To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2012-04-27
Radom: ¦WIADCZENIE US£UG KONSERWACJI ORAZ ODNAWIANIE LOKALI SOCJALNYCH I TYMCZASOWYCH DO ZASIEDLANIA W DRODZE EKSMISJI W ZASOBACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ MIEJSKI ZARZ¡D LOKALAMI W RADOMIU.
Numer og³oszenia: 96361 - 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 104668 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarz±d Lokalami w Radomiu, ul. Garbarska 55/57, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 383 57 50, faks 48 383 57 48 w. 231.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: JEDNOSTKA BUD¯ETOWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦WIADCZENIE US£UG KONSERWACJI ORAZ ODNAWIANIE LOKALI SOCJALNYCH I TYMCZASOWYCH DO ZASIEDLANIA W DRODZE EKSMISJI W ZASOBACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ MIEJSKI ZARZ¡D LOKALAMI W RADOMIU..
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: : 1.Przedmiot zamówienia stanowi ¶wiadczenie us³ug konserwacji w bran¿ach: budowlanej, gazowej, sanitarnej i elektrycznej, usuwanie awarii oraz odnawianie lokali socjalnych i tymczasowych do zasiedlania w drodze eksmisji w zasobach administrowanych przez Miejski Zarz±d Lokalami w Radomiu Zamawiaj±cy podzieli³ zamówienie na dwie czê¶ci /zadania/. Czynno¶æ ta ma jedynie charakter techniczny, w zwi±zku z czym zakres zamówienia jest niepodzielny i Wykonawca zobowi±zany jest pod rygorem odrzucenia oferty do z³o¿enia oferty na oba zdania: - Zadanie 1 - wykonywanie us³ug bie¿±cej konserwacji - Zadanie 2 - wykonywanie nieprzewidzianych w Zadaniu 1, dora¼nych napraw, awarii, usterek i uszkodzeñ powsta³ych w wyniku zdarzeñ losowych oraz odnawianie lokali socjalnych i tymczasowych do zasiedlania w drodze eksmisji 3. Ilo¶æ terenów bêd±cych w zarz±dzie Zamawiaj±cego w ci±gu roku mo¿e ulec zmianie z powodu ich sprzeda¿y lub przyjêcia w zarz±d nowych nieruchomo¶ci. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy korzystaj±c z mo¿liwo¶ci zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy ustali³ minimaln± i maksymaln± ilo¶æ powierzchni w budynkach w których mia³yby byæ ¶wiadczone us³ugi: a) minimaln± warto¶æ powierzchni do obs³ugi - stanowi ilo¶æ powierzchni bêd±cej w zarz±dzie Zamawiaj±cego w dniu 03 kwietnia 2012r. minus do 15% powierzchni budynków mieszkalnych oraz budynków o innym przeznaczeniu b) maksymaln± ilo¶æ powierzchni do obs³ugi - stanowi ilo¶æ powierzchni bêd±cej w zarz±dzie Zamawiaj±cego w dniu 03 kwietnia 2012r. plus do 15% powierzchni w budynkach mieszkalnych i w budynkach o innym przeznaczeniu , na których mia³yby byæ ¶wiadczone us³ugi. Wg stanu na dzieñ 03.04.2012 w zarz±dzie MZL w Radomiu jest 72092,77 m 2 powierzchni lokali mieszkalnych oraz 16094,35 m2 powierzchni budynków o innym przeznaczeniu 4. Zamawiaj±cy okre¶li równie¿ maksymaln± oraz minimaln± ilo¶æ roboczogodzin przy wykonywaniu czê¶ci zamówienia okre¶lonego jako Zadanie nr 2 jak± Wykonawca bêdzie móg³ ¶wiadczyæ w trakcie trwania umowy. a) Maksymalna liczba roboczogodzin dla zadania 2 wyniesie 14 000 roboczogodzin b) Minimalna liczba roboczogodzin dla zadania 2 wyniesie 6 000 roboczogodzin Zadanie 1 I ZAKRES PRAC 1. Roboty instalacyjne: - instalacje centralnego ogrzewania i centralnej ciep³ej wody: - odpowietrzanie instalacji i grzejników; - regulacja instalacji centralnego ogrzewania /monta¿ kryz d³awi±cych, ustawianie nastaw zaworów termostatycznych/; - likwidacja niedogrzewañ w mieszkaniach; - zabezpieczenie i likwidacja przecieków w instalacjach centralnego ogrzewania i centralnej ciep³ej wody - uszczelnianie zaworów i z³±czek /w przypadku konieczno¶ci wymiany zaworów i g³owic koszty materia³ów pokrywa Zamawiaj±cy/; - odczytywanie g³ównych liczników energii cieplnej i centralnej ciep³ej wody /w razie konieczno¶ci w sytuacjach awaryjnych w celach kontrolnych/; - konserwacja i obs³uga urz±dzeñ pomiarowych; - nawadnianie instalacji centralnego ogrzewania i uruchamianie wraz z rozpoczêciem sezonu grzewczego oraz wykonanie czynno¶ci zwi±zanych z zakoñczeniem sezonu grzewczego; - instalacje wodoci±gowe i kanalizacyjne : - likwidacja przecieków w instalacji wodoci±gowej i sanitarnej - uszczelnianie zaworów i z³±czek /w przypadku konieczno¶ci wymiany zaworów i g³owic koszty materia³ów pokrywa Zamawiaj±cy/; - usuwanie miejscowych przecieków w pionach i poziomach kanalizacyjnych, ³±cznie z wymian± poszczególnych elementów /koszty materia³ów pokrywa Zamawiaj±cy dotyczy wymiany/; - uzupe³nianie ubytków uszczelnieñ po³±czeñ instalacji kanalizacji sanitarnej, deszczowej; - od³±czanie nieczynnych urz±dzeñ i osprzêtu; - odczyty g³ównych wodomierzy w budynkach /w razie konieczno¶ci w sytuacjach awaryjnych, w celach kontrolnych/; - konserwacja i obs³uga urz±dzeñ pomiarowych; - usuwanie zatorów w instalacji kanalizacji sanitarnej tj. poziomy, piony bez podej¶æ odp³ywowych od urz±dzeñ w lokalach mieszkalnych i u¿ytkowych; - usuwanie zatorów na przy³±czach kanalizacji sanitarnej i deszczowej; -w razie potrzeb, czyszczenie wpustów do kanalizacji deszczowej oraz poziomów kanalizacji deszczowej; - zg³aszanie do w³a¶ciciela sieci /Wodoci±gi Miejskie w Radomiu/ o wszelkich nieprawid³owo¶ciach i zak³óceniach wystêpuj±cych w funkcjonowaniu sieci sanitarnych, przy³±czy wodoci±gowych i montowanych na nich urz±dzeniach i osprzêcie. instalacje gazowe : - likwidacja nieszczelno¶ci w instalacji gazowej zg³aszanych indywidualnie; - zabezpieczenie w razie potrzeb przed korozj± pionów i poziomów instalacji; - bezwzglêdna likwidacja nielegalnego poboru gazu; - naprawa szafek gazowych i ich zamkniêæ; - uzupe³nienie zabezpieczeñ antykorozyjnych i pow³ok malarskich szafek gazowych; - przegl±dy okresowe - roczne kontrole stanu technicznej sprawno¶ci wewnêtrznych instalacji gazowych wraz z usuniêciem nieszczelno¶ci na odcinkach od gazomierzy do odbiorników gazowych w 630 lokalach. Roczne kontrole stanu technicznej sprawno¶ci wewnêtrznych instalacji gazowych obejmuj±: - - sprawdzenie kurków g³ównych, - sprawdzenie czê¶ci instalacji na poziomie piwnic i poza budynkiem - sprawdzenie pionów gazowych - sprawdzenie czê¶ci instalacji od gazomierzy do urz±dzeñ gazowych /odbiorników/ - kontrola gazomierzy - kontrola odbiorników gazowych - sprawdzenie stanu technicznego przewodów spalinowych i ich po³±czeñ z urz±dzeniami gazowymi i kana³em spalinowym/szczelno¶æ po³±czenia przewodu ze ¶cian±/ - wykonanie kontroli szczelno¶ci przewodów instalacji gazowych - wykonanie kontroli prawid³owo¶ci doboru ¶rednic przewodów instalacji gazowych - zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami - zg³aszanie do w³a¶ciciela sieci /ZG/ o wszelkich nieprawid³owo¶ciach i zak³óceniach wystêpuj±cych w funkcjonowaniu przy³±czy gazowych i montowanych na nich urz±dzeniach i osprzêcie. instalacje elektryczne : - usuwanie awarii instalacji elektrycznych zasilaj±cych lokale mieszkalne, u¿ytkowe i czê¶ci wspólne; -sprawdzanie i regulacja czasu dzia³ania o¶wietlenia w czê¶ciach wspólnych i instalacjach zewnêtrznych; sprawdzanie prawid³owo¶ci po³±czeñ i dzia³ania instalacji elektrycznej w czê¶ciach wspólnych - budynków, tablic i rozdzielni elektrycznych oraz usuwanie usterek; - sprawdzanie stanu i bie¿±ce uzupe³nianie napisów, oznaczeñ, schematów tablic i rozdzielni elektrycznych; - sprawdzanie dzia³ania zabezpieczeñ, wy³±czników; - bezwzglêdna likwidacja nielegalnego poboru energii elektrycznej; - wymiana uszkodzonych ¿arówek i bezpieczników /koszty materia³ów pokrywa Zamawiaj±cy/; - naprawa zamocowania opraw o¶wietleniowych, prze³±czników, przycisków, korytek kablowych rur i przewodów elektrycznych w klatkach schodowych, korytarzach i piwnicach; - sprawdzanie i naprawa stanu zamkniêæ tablic, rozdzielni i urz±dzeñ elektrycznych oraz bie¿±ce ich zabezpieczenie w przypadku otwarcia; - wskazanie miejsc pod³±czenia urz±dzeñ elektrycznych wykonawcy na czas prowadzonych przez niego remontów w budynku; - czyszczenie szafek elektrycznych oraz ich naprawa. - uzupe³nienie zabezpieczeñ antykorozyjnych i pow³ok malarskich szafek elektrycznych; - sprawdzanie sprawno¶ci urz±dzeñ pomiarowych w czê¶ci wspólnej; - zg³aszanie do w³a¶ciciela sieci (ZE) o wszelkich nieprawid³owo¶ciach i zak³óceniach wystêpuj±cych w funkcjonowaniu przy³±czy elektrycznych i montowanych na nich urz±dzeniach. instalacja odgromowa: - sprawdzanie i konserwacja stanu po³±czeñ i ci±g³o¶ci instalacji odgromowej /uzupe³nianie braków do 5 mb. i smarowanie z³±czy/. 2. Roboty ogólnobudowlane: - uzupe³nianie i naprawa tynków wewnêtrznych w czê¶ciach wspólnych o ³±cznej powierzchni do 3 m2; - uzupe³nianie i naprawa tynków zewnêtrznych o ³±cznej powierzchni do 3 m2; - naprawa mocowania balustrad na klatkach schodowych; - mocowanie i wymiana pochwytów d³ugo¶ci do 3 m; - uzupe³nianie miejscowych ubytków posadzek, ok³adzin schodów i ok³adzin ceramicznych /koszty teria³ów pokrywa Zamawiaj±cy/; - naprawa tynku przy o¶cie¿ach; - dopasowanie drzwi i okien w czê¶ciach wspólnych budynku - naprawa zamków, zawiasów i zamkniêæ do drzwi i okien w czê¶ciach wspólnych budynków; - naprawa lub uzupe³nianie klamek w drzwiach i oknach czê¶ci wspólnych budynków; - wymiana wk³adek lub monta¿ nowych zamków, zasuw /koszty materia³ów pokrywa Zamawiaj±cy/; 3. Dachy: - dokonywanie przegl±dów stanu technicznego pokrycia dachowego i obróbek blacharskich dwa razy roku /wiosna, jesieñ/; - czyszczenie rynien i rur spustowych dwa razy w roku /wiosna, jesieñ/; - naprawa obróbek blacharskich (rynien, rur spustowych i pozosta³ych - regulacja spadków rynien, naprawa lub wymiana mocowania rynien i rur spustowych, - likwidacja nieszczelno¶ci i przecieków z dachu; - naprawa pokrycia dachowego z wymian± do 10 m2 powierzchni dachu /koszty materia³ów pokrywa Zamawiaj±cy/; - niezw³oczne usuwanie, skupisk ¶niegu lodu i powsta³ych sopli /pas nadrynnowy, podrynnowy, rynny i rury spustowe /koszty sprzêtu - podno¶nik koszowy pokrywa Zamawiaj±cy/; Uwaga Powy¿szy zakres prac dotyczy ujêtych w wykazie /za³. nr 1A/ budynków mieszkalnych i u¿ytkowych oraz budynków gospodarczych /komórki/ przynale¿nych do budynków. Zadanie 2 ZAKRES PRAC - ROZLICZENIE KOSZTORYSEM POWYKONAWCZYM 1. Odnawianie lokali socjalnych i tymczasowych do zasiedlania w ramach wykonania wyroków eksmisji. Nie dotyczy kompleksowych remontów obejmuj±cych ca³y zakres prac. - malowanie ¶cian, otworów okiennych i drzwiowych; - uzupe³nienie oszklenia w otworach okiennych; - wymiana wyk³adzin lub ich uzupe³nienie; - czê¶ciowa wymiana pod³óg drewnianych; -. malowanie pod³óg drewnianych; - reperacja posadzek; - wymiana lub naprawa urz±dzeñ sanitarnych i grzewczych; - wymiana lub naprawa instalacji elektrycznej wraz z osprzêtem; - wymiana lub naprawa instalacji wod-kan; -. monta¿ lub wymiana wodomierzy. - próba szczelno¶ci instalacji gazowej 2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zlecenia Wykonawcy bie¿±cych i pilnych prac konserwacyjnych i napraw wykraczaj±cych poza zakres prac opisanych w Zadaniu 1 /zw³aszcza wynik³ych wskutek zdarzeñ losowych: awarii, wichury, ulewy, ¶nie¿yc, oraz dewastacji, itp./ . - Wynagrodzenie za w/w prace opisane w Zadaniu 2 wyliczone bêdzie na podstawie kosztorysów w oparciu o KNR i cenniki SEKOCENBUDU. Robocizna wed³ug stawek przedstawionych przez Wykonawcê w formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Ceny materia³ów i sprzêtu - nie wy¿sze ni¿ ¶rednie ceny wraz z kosztami zakupu z SEKOCENBUDU / ceny materia³ów i sprzêtu dotycz± równie¿ pkt I/ , A w przypadku braku materia³ów w tym wydawnictwie, wed³ug Orgbud-u /ceny materia³ów i sprzêtu dotycz± równie¿ Zadania1/. Je¿eli w wydawnictwach SEKOCENBUD-u i Orgbud -u nie znajduje siê odpowiednia pozycja i jest brak podstaw do wyceny, kalkulacje w³asne Wykonawcy wymagaj± uzgodnienia i zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego. 3.Wykaz budynków bêd±cych przedmiotem zamówienia okre¶la za³±cznik do SIWZ nr 1A /za³±cznik do umowy nr 1A/ . Ilo¶ci budynków i ich powierzchnia mog± ulec zmniejszeniu lub zwiêkszeniu tj. mog± ulec zmniejszeniu lub zwiêkszeniu do 15% powierzchni m 2. II Warunki realizacji umowy 1. Wykonawca zapewnia dy¿ur telefoniczny tj. przyjmowanie zleceñ w ramach pogotowia technicznego : - w dni robocze od 15.30 do 7.30j rano, - w dni wolne od pracy ca³odobowo. 2. Wykonawca ma obowi±zek przyst±piæ do usuwania awarii niezw³ocznie po otrzymaniu zawiadomienia - w terminie nie d³u¿szym ni¿ 2 godziny 3. Wykonawca usuwa awarie w dni robocze, wolne od pracy oraz ¶wi±teczne. Natomiast naprawy i konserwacje prowadzone s± w dni robocze. 4. Wykonawca ma obowi±zek zawiadamiaæ Zamawiaj±cego o wykonaniu prac, a Zamawiaj±cy przyst±piæ do ich odbioru. 5. Zlecanie prac jak równie¿ ich odbiory odbywaæ siê bêdzie zleceniem konserwacyjnym sporz±dzonym pisemnie. 6. Okresem rozliczeniowym dla Wykonawcy jest miesi±c kalendarzowy. 7. Wykonawca wykonywaæ bêdzie przedmiot umowy terminowo zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, Polskimi Normami, obowi±zuj±cymi przepisami na dzieñ odbioru, zgodnie z wiedz± zawodow± i sztuk± budowlan± i obowi±zuj±cymi przepisami prawa oraz SIWZ. 8. Wykonawca zawiadomi Zamawiaj±cego o wykonaniu robót zanikaj±cych lub ulegaj±cych zakryciu z wyprzedzeniem 3 dni, umo¿liwiaj±c ich odbiór 9. Wykonawca winien w trakcie wykonywania robót oraz usuwania usterek: - w pe³ni przestrzegaæ bezpieczeñstwa wszystkich osób upowa¿nionych do przebywania na terenie prowadzonych prac. - prowadziæ roboty zgodnie z przepisami BHP i p.po¿. 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za zgodne z przepisami i bezpieczne ulokowanie i przechowywanie swoich materia³ów i urz±dzeñ; 11. Wykonawca winien zapewniæ nadzór nad przestrzeganiem przepisów ochrony ¶rodowiska na terenie prowadzonych prac; 12. Koszty materia³ów i sprzêtu u¿ywanych przy realizacji zadania 1 pokrywa Wykonawca za wyj±tkiem materia³ów i sprzêtu ¶ci¶le okre¶lonego w pkt I. 13. Uwaga : Koszty materia³ów i sprzêtu /¶ci¶le okre¶lonego w zadaniu 1/, które nie objête s± rozliczeniem kosztów z m 2 powierzchni, nazywane jako koszty, które ponosi Zamawiaj±cy rozliczane s± kosztorysowo - zgodnie z rozliczeniem kosztów opisanych w zadaniu 2...
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.80.00.00 - Ró¿ne us³ugi w zakresie napraw i konserwacji 50.70.00.00 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.44.10.00 - Roboty szklarskie 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZAK£AD REMONTOWO-BUDOWLANY Rybicki Bogus³aw, Piastowska 11 m 6, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 758458,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 463474,36
Oferta z najni¿sz± cen±: 261637,29 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 538961,04
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Sukcesywna dostawa artyku³ów chemicznych i ¶rodków czysto¶ciowych wraz z transportem dla domów pomocy spo³ecznej w Radomiu w I pó³roczu 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa pielucho-majtek oraz wk³adów anatomicznych w celu realizacji zleceñ dla mieszkañców domów pomocy spo³ecznej w Radomiu wraz z transportem w I pó³roczu 2025 roku.
- Utworzenie Centrum Opiekuñczo-Mieszkalnego w Radomiu
- Dostawa wraz z monta¿em i uruchomieniem linii technologicznej do przygotowania proszków metalicznych do drukarki 3D wraz z osprzêtem
- ¦wiadczenie us³ug administracji i utrzymania infrastruktury teletechnicznej, energetycznej i ³±czno¶ci Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów KM PSP w Radomiu
wiêcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespo³u budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastruktur± zewnêtrzn± i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeñskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Adaptacja II piêtra budynku NU-MED na potrzeby Oddzia³u Onkologii Klinicznej funkcjonuj±cego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papie¿a Jana Paw³a II w Zamo¶ciu.
- Naprawa aparatu RTG Optima XR 240 firmy GE - wymiana detektora 10 cmx12cm.
- TR.262.10.2024. Wykonanie robót budowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeñ Klinicznego Oddzia³u Chorób P³uc (...) w Szpitalu Uniwersyteckim w Zielonej Górze sp. z o.o."
- Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Poprawa dostêpno¶ci dla osób ze szczególnymi potrzebami do ¶wiadczeñ podstawowej opieki zdrowotnej w SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim."
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.