Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-15
Poznań: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 104674 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu , ul. Gołębia 2, 61-834 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8520003, faks 061 8528002.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://wosoz.ibip.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://wosoz.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu w 2013 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu przy ul. Gołebiej 2 i jego delegatur w Kaliszu przy ul. Tuwima 10, Koninie przy al. 1 Maja 7, Lesznie przy pl. Komeńskiego 6 i Pile przy ul. Śniadeckich 46 w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczenia przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych, świadczonych przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, zgodnie z przepisami prawa: -Ustawa z dnia 12 czerwca 2003 roku Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529), - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 5 poz. 34 ze zm.), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. z 2003 r. Nr 183 poz 1795 ze zm.), - innych aktów prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem postępowania, wydanych na podstawie ustawy i rozporządzenia oraz postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zamawiający zobowiązuje się do nadania przesyłek w stanie uporządkowanym na przesyłki rejestrowane (poprzez wpisanie każdej przesyłki do książki nadawczej w 2 egzemplarzach: oryginał dla Wykonawcy w celu rozliczenia oraz kopia, jako potwierdzenie nadania danej partii przesyłek dla Zamawiającego) i przesyłki nierejestrowane (zestawienie ilościowe przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych oryginał dla Wykonawcy w celu rozliczenia oraz kopia, jako potwierdzenie nadania danej partii przesyłek dla Zamawiającego). 3. Zamawiający zobowiązuje się do segregowania przesyłek na przesyłki miejscowe (odpowiednio do miejsca nadania) i zamiejscowe. 4. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. 5. Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się: - zwykłe -przesyłka listowa nierejestrowana, nie będąca przesyłką najszybszej kategorii -zwykłe priorytetowe - przesyłka listowa nierejestrowana, będąca przesyłką najszybszej kategorii - polecone-przesyłka listowa rejestrowana, przemieszczana i doręczana w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, - polecone ze zwrotnym poświadczeniem odbioru- przesyłka listowa rejestrowana, przemieszczana i doręczana w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru - polecone priorytetowe- przesyłka listowa rejestrowana, będąca przesyłką najszybszej kategorii, przemieszczana i doręczana w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, -polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzenie odbioru - przesyłka listowa rejestrowana, najszybszej kategorii, przemieszczana i doręczana w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru. Gabaryt A - to przesyłka o wymiarach: minimum- wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140 mm maximum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm Gabaryt B- to przesyłka o wymiarach: minimum- jeśli choć jeden z wymiarów przekracza 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm maximum - suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość nie może przekroczyć 600 mm) 6. Przez paczki pocztowe rozumie się paczki pocztowe do 10000 g. -zwykłe - paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii -priorytetowe-paczki rejestrowane będące paczkami najszybszej kategorii -pobraniowe - paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii (za pobraniem opłaty) -z zadeklarowaną wartością-przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii z zadeklarowaną wartością -za zwrotnym poświadczeniem odbioru. Gabaryt A to paczka o wymiarach minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, maximum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 300 mm, długość 600 mm, szerokość 500 mm Gabaryt B to paczka o wymiarach minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 lub szerokość 230, maximum - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość - 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm. 7. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru przesyłek pocztowych przygotowanych do wyekspediowania, z kancelarii Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu przy ul Gołębiej 2 (tel kontaktowy 618528003) z częstotliwością odbioru od poniedziałku do piątku od godz. 9.00 do 10.00 - Kaliszu przy ul. Tuwima 10 (tel kontaktowy 627576421) w dniach poniedziałek, środa, piątek od godz. 12.00 do 14.00 - Koninie przy Al 1 Maja 7 (tel kontaktowy 632447126) w dniach poniedziałek, środa, piątek od godz. 12.00 do 14.00. - Lesznie przy pl. Komeńskiego 6 (tel kontaktowy 655299383) w dniach poniedziałek, środa, piątek od godz. 12.00 do 14.00. -Pile ul Śniadeckich 46 (tel kontaktowy 67352 07 15) dniach poniedziałek, środa, piątek od godz. 12.00 do 14.00. 8. Zamawiający dopuszcza odbiór poczty w innych godzinach, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 9. Odbioru przesyłek dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia. 10. Odbiór przesyłek przygotowanych do wyekspediowania będzie każdorazowo dokumentowany przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej książce nadawczej (dla przesyłek rejestrowanych) oraz na zestawieniu ilościowym przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych (dla przesyłek zwykłych). 11. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług doręczania przesyłek do każdego wskazanego przez Zamawiającego adresu. 12. Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek na warunkach określonych w aktach prawnych regulujących świadczenie usług pocztowych wymienionych wyżej. 13. Zamawiający zobowiązuje się do umieszczenia na przesyłce pocztowej lub paczce nazwy odbiorcy z jego adresem(podany jednocześnie w pocztowej książce nadawczej), określając rodzaj przesyłki (zwykła , polecona, priorytet, ze zwrotnym poświadczeniem odbioru) oraz umieszczenia na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki nadruku (pieczątki) określającej pełną nazwę i adres Zmawiającego. 14. Zamawiający zobowiązuje się do właściwego przygotowania przesyłek oraz sporządzenia zestawień dla przesyłek. 15. Opakowanie przesyłek listowych stanowi koperta zamawiającego odpowiednio zabezpieczona (zaklejona). Opakowanie paczki powinno stanowić zabezpieczenie przed dostępem do zawartości aby uniemożliwiło uszkodzenie przesyłki w czasie przemieszczenia. 16. Wykonawca będzie doręczał odpowiednio do siedziby Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu i jego Delegatur (w zależności od tego, która placówka nadała przesyłkę, pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki nie później jednak, niż w ciągu siedmiu dni roboczych od dnia doręczenia. 17. Zwrot niedoręczonych przesyłek do siedziby Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu i jego Delegatur (w zależności od tego, która placówka nadała przesyłkę), odbywać się będzie niezwłocznie po wyczerpaniu ich możliwości doręczenia, z podaniem przyczyny niedoręczenia. 18. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco dostarczać Zamawiającemu formularze potwierdzeń odbioru. 19.Odebrane od nadawcy przesyłki winny być wysłane do adresata tego samego dnia. Okresem rozliczeniowym jest jeden miesiąc kalendarzowy. Podstawą rozliczeń finansowych jest ustalona na podstawie obowiązujących cenników, suma opłat za nadane przesyłki pocztowe, stwierdzona na podstawie dokumentów nadawczych. Faktury VAT z tytułu należności wynikających z realizacji niniejszej umowy, wystawiane będą w terminie do 7 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego. Należności wynikające z faktur VAT Nadawca regulować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze, w terminie 14 dni od daty jej wystawienia. Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień uznania rachunku bankowego Odbiorcy. 20. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia określający rodzaj wagę i gabaryt przesyłek został podany w załączniku nr 4 do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg kodu CPV:64 11 00 00 -0 - usługi pocztowe, 64 11 20 00 -4 usługi pocztowe dotyczące listów, 64 12 11 00-1 - usługi dostarczania poczty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4, 64.12.11.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie działalności pocztowej wydane przez prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z przepisami ustawy z dn. 12 czerwca 2003 Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. Nr 189, poz. 1299 -wpis do rejestru operatorów pocztowych zgodnie z w/w ustawą
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają wiedzę i doświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowo opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, jeżeli zasady rprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów) wymaga się złożenia dokumentów (w formie oryginału lub potwierdzone notarialnie kopii- dot. wyłącznie pełnomocnictwa) wskazujacego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wosoz.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu, ul. Gołębia 2, 61-834 Poznań, Kancelaria Urzędu.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu, ul. Gołębia 2, 61-834 Poznań, Kancelaria Urzędu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Naprawa systemu odzysku ciepła w centralach basenowych firmy Dantherm w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- "Usługa w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- Wymiana stolarki okiennej w holu głównym w budynku Collegium Novum przy al. Niepodległości 4 w Poznaniu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa drogi 2495P Komorniki - Puszczykowo na odcinku od DW 430 do m. Jeziory.
- DOSTAWA OLEJÓW I TŁUSZCZÓW ROŚLINNYCH, MIODU, KAWY I HERBATY ORAZ SOSÓW, ZUP I PRZYPRAW PRZETWORZONYCH
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Krasne w 2025 roku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Żaganiu
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Związku Międzygminnego "Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Gorlice w 2025 r.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych, ich zwrotów oraz odbioru z siedziby ZBiLK.
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.