe³nienie zabezpieczeñ antykorozyjnych i pow³ok malarskich szafek elektrycznych; - sprawdzanie sprawno¶ci urz±dzeñ pomiarowych w czê¶ci wspólnej; - zg³aszanie do w³a¶ciciela sieci (ZE) o wszelkich nieprawid³owo¶ciach i zak³óceniach wystêpuj±cych w funkcjonowaniu przy³±czy elektrycznych i montowanych na nich urz±dzeniach. instalacja odgromowa: - sprawdzanie i konserwacja stanu po³±czeñ i ci±g³o¶ci instalacji odgromowej /uzupe³nianie braków do 5 mb. i smarowanie z³±czy/. 2. Roboty ogólnobudowlane: - uzupe³nianie i naprawa tynków wewnêtrznych w czê¶ciach wspólnych o ³±cznej powierzchni do 3 m2; - uzupe³nianie i naprawa tynków zewnêtrznych o ³±cznej powierzchni do 3 m2; - naprawa mocowania balustrad na klatkach schodowych; - mocowanie i wymiana pochwytów d³ugo¶ci do 3 m; - uzupe³nianie miejscowych ubytków posadzek, ok³adzin schodów i ok³adzin ceramicznych /koszty teria³ów pokrywa Zamawiaj±cy/; - naprawa tynku przy o¶cie¿ach; - dopasowanie drzwi i okien w czê¶ciach wspólnych budynku - naprawa zamków, zawiasów i zamkniêæ do drzwi i okien w czê¶ciach wspólnych budynków; - naprawa lub uzupe³nianie klamek w drzwiach i oknach czê¶ci wspólnych budynków; - wymiana wk³adek lub monta¿ nowych zamków, zasuw /koszty materia³ów pokrywa Zamawiaj±cy/; 3. Dachy: - dokonywanie przegl±dów stanu technicznego pokrycia dachowego i obróbek blacharskich dwa razy roku /wiosna, jesieñ/; - czyszczenie rynien i rur spustowych dwa razy w roku /wiosna, jesieñ/; - naprawa obróbek blacharskich (rynien, rur spustowych i pozosta³ych - regulacja spadków rynien, naprawa lub wymiana mocowania rynien i rur spustowych, - likwidacja nieszczelno¶ci i przecieków z dachu; - naprawa pokrycia dachowego z wymian± do 10 m2 powierzchni dachu /koszty materia³ów pokrywa Zamawiaj±cy/; - niezw³oczne usuwanie, skupisk ¶niegu lodu i powsta³ych sopli /pas nadrynnowy, podrynnowy, rynny i rury spustowe /koszty sprzêtu - podno¶nik koszowy pokrywa Zamawiaj±cy/; Uwaga Powy¿szy zakres prac dotyczy ujêtych w wykazie /za³. nr 1A/ budynków mieszkalnych i u¿ytkowych oraz budynków gospodarczych /komórki/ przynale¿nych do budynków. Zadanie 2 ZAKRES PRAC - ROZLICZENIE KOSZTORYSEM POWYKONAWCZYM 1. Odnawianie lokali socjalnych i tymczasowych do zasiedlania w ramach wykonania wyroków eksmisji. Nie dotyczy kompleksowych remontów obejmuj±cych ca³y zakres prac. - malowanie ¶cian, otworów okiennych i drzwiowych; - uzupe³nienie oszklenia w otworach okiennych; - wymiana wyk³adzin lub ich uzupe³nienie; - czê¶ciowa wymiana pod³óg drewnianych; -. malowanie pod³óg drewnianych; - reperacja posadzek; - wymiana lub naprawa urz±dzeñ sanitarnych i grzewczych; - wymiana lub naprawa instalacji elektrycznej wraz z osprzêtem; - wymiana lub naprawa instalacji wod-kan; -. monta¿ lub wymiana wodomierzy. - próba szczelno¶ci instalacji gazowej 2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zlecenia Wykonawcy bie¿±cych i pilnych prac konserwacyjnych i napraw wykraczaj±cych poza zakres prac opisanych w Zadaniu 1 /zw³aszcza wynik³ych wskutek zdarzeñ losowych: awarii, wichury, ulewy, ¶nie¿yc, oraz dewastacji, itp./ . - Wynagrodzenie za w/w prace opisane w Zadaniu 2 wyliczone bêdzie na podstawie kosztorysów w oparciu o KNR i cenniki SEKOCENBUDU. Robocizna wed³ug stawek przedstawionych przez Wykonawcê w formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Ceny materia³ów i sprzêtu - nie wy¿sze ni¿ ¶rednie ceny wraz z kosztami zakupu z SEKOCENBUDU / ceny materia³ów i sprzêtu dotycz± równie¿ pkt I/ , A w przypadku braku materia³ów w tym wydawnictwie, wed³ug Orgbud-u /ceny materia³ów i sprzêtu dotycz± równie¿ Zadania1/. Je¿eli w wydawnictwach SEKOCENBUD-u i Orgbud -u nie znajduje siê odpowiednia pozycja i jest brak podstaw do wyceny, kalkulacje w³asne Wykonawcy wymagaj± uzgodnienia i zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego. 3.Wykaz budynków bêd±cych przedmiotem zamówienia okre¶la za³±cznik do SIWZ nr 1A /za³±cznik do umowy nr 1A/ . Ilo¶ci budynków i ich powierzchnia mog± ulec zmniejszeniu lub zwiêkszeniu tj. mog± ulec zmniejszeniu lub zwiêkszeniu do 15% powierzchni m 2. II Warunki realizacji umowy 1. Wykonawca zapewnia dy¿ur telefoniczny tj. przyjmowanie zleceñ w ramach pogotowia technicznego : - w dni robocze od 15.30 do 7.30j rano, - w dni wolne od pracy ca³odobowo. 2. Wykonawca ma obowi±zek przyst±piæ do usuwania awarii niezw³ocznie po otrzymaniu zawiadomienia - w terminie nie d³u¿szym ni¿ 2 godziny 3. Wykonawca usuwa awarie w dni robocze, wolne od pracy oraz ¶wi±teczne. Natomiast naprawy i konserwacje prowadzone s± w dni robocze. 4. Wykonawca ma obowi±zek zawiadamiaæ Zamawiaj±cego o wykonaniu prac, a Zamawiaj±cy przyst±piæ do ich odbioru. 5. Zlecanie prac jak równie¿ ich odbiory odbywaæ siê bêdzie zleceniem konserwacyjnym sporz±dzonym pisemnie. 6. Okresem rozliczeniowym dla Wykonawcy jest miesi±c kalendarzowy. 7. Wykonawca wykonywaæ bêdzie przedmiot umowy terminowo zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, Polskimi Normami, obowi±zuj±cymi przepisami na dzieñ odbioru, zgodnie z wiedz± zawodow± i sztuk± budowlan± i obowi±zuj±cymi przepisami prawa oraz SIWZ. 8. Wykonawca zawiadomi Zamawiaj±cego o wykonaniu robót zanikaj±cych lub ulegaj±cych zakryciu z wyprzedzeniem 3 dni, umo¿liwiaj±c ich odbiór 9. Wykonawca winien w trakcie wykonywania robót oraz usuwania usterek: - w pe³ni przestrzegaæ bezpieczeñstwa wszystkich osób upowa¿nionych do przebywania na terenie prowadzonych prac. - prowadziæ roboty zgodnie z przepisami BHP i p.po¿. 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za zgodne z przepisami i bezpieczne ulokowanie i przechowywanie swoich materia³ów i urz±dzeñ; 11. Wykonawca winien zapewniæ nadzór nad przestrzeganiem przepisów ochrony ¶rodowiska na terenie prowadzonych prac; 12. Koszty materia³ów i sprzêtu u¿ywanych przy realizacji zadania 1 pokrywa Wykonawca za wyj±tkiem materia³ów i sprzêtu ¶ci¶le okre¶lonego w pkt I. 13. Uwaga : Koszty materia³ów i sprzêtu /¶ci¶le okre¶lonego w zadaniu 1/, które nie objête s± rozliczeniem kosztów z m 2 powierzchni, nazywane jako koszty, które ponosi Zamawiaj±cy rozliczane s± kosztorysowo - zgodnie z rozliczeniem kosztów opisanych w zadaniu 2..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.80.00.00 - Ró¿ne us³ugi w zakresie napraw i konserwacji 50.70.00.00 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.44.10.00 - Roboty szklarskie 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ co najmniej dwie us³ugi w zakresie us³ug instalacyjno-budowlanych i/lub konserwacji w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±c± swoim rodzajem us³udze stanowi±cej przedmiot zamówienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100000,00z³ brutto - ka¿da z tych us³ug z podaniem jej warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e us³ugi te zosta³y wykonane lub wykonywane s± nale¿ycie
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: -dysponuje potencja³em technicznym umo¿liwiaj±cym wykonanie przedmiotowego zamówienia tj. posiada co najmniej: - jeden samochód ciê¿arowy, o masie ca³kowitej do 3.5 t - dwa ¶rodki transportu umo¿liwiaj±ce sprawne dotarcie do miejsca awarii - elektronarzêdzia: wiertarka- 1szt., wyrzynarka- 1szt., szlifierka k±towa-1 szt., wkrêtarka- 1 szt., - m³ot udarowy - 1 szt., - zagêszczarka - 1 szt., - zgrzewarka do rur - 1 szt., - spawarka- 1 szt., - maszyna do udra¿niania kana³ów sanitarnych i burzowych /ci¶nieniowa lub mechaniczna/, - urz±dzenie do odmra¿ania instalacji wod-kan, - mierniki pomiarowe elektryczne, gazowe
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania poszczególnych zakresów robót tj.- jedn± osobê z uprawnieniami elektrycznymi - jedn± osobê z uprawnieniami do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji gazowych, - jedn± osobê z uprawnieniami do zajmowania siê dozorem w zakresie obs³ugi, napraw i konserwacji urz±dzeñ i instalacji gazowych, - jedn± osobê z uprawnieniami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej, Warunek zostanie uznany za spe³niony równie¿ wtedy, gdy jedna osoba bêdzie posiada³a uprawnienia w kilku specjalno¶ciach.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
- wykaz narz±dzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)W przypadku ustanowienia pe³nomocnika do reprezentacji w postêpowaniu do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo rodzajowe lub szczegó³owe wskazuj±ce zakres pe³nomocnictwa dla ustanowionego pe³nomocnika. Pe³nomocnictwo winno byæ z³o¿one w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie. b)W przypadku sk³adania oferty przez podmioty, o których mowa w art. 23 ustawy, oferta musi zawieraæ upowa¿nienie dla Pe³nomocnika do reprezentowania podmiotów dzia³aj±cych wspólnie w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez osoby upowa¿nione do reprezentowania ka¿dego z tych podmiotów. c) W przypadku powo³ywania siê przez Wykonawcê na potencja³ innych podmiotów przy wykazywaniu spe³niania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca zobowi±zany przedstawiæ pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, pisemne zobowi±zanie podmiotu, z którego jednoznacznie bêdzie wynika³o, ¿e podmiot ten bêdzie uczestniczy³ w realizacji przedmiotu zamówienia
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian umowy w drodze pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy w nastêpuj±cych przypadkach: a) Rozszerzenia lub zmiany zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, b) Zmiany podwykonawcy, na potencja³ którego Wykonawca powo³a³ siê przy wykazaniu spe³nienia warunków, o których mowa w art. 22 Ust. 1 na innego dysponuj±cego co najmniej porównywalnym do¶wiadczeniem, potencja³em technicznym i osobowym o ile pos³u¿enie siê podwykonawc± bêdzie korzystne dla Zamawiaj±cego z tytu³u nale¿ytego wykonania umowy c) Zmiany ceny brutto umowy - w przypadku zmiany stawki podatku VAT (przy zachowaniu dotychczasowej warto¶ci netto) je¿eli nast±pi zmiana przepisów ustawy o podatku od towarów i us³ug i podatku akcyzowym d) Zmiany terminu realizacji umowy (skrócenie) w przypadku je¿eli wyst±pi± nieprzewidziane okoliczno¶ci wynikaj±ce z powodu si³y wy¿szej lub dzia³ania osób trzecich uniemo¿liwiaj±cego wykonywanie prac. Za wyst±pienie tych okoliczno¶ci uznane bêd± w szczególno¶ci wszelkie wydarzenia maj±ce wp³yw na realizacjê umowy, znajduj±ce siê poza realn± kontrol± Wykonawcy i Zamawiaj±cego, a których nie mo¿na by³o wcze¶niej przewidzieæ, a w szczególno¶ci wojny, mobilizacja, akty prawne , decyzje, postanowienia, nakazy itp. organów w³adzy publicznej lub administracji publicznej uniemo¿liwiaj±ce wykonanie umowy w ca³o¶ci lub w czê¶ci w przewidzianym terminie i inne okoliczno¶ci niezale¿ne od stron, których nie mo¿na by³o przewidzieæ i na które strony nie maj± wp³ywu; e) Zmiany terminu obowi±zywania umowy poprzez jego skrócenie - w przypadku wykorzystania w ca³o¶ci kwoty, o której mowa w §6 ust. 2 umowy, lub maksymalnej ilo¶ci roboczogodzin, o której mowa w §7 ust. 4 umowy f) Zmiany terminu obowi±zywania umowy poprzez jego wyd³u¿enie - w przypadku nie wykorzystania minimalnej ilo¶ci roboczogodzin, o której mowa w § 7 ust. 4 umowy - do momentu jej wykorzystania ( nie d³u¿ej jednak ni¿ przez okres lat 3 od dnia zawarcia umowy i nie d³u¿ej ni¿ do wykorzystania w ca³o¶ci kwoty, o której mowa w §6 ust. 2 umowy ) g) Zmiany sposobu realizacji umowy - w przypadkach spowodowanych przyczynami zewnêtrznymi niezale¿nymi od Zamawiaj±cego i Wykonawcy skutkuj±cymi niemo¿liwo¶ci± wykonania us³ugi na warunkach okre¶lonych w umowie ( w szczególno¶ci spowodowane zmian± obowi±zuj±cego prawa w zakresie przedmiotu zamówienia tj. decyzjami, postanowieniami, nakazami itp. organów w³adzy publicznej lub administracji publicznej uniemo¿liwiaj±cymi wykonanie umowy w ca³o¶ci lub w czê¶ci - w zakresie wskazanym w decyzjach tych organów
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzlradom.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Miejski Zarz±d Lokalami w Radomiu parter sekretariat
ul. Garbarska 55/57
26-600 Radom.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 12.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Miejski Zarz±d Lokalami w Radomiu parter sekretariat ul. Garbarska 55/57 26-600 Radom.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Prowadzenie dzia³añ promocyjnych projektu "Budowa zbiorników retencyjnych wraz z infrastruktur± jako dzia³anie adaptacyjne do zmian klimatu na obszarze miasta Radomia"
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Miejskiego Zarz±du Dróg i Komunikacji w Radomiu
- Wymiana pokrycia dachowego - modernizacja dachu budynku nr 15 i 16 przy ul. Suchej 15
- Bie¿±ce utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2025 roku
- Dostawa i wdro¿enie elementów systemu do monitorowania incydentów zwi±zanych z cyberbezpieczeñstwem Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pu³askiego
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcj± prawa wykupu nowego ci±gnika komunalnego wraz z ³adowaczem czo³owym oraz osprzêtem - 2025
wiêcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- Modernizacja oczyszczalni ¶cieków w Kobylcu - Etap II
- ¦wiadczenie us³ug serwisowych i przegl±du stacji pomiarowych PM Ecology dla Wielkopolskiego O¶rodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Budowa instalacji wewnêtrznej gazu i centralnego ogrzewania w budynku magazynu w We³czu gm. Busko-Zdrój
- Budowa sali gimnastycznej, samorz±dowego ¿³obka oraz samorz±dowego przedszkola przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Uszczynie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn: "Remont budynku Urzêdu Miasta Skierniewice przy ul. Senatorskiej 12" oraz "Remont budynku Urzêdu Miasta Skierniewice przy ul. Floriana 9"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.