eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StarachowiceCzęść I - Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Starachowicach Część II - Remont pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Starachowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-06-22

Starachowice: Część I - Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Starachowicach Część II - Remont pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Starachowicach
Numer ogłoszenia: 104680 - 2007; data zamieszczenia: 22.06.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 22645 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starachowice, ul. Radomska, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2748811, fax 041 2743057.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I - Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Starachowicach Część II - Remont pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Starachowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje : Część I: Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Starachowicach - Docieplenie ścian kondygnacji nadziemnych metodą lekką mokrą - system WEBER Terranova lub równoważny - pow. 3.168,03 m 2 , - Docieplenie ścian fundamentowych i piwnic płytami z polistyrenu ekstradowanego - pow. 515,39 m 2 , - Docieplenie stropu segmentu A i B płytami z wełny mineralnej - pow. 1638,60 m 2 - Docieplenie stropodachu segmentu C z włókien celulozowych stabilizowanych borem - pow. 307,51 m 2 , - Remont dachu i wymiana pokrycia na pokrycie z blachy powlekanej - segment A i B - pow. . 1495,77 m 2 , - Wymiana pokrycia z papy termozgrzewalnej - segment C - pow. 639,38 m - Wymiana stolarki okiennej na okna z profilu PCV - pow. ok. 257,55 m2 , - Wymiana stolarki drzwiowej na drzwi aluminiowe - pow. ok. 3,54 m2 , - Remont instalacji c.o. - wymiana rurociągów i grzejników, - Roboty towarzyszące : roboty rozbiórkowe, obróbki blacharskie, remont wejścia do budynku, remont kominów, chodniki i opaski, instalacja odgromowa. Część II: Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Miejskiego - wymiana podłogi w pomieszczeniach biurowych i na korytarzach - około 570 m2 - montaż płyt dźwiękochłonnych, - wymiana opraw oświetleniowych - malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną - około 1250 m2 - wykonanie lamperii z marmolitu, - dostarczenie mebli (zamówienie indywidualne), Wykonawca w ramach ceny ofertowej m.in. winien zapewnić: - organizację i zabezpieczenie terenu robót, - kompleksowe wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie objętym dokumentacją projektowo -kosztorysową, - koszty związane z właściwym zabezpieczeniem terenu budowy - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót załączone do niniejszej specyfikacji. Ze względu na konieczność ciągłej pracy Urzędu, Wykonawca jest zobowiązany uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym kolejność i sposób prowadzenia robót. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. Zakres robót szczegółowo określają: - Przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - Projekty budowlane - do wglądu u zamawiającego. Wymagania ogólne :. Wykonawca ma obowiązek działając zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, z należytą starannością zapoznać się z dokumentacją projektową i z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części zakresu robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1475491,53 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Starachowicach..

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe KROBEL, Ul. 1-go Maja 13, 27-200 Starachowice, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1344042,61
  • Oferta z najniższą ceną: 1344042,61 / oferta z najwyższą ceną: 1357529,92
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.